Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3115514 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1050 : 27.05.2011 15:55:32 »

On ihan tyhjä olo. Mikään ei tunnu miltään. Laskuja riittää. 250 egen hammaslääkärilasku, maanantaina taas lääkäriin josta tulee ainakin 50 egen lasku ja torstaina uudelle adhd-lääkärille menee ainakin 100 euroa.
Vitun kivaa olla koko ajan hoidontarpeessa ja maksaa ittensä kipeeks   buck2
Allergia kiusaa, ruokahalu kadoksissa.
Mä niin toivon että tästä elämästä tulee lyhyt. En ole itsetuhoinen vaan väärässä paikassa. Kuulun valoon, en tänne paskapallolle
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1051 : 29.05.2011 19:48:52 »

Aarrrh, jonnkin tämä tunne pitää purkaa!  tickedoff Koko päivän tenhyt mieli heittäytyä maahan kuin pikku lapsi kiukuttelemaan ilman sen erityisempää syytä. Inhottaa vaan kun syömiset alkaa taas mennä päin sanonko mitä ja kauhee läskiahdistus päällä, vaikka tiedän että se paino menee vaan alas päin eikä saisi mennä!!! Vihanen vihanen VIHANEN!! tickedoff tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1052 : 29.05.2011 19:50:37 »

Ainiin ja entistä "pirteämmäksi" tekee eilisen pikku shoppailut kun menin harrastamaan herätäostoksia hieman kalliimman hintatason kauppaan.. Anteeksi kuka maksaa kesämekosta 140 euroa?! minä ilmeisesti -.-
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1053 : 30.05.2011 16:50:52 »

Somalle voimia kera Rakkauden enkelten  smitten
Usko ja luota että sinua autetaan vaikka aika raskaalta tuntuu.
Toivoa antaa ajatus ettei mikään kestä ikuisesti, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Raamatussakin mainitaan "on aika surun, kärsimyksen... MUTTA myöskin ILON ja RIEMUN  Smiley Sitä ootellessa, Siunausta Sinulle  smitten
Jos yhtään lohduttaa vertaistuki, mä möyrin kakkakasassa itsekin.
Toivoa älä menetä ikinä
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #1054 : 30.05.2011 20:18:37 »

Pahuksen esiintymispelko... Cry  Piti tänään pitää lopputyöesitelmä koulun aikuisopiskelijaryhmälle, jossa oli mukana mm. asiantuntijatehtävissä toimivia ihmisiä. Pelko iski persiiseen, kävin luokan ovella kääntymässä useampaan otteeseen. Lopulta skippasin koko esitelmän ja lähdin ilmoittamatta kotiin... Ja nyt hävettää niin maan totaalisesti, että... Cry  Itkukin pääsi, jo koulusta soitin miehelle itku kurkussa, etten vain pysty menemään sinne luokkaan...

En puhu mistään pikkujännityksestä, vaan ihan sisuksia korventavasta, paniikinomaisesta pelosta. Siitä, että saa taistella tajuissapysymisen hyväksi - muutamia kertoja olen pyörtynyt kesken esitelmän, vielä useamman kerran joutunut skippaamaan koko homman.

En enää selviä mistään esiintymisistä! Pitää ilmeisesti joko vetää tiukat päiväkännit tai hankkia lääkitys, jos joskus haluaa selvitä esitelmistä yhtenä kappaleena... Undecided

Itkupilli-Jousimies, kaikkea sitä joutuukin kestämään...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1055 : 03.06.2011 16:47:26 »

Milloin tää kamala aika loppuu? Hyvä ystäväni on sairaalassa munuaistulehduksen takia ja mun sydänoireet vaan jatkuu. Lepopulssi sata ja fiilis et olis just juossut kunnon lenkin kun hengästyttää koko ajan.
Laitoin verhot kiinni ja koitan psyykata itseeni kynttilänvalossa. Onneksi ystävä tulossa käymään ettei tarvitse sydänkohtailla yksinään.
No ei tässä nyt oikeesti hengenhätää ole mutta puolentoista vuoden kamalat kokemukset varmasti saa aikaan jotain alitajuista stressiä. Tosin hyvin olen asioita läpikäynyt, puhunut, kirjoittanut mutta kyllä väkisinkin tulee ajatus "loppuuko nää vaikeudet koskaan"
Toissa yönä kanava avautui taas yht`äkkiä. Ilma väreili ja olin yhteydessä henkimaailmaan. Alkoi ahdistaa. Mä en halua sitä yhteyttä, enkä hahmoja pyörimään kotiini.
Uskomatonta että fyysisesti sairaalle ihmiselle luodaan lisästressiä toisilta tasoilta. Siksi mä oon todellakin kokenut henkimaailman rasitteena ja siitä täällä kirjoittanutkin. Tunkeilu on törkeetä, oli kyse ihmisistä tai näistä henkiasioista.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1056 : 04.06.2011 09:06:18 »

Päätin sitten eilen käydä saunassa piiiitkästä aikaa ja tietty siinä lämmössä unohdin "kellottaa" ajan  Tongue. Olin varmaan lähemmäs 20 min sen 5-7 sijaan ja nyt on niin p*rkeleellinen saunakrapula ettei tosikaan. Pelkkä paikallaan oleminen on ihan täyttä tuskaa  Cry.
*huokaus* Milloinhan sitä oppis olemaan  tickedoff uglystupid2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1057 : 04.06.2011 10:08:15 »

Nyt ei voi kyllä äristä muuta kuin omalle saamattomuudelleen.. kummitytön lakkiaiset ja kolmen tunnin kuluttua pitäis mennä, mutta kun en tiedä mitä pukea päälle.. tyypillistä  crazy2 Tietenkään tuolla ei tuule pätkääkään ja kun kyseessä on muutenkin kohtuullisen kuuma pellonsyrjä, niin ihan ei viittis ottaa lämpöhalvausta "ylipukeutumalla"  buck2 Ja jos tästä vielä itsensä saakin kuosiin, niin siten on kaksi marakattia, joista naispuoleinen on pirun ronkeli, mistähän lie moisenkin geenin perinyt  Huh Mutta täällä sitä haaskaan kallista aikaa, paras siis vaan onnitella kaikkia valmistuneita ja niitä, jotka on osanneet valita vaatteet etukäteen Grin

Smiley Kyllikki
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1058 : 10.06.2011 04:06:12 »

Soma, olet rukouksissani mukana. Kaikki menee hyvin kun vain uskot itseesi.
Siunausta sinulle & toivoa että asiat järjestyy
Enkelit ovat lähelläsi vaikket heitä näe  smitten
Iloa ja valoa, kultaseni
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1059 : 10.06.2011 12:50:47 »

hmmh.. eilen oli ensimäinen "parisuhdekriisi" tässä parin kuukauden suhteessani ( Cheesy ), ja nyt on sen jäljiltä kauhean epävarma olo, vaikka se asia sovittiinkin viime yön aikana.
epäilen hänen tunteitaan minua kohtaan, vaikka hän kuinka yrittää minulle toitottaa sitä että haluaa olla minun kanssa.. viime yönäkin meinasin suututtaa hänet kunnolla, tai ainakin loukkasin kun menin töksäyttämään jotain tyyliin "mikset vain iske sieltä jotai kivaa tyttöä ja unohda mut..."
että jooh.  Sad
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #1060 : 16.06.2011 19:36:20 »

Kissat oksentelivat tänään, ilmeisesti ruoka oli jollain tasolla pilaantunutta, kun nopsaan ruoan jälkeen pulauttelivat Huh  Latasivat tuolille ja sohvalle, sekä rättiä hakiessani satuin kävelemään lätäkön yli ja liukastuin, ja löin pottuvarpaan kynnykseen Lips Sealed  Kunnon tärsky, varvas lähti heti turpoamaan ja punottaa voimakkaasti ja on ihan hiton kipeä! Katsotaan, mahtuuko huomenna jalka kenkään...

P.s. Murtumasta tuskin kyse, kun varvas liikkuu ja siihen pystyy koskemaan.
P.p.s. Kissat jakselevat nyt ihan pirteästi, eivät enää oksentele - tosin seurailen niiden tilaa.
P.p.p.s. Yhden tuolin päällisiin jäi ruma jälki putsauksesta huolimatta, sohvatyynylle tuli yksi satsi, sekä kissojen nukkumapesään ja leikkiluolaan - eli pyykkiä luvassa!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1061 : 17.06.2011 08:55:24 »

Lehtimyyjät alkanu taas pommittaan, jo aamusta  tickedoff

Vaikka kuinka sannoo,et ei kiitos, niin ei sitten millään mee perille  Shocked
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1062 : 17.06.2011 14:04:54 »

Olen niin jumalattoman turhautunut tähän jatkuvaan sairasteluun  Angry
Lainasin kirjastosta kirjan Homehelvetti-kriisistä ratkaisuihin ja johan alkoi raksuttaa.
Googlasin myös homeoireista tietoa ja aion hakeutua tutkimuksiin piakkoin koska tästä elämästä ei tule tällä meiningillä yhtään mitään.
Jatkuvat hengitystieinfektiot, ihon kutina, kilpirauhasen vajaatoiminta, päänahan kutina ja hiusten oheneminen, nivel- ja lihaskivut ym kiva on jatkunut niin kauan ettei tälle voi löytyä muuta syytä kuin home.
Inhottavaa herätä kipuun ja hengenahdistukseen.
Syyn on oltava hengitysilmassa.
Tossa em kirjassa on aivan järkyttäviä kertomuksia kirjaimellisesti homehelvetistä ja tämä mun tilanne vaatii selvitystä asap.
Haluisin muutenkin pois tästä talosta. Tosin onhan aikamoinen homma repiä kylppärin kaakelit helvettiin ja tutkia tarkemmin mutta eihän tätä asuntoa voi kellekään myydä ennen kuin pöpöt saadaan pois
Sellaisiakin tapauksia tosin on että lähetään kiitää kämpästä ja myydään jollekin hyväuskoiselle "likainen" asunto.
Sais jo riittää nämä vastoinkäymiset tod  Sad
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1063 : 17.06.2011 19:24:02 »

Tässä asunnossa oli kosteusvaurioita kylppärissä ennen kun tehtiin kunnon kaakelointi ja vesieristys vai mikä se suojaus on ennen kun kaakelit laitetaan.
Näköjään sinne on jäänyt jotain muhimaan koska tää oireilu jatkuujatkuu vaan.
Hieman haiskahtaa kylpyhuoneessa vanha kunnon maakellari vaikkei ilman kosteusmittauksessa mittari pahasti värähtänytkään.
Talonyhtiön huoltomiehet teki sen mittauksen tällä viikolla. Ei riitä mulle. Kipeenä oon ollut enemmän kuin laki sallii ja pois kiidän heti kun saan muuttolaatikot ja -auton alle eli ensi viikon alussa.
Sitten taas vaihteeks lääkäriin verikokeisiin et tutkitaan siten altistukseni homepöpöille ennen kuin revitään kylpyhuone auki.
Väliaikaisasuntoni sijaitsee onneks ihan vieressä.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1064 : 17.06.2011 19:51:41 »

Tässä asunnossa oli kosteusvaurioita kylppärissä ennen kun tehtiin kunnon kaakelointi ja vesieristys vai mikä se suojaus on ennen kun kaakelit laitetaan.
Näköjään sinne on jäänyt jotain muhimaan koska tää oireilu jatkuujatkuu vaan.
Hieman haiskahtaa kylpyhuoneessa vanha kunnon maakellari vaikkei ilman kosteusmittauksessa mittari pahasti värähtänytkään.
Talonyhtiön huoltomiehet teki sen mittauksen tällä viikolla. Ei riitä mulle. Kipeenä oon ollut enemmän kuin laki sallii ja pois kiidän heti kun saan muuttolaatikot ja -auton alle eli ensi viikon alussa.
Sitten taas vaihteeks lääkäriin verikokeisiin et tutkitaan siten altistukseni homepöpöille ennen kuin revitään kylpyhuone auki.
Väliaikaisasuntoni sijaitsee onneks ihan vieressä.

Voi sua pikkari  Undecided kovasti sinulle voimia  smitten angel smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: