Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3116053 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1005 : 26.04.2011 19:31:54 »

Olispa edes yks päivä niin, ettei haluais kuolla. Työmatkatkin pitää kävellä, koska ei ole bussiin
rahaa. Mulla on niin paha olla, että tsunamit on mulle aivan sama, koko maailma on ihan sama.
Tämä on kamala paikka, kunpa pääsis jo pois käsimästä!!!

Terv.Iloinen lumikki
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #1006 : 26.04.2011 19:55:58 »

Olispa edes yks päivä niin, ettei haluais kuolla. Työmatkatkin pitää kävellä, koska ei ole bussiin
rahaa. Mulla on niin paha olla, että tsunamit on mulle aivan sama, koko maailma on ihan sama.
Tämä on kamala paikka, kunpa pääsis jo pois käsimästä!!!

Terv.Iloinen lumikki

Itsellä kyllä sama fiilis, ettei kuulu tähän karuun ja kylmään maailmaan ja haluaisin vaan pois... Joka päivä, jossain vaiheessa tulee ajatus oman käden lähdöstä mieleen, joskus useammankin kerran.

Varmaan tuo arpirivi kädessä saa kohta jatkoa, jos aloitan taas vanhan "harrastuksen" - ja samalla toivon, että jollain kerralla se haava olisi riittävän syvä ja se vapauttaisi mut tästä kaikesta paskasta... En ole riittävän hyvä, tuntuu, että olen pettänyt kaikki, jotka odottivat musta menestyjää, en ole edes hyvä puolisko miehelleni, hän ansaitsisi jotain parempaa, paljon parempaa. Haluaisin vaan vetäytyä yksinäisyyteen, rangaista itseäni oikein kunnolla, kiduttaa itseäni, tuntuu, että se on kaikki mitä ansaitsen...

Voimia sulle, Iloinen Lumikki - toivon sydämestäni, että valo pääsee taas elämääsi smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1007 : 26.04.2011 20:02:14 »

mc82 voimia Sulle kans ja ISO HALI smitten Et naarmuta käsiäsi enää, pliis smitten

Toivoo:Iloinen lumikki
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1008 : 26.04.2011 20:12:37 »

Ratkaisu: ehkä sinusta juuri onkin siihen! SInuun luotetaan työpaikalla, ota "erityistehtävät" pelkkänä kredittinä, pätemistehtävänä jos ei muuten.  Wink Kyllä se siitä, ihan varmasti pystyt. Ja jos tuntuu ettei, voi aina ottaa asenteen: "no saa luvan kelvata. Prioriteetti oli kuitenkin jossain muualla ensin."  laugh  Wink

Toisaalta mistä minä tiedän, kun en alkuperäistä tilannetta Ratkaisun työpaikalla tunne edes ratkaisevan verran enempää, kuin täällä nähtynä ja koettuna...  Cool

No siis kirjoittelen tiedotteita, kun olen päävastuuhenkilönä muotinäytösprojektissa. Ylimääräinen opiskeluprojekti. Minulle aina jostain syystä kasaantuu noita vastuutehtäviä. Kai se on se, että jos kysytään kuka haluaisi ryhtyä järjestämään, niin painostava hiljaisuus on minulle liikaa ja pakko ilmoittautua vapaaehtoiseksi. Toisaalta olen mielellään vastuussa, koska silloin ei ole varaa valittaa huonosta projektinhallinasta.  Cool
Nuo tiedotteet sun muut kasaantuvat minulle sen takia, että kukaan muukaan ei niitä halua tehdä. Jonkun on aina pakko saada valmiiksi, joten parempi tehdä itse.

Sain eilen sitten lopulta yöllä kolmelta kasaan informatiivisen tiedotteen ripauksella omaperäisyyttä, joten olen ihan tyytyväinen. Tänään sain sen virallisesti hyväksytettyä opiskelupaikan tiedottajalla, joten sekin on nyt alta pois. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1009 : 27.04.2011 16:05:14 »

Ei jumalauta milloin nää vaikeudet loppuu?HuhHuhHuh?
Viime yönä sain tietää että mieheni on pettänyt mua. Menin shokkiin tai ainakin järkytyin isosti. Nyt niiiiiiiiin turta olo. Kusipää!!
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1010 : 29.04.2011 05:33:29 »

noh, ensinäkkin ärsyttää se, että kun täällä kaverini kämpillä ei oikein pysty nukkumaan niin sain tosi huonosti nukuttua viime yönä, ja nyt sitten vielä heräsin tuossa puoli tuntia sitten siihen kun tämä kaverini lähti töihin.. tosi kivaaa. 8< tässä sitten vain palloilla _ainakin_ 6 tuntia ja max. 8 tuntia ennen kuin saan mitään seuraa. ://
onneksi täällä on kissat!

hm, mutta tuo on ehkä kuitenkin ongelmistani tällä hetkellä se pienin.
elän nyt muutosten aikaa taas vaihteeksi, ja tää aika ottaa aika koville. tosin, olen aivan itse omaa tyhmyyttäni ja itsekkyyttäni aiheuttanut tämän tilanteen taas vaihteeksi. ottaakko vai jättääkkö, rikonko sydämeni ja jonkun toisen, vai pidänkö ehdottoman tärkeämpänä ystävyyssuhdetta joka on kestänyt koko elämäni ajan..
aapua!  Undecided
joskus sitä miettii että onkohan minullakaan omatuntoa ollenkaan..
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1011 : 29.04.2011 14:29:25 »

Työvoimatoimistossa käynti on aina ärsyttävä kokemus. Joko olet väärältä paikkakunnalta tai ollut liian vähän aikaa työttömänä tai miten vain, mutta töitä sieltä ei kyllä löydy.

Niin ja samaan aikaan tuli sähköpostiin kohteliaita vastauksia koskien työhakemuksia "kiitos mielenkiinnosta..."

AARG   tickedoff  knuppel2

Cry
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1012 : 29.04.2011 15:23:05 »

En tiedä enää mitä uskoa. Mieheni on valheellinen ihminen. Nyt hän vinkuu kymppitonnin laskusta eikä mua vois vähempää kiinnostaa.
Jos tähän maailmaan pitää lapsia siittää oikein urakalla eihän se ilmaista tule olemaan.
Mun puolentoista vuoden paskaprässin jälkeen ei heru empatiaa material ongelmille, varsinkaan moiselle petturille.
Tyyppi on asunut mun kämpässä kaksi vuotta ilmaiseksi, aiheuttanut metelöinnillään yhden varoituksen ja kasan huomautuksia, murtanut mun kyynärvarren luun sekä joutunut useita kertoja putkaan riehumisen takia.
Mun kärsivällisyys loppu nyt.
Väkivaltainen petturihuora lähteköön kiitää ikuisiks ajoiksi. Raja tuli vastaan NYT  knuppel2
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #1013 : 29.04.2011 18:16:50 »

Hyvä, pikkari!! Kenkää vain tuollaiselle perslävelle, joka kohtelee sua noin huonosti! Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan samaa, ei edes pahimman vihamiehen...

Ole päättäväinen ja vahva, älä usko miehen selityksiä, jos haluaa sut takaisin, nämä tapaukset eivät koskaan muutu...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
aurinkolapsi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1014 : 29.04.2011 21:20:46 »

Kenenkään ei tarvitse sietää väkivaltaa -ei henkistä eikä fyysistä. Hienoa että osaat laittaa rajat ja toimia sen mukaan.. Minä kärvistelen vielä ja katson miten kauan jaksan...
tallennettu
aurinkolapsi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1015 : 30.04.2011 09:42:35 »

Hei Soma! joskus tietyn pisteen jälkeen parisuhteessa tulee "väsähdys" , tulee mietittyä onko se nyt tässä vai olisiko jotain muuta vielä elämällä tarjota, tai joillakin ihmisille tulee "paniikki" ikäänkuin sitoutumispaniikki, eivät kaikesta rakkaudesta ja hyvästä olosta huolimatta vielä tietoisesti tai tiedostamatta halua sitoutua -syitä siihen voi olla monia. Toivon sinulle jaksamista ja voimia -elämä ei ole helppo laji mutta jos suhteesi menee poikki on silläki joku tarkoituksensa, yksin on vaikea olla parisuhteessa ja saada se toimimaan kyllä siihen kaksi tarvitaan. Silloin maailmalla on sinulle jotain muuta suunniteltuna ja kaikesta surusta huolimatta katse eteenpäin tulevaisuuteen. Tiedän, että tämä on helppo sanoa mutta yritä luottaa elämän voimaan !  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1016 : 02.05.2011 23:09:04 »

Voi lässyn lässyn lää ja blaa blaa blaa... jaksa taas kuunnella tai lukea yhtään mitään. Jotkut asiat vaan ottaa kupoliin. Stanan egoismi.

*päätä seinään*  tickedoff
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1017 : 03.05.2011 19:18:56 »

En oikein tiedä,että mihin osioon tämä pitäisi kirjoittaa.No niin siinä kävi,että potkut tuli.Toisaalta vituttaa,mutta toisaalta olen helpottunut.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1018 : 05.05.2011 16:47:59 »

Fuck the world fiilis  tickedoff
Lepopulssi huitelee yli sadassa kahden lääkkeen yhteisvaikutuksesta
Kilpparilääke ei sovi näköjään lainkaan yhteen metyylifenidaatin kanssa, molemmat kun vaikuttaa sykkeeseen.
Nökötän tässä läppärinurkassa vaikka ulkona kaunis ilma. Pienikin fyysinen rasitus (kävely) saa pulssin kohoomaan ja tykyttää ärsyttävästi.
Huomenna taas vaihteeks lääkäriin  tickedoff
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1019 : 05.05.2011 18:46:47 »

ÄITI!
Oon tässä tän viikon ollut neljän seinän sisällä kipeän muksun kanssa ja odotellut, milloin toinen tulee samaan tautiin, koittanut järjestellä kaiken ja tänään sit vaan tuli taas raja vastaan. Pyysin äitiäni auttamaan, mutta ilmeisesti minua karaistaan vastoinkäymisillä ja kirjoitan tätäkin aivan väärään paikkaan.. Sylettää vaan se, että minun puolen sukulaiset ei juurikaan koskaan pääse jelppimään ja olen ex-mieheni ja hänen sukulaistensa "armoilla" aika pitkälti näissä lasten jutuissa. Elä tässä sitten omaa elämää, kun koko ajan on exä ja ex-anoppi ihan iholla  Sad Ja ok, myönnän ettei tässä ehkä pitäisi katsoa lahjahevosta suuhun, mutta perhana.. ärrimurri  Embarrassed

Undecided Kyllikki
tallennettu
Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: