Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 365602 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rihanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #480 : 05.01.2011 10:28:30 »

Hei:) olen ollu pitkään poissa,sillä omassa elämässä on tapahtunut paljon.Entinen suhde sai päätöksen omasta vapaasta tahdostani ja uusi suhde sai alkunsa yllättäen:)
Nyt toivoisinkin , että joku voisi katsoa mitä tämä suhde tuo tullessaan.Itse olen Skorppari...syntynyt 13.11.1964 ja mies on kauris syntynyt 22.12.1974. Tosin jossain horoskoopeissa luetaan myös jouskariksi.
kiitos:)
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #481 : 06.01.2011 14:28:27 »

Mullekkin joku vois nostella,mitä kevät ja kesä tuo tullessaan,kiitos jo etukäteen smitten
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #482 : 10.01.2011 00:38:19 »

Hei,

minullekin voisi katsoa mitä kevät ja kesä tuo tullessaan.... Smiley


kiitos
aava1
tallennettu
Petra72
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #483 : 10.01.2011 12:27:15 »

Mietityttää, mietityttää... idiot2 Meinaan jalka ja sen parantuminen. Puoli vuotta ollaan tässä jo kinkattu, mielessä on käynyt, että mitä jos? Alkaa olla hektiset paikat käsillä jalan kanssa, siinä sivussa vielä työpaikankin kuviot. Voisiko joku nostaa korttia jalka-työ-kuviolle? Kiitos Smiley
tallennettu
susaq
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #484 : 11.01.2011 19:14:35 »

voisko joku mun ihmissuhteille katsoa
tallennettu
R-K 64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #485 : 28.01.2011 23:17:55 »

Voisiko katsoa mitä tämä vuosi sanoo rakkausrintamalla:))
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #486 : 02.02.2011 13:53:12 »

Moi, saisko mullekkin kortin työhön ja opiskeluun?

Kiitos jo etukäteen mikäli jaksat kurkata Smiley
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #487 : 02.02.2011 21:31:19 »

Rakkasurintamalla on viime aikoina suorastaan aavemaisen hiljaista, mutta kovasti alkaa yksinäisyys vaivata.  Viitsisikö joku kurkistaa, mitä sillä rintamalla olisi tiedossa ja miten itseni ehkä tulisi toimia ja mihin tähyillä?
tallennettu
grusgrus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #488 : 04.02.2011 12:29:53 »

Haluaisikohan joku katsoa minullekin?
Pari vuotta olen elänyt pysähdyksen ja toisaalta muutosten aikaa.
Jotain uutta on alkamassa, suunta on täysi arvoitus.
tallennettu
nuhainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #489 : 14.05.2013 18:30:34 »

Täällä onkin ollut pitkään hiljaista, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla onneani.

Eli jos joku haluaa katsoa, onko tapahtumassa mitään lapsien saamisen suhteen?

 Kiss
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #490 : 15.05.2013 18:25:27 »


Tahtoisin kysyä asunto-asiaani / muuttoa siis. Mistäpäin löytyy ja minne olosuhteisiin menen?
 tickedoff Alkaa nimittäin tuntua siltä, että kohta pamahtaa muuallakin Wink ellei sopusointuisuus astele elämääni myös asunto-asioissa. Mahtaako tässä olla joku aiemman elämän kiertolaisuus joka ei ota loppuakseen?
 idiot2 Miksi ihmeessä aina jostain putkahtaa häiriköitä naapurustoon ja muissa ei tunnu olevan munaa panna hörhöilyille pistettä - tai vielä tyhmempää...
 knuppel2 Moni pyrkii pysäyttämään puuttumiseni häiriköintiin, kun selvittelyissä täytyy jokaisen kertoa selkokielellä ja jopa kasvokkain, miten häirikkö on touhuillut ja sotkenut toisten elämiä talossa.

Mistä nämä elämänlatistajat (=hyssyttelijät) oikein tulevat? Onko luterilaisuutemme syytä tää? Ei muka saisi puuttua älämölöön ja kuitenkin haetaan sääliä niiiin pirskuleesti, että...

Siis se harmoniaa  smitten pullottava asunto?  Grin  Näkyykö korteissanne ja mille vuosituhannelle asti menee?  Cheesy

Danke schön... jo ennakkoon!

Moi t.touhula Smiley

Kortiksesi nousi, kuinka osuvaa, Kärsivällisyys Smiley Tiedän, kuinka ärsyttävää voi olla, että sitä omaa rauhaa ei tahdo löytyä, ja kaiken lisäksi muut väsäävät sinusta syntipukin, vaikka TIEDÄT olevasi oikeassa. Tämä episodi elämässäsi on nimenomaan siksi täällä, että oppisit "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos"-tekniikan jalon taidon. Kortti samaistuu myös ajallisesti yhdeksän kuukauden, neljän vuodenajan, seuraavan kevään, tai jopa yhdeksän vuoden linjalle. Jokin näistä on vastaus kysymykseesi. Pure vain hammasta ja laske kymmeneen Smiley

*A*

Nostinpa esiin tunnelmiani viime vuodelta.

*A*

Sanoit osuvasti jo ensimmäisessä vastauksessasi, että k-ä-r-s-i-v-ä-l-l-i-s-y-y-t-t-ä tarvitaan. Totta. Rutosti on tarvittu.

Löysin kuin löysinkin asunnon alle kuukausi kysymyksestäni. Tosin muutto tapahtui vasta 'jouluksi kotiin' -tyylillä.
Kuinka ollakaan, talossa oli melkeinpä rauhattomampaa kuin aiemmassa. Nyt ei 'liikahda lehtikään' ettei joku rytinöihin puuttuisi. Ovat oppineet toisetkin asukkaat pitämään kuria, eikä kukaan suostu tulla häirityksi. Oli taas tälläkin taloyhtiöllä meikäläisen tarve. knuppel2 Seköhän se onkin minun muuttelemiseni salaisuus. Että oikeudentuntoani ja laintuntemustani tarvitaan hiukan siellä sun täällä nyky-Suomessa. police

Sanoit että: 'nostamasi kortti tarkoittaa ...seuraavaa kevättä'...
Juuri luetaan uutisia. Lukija kertoo, ettei termistä talvea tullut eteläiseen Suomeen lainkaan. Sain siis asunnon 'ennen seuraavaa kevättä'. Sattui vain yksi vuodenaika jäämään välistä pois.  Cool  Ei sen kummempaa.  Grin Cheesy

Että: jos jollain on epäilystä korttien kertomaa vastaan, niin olkoon. Varsin osuvasti luonto oli ennustuksen kanssa samaa mieltä!!!

 2funny smitten angel coolsmiley

Suurkiitos siis Sinulle Aminthir!

P.S.
Lisättävä on, kun huikaiseva huomio nousi mieleeni ja valpastutti kaikki aistit. Kirjoitit aikoinaan vastauksessasi, että kortti ilmentää jotain yhdeksikköön liittyvää, mutta myöskin neljää vuodenaikaa.
Nyt kun talvi jäi pois välistä, puhutaankin vain kolmesta vuodenajasta, eli 9 kuukaudesta. Poimin siis tekstistäsi vain luvut 3 ja 9. 3x9=27, eikö totta. Ja 27 vuorokautta kysymyksestäni ja vastauksestasi siihen löysin asunnon, eli olin katsomassa ja alustava sopimus syntynyt.
Hiljaiseksi vetää myös, että 11.11.stä 21.12.een on 40 päivää. Sama luku, joka toistuu kristillisessä symboliikassa. Ilmestymisestä toteutumiseen on usein 40 päivää.  Marian ilmestyksen päivästä Pääsiäiseen 40 päivää, Jeesus oli erämaassa Luciferuksen kanssa ja hänen  piinattavanaan 40 päivää jne jne.

Tunnelma tämän asunnon kanssa on samaa vahvuusluokkaa. Ups! Siis tämän KODIN  kanssa. Ikkunasta näkyy luonto. Yöllä mollottaa metsikön läpi kuutamo,
 päivällä aurinko. Talo on pultattu peruskallioon, joka pistää vahvasti esiin ikkunoitteni alla. Uusi Perusta on siis konkreettisesti läsnä arjessani. Monin tavoin tämä teema koskettelee kaikkia elämäni osa-alueita.

Jouduin silmätysten yhteiskunnassamme viljellyn pahuuden peittelyn kanssa ennen muuttoani. Mietin vain, miksi minulle elämä jatkuvasti paljastaa tällaisia perushölmöyksiä ihmisten käytännöissä (= tavoissa)...
Hyvin moni marmattaa, ettei elämä toimi niinkuin pitäisi, mutta mitään muuta marmatuksen ohella ei tehdä. Silmänpalvontaa siis. Ikävintä kaikkineen on, että moni avustusjärjestökin toimii täten. Kerrotaan peruskirjoissa tms. kuinka autuasta Hallelujaa Amen toimintansa on, mutta käytäntö onkin virheitten ja pehmorikollisuuden peittelyä.
Valitettavasti moni ihminen henkisessä pienuudessaan suostuu asiattomuuksiin tai niitten peittelyyn, kunhan oma elämä alkaa järjestyä. Miksei minun silmilläni viihdy suomutukset?!


Että tällainen helmi täällä luurasi. Kyseisen taloyhtiön kassan pohja pilkotti aika pahasti, kun selvisi teknisen isännöitsijän peittelemä rakennevaurio. Minähän nostin kissan pöydälle ja taloyhtiö lunasti asunnon käypään hintaan.
Taloyhtiössä oli neljän kopla, joka ristiin kirjoitteli todistuksia. Kun ilmoitin tuosta rakennevauriosta, ei kukaan uskaltanut vastata edes puhelimeen. Laitoinpa sitten varatuomarin asialle.
Kesti muutaman tunnin, kun paperi pudotettiin postiluukusta - tietenkin ovikelloa kilauttamatta. Siinä luki: Myönnämme tienneemme jne... Lupaudumme lunastamaan huoneiston täyteen käypään hintaan yhden kalenterikuukauden sisällä tämän paperin allekirjoituksesta.

Katsotaanpa, mitä vuosi 2017 tuo Joulunsa alla. Aikaa on vielä pohtia sitä sun tätä. Toivottavasti voin jättää hyvästit Ruuhka-Suomelle, vaikka tämä alue onkin ollut taloudellisesti varsin tuottelias elämässäni. Tokikaan en ole enää nykypäivänä taloudellisesti riippuvainen maantieteellisestä sijoittumisestani. Aivan sama rahahan se kulkee pankeissa, asun sitten koti-Suomessa tai toisella puolen maapalloa.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2013 18:30:47 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #491 : 19.05.2013 13:24:48 »

katsotko minullekin jos ehdit/haluat. koska elämän yksi alue tuli kuntoon mutta kaksi on hakusessa
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #492 : 09.06.2013 23:45:21 »

Voisiko mulleki joku nostaa kortin?  smitten
tallennettu
Jesse Uitto
Vieras
« Vastaus #493 : 10.06.2013 00:23:31 »

Hei apua , mäkin haluan tietää  laugh Mitä tapahtuu suhteessani mieheeni, joka on syntynyt 14.8. ja mä taas 28.5.1989. Mitä tapahtuu työ/opiskelurintamalla? Millaseen työpaikkaan päädyn?
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #494 : 11.06.2013 17:27:30 »

miksi ystäväni on katkaissut kaiken minun suhteeni. en aina jaksanut mennä hänen luokseen olin väsynyt ja olisin mennyt kyllä vaikka seuraavana päivänä mutta se ei riittänyt ja miksi hän on vihainen kun lupasin toiselle ystävälle ennenkuin kuulin hänestä enkä sitten halunnut perua lupaustani. onko kaikki lopussa kun hän on kuitenkin niin tärkeä ja meissä kummassakin on vikaa niin miksi hän ei sitä myönnä vaan hänen mielestään kaikki on minun syytäni  Cry Cry Cry Cry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: