Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 365579 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Petra72
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #435 : 09.01.2008 15:17:19 »

Hyvää alkanutta vuotta 2008 Cheesy

Annaelen pompahti yhtäkkiä jostain sieluni kopukoista mieleeni, joten oliskohan korteilla mitään sanottavaa minulle?
Vaikka rakkaudesta, muut asiat alkavat olemaan jo pikkuhiljaa "pulkassa" smitten
tallennettu
Mimmi Mag
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #436 : 09.01.2008 15:19:06 »

Kiitos annaelen Smiley ,,, Kyseessä on hänen tunteet minua kohtaa ja kyllä hieman etäinen on ollut niin tunteineen kuin geograaffisestikin Smiley mutta toivon todella että häntä joku tuikkasee Cheesy.

Kiitos vielä kerran oikeeen paljon  smitten
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #437 : 09.01.2008 22:15:08 »

tää tarttis korttia taikka muuta ennustusta- kysymyksessä on muutto ja työ.
-kiitos- smitten
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
epona
Vieras
« Vastaus #438 : 10.01.2008 00:10:44 »

Kiitos annaelen.

En osaa sanoa, olenko sairas, mutta lääkityksen poisjättämien tuntuu oikealta vaihtoehdolta.

Mielessäni on usein kysymys rakkaudesta, joka tulisi vastaan miehen muodossa - kenties se pyrki tulemaan kortella esille Smiley

Kiitos vielä, tulkintasi oli hyvä.

-Anne-
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #439 : 10.01.2008 10:33:58 »

Suuret kiitokset nopeasta vastauksesta! smitten Molemmat kortit tuntuivat erittäin osuvilta. Täytyy varmaan pureskella tuota opiskelujuttua vielä vähän "vähemmän järjellä". uglystupid2 "Tilan etsintä" oli muuten oikein hyvä kuvaus, koska transiiteissa Uranus on parhaillaan tarkasti auringollani ja Jupiter tulossa askendentille keväällä! Haaveissa olisi ainakin suurempi asunto, mutta katsotaan nyt.

Kiitos vielä, ja jos tarvitset joskus astrologista näkökulmaa johonkin omaan kysymykseesi, niin annan mielelläni sellaisen vastalahjaksi. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Wilmariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #440 : 11.01.2008 02:42:43 »

Hei!

Työasiat rassaa.
Onko tämä nykyinen työpaikka sittenkään se oikea?

Levottomuus jatkuu, onko odotettavissa jotain uutta?
tallennettu
kanti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #441 : 11.01.2008 11:31:36 »


Hei!

Tämä kevät on muutoksien aikaa, jos vaan onnistun yrityksessä. Haen toukokuussa uuteen koulutuspaikkaan.
Nyt vaan alkoi hieman mietityttää, että onko minusta siihen, kun laskeskelin miten pieni määrä pääsee kyseiseen kouluun. Usko meinaa jo loppua tässä vaiheessa, eikä se ole hyvä asia Sad
Joten mietin että onkohan minusta sittenkään siihen kouluun, eli lääkikseen? Mitähän kortit sanovat? Vai kannattaako pysyä entisessä koulussa, josta valmistuu biokemistejä?

Olisin kiitollinen jos joku katselisi korteista selkeyttä asiaan Smiley

Terv. Tiina

(Skorppari, nousu jousimies, kuu vaaka)
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #442 : 11.01.2008 13:25:09 »

Moi,

olisiko Sinulla jokin viesti minulle?

Kiitos etukäteen, Siunausta Sinulle ja työllesi! angel
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #443 : 11.01.2008 13:32:06 »

kiitos annaelen, mahdollisuudet kuullostaa hyvältä! smitten smitten smitten
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
kanti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #444 : 11.01.2008 14:09:05 »

Kiitos Annaelen vastauksesta!
Osuit kyllä täysin naulan kantaan. Ei auta oma epävarmuus asian etenemistä. Tuntuu vaan välillä niin raskaalta. Mutta se mikä ei tapa, niin se vahvistaa Smiley
Pitäisi vaan mennä sen mukaan mikä tuntuu oikealta, eikä alkaa liikaa analysoimaan yms..

-Tiina-
tallennettu
Wilmariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #445 : 15.01.2008 10:48:20 »

Hei!

Työasiat rassaa.
Onko tämä nykyinen työpaikka sittenkään se oikea?

Levottomuus jatkuu, onko odotettavissa jotain uutta?


Moi Marutska

Kortiksesi nousi Rakastavaiset. Taitaapa tämä levottomuus johtua ihan muusta kuin työstä... Wink Mutta yleisellä tulkinnalla Rakastavaiset edustaa myös kaksijakoisuutta, valintaa hengellisen ja fyysisen välillä. Ovatko nämä kaksi sinussa nyt tasapainossa? Jos tuntuu siltä, että elämä pyörii pelkästään talouden pyörittämisessä ja töissä, että haluaisit viettää aikaa harrastuksien ja ystävienkin kanssa, Rakastavaiset kertoo sinulle, että nyt on aika tehdä valintoja, ennen kuin palat loppuun. Näen kuitenkin lämpimiä tunteita, jahka valinta on tehty...

annaelen


Kiitos annaelen!

Rakkauspuolella ei ole tällä hetkellä mitään uutta, normaalia avioelämää, johon olen kylläkin ihan tyytyväinen.
Työasiat ja ihmissuhteet päällimmäisenä tällä hetkellä, joita tulee mietittyä myös vapaa-ajalla.

Siirryin uuteen työtehtävään ja jännittää tulenko onnistumaan työssäni.
Olosuhteet työpaikalla ovat vielä aika sekavat, muutoksia ja valmisteluita tehdään jatkuvasti. Työntekijät väsyneitä ja se heijastuu työilmapiiriin, nykyään sanoja sinkoilee puolin ja toisin.
Kireä ilmapiiri vaikuttaa keskittymiseeni ja kuitenkin työni on tarkkuutta ja huollisuutta vaativaa.



tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #446 : 15.01.2008 12:33:03 »

Hyvä, ehkä paras, ystävä katosi jonkin aikaa sitten  Cry - hän elää ja voi hyvin mutta ei ole aikoihin vastannut minun yhteydenottoihin, muihin hän pitää yhteyttä. En tiedä mitä olen tehnyt, jos olen loukannut häntä niin en ainakaan tahallani mutta olen varmuuden vuoksi pyytänyt anteeksi... mihinkään hän ei vastaa. Tästä on jo kulunut aika paljon aikaa mutta en saa häntä mielestäni kun en ymmärrä mitä tapahtui Sad. Voiko joku auttaa valaisemaan asiaa?
tallennettu
Kk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #447 : 15.01.2008 13:14:11 »

Mitäpä mulle rakkaudesta näytetään, tapailemani mies on muuttamassa vähäksi aika a kauemmaksi, mietinkin suhteen tulevaisuutta?
Entäs eräs toinen mies, joka soittelee, mitä hällä mielessä, haluaisko rakkaussuhdetta?

Kiitos
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #448 : 15.01.2008 16:06:35 »

miltäs näyttäs työn saralla kun muutamaan mielenkiintoiseen paikkaan vein hakemusta??
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #449 : 15.01.2008 19:18:14 »

Hei!

Miltähän näyttäisi minun työ-, raha- ja rakkausasiat?

Etukäteen jo kiittäen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: