Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641490 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #960 : 13.04.2011 11:09:25 »

Ei oo paha ketutus,
mut sanonpa nyt muutaman sanan tänne, LOISTAVA ketju muuten! Kiitos siitä  laugh

No juu, ystävistä on nyt sitten nähty, ketkä on ihan kelmejä, ketkä arvotavaraa... Aika typerää on joidenkin toiminta...  tickedoff

Eli ollaan niin pikkusieluja (varsinkin naiset tekee tätä), että kateuden tai muun motiivin vuoksi ensin panetellaan ja ollaan kaksinaamaisia, siis JUORUTAAN paskaa selän takana, että itse voisi jotenkin paremmin. Nää ihmiset haluaa nostaa omaa arvoansa, latistamalla muiden arvon alas, selän takana hyvinkin kypsällä toiminnallaan...  Embarrassed

sairaita ne on.

No sitten ku otat naamatusten nuo kuulemasi juorut puheeksi, teeskennellään pyhimystä  angel  idiot2 uu, en minä mistään mitään tiedä -tyylisesti... En ole mitään tehnyt, en ikinä, en ymmärrä--- näin saan vaan kuulla noilta hirviöiltä,

ja sitten MINÄ olen se ongelma, koko jengi tekee MINUSTA sen syyllisen, jättää ulkopuolelle ja hylkää, juoruavat vielä lisää... Voi morjens mitä touhua...  uglystupid2

Juu, ei ole yks riittänyt. Varmaan pluto tai saturnus alkuvuonna mulla riehui, mut ainakin kaks tai kolme hyvää ystävää on nyt "valinnut" tuon tien, menneet sukset aivan ristiin sen vuoksi. Yks oli mies, mut homo, joten melkein ku akka...  Wink siis vielä pahempi juoruamaan ainakin, kuin kukaan nainen, vielä petollisempi...  Shocked

että ne kehtaakin. Rehellisyys vs. röyhkeys, tuntuu olevan nykymaailman asetelma kaikkialla. Oikea ja väärä. Älkääkä sanoko nyt, että ai mitä ne on?  Grin

mä en ees enää jaksa olla vihainen tästä, lähinnä epätoivoista ja säälittävää touhua vaan...  Undecided

-Topaasi
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #961 : 13.04.2011 11:35:52 »

Mun kurkkukipu ei ole parantunut! Parannu! tickedoff
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #962 : 13.04.2011 11:55:23 »

Lisäys:

Tulen aina huijatuksi, uudestaan ja uudestaan, henkisesti hyväksi käytetyksi, eli silmään kustaan...

Kun on vahva oikeudentaju, kuten mulla on, on myös vahva vääryydentaju. Näen niin paljon välillä vääryyttä, ei oo kivaa, että on lahja "NÄHDÄ oikeus"...

Tarot korteilta viimeksi kysyin, mikä kortti minä olen
no se vastas että "TUOMIO". Ok, sitä ennen joskus sanoi "TÄHTI". Mutta se vaihtuu, jos elämäntilannekin vaihtuu isosti.
Tuomio tarkoittaa tuomitsemisen sijasta enemmän sitä oikeudentajua, kykyä nähdä ja tajuta, mutta pitäis olla neutraalimpi.

En vaan aina jaksa niitä vedätyksiä ja kusetuksia, sit raivostun, kun TAAS joku niin tekee, joko mulle tai jollekin läheiselle...

Maailma on niin valheellinen ja väärä, aina välillä. No, elämä on.  Angry

Ehkä tän elämisen hinta on sit se kaikki PIIP, mitä me aina vastuksena täältä saadaan... Who knows...  Huh  :Smiley  angel
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #963 : 13.04.2011 12:14:36 »

^Voisitko Topaasi yrittää keskittyä kääntämään huomionkohdettasi. Katsele ympärillesi ja pistä merkille, että missä näet hyvyyttä ja oikeudenmukaisuutta. Vaikka ihan pienen pieniä asioita. Mitä enemmän näet niitä ja iloitset niistä, sitä enemmän vedät niitä puoleesi.

Ikäviä asioita ei pääse pakoon, mutta yritä jättää ne omaan arvoonsa. Mitä mietit, sitä myös näet ympärilläsi.  Smiley

No hyvähän se on ulkopuolisena neuvoa.  2funny
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #964 : 13.04.2011 12:25:24 »

nou hätä,

en oo niin melankolinen tyyppi, mitä musta yleensä luullaan... Vähän asvalttijyrän alle jääny vaan, kuvaannollisesti..  Grin

eiköhän se tästä taas, hengissä vieläkin selvitään... Hih hih, ei minua tapa se, mikä vain vahvistaa!  laugh
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #965 : 13.04.2011 12:30:52 »

Hei, nyt mulle tuli vielä toinen ajatus, vaikka et apua tarvitsekaan  Wink

Sain todella hyvän ohjeen Marjut Moisalalta miten päästä eroon ikävistä asioista elämässään.

Jos ajatellaan, että elämä on unta, silloin nämä monta kertaa toistuvat ikävät asiat ovat niin kuin painajaisia. Mitä tehdään silloin, kun sama painajainen toistuu kerta toisensa jälkeen? Nämä asiat lähtevät alitajunnasta, mitä pelkoja sinulla on? Pelko on rakkauden vastakohta, rakkaus on luottamista. Luota elämään, luota oikeudenmukaisuuteen. Luota siihen, että sinä ansaitset saada lähellesi itsesi kaltaisia, oikeudenmukaisia ja hyväsydämisiä ihmisiä. Vedä heitä puoleesi!  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #966 : 13.04.2011 13:24:36 »

Eilen oli upee päivä mut tänään itkeskelen hiusongelmaa. Mun hiukset on ohentuneet ja päänahka kutisee.
Turhauttaa kun hoitaa tavalla jos toisellakin ja ongelma jatkuujatkuu  Embarrassed
Huomenna saan kilpparitulokset ja varaan ajan Hiusakatemiaan.
Ei tää täyskatastrofi ole vielä mut vitutuksen aihe kylläkin  Sad
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #967 : 13.04.2011 13:56:58 »

Ystävällä elämäntilanne aika perseestä...  Cry
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #968 : 13.04.2011 14:27:05 »

Eilen oli upee päivä mut tänään itkeskelen hiusongelmaa. Mun hiukset on ohentuneet ja päänahka kutisee.
Turhauttaa kun hoitaa tavalla jos toisellakin ja ongelma jatkuujatkuu  Embarrassed
Huomenna saan kilpparitulokset ja varaan ajan Hiusakatemiaan.
Ei tää täyskatastrofi ole vielä mut vitutuksen aihe kylläkin  Sad

Mulla on sama vika + järkyttävä hilseongelma. Embarrassed Hiuksia lähtee lähtemistään, eikä mikkään tunnu auttavan. Syön hevosannosta biotiiniakin, ja kilpirauhaslääkitys oli jo ennen hiustenlähtöä. Sad

Ensinnäkin varoittaisin tuosta Hiusakatemiasta. On itse tullut etsittyä paljonkin tietoa kyseisestä firmasta, näyttäisi isolta huijaukselta. Rahaa sinne on ihmiset saanut palamaan aivan järkyttäviä määriä, tuloksia on turha odottaa...

Ja biotiinista. Jos se hiustenlähtö ei johdu biotiinin puutteesta (joka on aika epätodennäköistä) niin tuskinpa sillä on mitään vaikutusta. Ne on niin paljon suurempia asioita, esim. hormonitoiminta, joka häiriintyy jo ihan stressin vaikutuksesta. Ja kyllä, olen itsekin nuorempana vedellyt kissojen biotiinia laihoin tuloksin.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #969 : 13.04.2011 14:45:18 »

Mulla on sama vika + järkyttävä hilseongelma. Embarrassed Hiuksia lähtee lähtemistään, eikä mikkään tunnu auttavan. Syön hevosannosta biotiiniakin, ja kilpirauhaslääkitys oli jo ennen hiustenlähtöä. Sad

Tuli muuten tuosta kilpparista mieleen, että oletko kasvisruokavaliolla ja syötkö paljon soijaa? Soija on yhdistetty esim. kilpirauhasen vajaatoimintaan. Aasiassa perinteisesti käytetty valmistusmenetelmä tuhoaa soijasta sen sisältämät epäterveelliset ainesosat, jolloin se tosiaan voikin olla terveysruokaa, mutta täällä länsimaissa soijaa ei käsitellä näin. Sitten sitä perusteettomasti markkinoidaan terveysvaikutuksistaan.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #970 : 13.04.2011 15:53:35 »

Mullakin tosiaan meni hormonit sekaisin e-pillereiden lopetuksesta. Usko on koetuksella, mutta en aio uudestaan ottaa pillereitä käyttöön, tuskin edes toisi hiuksia takaisin. Ehkä kroppa jossain vaiheessa alkaa toimia taas omillaan.  Embarrassed
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #971 : 13.04.2011 16:17:49 »

Voi Soma, koita jaksaa!

Mä tiedän minkä paniikin tuo aiheuttaa, nyt tosin on jo ehkä omat itkut itketty ja olen päättänyt vain uskoa vakaasti, että kaikki järjestyy.

Lähetän sulle runsasta kasvua uusille hiusnystyröille  smitten

Ja Pikkarille myös!  angel
« Viimeksi muokattu: 13.04.2011 16:22:32 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #972 : 13.04.2011 16:35:28 »

Haluavat kaikki aina jotain eikö? Asioiden haluamisesta lähtee tyytymättömyys
ja se ainainen narina ja valitus, eikö?  Cool

Siis Buddhan oppeihin vedoten:

on lakattava haluamasta asioita. Sammutettava haluamisen jano.

Kärsimystä on kaikkialla, mutta siitä voi päästä pois tämän elämän aikana, mietiskelyjen ja omien ponnistelujen myötä. Kun pääsee pois haluamisen janosta ja kärsimyksestä, pääsee vähitellen onnellisuuteen.

Jokaisella elävällä olennolla on oikeus onnellisuuteen.

Buddhan opeissa on ideaa, itseään voi aina SIVISTÄÄ lukemalla muiden uskontojen juttuja -aivan kuten opiskella vaikkapa kieliä tms.- sen ei keneltäkään pitäisi olla pois, jos SIVISTÄÄ itseään, vai onko?  Shocked Turhat jeesustelut jääkööt sikseen,
tää on ny mun elämä ja mä elän sen. Piste.

ei kannata tulla sanomaan miten, jos ei tajua. Ni.  Angry

se parhaiten nauraa, joka mahasta asti nauraa...  Grin  Cheesy
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #973 : 15.04.2011 19:27:34 »

TAAS flunssassa  tickedoff
Miten mulla voi olla näin paska vastustuskyky?Huh?
Ruokahalu on helikobakteerihäädön jälkeen ihan yhtä huono kuin aiemminkin, tosin ilman syömisen jälkeisiä oireita (huono olo, turvotus, ilmavaivat)
Maanantaina taas vaihteeks lääkäriin.
Kiitokset ed kirjoittajille hiusasioista  Smiley smitten
Hiusakatemiassa aion käydä anyway koska haluun että testataan löytyiskö sulkasadon syynä talipunkki eikä se puolen tunnin käynti maksa kuin 30 euroa
Saa sit poissuljettua mahd sen syyn ja varata ajan akupuktioon jotta saatais hieman eloa tähän mun kuontaloon.
Onneks tosiaan ei kyse vielä kauhian pahasta hiuskadosta - vielä.
Mutta jos tilanne yhtään huononee, menen Rolf Nordstömille istuttelee uusia hiuksia. Booooooring   knuppel2

tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #974 : 15.04.2011 19:56:44 »

Voi nääs ja nääs ja nääs,

katsokaa, mää sulle vielä kahvipaketit näytän, niin ei tarvi irvistellä!

Pulttibois:

http://www.youtube.com/watch?v=tU6fAXa6oyw
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: