Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 365611 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #450 : 17.01.2008 07:51:16 »

kiitti taas annaelen  Smiley

Saatat olla oikeassa, lähinnä kiinnostaa siksi että onko oma intuitio samoilla linjoilla  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #451 : 17.01.2008 09:18:01 »


Moi sidrika

Tilanteelle nousi Uudelleensyntyminen. Ystäväsi on läpikäynyt jonkin uudistumisen elämässään, ja mieltää nyt sinut osaksi entistä elämäänsä. Hän ei halua palata siihen, joten hän on katkaissut sinut elämästään. Ei tämän tarvitse olla sinun vikasi, ehkä hän on vain itsekseen järkeillyt tämän jotenkin. En saa selvää, oliko tämä päätös tehty luopumalla vai poistamalla, niissäkin on eroa. Joka tapauksessa ystäväsi toimi, miten parhaaksi näki.

annaelen

Kiitos  Smiley
tallennettu
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #452 : 17.01.2008 15:38:25 »

Hei,
kysyisin miehestä jonka tapaan ensi viikolla. Kyseessä ei ole suhdetapaaminen. Tuttavuus tulee työn kautta, mutta oikeastaan en tiedä tapaamisen syytä vielä. Joka tapauksessa kyseessä on oikein mukava henkilö minun mielestäni. Mitä hän mahtaa minusta ajatella.
t. angelic
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #453 : 17.01.2008 15:58:56 »

Huuh. Olen rämmiskellyt eteenpäin, ja kaipaisin nyt päivitystä/korttinäkemystä seuraaviin asioihin:
1. työni
2. parisuhde
3. koti, haave ympäristönvaihdoksesta
4. hieman utopistiset unelmani, joihin vuosia olen tähtäillyt kuin noiduttuna (kohtalottarella valmis kässäri?)

Kiitos kaunis  smitten smitten smitten
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #454 : 20.01.2008 15:59:50 »

Olen solmussa yhden miehen suhteen. Luulisin että kemia on molemminpuoleista, mutta mitä teksin sen suhteen? Annanko asian olla ja katsoa miten kehittyy vai ottaisinko ronskisti yhteyttä?
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #455 : 20.01.2008 16:30:30 »

Olen solmussa yhden miehen suhteen. Luulisin että kemia on molemminpuoleista, mutta mitä teksin sen suhteen? Annanko asian olla ja katsoa miten kehittyy vai ottaisinko ronskisti yhteyttä?

Moi Buf

Sinulle nousi Elämän virta. Se tarkoittaa, että elämä on kuin joki, ja sinä lillut sen mukana juuri sinne minne on tarkoitettukin. Saat toki välillä valita uomiasi, minne menet, mutta joka tapauksessa, liikut koko ajan eteenpäin. Tähän suhteutettuna sanoisin tätä miestä ajatellessa: Go with the flow. Osoita mielenkiintoa, mutta älä jää ainoaksi aktiiviseksi osapuoleksi. Tosiasia on, että miehet rakastavat sitä metsästysvaihetta: anna hänelle se ilo, että tulet "metsästetyksi" Wink Eli katso miten tilanne kehittyy. Päädyt joka tapauksessa siihen tilanteeseen, mikä on sinulle tarkoitettu.

annaelen
Kiitos nopeasta vastauksestasi annaelen! Hmm.. ajattelin itse myös että olisi virhe ottaa yheyttä. Mutta jotenkin olen kärsimätön kun tätä on kestänyt jo monta kuukautta. Odottavan aika on pitkä. Wink
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Barrett
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #456 : 21.01.2008 02:25:45 »

Hellurei! Vilkaisisiko joku minullekin? Lähinnä toivoisin lisävalaistusta raha-, mutta ennenkaikkea ihmissuhdeasioihin. Onko mitään uutta sillä suunnalla näkyvissä? Ja miksi kummassa juuri se kaveri, jonka ajattelemisesta olen päässyt irti, muistuttaa selkeissä, voimakkaissa unissa itsestään (ei seksiä, mutta vahvaa läsnäoloa HuhCheesy tickedoff?
« Viimeksi muokattu: 21.01.2008 02:28:20 kirjoittanut Barrett » tallennettu

Aur.: Vaaka
ASC: Skorpioni
Kuu: Neitsyt
Merk.: Neitsyt
Venus: Skorpioni
Mars: Neitsyt

"Mennyt on prologia."
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #457 : 21.01.2008 16:13:34 »

Moi angelic

Nostin kortin Saamattomuus. Tässä on mies joka on tottunut elämäänsä ja viihtyy siinä, mutta ei huomaa, että siitä puuttuu jotain. Hän ei yksinkertaisesti tiedä paremmasta. Sinun tehtäväsi - vaikkei ehkä vielä ensi viikon aikana, tosin Wink - on saada tämä mies huomaamaan, mitä se on. Sinä näet sen heti. Seuraavalle viikolle annan vain neuvoksi, että ole tarkkaavainen. Hänen syynsä tavata sinut on ns. alitajuntainen avunhuuto: syy kutsua sinut on myös se asia, mikä hänen elämästään puuttuu.

annaelen
[/quote]
Hei annaelen ja kiitos vastauksesta! Tapasin miehen. Hän on miellyttävä ja hauska. On totta että hän viettää mukavaa elämää jossa tuntuu viihtyvän. Hän on aviossa ja ilmiesesti ns kulissiavioliitto. Ehkä hän sitten kaipaa rakkautta. En tiedä sitten mitä hän minun suhteeni toivoo. Mitä luulet, onko hänellä puhtaat jauhot pussissa eli onko hän mahd ihastunut vai kokeileeko kepillä jäätä voisiko tästä saada suhteen. Onko hänellä mahd useampia suhteita avliiton ohella. Sittenhän näen ottaako hän minuun edelleen yhteyttä. Miten hänen kanssaan olisi paras edetä kun hän kuitenkin liittyy työkuvioihini. Hänen kanssaan on kyllä mukava keskustella ja meitä tuntuu yhdistävän ainakin samanlainen huumorintaju.
t. angelic
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #458 : 22.01.2008 12:34:16 »


Kortit pöytään, työniloa en oikein tahdo löytää.. Undecided
Onkohan jotakin muutosta, vaiko vaan väsymystä?

KS  skorpioni

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #459 : 22.01.2008 12:56:19 »

Voisitko minullekin nostaa kortteja tähän vuoteen? Rakkauelämä ja parisuhteeni tilanne mietityttää. Mitä saisit minulle ja tälle ristiveriselle miehelle jatkoon? Onko hän minulle se oikea?
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #460 : 22.01.2008 16:04:32 »

Hei. Pakko tulla kysymään täältä näkökulmia tähän paikallaan seisovaan tilaan, minulle on sanottu, että keväälle näkyy kaksi polkua-töihinpaluuta olen miettinyt aikaistaa mutta se  jäänee syksyyn kuitenkin, onkohan nyt joku sees-vaihe vai pakko pysähtymisen tilanne elämässäni?? Henkinen kasvu on etualalla kyllä mutta aikaa ei siihen vielä paljon ole..raha-asiat jumissa, tavallista arkea..lapset ilonani jne..mutta mitä tähän tilanteeseen nousisi näkyisi..Suuret kiitokset jo etukäteen  smitten smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #461 : 22.01.2008 19:11:19 »

Heippa,
 smitten

Jos joku tuntee voivansa ja haluavansa auttaa.

Kysyisin kolmea asiaa;

Opinnoit mietityttävät aina. Tiedän, että olen oikealla jäljillä ja tyytyväinen valintaani: mutta voiko/kannattaako koulua tai koulutusmuotoa vaihtaa?

Raha-asiat. Mitä miniun tulisi tehfä, että helpottaa? (Muuta kun töitä)

Terveys. Kenties tärkein kysymys.
Jätin toisen lääkityksen pois, oliko oikea ratkaisu?


-A-



Moi epona

Opiskeluille: Rakastavaiset. Olikohan se nyt ihan oikeasti opiskelut joista halusit kysyä... Wink Noh, jos tulkitaan asiaa, sinun ja opiskelupaikkasi suhde näyttää olevan erinomainen. Pystyt antamaan koululle jotain, ja se antaa sinulle myös takaisin. Harkitsisin tarkkaan, tarvitsetko todella muutosta. Turhaa sitä korjaa, mikä ei rikki ole.

Raha-asioille: Osallistuminen. Tosiaan, ei raha kasva puissa, mutta kortti ehdottaa jonkinlaista vastuun jakamista. Oletko koskaan miettinyt kavereidesi kanssa, miten saisitte yhdessä säästettyä tai jopa tehtyä rahaa? Näen jonkun projektin, joka osoittautuu rahanarvoiseksi myös sinulle. Sinun pitää vain erottaa se ja osallistua, ei siihen välttämättä kavereitasi kuulu, mutta muita ihmisiä siellä kyllä on.

Terveydelle: Menneisyyden taakka. Sairaus painaa sinua yhä, mutta en saa selvää, onko se yhä sinussa, vai huolehditko siitä liikaa. Se painaa joko kehoasi tai mieltäsi. Kenties et itsekään tiedä, kumpaa se tekee? Jos todella olet terve, jätä asia menneisyyteen, mutta jos sairaus on sinussa yhä, hoida asia menneeseen. Laske taakkasi, niin saat keskityttyä muuhunkin.

annaelen

Hei,

Ajattelin kysyä uudelleen, koska tämä asia vaivaa. En ole tyytyväinen siihen miten opintoni etenevät. Aiemmassa tulkinnassa viitattiin siihen, että oppilaitos olisi ihan hyvä ja, että se pystyisi antamaan minulle jotain, mutta ei se siltä tunnu. Harkitsen vakavasti keskeyttämistä (joksin tilapäistä), jotta voisin joko matkustaa tai tehdä työtä - tai molempia.

En tiedä- olen väsynyt ja turhautunut. Päättötodistus on tietenkin aina hyvä asia ja mitä nopeammin, sen parempi. Vai onko sillä oikeasti niin väliä kuinka nopeasti sen saa? Jos sitä tekisi välistä jotain haastavampaa- kuten opiskelisi kieliä, matkustelisi tai jotain.....

argh....

tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #462 : 23.01.2008 21:42:23 »

Se pitää paikkansa. Itsekuri on varmasti se, joka vapauttaa. Näin oletan. Silti olisi helpompaa tehdä juuri toisin.
Kiitos annelen. Vatauksesi oli hyvä.

/A
tallennettu
Barrett
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #463 : 24.01.2008 00:59:42 »


Moi Barrett

Nostin sinulle kaksi korttia, Sisäinen voima ja Yksinoleminen. Ensimmäinen on raha-asioillesi, ja se kehottaa luottamaan itseesi ja omiin voimavaroihisi, että rahaongelmat ratkeavaisivat sillä. Ihminen on kekseliäs eläin, hän venyttää vaikka ympyrän soikioksi jos tahtoa on tarpeeksi. Käytä suomalaista sisuasi, älä tingi itsestäsi, vaan ole taipumaton, älä anna ihmisten kävellä ylitsesi. Löydät kyllä valttisi näin.

Yksinoleminen taas tuohon ihmissuhderintamalle. Taivallat nyt hämmennyksen hernerokkasuvussa, ja sillä et oikein saa selvää asioista. Tämän hämmennyksen läpi pääsee myös outoja unia, jotka symboloivat menneitä toiveita, ja heittävät näin lusikkansa soppaan. Niitä ei kuitenkaan tarvitse ottaa huomioon kuin kaikuina, etäisinä ääninä sumun keskellä. Sinun on nyt keskityttävä löytämään ulos tästä sumusta, joten anna itsellesi aikaa. Askel kerrallaan, eteenpäin vain Smiley

annaelen

Kiitos kovasti smitten! Taitaa siinä totuuden siemen piillä... Ei muuta, kuin tulta päin Wink sitten vain! Kiitos!
tallennettu

Aur.: Vaaka
ASC: Skorpioni
Kuu: Neitsyt
Merk.: Neitsyt
Venus: Skorpioni
Mars: Neitsyt

"Mennyt on prologia."
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #464 : 24.01.2008 16:56:22 »

Kiitos taas vastauksestasi ja voimia ja valoa tiellesi.. smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: