Sivuja: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656165 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1020 : 29.04.2011 16:23:05 »

En tiedä enää mitä uskoa. Mieheni on valheellinen ihminen. Nyt hän vinkuu kymppitonnin laskusta eikä mua vois vähempää kiinnostaa.
Jos tähän maailmaan pitää lapsia siittää oikein urakalla eihän se ilmaista tule olemaan.
Mun puolentoista vuoden paskaprässin jälkeen ei heru empatiaa material ongelmille, varsinkaan moiselle petturille.
Tyyppi on asunut mun kämpässä kaksi vuotta ilmaiseksi, aiheuttanut metelöinnillään yhden varoituksen ja kasan huomautuksia, murtanut mun kyynärvarren luun sekä joutunut useita kertoja putkaan riehumisen takia.
Mun kärsivällisyys loppu nyt.
Väkivaltainen petturihuora lähteköön kiitää ikuisiks ajoiksi. Raja tuli vastaan NYT  knuppel2
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1021 : 29.04.2011 19:16:50 »

Hyvä, pikkari!! Kenkää vain tuollaiselle perslävelle, joka kohtelee sua noin huonosti! Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan samaa, ei edes pahimman vihamiehen...

Ole päättäväinen ja vahva, älä usko miehen selityksiä, jos haluaa sut takaisin, nämä tapaukset eivät koskaan muutu...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
aurinkolapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #1022 : 29.04.2011 22:20:46 »

Kenenkään ei tarvitse sietää väkivaltaa -ei henkistä eikä fyysistä. Hienoa että osaat laittaa rajat ja toimia sen mukaan.. Minä kärvistelen vielä ja katson miten kauan jaksan...
tallennettu
aurinkolapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #1023 : 30.04.2011 10:42:35 »

Hei Soma! joskus tietyn pisteen jälkeen parisuhteessa tulee "väsähdys" , tulee mietittyä onko se nyt tässä vai olisiko jotain muuta vielä elämällä tarjota, tai joillakin ihmisille tulee "paniikki" ikäänkuin sitoutumispaniikki, eivät kaikesta rakkaudesta ja hyvästä olosta huolimatta vielä tietoisesti tai tiedostamatta halua sitoutua -syitä siihen voi olla monia. Toivon sinulle jaksamista ja voimia -elämä ei ole helppo laji mutta jos suhteesi menee poikki on silläki joku tarkoituksensa, yksin on vaikea olla parisuhteessa ja saada se toimimaan kyllä siihen kaksi tarvitaan. Silloin maailmalla on sinulle jotain muuta suunniteltuna ja kaikesta surusta huolimatta katse eteenpäin tulevaisuuteen. Tiedän, että tämä on helppo sanoa mutta yritä luottaa elämän voimaan !  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1024 : 03.05.2011 00:09:04 »

Voi lässyn lässyn lää ja blaa blaa blaa... jaksa taas kuunnella tai lukea yhtään mitään. Jotkut asiat vaan ottaa kupoliin. Stanan egoismi.


*päätä seinään*  tickedoff
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1025 : 03.05.2011 20:18:56 »

En oikein tiedä,että mihin osioon tämä pitäisi kirjoittaa.No niin siinä kävi,että potkut tuli.Toisaalta vituttaa,mutta toisaalta olen helpottunut.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1026 : 05.05.2011 17:47:59 »

Fuck the world fiilis  tickedoff
Lepopulssi huitelee yli sadassa kahden lääkkeen yhteisvaikutuksesta
Kilpparilääke ei sovi näköjään lainkaan yhteen metyylifenidaatin kanssa, molemmat kun vaikuttaa sykkeeseen.
Nökötän tässä läppärinurkassa vaikka ulkona kaunis ilma. Pienikin fyysinen rasitus (kävely) saa pulssin kohoomaan ja tykyttää ärsyttävästi.
Huomenna taas vaihteeks lääkäriin  tickedoff
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1027 : 05.05.2011 19:46:47 »

ÄITI!
Oon tässä tän viikon ollut neljän seinän sisällä kipeän muksun kanssa ja odotellut, milloin toinen tulee samaan tautiin, koittanut järjestellä kaiken ja tänään sit vaan tuli taas raja vastaan. Pyysin äitiäni auttamaan, mutta ilmeisesti minua karaistaan vastoinkäymisillä ja kirjoitan tätäkin aivan väärään paikkaan.. Sylettää vaan se, että minun puolen sukulaiset ei juurikaan koskaan pääse jelppimään ja olen ex-mieheni ja hänen sukulaistensa "armoilla" aika pitkälti näissä lasten jutuissa. Elä tässä sitten omaa elämää, kun koko ajan on exä ja ex-anoppi ihan iholla  Sad Ja ok, myönnän ettei tässä ehkä pitäisi katsoa lahjahevosta suuhun, mutta perhana.. ärrimurri  Embarrassed

 Undecided Kyllikki
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1028 : 07.05.2011 09:57:21 »

Sais ruveta tää räkätauti jo helppaan. Nyt naksahtelee korvat joka hengityksellä, ja olen päivän sisään niistänyt kaksi talouspaperirullaa loppuun. Poskiontelot "pikkasen" tuntuu aroilta. Parannus, parannus, parannus * loitsii...*
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1029 : 07.05.2011 17:36:11 »

Höh, toivottavasti paranette pian! Flunssanpoistoenergiaa kipeille. smitten

Mulla on sellanen olo, että pyydän taas kohta pahoja lääkkeitä lääkäriltä, että saisin pään sekaisin ja itseni pois tästä maailmasta edes hetkeksi. Jotenkin taas liusuin tähän, vaikka olen vannonut, etten syö enää tarpeettomia lääkkeitä. Sillä pienellä pillerillä vaan saa kaikki huolet niin nopeasti pois, alta tunnin. Mitenpä sitä vois vastustaa? Lips Sealed

Apua voi saada muutenkin kuin maallisin keinoin. Hiljenny ja pyydä apua, et ole yksin.  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1030 : 08.05.2011 12:40:57 »

Soma mun kone on aika huono, mutta oletko saanut yksityisviestejä multa? Toivon täydestä sydämestäni parempaa oloa sinulle! Kirjoitan lisää yv:itä, en vain ole varma nyt, että ovatko menneet perille...

Koita mennä vaikka ulos, on ainakin meillä päin tosi hyvät ilmat (minähän en tiedä eikä tarvitse välttämättä tietää missä Suomen maan kolkassa asut...)  Smiley

Tai jos keksit muuta mieluisaa tekemistä, vaikka käsitöitä, piirtää, lukea, kuunnella musaa tms.

jokaisella on ne omat mielenkiinnon kohteet, jotka vie negatiiviset ajatukset paremmin niihin positiivisempiin, vaikka olis kuinka vaikeata tai ahdistavaa tahansa... Yrittää voi aina löytää näitä kanavia, jos vaan pahan olon keskellä pystyy.

vointeja!  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1031 : 08.05.2011 13:15:42 »

Höh, toivottavasti paranette pian! Flunssanpoistoenergiaa kipeille. smitten

Mulla on sellanen olo, että pyydän taas kohta pahoja lääkkeitä lääkäriltä, että saisin pään sekaisin ja itseni pois tästä maailmasta edes hetkeksi. Jotenkin taas liusuin tähän, vaikka olen vannonut, etten syö enää tarpeettomia lääkkeitä. Sillä pienellä pillerillä vaan saa kaikki huolet niin nopeasti pois, alta tunnin. Mitenpä sitä vois vastustaa? Lips Sealed

Apua voi saada muutenkin kuin maallisin keinoin. Hiljenny ja pyydä apua, et ole yksin.  angel

Oon hiljentynyt ja pyytänyt, epätoivoisesti yrittänyt rauhoittua yrttienkin avulla ja koittanut puhua, ottaa yhteyttä enkeleihin tai oppaaseen/oppaisiin. Mies ehdottaa aina välillä, että tekisin jonkun ohjatun meditaation, mutta joku minun sisälläni huutaa heti EI! jos harkitsenkaan sellaista. Mitähän sekin tarkoittaa? Alkaa melkein tehdä pahaa jos mietinkään maadoitusta tai muita itsehoitoja.

Epätoivopäivät ovat vaan niin kamalia. Tästä piti tulla hyvä päivä, kun meidän piti lähteä käymään Bauhausisa ja Tiimarissa ostamassa kasveja ja helmiä. En päässyt lähtemään, kun paniikki ja ahdistus esti ja jouduinkin turvautumaan unilääkkeeseen, että rauhoittuisin.

Ehkä sitten jos ei omat voimat enää kanna, ihan yksin yrittää, voi turvautua toisten apuun. Eli ystävä, kaveri, sukulainen, omat vanhemmat, isovanhemmat, tai tuntemattomat ammattiauttajat. Ja netistä voi katsoa kanssa vaikka keskustelupalsoilla juttuja, omaiset mielenterveystyön yhdisty, sieltä linkkejä, ahdistukseen tai masennukseen liittyviä linkkejä jne jne.

ITSEMURHA EI OLE RATKAISU, SE TUO SURUN VAIN KAIKILLE. JA PYSYVÄSTI, JOS SE ONNISTUU.  Cry

Muistakaa, että aina on joku, jolla on kuviot vielä huonommin. Miettikääpä vaikka köyhyyttä, nälänhätää, ihmiskauppaa, kuolemaan johtavia sairauksia, toisten ihmisten kuolemaa jne. Kaikesta selviää vahvalla uskolla!  smitten

Miettikää vaikka masennuksen ja ahdistuksen keskellä unelmia, toiveita, haaveita. Jokaisella on omansa. Pieni haaveilu tekee joskus terää.  angel  Wink

Tai voi myös miettiä oman elämäsi kauneimpia tai onnellisimpia muistoja tähän mennessä. Milloin tulit hyvin onnelliseksi jostain asiasta? Miltä silloin tuntui? Palaa aikamatkan omaisesti hetkeksi takaisin ssiihen aikaan ja paikkaan. Mikä paikka maailmassaa on sinulle kaunein ja turvallisin? Voisitko aina ahdistuksen keskellä palata takaisin ajatuksissasi sinne?? Rakastakaa itseänne myös., olkaa itsellenne armollisia.  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1032 : 09.05.2011 18:50:10 »

Tänään tuli HusLabista postia et mun papa-kokeessa on solumuutoksia ja syksyllä mentävä kontrollikäynnille. Kilpirauhanen, vatsa, hiukset ja nyt p###u epäbalanssissa. Saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihme kyllä mitään oireita ei ole ollut. Kierukka pitää varmaan poistaa, mut sittenpä saan sterilisaation  Smiley Jotain hyvää sentäs.
Sais kyllä loppuu nää vastoinkäymiset ihan oikeesti.
Mä en osaa enää auttaa muita kun mun oma elämä on kierossa koko ajan
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1033 : 09.05.2011 19:10:15 »

soma, kiitos yv:stä
Koeta jaksaa, minä vastaan paremmalla ajalla sitten. Smiley

Noista papa-muutoksista, mikä aste? ykkönen kakkonen vaiko kolmonen?

Ykkösestä, käsittääkseni kakkosestakin voi vielä toipua, ykkönen voi ajan kanssa mennä ihan ilman mitään toimenpiteitä. Kolmonen taitaa jo olla syöpää.  crazy2  Lips Sealed

nyt tyttö kortsuja käyttöön ihan joka ikinen kerta, ei muu auta! Tiedän tismalleen, miltä sen kuuleminen tuntuu, mutta et luultavasti kuole siihen, sekä saatat saada vielä suht "normit" paperit ajan myötä! Ei se ihan sama sentään oo ku joku HIV. Kannattaa kaikki muukin nyt samalla testata, ettei oo mitään muuta.  Smiley

Tsemppiä, ole vahvana pikkari!  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1034 : 09.05.2011 19:13:32 »

Eikä minulla ole ikinä Hiviä ollut, jos jollekulle se fiilis tuosta jäi. Testattu on, tuhanteen kertaan jo kohta. Eipä oo testitkään mitään hääviä toimintaa.

Papa-ongelmia oli, otin ne raskaasti, mut ajattelin, että elossa oon silti ja ei elämästä selviä hengissä.  Smiley

Mut aina voi itseään muuttaa, edes yrittää seur kerralla tehä paremmin asiat.

Jos mua nyt mikään ärsyttäis tänään, on se, kuinka tuntemattomat juoruaa ja paheksuu vaikkei mitään mistään tiedä. Ulkonäkö jo riittää paheksumiseen, epätodet juorut jne. Köyhää ja lapsellista toimintaa.  uglystupid2
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Sivuja: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: