Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641831 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #975 : 15.04.2011 21:17:16 »

Hiusakatemiassa aion käydä anyway koska haluun että testataan löytyiskö sulkasadon syynä talipunkki eikä se puolen tunnin käynti maksa kuin 30 euroa


Tuo koko talipunkkijuttu saattaa liittyä samaan huijaukseen. En ole mistään muualta löytänyt väitettä sen haitallisuudesta.  Lips Sealed



tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #976 : 15.04.2011 21:38:59 »

Hiusakatemiassa aion käydä anyway koska haluun että testataan löytyiskö sulkasadon syynä talipunkki eikä se puolen tunnin käynti maksa kuin 30 euroa


Tuo koko talipunkkijuttu saattaa liittyä samaan huijaukseen. En ole mistään muualta löytänyt väitettä sen haitallisuudesta.  Lips Sealed


http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00691

Se on hyvä bisnes.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #977 : 16.04.2011 01:43:14 »

Syöpä.  Cry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #978 : 16.04.2011 17:50:36 »

Unissa Kävelijä!! Oma hiusjuttu tuntuu ihan miniongelmalta nyt. Ei kai sinul itsel ole se kammotus??
Voimia ihminen!
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #979 : 16.04.2011 19:58:53 »

 tickedoff

Ärh! Opastin lenkillä yhden tyttösen ihan väärään suuntaan, vaikka oon siis monet kerrat kävellyt hänen mainitseman osoitteen lähistöltä  Angry Ja kotona heti kartta auki ja voi paskanpaskanpaska!!!

Loistava päätös krapulapäivälle  buck2

 Sad Kyllikki
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #980 : 17.04.2011 11:26:37 »

Ahistaa.. hermostuttaa! En meinaa pysyä paikoillani, ku pitäis koko ajan olla jotain tekemistä, joku jolle jutella, ettei ahistus ja hermostuneisuus kasva liian voimakkaiksi. Äänestystilanne on mulle varmaan ihan supervaikea, kun mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko, kohtalainen paniikkihäiriö ja ties vielä vaikka mitä. Sydän tykyttelee jo nyt ja iho kiristää, vaikka päästään lähtemään ulos vasta puolenpäivän jälkeen.

Olet kuitenkin tosi rohkea kuin aiot silti mennä äänestämään. Sinnehän ei loppujen lopuksi kukaan kuitenkaan pakota lähtemään. Mutta niinhän sitä pitääkin vähän haastaa itseään. Smiley

Mä olen huomannut, että vaikken ihan tyypillisestä sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsikään, niin kuitenkin jännitän ihmisten tapaamisia, siis ihan kavereiden, niin että haittaa kyllä sosiaalista elämää. Lähinnä ongelma on se, että näen niin harvoin ketään, että sitten jos on määrä nähdä jotain ihmisiä, niin se on niin iso asia itselleni, että hermoilen etukäteen aivan järjettömästi. Esim. eilen kyllästytti kuukausien erakoituminen ja soitin parhaimmalle ystävälleni (no joo, ei niin läheisiä kuitenkaan olla), että josko tulisi kylään. Sen jälkeen olen taas jollain tasolla toivonut, että hän peruisi tulonsa, kun olen ihan että "apua, ihmisiä" idiot2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #981 : 17.04.2011 18:45:50 »

Syöpä.  Cry


Shocked  Sad Rakkausenergia halaus smitten angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #982 : 17.04.2011 19:42:18 »

Esim. eilen kyllästytti kuukausien erakoituminen ja soitin parhaimmalle ystävälleni (no joo, ei niin läheisiä kuitenkaan olla), että josko tulisi kylään. Sen jälkeen olen taas jollain tasolla toivonut, että hän peruisi tulonsa, kun olen ihan että "apua, ihmisiä" idiot2

Sitä saa mitä tilaa. Ei tullut vieraita.

Pitäisi ehkä syyttää enemmän omia ajatuksia, mutta kyllä vähän loukkasi. Soitin siis itse, kun ei alkanut kuulumaan, että onko tulossa. Oli kuulemma niin kaunis päivä, että on koko päivä mennyt pihalla, eikä sitten ehdi. Ei ehtinyt edes ilmoittamaan, että ei ehdi, koko päivän olin valmistautunut! Tällaisesta pitäisi varmaan jo tulla vainoharhaiseksi. Muuten olisinkin pitänyt tuota jo jonkinasteisena ittuiluna, jos en tietäisi, että on niin ylikiltti ihminen kyseessä. Mutta sitten kun ottaa huomioon tän mun helmikuisen eron, eikä siitäkään huolimatta vaivauduta pitämään minkäänlaista yhteyttä, niin ehkä pitäisi alkaa etsimään uusia ystäviä.  idiot2  Angry
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #983 : 17.04.2011 23:20:39 »

Nyrjäytin nilkkani. Jalka teki tasaisella tiellä 90 asteen käännöksen nilkasta sisään päin ja rusahti. Nyt sitä ollaan sitten vankina omassa kodissa, very nice....

Haastattelujen kirjoittaminen on sulkijalihaksesta. Haastateltava sanoo "blaablaa". Kirjoitan juttuun "blaablaa" ja lähetän sen haastateltavalle tarkastettavaksi. Palaustusviestissä tulee kitinää, että "tämä on IHAN väärin, siinä pitäis olla bleeblee". No mitäs ette sano mulle niitä asioita mitä tahdotte lehteen tulevan! Ihan voin omista muistiinpanoistani tarkastaa mitä mulle on puhuttu ja mitä ei. Tietysti mokat ovat AINA minun vika. Lehdelle sentään kelpaa jutut.

Ostin 93e kuukauden bussikortin, jotta pääsen töihin. Yksi ainoa keikka ollut tässä kuussa ja nyt on jalka p*skana. Että kiitos vaan. Meni raha järveen....
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #984 : 18.04.2011 16:47:11 »

Tietokone hajos! Luultavasti emolevy kaspana. Voi Ärrrrrrrrrrrrkele!



Ei muuten, mutta kaikki kouluhommat koneella....  tickedoff
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #985 : 18.04.2011 16:53:49 »

Syöpä.  Cry

 Cry Voimia, Unissa Kävelijä! Omat pikkupotutukset ja -murheet tuntuvat tämän rinnalla niiiiiiin pieniltä... Parantavaa energiaa täältä smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #986 : 18.04.2011 17:10:50 »

Kännykkä paskana, vain huonompi ja vanhempi Nokian halko pelasti mut siltä, että saa vielä kavereille puhuttua...  smiley6600  buck2

Ja VAALIT - voi moro, tätäkö on oikeesti Suomi vuonna 2011 Huh vaatis melkein oman ketjunsa täysin, taivaallahan oli kai aktiivisena  uranus ja  venus Suomen yllä ja lopputulos oli sitten TÄMÄ...

oh no,

kaiken lisäks itselläkin on täys  uranus -kaaos meneillään:
työ meni, rakkaus on menossa, paikkakunnan vaihto, ystävät eivät enää ole ennallaan, arvomaailma muutunut vahvasti, kaikki tuntuu olevan ajoittain melkoisen perseestä
eikä kukaan ymmärrä yhtään,
olen yksin ajatusteni kanssa,

Juicen sanoin:
käy tuuli läpi pääni Etelästä Pohjoiseen
Oon yksin ajatusten raunioilla,
Ikuisesti kolisevat sanat tyhjyyteen,
on jälleen tuskan viitta hartioilla.

Olen  uranus -lapsi, no onneksi olen nousujouskari ja vahvasti myös  jupiter -lapsi. Selviän siis aina tästä myllerryksestäni, aina, mutta yksin...  angel  :Smiley  laugh
JA vielä huumorilla...
vaikka tekis kuinka kipeää, periksi anna en...  knuppel2  idiot2  smitten

tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #987 : 19.04.2011 01:03:24 »

Unissa Kävelijä!! Oma hiusjuttu tuntuu ihan miniongelmalta nyt. Ei kai sinul itsel ole se kammotus??
Voimia ihminen!

Ei mulla, vaan läheisellä ystävällä.  Cry
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #988 : 19.04.2011 01:49:47 »

Hiusten lähdöstä puheenollen,kannattaisi kokeilla PRIORIN valmistetta.Eräs 32vuotias tuttavani(nainen)on käyttänyt sitä Dvitamiinin ohella marraskuusta alkaen.Hänellä hiukset lähtivät tressin myötä.Hiukset ovat nyt hyvinvoivat,ja tuuheammat.
Muutamat naapurini alkoivat käyttää valmistetta tammikuussa,vähentyneen estrogeenin aiheuttaman hiustenlähdon takia.
Naapureitten hiukset tarkastelin vajaa kaksi viikoa sitten,ja kovasti oli uutta hiusta tulossa.Hiukset olivat muutenkin terveen kiiltävät.
Hain apteekista itsellekkin viime viikolla purkin.Aijon syödä sen purkillisen saadakseni talven jäljiltä elinvoimaa ja kiiltoa hiuksiin,jotka muutenkin alkavat luultavasti iänmyötä harvenemaan jonakin päivänä.


ai,niin.En muistanut purnata. Mitä hiivattia se nyt olikaan   buck2   ai,joo,nyt muistan,sehän oli se ,etten muista mitään.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 02:00:30 kirjoittanut sansai » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #989 : 19.04.2011 10:00:35 »

Unissa Kävelijä!! Oma hiusjuttu tuntuu ihan miniongelmalta nyt. Ei kai sinul itsel ole se kammotus??
Voimia ihminen!

Ei mulla, vaan läheisellä ystävällä.  Cry

Voimia ystävällesi! smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: