Äänestys
Kysymys: kuu merkkisi?  (Äänestys päättynyt: 07.06.2007 21:46:04)
Kauris - 2 (3.4%)
Vesimies - 3 (5.2%)
kalat - 6 (10.3%)
oinas - 6 (10.3%)
härkä - 8 (13.8%)
kaksonen - 8 (13.8%)
rapu - 5 (8.6%)
leijona - 5 (8.6%)
neitsyt - 6 (10.3%)
vaaka - 3 (5.2%)
skorpioni - 4 (6.9%)
jousimies - 2 (3.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 49

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuu merkkisi ja miten sen itsessäsi koet?  (Luettu 76005 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #15 : 31.05.2007 17:38:12 »

Heissan.  Smiley

Kuu onpi  kaksoset ja 8.huoneessa, ja ajoittain olen kovinkin kaksosmainen, varsinkin innostuessa, suollan puhetta niin, ettei meinaa ehtiä henkeä vetää..  Wink Myöskin se, että väliin kun oikein virtaa sattuu olemaan, hoidan montaa asiaa yhtäaikaa..  Cheesy

mutta, tuon huonesijainnin takia, se vetää väliin yksinäisyyteen pohtimaan asioita ja maailman menoa. Ja myöskin laskusolmuni on kaksosissa, joten hieman on ristiriitaista välillä.. Sen kans täs olis opeteltava elämään.  coolsmiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Malina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #16 : 31.05.2007 19:12:13 »

Kuu on vesimiehen merkissä kakkoshuoneessa. Luullakseni tämä kuun asema tekee minusta jotenkin häilyvän ja irrallisen, mutta toisaalta myös sopeutuvan ja joustavan.
tallennettu

Aurinko-Kalat
Asc-Jousimies
Kuu,Merkurius,Venus,Chiron-Vesimies
Mars-Härkä
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #17 : 31.05.2007 20:04:28 »

Täytynee ihan kommentoida kun näyttää että olen ainoa Kauris-Kuu täällä toistaiseksi. KaurisKuu on eräänlainen paradoksi, ovathan Kauris ja Rapu vastamerkit, Kuu Ravun hallitsija, itse olen Aurinko Rapu ja samaa paradoksia edustaa mielestäni se että mulla on Saturnus, Kauriin hallitsija IC:llä joka puolestaan edustaa Ravun lailla kotia. KuuKauriin tunnistan päivittäin (olen sikälikin Kuun kierrolle yliherkkä koska olen syntynyt tarkan täydenkuun aikaan), olen masennusaltis, minut valtaa herkästi blues, mutta toisaalta huumorintajuni on kerrassaan omaperäinen ja osuva niinkuin Kauriille on ominaista. Koska olen myös NousuKauris, on Kuu mulla ekassa huoneessa, lisäten tuntosarvieni yliherkkyyttä ja mielialojen vuoristorataa... idiot2
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #18 : 01.08.2007 20:16:15 »

No täällä Kuu-Kalat, aika herkkä kyllä...mutta miten nyt määrittelisin herkkyyden? Ehkä sympaattinen olisi lähempänä oikeaa? Olen myös "lapsekas" ja varmasti aika helposti lähestyttävä...Kuuni on yhtymässä Jupiteriin, joten kai se vähän voimistaa vielä tuon kuun vaikutusta...

Joku tuossa mainitsi fleguilusta, se pitää paikkansa. Mulla ainakin on flegu-jaksoja, haaveilen ja romantisoin asioita. Runoratsu ratsastaa sisälläni ja tunnen vetoa kaikkeen mystiseen (=astrologia, tähdet, mytologia jne). Olen taiteellinen ja tykkään tehdä tarinoita...
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #19 : 02.08.2007 10:36:53 »

Kuu-Kauris. Tunnistan oikein hyvin Kauriin piirteet, työelämässäkin olen enimmäkseen hyvin vakava, ja se hassuttelupuoli tulee esiin vain läheisten ihmisten kanssa. Olen myös syntynyt tarkan täydenkuun aikaan, eli kuunkierto vaikuttaa muutenkin kybällä =)  Kuuhuni on yhtymässä Neptunus (Jouskarissa) mikä lisää herkkyyttä entisestään.

Olen äärettömän itsekriittinen ja perfektionistinen, ja todella herkkä vaikka osaankin näytellä kivikasvoa. Loukkaannun myös rapumaiseen tapaan todella herkästi. Vielä kun nousumerkkinä on Leijona niin kaikista eniten taidan pelätä julkista nolaamista

Lisäksi olen vielä todella kunnianhimoinen, haluaisin saavuttaa jotain elämässäni. Huonon itsetunnon takia vaan moni asia on jäänyt tekemättä... Olen ajoittain hyvinkin melankolisella tuulella ja masennuskin valtaa aika ajoin. Vaikka viihdynkin yksinäni niin olen huomannut että parasta lääkettä on kuitenkin rakkaiden ihmisten ja eläinten seura, niin että voi olla oma itsensä ja nauraa sydämensä kyllyydestä
  smitten
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #20 : 02.08.2007 13:32:16 »

 kuu oinas
Ilmenee äkkipikaisuutena knuppel2
odottamisen sietämättömänä keveytenä
En ihastu saatikka sitten rakastu helposti
Kaasu jalka painaa
 police


tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #21 : 03.08.2007 11:18:15 »

Kuu  kaksoset ja huoneessa 2.
En oikein osaa yhdistää tätä kuu merkkiä itseeni.
En nimittäin ole mikään puhujatyyppi. Ehkä kuitenkin enemmän järki kuin tunneihminen. Kyllästyn yhteen asiaan äkkiä. Usein teenkin niin että hoidan kahta asiaa samaan aikaan niin ei ehdi kyllästyä kumpaankaan.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #22 : 03.08.2007 11:36:45 »

 kuu neitsyt huoneessa 12. En rakastu koskaan päätäpahkaa. Puntaroin ja arvioin mitä vikaa miehestä mahdollisesti löytyis. Jos ei löydy, hyväksyn hänet sellaisena kun hän on. Minun on vaikea luottaa kehenkään ihmiseen varauksetta. Mietin mitä pinnan alta löytyy. Saatan takertua pikkuasioihin, toisen sanomisiin ja miettiä onko hän epärehellinen -tämä on todella ärsyttävää itsestäni.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 03.08.2007 18:41:19 »

No täällä Kuu-Kalat, aika herkkä kyllä...mutta miten nyt määrittelisin herkkyyden? Ehkä sympaattinen olisi lähempänä oikeaa? Olen myös "lapsekas" ja varmasti aika helposti lähestyttävä...Kuuni on yhtymässä Jupiteriin, joten kai se vähän voimistaa vielä tuon kuun vaikutusta...

Joku tuossa mainitsi fleguilusta, se pitää paikkansa. Mulla ainakin on flegu-jaksoja, haaveilen ja romantisoin asioita. Runoratsu ratsastaa sisälläni ja tunnen vetoa kaikkeen mystiseen (=astrologia, tähdet, mytologia jne). Olen taiteellinen ja tykkään tehdä tarinoita...

Yhdynpä kuukaloina huomioihisi, Solararc. Ja juuri tuo 'lapsekas'. Haluaisin aina ehkä leikkiä. Teen helposti kaikesta leikkiä. Tai olen ehkä se 'leikkivä ihminen'. Se on minun elämässäselviämistapa. Jotkut sitten voivat nähdä minut heikunkeikun ja vähän pinnallisena.

Siis flegulointi?! Romanttisointia? Voi näitä kieliä! Minkä maan kieltä se on?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #24 : 14.08.2007 21:02:59 »

Kuuni on Skorpionissa 2. huoneessa, peijakas vielä yhtymässä Neptunukseen ja 5 asteen yhtymässä Marsiin (joka on jo Jousimiehessä).

Koen että olen pahimmillani itsepäinen, teräväkielinen, anteeksiantamaton ja asiat ylösalaisin tonkiva. Siihen vielä ripaus pientä sekavuutta ja aggressiivista energiaa... Merellä myrskyää.

2. huone varmaankin vaikuttaa siinä että en millään haluaisi ikinä luopua mistään asioista ja suhtaudun kaikkeen minuun vähänkin liittyvään varsin omistavasti.

Jos nyt jotain hyviä ominaisuuksia haluaisi olla löytävinään, niin ehkä olen lojaali ja totuutta rakastava ja oikeudenmukaisuuteen pyrkivä...

 crazy2
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #25 : 15.08.2007 07:52:13 »

Kuu Kaksosissa ja 2. huoneessa

Pikatulkinta kertoo paljon:  :Smiley
"Tunteiden maailma on sinulle kuin loputon seikkailu, johon et koskaan kyllästy. Seilaat tottuneesti elämästä kuolemaan tai päinvastoin ja olet aina yhtä tosissasi. Sopeudut vaivattomasti uusiin tilanteisiin ja kaipaat jatkuvaa vaihtelua elämääsi"

Silti järki päässä ja harkiten... joskus liikaakin  coolsmiley
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Kiulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #26 : 18.08.2007 04:34:01 »

Kuumerkkini Vesimies.. Kuvaus pitää paikkansa.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #27 : 18.08.2007 12:15:06 »

Hei Ystäväin

kuu 0*  jousimies 46´

Kuu Jousimiehessä
Sinussa on optimismia ja levotonta laajakatseisuutta.
Kasvat sopeutumalla ympäristöösi ja omaksut varhain elämänpiirin laajenemisen.
Olet vilpitön, sosiaalinen ja valoisa.
Etenkin hyvän äitisuhteen ansiosta sinun kasvusi yhteiskuntaan ja perinteisiin on useimmiten helppoa.
Myös sopeutuminen ihmisiin käy helposti avoimen luonteen ansiosta.
Sisäisten tunteiden ja vaistojen rytmi on nopeaa, ja vaihteluhalu vaatii liikkumista ja omien rajoitusten voittamista.
Sinua kiinnostaa uudet asiat ,matkustelunhalu ja vaellusvietti voivat ohjata urille.
Uteliaisuus ei aina johdu tiedonhalusta, mutta haluat oppia viisaammilta .
Sinun pyrkimyksesi sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen, yksilön oikeuksien kunnoittamiseen ja ilmaisuvapauden laajentamiseen voivat olla pohjana polittiseen toimintaan ryhtymiseen.
Levottomuus, liiallinen avoimuus ja suorapuheisuus voivat vaikeuttaa elämää.

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/planeetat/kuu.htm

Aika hyvin osuu kohdalleni tuo tulkinta, jonka kopioin tuolta em. linkiltä
- kurkatkaapa


 smittenElämänilo    smitten

Ps. Olen muokannut tekstini kopioiden noita muokkaustietoja, koska foorumin muokkaus ei toimi jostain syystä
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Kiulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #28 : 18.08.2007 13:29:36 »

Hei
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 18.08.2007 15:32:15 »

Kiitos Elämänilo linkistä!

Kävinpäs tutkailemassa. Ja tällaista löysin.

Kuu Kaloissa
Olet kasvanut, ehkä käyännön syistä puutteellisissa emotionaalisissa olosuhteissa. Varhainen tunne-elämäsi kehitys jäi vaille vanhempien tukea tai ymmärrystä, niinpä tunteet jäävät alttiiksi pienillekkin häiriöille myöhemmässä elämässä, voi reagoida yliherkästi vetäytyen pois vaativista velvotteista. Olet avoin sisäisille ja ulkoisille vaikutteille, olet kiltti, avulias ja ymmärtäväinen. Myötäelämisen kykysi on suuri ja tuet mielelläsi puolustuskyvyttömiä tai heikommalle jääviö. Vaarana sinulla on että annat laiskuuden, itsesäälin ja epäjärjestyksen ehkäistä kehitystäsi.
Reakoidessasi epävarmaan tilanteeseen voit mennä lapsellisuuksiin.
Parisuhteessa; Sinulla on valtaisa halu huolehtiaa toisista, paremmin kuin sinusta on huolehdittu. Näin opetat ympäristösi siihen, ettei heidän tarvitse kantaa vastuuta mistään.

Kas kummaa kun tämä ei vaihda väriä!

Mutta tuota tulkitessa omaan elämääni, voinen kertoa, että jotakin on.
- Jouduin ehkä liian nuorena taistelemaan isän ja äidin avioerosta ja olemaan varsinkin isälle tuki, että oma elämä jäi elämättä ja vaillinaiseksi just murrosiässä.
- vaativat velvoitteet? No, ainakin kaikenlaisista johtamisrooleista olen kieltäytynyt.
- kyllä, asetun aina puolustuskantaan, kun jotakin aletaan mustavalkoisesti tuomitsemaan.
- kyllä, tiettyä henkistä laiskuutta on
- pyrin järjestämään aina ympäristöni olosuhteet hyvin, mutta myös itsekkäistä syistä; jotta itsen olisi parempi olla. Jätän kyllä vastuuta ehkä liiankin helposti muille, olenhan itsekeskeinen rapu!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: