Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3117544 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #960 : 13.04.2011 14:27:05 »

Eilen oli upee päivä mut tänään itkeskelen hiusongelmaa. Mun hiukset on ohentuneet ja päänahka kutisee.
Turhauttaa kun hoitaa tavalla jos toisellakin ja ongelma jatkuujatkuu  Embarrassed
Huomenna saan kilpparitulokset ja varaan ajan Hiusakatemiaan.
Ei tää täyskatastrofi ole vielä mut vitutuksen aihe kylläkin  Sad

Mulla on sama vika + järkyttävä hilseongelma. Embarrassed Hiuksia lähtee lähtemistään, eikä mikkään tunnu auttavan. Syön hevosannosta biotiiniakin, ja kilpirauhaslääkitys oli jo ennen hiustenlähtöä. Sad

Ensinnäkin varoittaisin tuosta Hiusakatemiasta. On itse tullut etsittyä paljonkin tietoa kyseisestä firmasta, näyttäisi isolta huijaukselta. Rahaa sinne on ihmiset saanut palamaan aivan järkyttäviä määriä, tuloksia on turha odottaa...

Ja biotiinista. Jos se hiustenlähtö ei johdu biotiinin puutteesta (joka on aika epätodennäköistä) niin tuskinpa sillä on mitään vaikutusta. Ne on niin paljon suurempia asioita, esim. hormonitoiminta, joka häiriintyy jo ihan stressin vaikutuksesta. Ja kyllä, olen itsekin nuorempana vedellyt kissojen biotiinia laihoin tuloksin.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #961 : 13.04.2011 14:45:18 »

Mulla on sama vika + järkyttävä hilseongelma. Embarrassed Hiuksia lähtee lähtemistään, eikä mikkään tunnu auttavan. Syön hevosannosta biotiiniakin, ja kilpirauhaslääkitys oli jo ennen hiustenlähtöä. Sad

Tuli muuten tuosta kilpparista mieleen, että oletko kasvisruokavaliolla ja syötkö paljon soijaa? Soija on yhdistetty esim. kilpirauhasen vajaatoimintaan. Aasiassa perinteisesti käytetty valmistusmenetelmä tuhoaa soijasta sen sisältämät epäterveelliset ainesosat, jolloin se tosiaan voikin olla terveysruokaa, mutta täällä länsimaissa soijaa ei käsitellä näin. Sitten sitä perusteettomasti markkinoidaan terveysvaikutuksistaan.
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #962 : 13.04.2011 15:53:35 »

Mullakin tosiaan meni hormonit sekaisin e-pillereiden lopetuksesta. Usko on koetuksella, mutta en aio uudestaan ottaa pillereitä käyttöön, tuskin edes toisi hiuksia takaisin. Ehkä kroppa jossain vaiheessa alkaa toimia taas omillaan.  Embarrassed
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #963 : 13.04.2011 16:17:49 »

Voi Soma, koita jaksaa!

Mä tiedän minkä paniikin tuo aiheuttaa, nyt tosin on jo ehkä omat itkut itketty ja olen päättänyt vain uskoa vakaasti, että kaikki järjestyy.

Lähetän sulle runsasta kasvua uusille hiusnystyröille  smitten

Ja Pikkarille myös!  angel
« Viimeksi muokattu: 13.04.2011 16:22:32 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Because you never saw your eyes like I did...

Profiili
« Vastaus #964 : 13.04.2011 16:35:28 »

Haluavat kaikki aina jotain eikö? Asioiden haluamisesta lähtee tyytymättömyys
ja se ainainen narina ja valitus, eikö?  Cool

Siis Buddhan oppeihin vedoten:

on lakattava haluamasta asioita. Sammutettava haluamisen jano.

Kärsimystä on kaikkialla, mutta siitä voi päästä pois tämän elämän aikana, mietiskelyjen ja omien ponnistelujen myötä. Kun pääsee pois haluamisen janosta ja kärsimyksestä, pääsee vähitellen onnellisuuteen.

Jokaisella elävällä olennolla on oikeus onnellisuuteen.

Buddhan opeissa on ideaa, itseään voi aina SIVISTÄÄ lukemalla muiden uskontojen juttuja -aivan kuten opiskella vaikkapa kieliä tms.- sen ei keneltäkään pitäisi olla pois, jos SIVISTÄÄ itseään, vai onko?  Shocked Turhat jeesustelut jääkööt sikseen,
tää on ny mun elämä ja mä elän sen. Piste.

ei kannata tulla sanomaan miten, jos ei tajua. Ni.  Angry

se parhaiten nauraa, joka mahasta asti nauraa...  Grin  Cheesy
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #965 : 15.04.2011 19:27:34 »

TAAS flunssassa  tickedoff
Miten mulla voi olla näin paska vastustuskyky?Huh?
Ruokahalu on helikobakteerihäädön jälkeen ihan yhtä huono kuin aiemminkin, tosin ilman syömisen jälkeisiä oireita (huono olo, turvotus, ilmavaivat)
Maanantaina taas vaihteeks lääkäriin.
Kiitokset ed kirjoittajille hiusasioista  Smiley smitten
Hiusakatemiassa aion käydä anyway koska haluun että testataan löytyiskö sulkasadon syynä talipunkki eikä se puolen tunnin käynti maksa kuin 30 euroa
Saa sit poissuljettua mahd sen syyn ja varata ajan akupuktioon jotta saatais hieman eloa tähän mun kuontaloon.
Onneks tosiaan ei kyse vielä kauhian pahasta hiuskadosta - vielä.
Mutta jos tilanne yhtään huononee, menen Rolf Nordstömille istuttelee uusia hiuksia. Booooooring   knuppel2

tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Because you never saw your eyes like I did...

Profiili
« Vastaus #966 : 15.04.2011 19:56:44 »

Voi nääs ja nääs ja nääs,

katsokaa, mää sulle vielä kahvipaketit näytän, niin ei tarvi irvistellä!

Pulttibois:

http://www.youtube.com/watch?v=tU6fAXa6oyw
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #967 : 15.04.2011 21:17:16 »

Hiusakatemiassa aion käydä anyway koska haluun että testataan löytyiskö sulkasadon syynä talipunkki eikä se puolen tunnin käynti maksa kuin 30 euroa

Tuo koko talipunkkijuttu saattaa liittyä samaan huijaukseen. En ole mistään muualta löytänyt väitettä sen haitallisuudesta.  Lips Sealed

tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #968 : 15.04.2011 21:38:59 »

Tuo koko talipunkkijuttu saattaa liittyä samaan huijaukseen. En ole mistään muualta löytänyt väitettä sen haitallisuudesta.  Lips Sealed

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00691

Se on hyvä bisnes.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #969 : 16.04.2011 01:43:14 »

Syöpä.  Cry
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #970 : 16.04.2011 17:50:36 »

Unissa Kävelijä!! Oma hiusjuttu tuntuu ihan miniongelmalta nyt. Ei kai sinul itsel ole se kammotus??
Voimia ihminen!
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #971 : 16.04.2011 19:58:53 »

tickedoff

Ärh! Opastin lenkillä yhden tyttösen ihan väärään suuntaan, vaikka oon siis monet kerrat kävellyt hänen mainitseman osoitteen lähistöltä  Angry Ja kotona heti kartta auki ja voi paskanpaskanpaska!!!

Loistava päätös krapulapäivälle  buck2

Sad Kyllikki
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #972 : 17.04.2011 11:26:37 »

Ahistaa.. hermostuttaa! En meinaa pysyä paikoillani, ku pitäis koko ajan olla jotain tekemistä, joku jolle jutella, ettei ahistus ja hermostuneisuus kasva liian voimakkaiksi. Äänestystilanne on mulle varmaan ihan supervaikea, kun mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, kohtalainen paniikkihäiriö ja ties vielä vaikka mitä. Sydän tykyttelee jo nyt ja iho kiristää, vaikka päästään lähtemään ulos vasta puolenpäivän jälkeen.

Olet kuitenkin tosi rohkea kuin aiot silti mennä äänestämään. Sinnehän ei loppujen lopuksi kukaan kuitenkaan pakota lähtemään. Mutta niinhän sitä pitääkin vähän haastaa itseään. Smiley

Mä olen huomannut, että vaikken ihan tyypillisestä sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsikään, niin kuitenkin jännitän ihmisten tapaamisia, siis ihan kavereiden, niin että haittaa kyllä sosiaalista elämää. Lähinnä ongelma on se, että näen niin harvoin ketään, että sitten jos on määrä nähdä jotain ihmisiä, niin se on niin iso asia itselleni, että hermoilen etukäteen aivan järjettömästi. Esim. eilen kyllästytti kuukausien erakoituminen ja soitin parhaimmalle ystävälleni (no joo, ei niin läheisiä kuitenkaan olla), että josko tulisi kylään. Sen jälkeen olen taas jollain tasolla toivonut, että hän peruisi tulonsa, kun olen ihan että "apua, ihmisiä" idiot2
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #973 : 17.04.2011 18:45:50 »

Syöpä.  Cry

Shocked  Sad Rakkausenergia halaus smitten angel
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #974 : 17.04.2011 19:42:18 »

Esim. eilen kyllästytti kuukausien erakoituminen ja soitin parhaimmalle ystävälleni (no joo, ei niin läheisiä kuitenkaan olla), että josko tulisi kylään. Sen jälkeen olen taas jollain tasolla toivonut, että hän peruisi tulonsa, kun olen ihan että "apua, ihmisiä" idiot2

Sitä saa mitä tilaa. Ei tullut vieraita.

Pitäisi ehkä syyttää enemmän omia ajatuksia, mutta kyllä vähän loukkasi. Soitin siis itse, kun ei alkanut kuulumaan, että onko tulossa. Oli kuulemma niin kaunis päivä, että on koko päivä mennyt pihalla, eikä sitten ehdi. Ei ehtinyt edes ilmoittamaan, että ei ehdi, koko päivän olin valmistautunut! Tällaisesta pitäisi varmaan jo tulla vainoharhaiseksi. Muuten olisinkin pitänyt tuota jo jonkinasteisena ittuiluna, jos en tietäisi, että on niin ylikiltti ihminen kyseessä. Mutta sitten kun ottaa huomioon tän mun helmikuisen eron, eikä siitäkään huolimatta vaivauduta pitämään minkäänlaista yhteyttä, niin ehkä pitäisi alkaa etsimään uusia ystäviä.  idiot2  Angry
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: