Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 365606 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #495 : 13.06.2013 12:52:40 »

miksi ystäväni on katkaissut kaiken minun suhteeni. en aina jaksanut mennä hänen luokseen olin väsynyt ja olisin mennyt kyllä vaikka seuraavana päivänä mutta se ei riittänyt ja miksi hän on vihainen kun lupasin toiselle ystävälle ennenkuin kuulin hänestä enkä sitten halunnut perua lupaustani. onko kaikki lopussa kun hän on kuitenkin niin tärkeä ja meissä kummassakin on vikaa niin miksi hän ei sitä myönnä vaan hänen mielestään kaikki on minun syytäni  Cry Cry Cry Cry


Viisaampi myöntää virheensä. Ole huoleti, hän ottaa yhteyttä, kun on kasvanut tarpeeksi ja egonsa kutistunut oikeaan mittaansa.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 14:27:29 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #496 : 13.06.2013 13:05:12 »

Hei apua , mäkin haluan tietää  laugh Mitä tapahtuu suhteessani mieheeni, joka on syntynyt 14.8. ja mä taas 28.5.1989. Mitä tapahtuu työ/opiskelurintamalla? Millaseen työpaikkaan päädyn?

Työhön, jossa kannustat toisia, mutta muistat olla valvomatta mitä autetut tekevät. Et ole vastuussa heidän tulkinnoistaan siitä, mitä heille sanoit.
Tärkeää työssäsi tulee olemaan, ettet ala tehdä ihmisten puolesta (et edes kanna heidän taakkojaan, rohkaista ja kannustaa heitä voit sekä antaa vahvistavaa palautetta), vaan terveellä palveluasenteella annat ohjeita ja/tai kehoitat heitä toimimaan sovussa sisimpänsä kanssa omaksi parhaakseen. Tehdessään itselleen oikeita tekoja, ihminen alkaa voida paremmin ja itsetunto kohenee terveelle tasolle.
Muista siis säilyttää itsenäisyytesi, jotta kuulet järkesi äänen. Tunteen ja järjen tasapaino on sinulle kultaakin kalliimpi säilyttää. Vetäydy omaan rauhaasi, jos nämä puolet tuntuvat repivän sinua.

Opetus-, ohjaus- tms työ on on ominta alaasi. Kirjallista lahjakkuuttasi et ole tainnut käyttää - vielä. Sen aika tulee kyllä.

Suhteesta voin sanoa vain sen, että toinen teistä on enemmän materiaalinen, sinä taas melkoisen paljon henkispainotteinen. Jos sallitte toistenne ollaoma itsejänne, voi suhde toimia jonkin aikaa. Kovin pitkään en miellä erilaisien puolienne toimivan hyvin yhteen. Mutta älä sure sitä, vaan nauti kun suhde toimii ja muista se aika. Siitä saat voimia.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #497 : 13.06.2013 15:18:34 »

Voisiko joku ystävällisesti nostaa minulle pari korttia?
Olen ollut hukassa jo aika pitkään, joten haluaisin kovasti tietää, miltä tulevaisuus näyttää?
Pitäisikö minun tehdä jotain erityistä? tai huomata jotain tai mitä oikein on meneillään. En oikein itsekään tajua.
Minua kiinnostaisi myös tietää miltä näyttää ihmissuhteiden rintamalla ja rakkausrintamalla. On ollut paljon vaikeuksia ja outouksia, jos niin voisi sanoa. Tai ehkä enemmänkin pettymyksiä, vaikka hyviäkin hetkiä on ollut.
 Mutta jos joku edes viitsisi katsoa, miltä mun tulevaisuus tällä hetkellä näyttää, olisin hyvin kiitollinen siitä. Kaikki apu on tarpeen meikäläiselle tällä hetkellä.
tallennettu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #498 : 14.06.2013 22:29:27 »

Rakkauteen kyselen korttia jos jollakin olisi intoa ja aikaa nostaa  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #499 : 15.06.2013 01:14:07 »

Voisiko joku nostaa minulle kortin? Lähinnä askarruttaa eräs mies asia...mies on tällä hetkellä varattu mutta meidän välillä on selvästi kemiaa...
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #500 : 15.06.2013 07:26:40 »

Hei! Voisiko joku nostaa minulle kortin? Rakkauselämälle? Mitä kesä tuo... Pidemmän aikaa yksin talsinut täällä niin kaipais jo rakkautta...  Sad
tallennettu
Rihanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #501 : 15.07.2013 08:26:09 »

Hello :-) Ollaan hankkimassa koiraa. Nyt on vaan niin,että kennelin omistaja empii :-) Sanoo,että ei oikein vois odottaa viikkoa yliaikaa pennun kanssa. Sovittiin,että kun mun mies tulee viikon kuluttua kotiin,niin soitan uudelleen onko koiruus vielä vapaa. Mitenkö meidän käy ? Saadaanko haukku meille ?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #502 : 15.07.2013 12:58:24 »

Millainen kortti nousis tälle henkiselle prosessille, tuleeko valmista (ja kuinka pian)?
tallennettu
Nannatzi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #503 : 16.07.2013 22:00:05 »

Hei!

Haluaisko joku nostaa kortin minun rakkausrintamalle? Mitä minun pitäisi tehdä näitten tunteitteni kanssa?  Undecided
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #504 : 18.07.2013 23:25:03 »

Voisiko joku nostaa minullekin kortin? Suhdeasiat kiinnostavat, ja erityisesti mitä sanottavaa korteilla on tästä uudesta miehestä jonka olen juuri tavannut Cheesy
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #505 : 19.07.2013 10:17:43 »

Saisinko minäkin kortin? Muutoksen tuulia ilmassa ..
Kiitos  smitten
« Viimeksi muokattu: 19.07.2013 10:24:14 kirjoittanut Aurinko45 » tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #506 : 19.07.2013 11:32:59 »

Minäpä tein työtä käskettyä ja levitin kortit pöytään!  En ole näkijä enkä tulkitsija, mutta voin katsoa mitä kortit sanoo.  Tällä kertaa levitin pöytään Zen Osho -tarotkortit.  Ostin ne eräältä foorumilaiselta täältä kirpparilta, ja katsotaan nyt mitä ne sanoo toisille foorumilaisille.  Aloitan vanhimmasta viestistä, mille ei ole tullut vastausta muilta.  T. touhula on tuossa vastaillut joillekin, ja sen jälkeen ringa kyselee suuntia elämälle.

Nostin kaksi korttia ja tämän hetken kortiksi hänelle tuli valttikorttien V mikä on tässä pakassa nimetty  sanalla Tyhjyys.  Kortti on pelkkä musta kortti, ja ajattelin heti että ohhoh, näinkö tyhjältä ringasta nyt tuntuu.  Mutta kirjan tulkinnassa on asia selitetty todella kauniisti.  Tyhjän päällä oleminen voi olla pelottavaa ja hämmentävääkin, ei oikein tiedä mihin lähteä.  Mutta tällainen tyhjyys ja pimeys edelsi maailmankaikkeutta!  Jotain suurta ja pyhää on syntymässä elämääsi.  Rentoudu ja antaudu tyhjyydelle, sulaudu hiljaisuuteen, mikä on kahden sanan välissä, sisään- ja uloshengityksen välissä.  Vaali jokaista hetkeä, missä tunnet tyhjyyden olemuksen.

Toinen kortti, minkä ajattelin juuri alkavaksi asiaksi, tuli Tulen (muissa tarotpakoissa tämä on Sauvat) Ässä, 'Sisäinen Voima'.  Kortissa on kuvattu valtava tulipallo, ikäänkuin aurinko.  Tämähän sopii hyvin Tyhjyyden seuraavaksi hetkeksi.  Kortti muistuttaa siitä, että meissä kaikissa on suuri määrä energiaa, sisäinen voima, minkä käyttöönotto ei vaadi mitään suunnitelmallisuutta, vaan hiljentymistä ja keskittymistä sisäisen voiman yhteyteen.  Se ravitsee meitä ja antaa meille elinvoimaa.  Sinun ei tarvitse lähteä etsimään totuutta mistään kauempaa, sinun tarvitsee vain hiljentyä, se on aina ulottuvillasi.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #507 : 19.07.2013 11:42:54 »

Rakkauteen kyselen korttia jos jollakin olisi intoa ja aikaa nostaa  smitten

Kun järjestelin ja suorin kortteja tätä kysymystä varten, putosi yksi kortti lattialle, ja ajattelin sen olevan vastaus kysymykseesi.  Kortti on Vesi elementtiä, eli perinteisessä pakassa Maljojen kortti, 9 numero.  Tässä Zen Osho pakassa se on nimeltään Saamattomuus. Siinä ukko istuskelee aurinkotuolissa drinksua siemaillen.  Mulla tuli heti mieleen, että odotatko sitä prinssiä tulevaksi valkealla ratsulla?  Oletko valmis tekemään töitä rakkauden eteen?  Et kerro tarkemmin, odotatko uutta suhdetta, vai onko nykyisessä suhteessasi ongelmia rakkaudessa.  Kirja kertoo tästä kortista, että et ole vielä lopullisessa määränpäässäsi.  On aika jatkaa matkaa.  Voit tuntea olosi ihan leppoisaksi ja mukavaksi, mutta sinulla on edessäsi vielä paljon tutkiskeltavaa ja opittavaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #508 : 19.07.2013 11:53:16 »

Voisiko joku nostaa minulle kortin? Lähinnä askarruttaa eräs mies asia...mies on tällä hetkellä varattu mutta meidän välillä on selvästi kemiaa...

Osho Zen taroteista nousi Pilvien (mielen maailma) eli Miekkojen 7.  Tässä kortissa on kuvattuna pirullisen näköinen mies, joka kannattelee kasvojensa edessä hymyilevää, kilttiä naamaria ja hänellä on käärme sylissään. Eihän kuulosta kivalta?  Teeskenteleekö se mies kiinnostusta?  Edes lukematta tulkintaa kirjasta, en suosittelisi suomaan ajatustakaan hänelle.

Kirjassa kehoitetaan sinua itseäsi tutkiskelemaan sisintäsi, että oletko sinä elänyt aidosti?  Kirjan mielestä kortin kummatkin kasvot ovat valheellisia, sekä naamion kiltti ilme joka sanoo: luota minuun, että miehen häijyt kasvot, jotka sanovat: kyllä minä näytän sinulle!  Teeskentely ei hyödytä ketään, kaikkein vähiten sinua itseäsi.  Kaikki vilpillisyydellä aikaansaatu haihtuu savuna ilmaan.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #509 : 19.07.2013 12:00:16 »

Hei! Voisiko joku nostaa minulle kortin? Rakkauselämälle? Mitä kesä tuo... Pidemmän aikaa yksin talsinut täällä niin kaipais jo rakkautta...  Sad

Uskokaa tai älkää, mutta Jadallekin nousi Tyhjyys.  Jos nyt miesasioista puhutaan, ja oletan että tuo kesäkysymyskin tarkoitti kesää nimenomaan miesrintamalla, niin ainakaan tämän kortin mukaan sitä kaveria ei ainakaan kesän aikana tulisi.  Mutta lukaiseppa tuolta ylempää mitä kirjoitin ringalle tästä kortista.  Mun mielestä se tässä yhteydessä tarkoittaa juuri sitä, että rauhoitu ja tutkiskele sisimpääsi, suuri rakkaus odottaa tulevaisuudessa.  Jotain suurta on syntymässä elämääsi!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: