Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657940 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1035 : 10.05.2011 12:27:07 »

Mä en osaa enää auttaa muita kun mun oma elämä on kierossa koko ajan

Siispä sun pitää ehdottomasti vain keskittyä nyt omaan elämään!
Voimia!! smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1036 : 10.05.2011 21:26:38 »

Oi, kuinka kultaisia ihmisiä tässä ketjussa/koko palstalla on  smitten smitten
Kirjoitin jo aiemmin että tämä on myös voimaketju ja sitä se todella on, sillä toinen toistamme auttaessa opimme itse myös tätä elämää eri kanteilta ja auttaessaan saa  Smiley
Papan luokkaa ei ilmoitettu kirjeessä vaan lisätiedot saa lähimmästä t-keskuksesta
Pyhitin tän päivän täysin muille asioille kuin pimppastressille  Cheesy
Holy smoke with friends  smitten
Huomenna sit juttelen lääkärin kanssa TAAS vaihteeks
Lisääntynyt ihana valo & lämpö hoitakoon jokaista astropalstailijaa  smitten
Luonnon aidon d-vitamiinin saanti parantaa kehoa. Aurinkoa kaikille  smitten
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #1037 : 10.05.2011 22:40:03 »

Hei, pakko puuttua tähän papakeskusteluun! Nuo papaluokkien kuvailut meni päin mäntyä! Mulla on ollut papa -luokka 3 ja ihan ilman mitään leikkauksia sun muita operaatioita muuttu noin vuodessa takas ykköseen ja ykkönenhän viittaa lähinnä emättimen bakteerikannan epätasapainoon, johtuu usein sperman ja emättimen nesteiden yhteensopimattomuudesta/emätin ärtyy spermasta (bakteeritulehdus) ja joo tuo luokka 3 johtu mulla sukupuolitaudista (kondylooma)..yhden virheen tein 23-vuotiaana ja siitä kyllä sai maksaa, tosin ite laitoin kumin mutta äijäpä oli napannut sen pois kesken kaiken (kännissä oltiin joo kummatkin). Käsittääkseni tuo papa-luokka 0 on melko harvinainen yli 20-vuotiailla naisilla, joilla on ollut suht "normaali" keskiverto suomalaisnaisen seksielämä..
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1038 : 11.05.2011 12:26:02 »

Fibrokivut käsissä estää nukkumisen lähes täysin  Undecided. Taas tekis mieli tehdä viillot ranteesta kyynärvarteen ja jollain pulloharjalla hinkata menemään.
Kesä on vasta alussa ja lämpö kanssa ja jo nyt saa yöt viettää valvoen/kärsien..olo on  buck2 eikä itkukaan ole kaukana  Angry.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1039 : 12.05.2011 17:43:54 »

Hei, pakko puuttua tähän papakeskusteluun! Nuo papaluokkien kuvailut meni päin mäntyä! Mulla on ollut papa -luokka 3 ja ihan ilman mitään leikkauksia sun muita operaatioita muuttu noin vuodessa takas ykköseen ja ykkönenhän viittaa lähinnä emättimen bakteerikannan epätasapainoon, johtuu usein sperman ja emättimen nesteiden yhteensopimattomuudesta/emätin ärtyy spermasta (bakteeritulehdus) ja joo tuo luokka 3 johtu mulla sukupuolitaudista (kondylooma)..yhden virheen tein 23-vuotiaana ja siitä kyllä sai maksaa, tosin ite laitoin kumin mutta äijäpä oli napannut sen pois kesken kaiken (kännissä oltiin joo kummatkin). Käsittääkseni tuo papa-luokka 0 on melko harvinainen yli 20-vuotiailla naisilla, joilla on ollut suht "normaali" keskiverto suomalaisnaisen seksielämä..

Tosi hyvä, että joku tietää nämä paremmin kuin minä. Ei se niin kamalalta kuulostakaan siis, jos on 1- tai 2-tyyppiä ollu. Se lähti aikoinaan pois, joten tod näk on juuri tuota mitä 1-tyypistä sanoit.

Kääk, menee vähän hermot ihmisiin, joilla on liikaa odotuksia meitsin suhteen. Luovat paineita, odottavat jotain ihan käsittämätöntä, mitä ei ikinä tuu tapahtumaan, jos minulta kysytään... No, aivan sama, se on niiden ongelma!  Grin
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1040 : 12.05.2011 20:32:57 »

No ei se ukko saanutkaan sitä hommaa (jakeluautokuski), kun ei ole riittävästi kuorma-autolla ajokokemusta Angry  On tääkin... Mikähän v***n superihminen pitää oikein olla, että saa tänäpäivänä ylipäänsä töitä... Näköjään kuorma-autokuskeillakin pitää olla min. 3 korkeakoulututkintoa, pitää olla SM-tason kilpaurheilija ja opiskelijayhdistyksen puheenjohtaja + mukana parissa muussa yhdistyksessä toimihenkilönä, 1500 kaveria Facebookissa sekä lisäksi ulkonäön moitteeton.

No, jos itse jään työttömäksi kesän jälkeen, niin en aio eväänikään lotkauttaa, ellei mulle järkätä töitä valmiiksi (tai sitten tarjoan itseäni pomolle, kiipeän h**raamalla työelämään) - kun näköjään keskivertopulliainen ei kelpaa mihinkään, ellei kiipeä pomon reittä pitkin, tai mukavampi tapa, ellei ole suhteita oikeisiin ihmisiin Angry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1041 : 13.05.2011 13:29:33 »

Miten olisi esim. kiinteistöhuollon työt? Niihin haetaan koko ajan tekijöitä. Miehesi on ilmeisesti käsistään kätevä, eikä niihin töihin liene olevan vaatimuksena mtn erityistä tutkintoa/ammattia muutenkaan kunhan vaan on osaava ja tekevä tyyppi Cool

Miehellä on kieltämättä loogista päättelykykyä ja on lisäksi erittäin näppärä käsistään ja käytännöllisen lahjakas (fiksuuden lisäksi!). Ehdotin tätä ja mies sanoi, että pitää pistää harkintaan - kertoi, että oli taas mielenkiintoisia työpaikkailmoituksia tullut.

Tuli työkuvioista muuten mieleen, että kuinka moni on saanut töitä "reittä pitkin"? Kun itse ajattelin ottaa tämän keinon varmaankin seuraavalla kerralla käyttöön, eli onko työnhaussa apua, jos "tarjoutuu" pomolle ilman, että pomo suoranaisesti ehdottelee mitään?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1042 : 13.05.2011 15:03:37 »

Kiinteistöalalla juhlivat nuoret, virolaiset tai venäläiset duunarit nykyään..
Isäni, jolla on n. 20 vuoden vankka kokemus, haki pitkään töitä ja kärsi työttömyydestä..
Hän lähti kokeilemaan työpaikanvaihdosta, -ja koeajan jälkeen pihalle. knuppel2 Sitten ei saanut töitä vaikka kuinka haki.. Mikälie siinä sitten ollut, ikää ollaan veikkailtu, viiskymppinen kun on.
Nuoremmilla voi olla paremmat mahdollisuudet.


Mulla ei tulis mieleenkään käyttää ulkoisia apujani työhaastattelussa (muuten kuin yleistä siisteyttä ulkonäössä ja vaatteissa toki Smiley ) ja täytyy sanoa että mä en hyväksy tollasta 'taktiikkaa', se on imho asiaton ja epäoikeudenmukainen.. Perustuu valinnat vähän vääriin asioihin silloin ja kokonaisuudessaan työelämän pelisäännöt kärsii tuollasesta! Työyhteisöt ovat täynnä mm. seksuaalistä häirintää ja toisten rajojen poljentaa. -Sitä, ettei eroteta ammatillisuutta ja yksityisyyttä tarpeeksi. Smiley

e: Mä kuvittelin että tää on Kahvi- ja teetupa -ketju!! :Smiley Grin Eli ehkäpä täällä voi suusta päästellä vaikka mitä.. sorry! Wink *Joku näsäviisas kalalikka tuli kertomaan "vähän faktoja knuppel2 " * 2funny crazy2 sry.. smitten
« Viimeksi muokattu: 13.05.2011 15:09:14 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1043 : 13.05.2011 15:32:12 »

Ei kyllä minullakaan tulisi mieleen yrittää mennä "reittä pitkin" mihinkään töihin, koska sehän on silloin ihan sama kuin ottaisi rahaa siitä mitä yleensä antaa ilmaiseksi. Tietyllä tavalla prostituutiokin on tuollaiseen reittä pitkin menemiseen verraten rehellinen ammatti. Sori jos kärjistän, mutta olen samaa mieltä kuin Metsänkeiju, että siinä yksityinen ja ammatillinen hämärtyis aivan liiaksi ja ei sitä tuolla taktiikalla ikinä arvostusta saisi työssään. Kukin tyylillään, mutta ainakin itse ajattelen näin.

Tämä oli siis purkaus tähän aiheeseen liittyen. Pyrkyrimäisyys ärsyttää minua. Muuten tänään ärsyttää... ei mikään.  smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1044 : 13.05.2011 17:11:42 »

Tuli työkuvioista muuten mieleen, että kuinka moni on saanut töitä "reittä pitkin"? Kun itse ajattelin ottaa tämän keinon varmaankin seuraavalla kerralla käyttöön, eli onko työnhaussa apua, jos "tarjoutuu" pomolle ilman, että pomo suoranaisesti ehdottelee mitään?

Vaikka saisikin työpaikan tuolla taktiikalla, niin tuskin siinä työssä enää voisi viihtyä. Työnantaja varmasti käyttäisi jatkossakin hyväksi, ja mistään kunnioittavasta ja reilusta suhteesta olisi turha haaveillakaan.

Tuo ehdottelu voisi olla kyllä hyödyksi silloin, jos täytyisi karsia huonot työnantajat pois.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1045 : 14.05.2011 14:59:29 »

Mun kommentti näköjään herätti huomiota... Olen pahoillani, jos loukkasin jotakuta, se ei ollut tarkoitus... Sad

Itsekin vihaan pyrkyröintiä, kyynärpäätaktiikkaa yms. Mutta olen huomannut, että itse jään väkisin näiden "sosiaalisesti taktikoivien" jalkoihin, joten väkisin sitä miettii, että pitäisikö itse alkaa samanlaiseksi, jotta edes joskus saisi sen, mitä haluaa...

Olen vain kyllästynyt, kun mun persoona ei tunnu vain erottuvan - kun mielummin olen oma itseni, se nöyrä, joustava, sopeutuva, parhaimmillaan erittäin innokas ja ehkä lapsekkaan naiivikin sekä erittäin sitkeä ja kova, perfektionistinen työntekijä. Mutta tämä ei vaan näytä purevan, kun pitäisi omata se ruskea kieli (ja kuka luulee, että Jousimies rupeaisi mielistelemään???) ja sosiaalinen pelitaito ja taktikointi/vastustajan eliminointi Sad

Muokkaanpas tuota viimeistä lausetta: En siis halua väkipakolla aiheuttaa riitoja tai eripuraa, vihaan riitoja. Mutta en rupea mielistelemäänkään ainoastaan sen takia, että saa rauhan säilytettyä maassa, sanon sanottavani kyllä häpeilemättä, mutta koitan muokata sanomiseni rauhanomaisiksi... Ja asiaahan voi sitten pohtia ja ruotia yhdessä, jos toinen osapuoli on yhtä vastaanottavaisella kannalla Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.05.2011 15:05:52 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1046 : 17.05.2011 13:57:40 »

Tänään on kireää.
Likka levitti kaikki sämpylät pitkin lattioita, pienen pieniksi muruiksi. -Ne, jotka olivat mun päivän ruoka. Että hapankorppua nyt sitten tupaan.. crazy2 En jaksanut edes siivota niitä, siis tuolla lattioilla ne toistaiseksi on. Sitte on vielä nihkeä velvollisuus-henkinen riippakivi-asia jolla on kaksi puolta ja se toinen maistuu niin makialle, etten osaa olla tulevassa, jossa pitäisi olla. Olen niin kovin hetkessä eläjä, joskus ne aivot olisi kiva vääntää 'kokonaiskuva' -moodiin. uglystupid2 Edes hetkeksi. Huh Tietynlaisia vastuita kohtaan mulla nousee alitajuiset niskakarvat kai tököttämään. Miks elämässä on myös tylsyyttä, arkea, vastuita, nihkeitä sidottuja päämääriä, kankeita tavoitteita.. 2funny Siis kaikkihetimullenyt. buck2  :Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1047 : 18.05.2011 00:51:37 »

Kiitos Dna!Ette osaa näemmä vaihtaa liittymää vaan pitää 4kk:n odotuksen jälkeen ottaa kokonaan uusi numero ja liittymä käyttöön. tickedoff
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1048 : 18.05.2011 13:59:55 »

Athene; mulla on myös ollut ongelmia nyt tuon Dna'n kanssa.. oon vaihtamassa liittymää siihen, mutta menee näköjään itelläkin vaikeimman kautta. plääh.  Undecided

minua ärsyttää se kun minun suhteeni pitää aina olla vaikeita. tosin, tällä kertaa itse ihan oman tahtoni mukaisesti heittäydyin tähän soppaan mukaan, joten kaippa tuo täytyy ihan sen mukaan kärsiäkin.
noh, nyt onneksi näemme viikonloppuna, tosin silloin siitä on jo kuukausi kun olemme viimeksi nähneet. kai tässä täytynee vain yrittää vaikka pää hajoaakin.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1049 : 18.05.2011 14:01:04 »

Ottaa aivoon, kun työnantaja, siis edellinen, ei ole antanut mulle vieläkään työtodistusta. Työn loppumisesta on jo 3 kuukautta. Pian olen niin vihainen, että ilmoitan työsuojeluviranomaisille rikkomuksesta! tickedoff tickedoff
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: