Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 361693 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #465 : 24.01.2008 17:05:20 »

Voisitko minullekin nostaa kortteja tähän vuoteen? Rakkauelämä ja parisuhteeni tilanne mietityttää. Mitä saisit minulle ja tälle ristiveriselle miehelle jatkoon? Onko hän minulle se oikea?

Moi annu74

Vaarallinen kysymys, johon en ota kommenttia. Sen sijaan nostan teille kortin, joka on Transformaatio: Jokin perustavanlaatuinen muutos astuu elämäänne piakkoin, kenties elätte jo sen aallonharjalla. Muutos pistää elämänne aivan uusiksi, mutta älä säikähdä, ei sen ole pakko olla huonoja uutisia. Itse asiassa, on hyvinkin mahdollista että se on sitä päinvastaista... mutta varmaksi en sano. Joka tapauksessa muutos on tulossa.

annaelen

Tiedätkö, minusta tuntuu että olemme sen muutoksen aallonharjalla juuri nyt. Sitä juuri toivoisinkin että se pistäisi elämämme aivan uusiksi, uusiin uomiin ja nimenomaan parempaan suuntaan Smiley Jonkinlainen muutoskohta tässä on jokatapauksessa menossa ja sen oli pakkokin tulla nyt koska vanha tie oli kuljettu loppuun. Nyt sitten vain peukut pystyyn että kyse on tosiaan muutoksesta parempaan päin!  :Smiley
Kiitos sinulle!!  smitten
tallennettu
mirkku81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #466 : 29.01.2008 18:12:49 »

Hei!

Voisiko joku nostaa minulle kortin ihan lähitulevaisuutta silmälläpitäen, jos se edes vähän selventäisi tätä mielen myllerrystä..  idiot2

Etukäteen kiittäen Mirkku81   smitten
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #467 : 29.01.2008 18:57:52 »



Moi kultis (lempinimigeneraattori toimii jälleen) Wink

Nostin sinulle kortin Viivytteleminen. Oliskohan kyseessä sittenkin, että ajattelet jotain ihan muuta kuin työtä? Mielessä pyörii jokin värikkäämpi, jännittävämpi kuva. Ei välttämättä uusi työpaikka, mutta... matka? juhlat? ilta ystävien kanssa? Milloin viimeksi teit mitään näistä, löytyikö aina jokin tärkeältä tuntuva tekosyy? Välillä pitää ladata akkuja muutenkin kuin nukkumalla, ja sinä olet ollut nukuksissa aika kauan, eikö? Wink Herätys, nainen, ja liikkeelle! Sauvakävelemään kavereiden kanssa, kahveelle sen jälkeen, viinilasille sen jälkeen, jne jne! Maailma värittyy kummasti sen jälkeen Smiley

annaelen



Voi kiitos kovasti  smitten

Taidat olla taas oikeassa... Ehkä mielessä pyöriikin nyt niin paljon muuta  :Smiley Vai nukuksissa liian kauan  Grin Ok, eikun liikenteeseen sitten vaan  Cheesy Nyt on jo lenkkaritkin hankittu, ei ole enää tekosyytä, miksei voisi lähteä vähän hölkälle  Wink



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
mirkku81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #468 : 30.01.2008 22:57:36 »

Hei!

Voisiko joku nostaa minulle kortin ihan lähitulevaisuutta silmälläpitäen, jos se edes vähän selventäisi tätä mielen myllerrystä..  idiot2

Etukäteen kiittäen Mirkku81   smitten

Moi Mirkku81

Sinulle nousi Vertaileminen. Edessäsi on tärkeä valinta, ja kortti haluaa muistuttaa, että vaikka vaihtoehdot ovat erilaisia, ne ovat yhtä hyviä vaihtoehtoja sinulle. Kumpikin suunta on sinulle hyväksi, sinun pitää vain itse päättää, että mitä haluat elämääsi. Punnitse tarkkaan, minkä suunnan otat elämääsi.

annaelen

Kiitos todella paljon!

Valintoja on tiedossa juu, ja melkein voin arvata jo vaihtoehdot. Hirveä tilanne vaaka-ihmiselle, kun ei kompromissin mahdollisuuttakaan ole (mikäli arvaan valintatilanteen oikein).

Mutta ei auta muu kuin "löytää" vaihtoehdot ja pähkäillä ja pohtia..

Kiittäen, Mirkku81
tallennettu
sirulainen
Vieras
« Vastaus #469 : 04.02.2008 12:34:52 »

toivottavasti joku nostais mulle kortin Smiley

odotan ja odotan jotain tapahtuvaksi, mutta kuka muu niitä muutoksia saa aikaan kuin minä?ongelma on kun en tiedä, mitä tehdä?mitä tulevaisuus tuo?parisuhdeasiathan ne siellä on jotka kiikastaa. ei tietoa kannattaako enää jatkaa parisuhdettani ja mieltäni vaivaa myös mitä tummahko mieskin minusta ajattelee?hukkaanko aikaani mieheni kanssa?oisiko minulla mahdolisuus parempaan elämään ilman häntä?mutta myös yksinjääminen pelottaa...
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #470 : 06.02.2008 21:14:29 »

Hei Annaelen! Harmi, että olet saanut huonoja uutisia. Lähetän sinulle parantavaa ja vahvistavaa energiaa avuksesi. Poistan kysymyksei täältä, niin saat rauhassa hoitaa itseäsi ja omaa arkeasi tarvitsemasi ajan. Voimia sinulle!   smitten
tallennettu
Saapasjalkakissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #471 : 28.02.2008 09:33:47 »

Hei Annaelen! Jos ehdit, nostaisitko minullekin kortin tulevaan? Rakkauselämän tiimoilta tie taitaa nyt olla auki ja surulliset tunnelmat päällä...  Undecided mitä saisit minulle?
tallennettu
Thickskin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Hymy, jonka annat, palaa aina luoksesi


Profiili
« Vastaus #472 : 07.03.2008 10:06:58 »

Hei Annaelen!

Oman vointisi puitteissa, katsoisitko minulle mitä korteilla on kerrottavana?

Elämässäni on nyt tapahtunut niin iso muutos, muutos joka vaikuttaa koko loppuelämääni. Kulkeeko asiaan liittyvä ihminen rinnallani loppuun asti? Ja näyttääkö tulevaisuus muutenkin valoisalta? Kohtaanko pahoja vastoinkäymisiä ennen kuin se onnellinen päivä koittaa?

Kiitos jo etukäteen!  smitten
tallennettu

Tekonsa voi harkita, sanansa voi valita,
tunteet kulkevat omia teitään.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #473 : 11.03.2008 13:13:04 »


Tahtoisin kysyä asunto-asiaani / muuttoa siis. Mistäpäin löytyy ja minne olosuhteisiin menen?
 tickedoff Alkaa nimittäin tuntua siltä, että kohta pamahtaa muuallakin Wink ellei sopusointuisuus astele elämääni myös asunto-asioissa. Mahtaako tässä olla joku aiemman elämän kiertolaisuus joka ei ota loppuakseen?
 idiot2 Miksi ihmeessä aina jostain putkahtaa häiriköitä naapurustoon ja muissa ei tunnu olevan munaa panna hörhöilyille pistettä - tai vielä tyhmempää...
 knuppel2 Moni pyrkii pysäyttämään puuttumiseni häiriköintiin, kun selvittelyissä täytyy jokaisen kertoa selkokielellä ja jopa kasvokkain, miten häirikkö on touhuillut ja sotkenut toisten elämiä talossa.

Mistä nämä elämänlatistajat (=hyssyttelijät) oikein tulevat? Onko luterilaisuutemme syytä tää? Ei muka saisi puuttua älämölöön ja kuitenkin haetaan sääliä niiiin pirskuleesti, että...

Siis se harmoniaa  smitten pullottava asunto?  Grin  Näkyykö korteissanne ja mille vuosituhannelle asti menee?  Cheesy

Danke schön... jo ennakkoon!

Moi t.touhula Smiley

Kortiksesi nousi, kuinka osuvaa, Kärsivällisyys Smiley Tiedän, kuinka ärsyttävää voi olla, että sitä omaa rauhaa ei tahdo löytyä, ja kaiken lisäksi muut väsäävät sinusta syntipukin, vaikka TIEDÄT olevasi oikeassa. Tämä episodi elämässäsi on nimenomaan siksi täällä, että oppisit "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos"-tekniikan jalon taidon. Kortti samaistuu myös ajallisesti yhdeksän kuukauden, neljän vuodenajan, seuraavan kevään, tai jopa yhdeksän vuoden linjalle. Jokin näistä on vastaus kysymykseesi. Pure vain hammasta ja laske kymmeneen Smiley

*A*

Nostinpa esiin tunnelmiani viime vuodelta.

*A*

Sanoit osuvasti jo ensimmäisessä vastauksessasi, että k-ä-r-s-i-v-ä-l-l-i-s-y-y-t-t-ä tarvitaan. Totta. Rutosti on tarvittu.

Löysin kuin löysinkin asunnon alle kuukausi kysymyksestäni. Tosin muutto tapahtui vasta 'jouluksi kotiin' -tyylillä.
Kuinka ollakaan, talossa oli melkeinpä rauhattomampaa kuin aiemmassa. Nyt ei 'liikahda lehtikään' ettei joku rytinöihin puuttuisi. Ovat oppineet toisetkin asukkaat pitämään kuria, eikä kukaan suostu tulla häirityksi. Oli taas tälläkin taloyhtiöllä meikäläisen tarve. knuppel2 Seköhän se onkin minun muuttelemiseni salaisuus. Että oikeudentuntoani ja laintuntemustani tarvitaan hiukan siellä sun täällä nyky-Suomessa. police

Sanoit että: 'nostamasi kortti tarkoittaa ...seuraavaa kevättä'...
Juuri luetaan uutisia. Lukija kertoo, ettei termistä talvea tullut eteläiseen Suomeen lainkaan. Sain siis asunnon 'ennen seuraavaa kevättä'. Sattui vain yksi vuodenaika jäämään välistä pois.  Cool  Ei sen kummempaa.  Grin Cheesy

Että: jos jollain on epäilystä korttien kertomaa vastaan, niin olkoon. Varsin osuvasti luonto oli ennustuksen kanssa samaa mieltä!!!

 2funny smitten angel coolsmiley

Suurkiitos siis Sinulle Aminthir!

P.S.
Lisättävä on, kun huikaiseva huomio nousi mieleeni ja valpastutti kaikki aistit. Kirjoitit aikoinaan vastauksessasi, että kortti ilmentää jotain yhdeksikköön liittyvää, mutta myöskin neljää vuodenaikaa.
Nyt kun talvi jäi pois välistä, puhutaankin vain kolmesta vuodenajasta, eli 9 kuukaudesta. Poimin siis tekstistäsi vain luvut 3 ja 9. 3x9=27, eikö totta. Ja 27 vuorokautta kysymyksestäni ja vastauksestasi siihen löysin asunnon, eli olin katsomassa ja alustava sopimus syntynyt.
Hiljaiseksi vetää myös, että 11.11.stä 21.12.een on 40 päivää. Sama luku, joka toistuu kristillisessä symboliikassa. Ilmestymisestä toteutumiseen on usein 40 päivää.  Marian ilmestyksen päivästä Pääsiäiseen 40 päivää, Jeesus oli erämaassa Luciferuksen kanssa ja hänen  piinattavanaan 40 päivää jne jne.

Tunnelma tämän asunnon kanssa on samaa vahvuusluokkaa. Ups! Siis tämän KODIN  kanssa. Ikkunasta näkyy luonto. Yöllä mollottaa metsikön läpi kuutamo,
 päivällä aurinko. Talo on pultattu peruskallioon, joka pistää vahvasti esiin ikkunoitteni alla. Uusi Perusta on siis konkreettisesti läsnä arjessani. Monin tavoin tämä teema koskettelee kaikkia elämäni osa-alueita.

Jouduin silmätysten yhteiskunnassamme viljellyn pahuuden peittelyn kanssa ennen muuttoani. Mietin vain, miksi minulle elämä jatkuvasti paljastaa tällaisia perushölmöyksiä ihmisten käytännöissä (= tavoissa)...
Hyvin moni marmattaa, ettei elämä toimi niinkuin pitäisi, mutta mitään muuta marmatuksen ohella ei tehdä. Silmänpalvontaa siis. Ikävintä kaikkineen on, että moni avustusjärjestökin toimii täten. Kerrotaan peruskirjoissa tms. kuinka autuasta Hallelujaa Amen toimintansa on, mutta käytäntö onkin virheitten ja pehmorikollisuuden peittelyä.
Valitettavasti moni ihminen henkisessä pienuudessaan suostuu asiattomuuksiin tai niitten peittelyyn, kunhan oma elämä alkaa järjestyä. Miksei minun silmilläni viihdy suomutukset?!
« Viimeksi muokattu: 10.01.2011 14:42:45 kirjoittanut *Aminthir* » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #474 : 11.03.2008 13:23:46 »

Meillä oli talossa hetken meteliä, sanoin taloyhtiölle, muut ei ole kuulleet, sen koommin ei sitten ole ollut.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arcana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #475 : 13.03.2008 22:12:32 »

Miulle saapi kans kattoa mitä rakkaus tekee nyt tälle pienelle ihmiselle.. Mitä tulee tapahtumaan, mitä on tapahtunut? Risteyksessä ollaan ja suunta on (ehkä) tiedossa, samalla niin pelottava ja tuntematon.. Vai pitäisikö mun vaan irrottaa ja jatkaa elämää ilman tätä "jos-nyt-kuitenkin/sittenkin"-tunnetta.. ilman häntä?

*huoh*  smitten
tallennettu

Aurinko-Neitsyt
Kuu-Neitsyt
Merkurius-Neitsyt
Venus-Vaaka
Mars-Kauris

Vahvuus ei ole sitä, ettei tunne mitään. Vahvuus on sitä, että uskaltaa tuntea!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #476 : 15.03.2008 09:52:23 »

minäkin AE:lle voimia toivotan  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Arcana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #477 : 15.03.2008 22:04:04 »

Jees, pitänee laittaa Cheesy Kopioin tämän saman viestin sinne, samat tarinat ja samat kysymykset kun on  smitten
tallennettu

Aurinko-Neitsyt
Kuu-Neitsyt
Merkurius-Neitsyt
Venus-Vaaka
Mars-Kauris

Vahvuus ei ole sitä, ettei tunne mitään. Vahvuus on sitä, että uskaltaa tuntea!
Satu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #478 : 07.12.2010 20:46:49 »

Haluaisiko kukaan näkevä katsoa myös minulle. Haluaisin niin tietää mitä minun työkuvioissa tulee tapahtumaan sekä mieheni terveydessä.

Kiitos kaunis etukäteen.
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #479 : 26.12.2010 10:23:30 »

hei näkisitkö minulle mitään vaaka mieheen liittyen, itse olen kaksonen.. ja olen erittäin kiinnostunut ollut miehestä jo pitkään!:) kiitos jo etukäteen!!
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: