T
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #495 : 13.06.2013 15:18:34 » |
|
Voisiko joku ystävällisesti nostaa minulle pari korttia? Olen ollut hukassa jo aika pitkään, joten haluaisin kovasti tietää, miltä tulevaisuus näyttää? Pitäisikö minun tehdä jotain erityistä? tai huomata jotain tai mitä oikein on meneillään. En oikein itsekään tajua. Minua kiinnostaisi myös tietää miltä näyttää ihmissuhteiden rintamalla ja rakkausrintamalla. On ollut paljon vaikeuksia ja outouksia, jos niin voisi sanoa. Tai ehkä enemmänkin pettymyksiä, vaikka hyviäkin hetkiä on ollut. Mutta jos joku edes viitsisi katsoa, miltä mun tulevaisuus tällä hetkellä näyttää, olisin hyvin kiitollinen siitä. Kaikki apu on tarpeen meikäläiselle tällä hetkellä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #496 : 14.06.2013 22:29:27 » |
|
Rakkauteen kyselen korttia jos jollakin olisi intoa ja aikaa nostaa 
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas Nousumerkki Skorpioni Kuumerkki Skorpioni Merkurius Oinas Venus Kaksoset Mars Kauris
Kiinalainen: Lohikäärme Maya: Sininen Magneettinen Käsi
|
|
|
fairytales
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #497 : 15.06.2013 01:14:07 » |
|
Voisiko joku nostaa minulle kortin? Lähinnä askarruttaa eräs mies asia...mies on tällä hetkellä varattu mutta meidän välillä on selvästi kemiaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaden
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #498 : 15.06.2013 07:26:40 » |
|
Hei! Voisiko joku nostaa minulle kortin? Rakkauselämälle? Mitä kesä tuo... Pidemmän aikaa yksin talsinut täällä niin kaipais jo rakkautta... 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rihanna
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #499 : 15.07.2013 08:26:09 » |
|
Hello :-) Ollaan hankkimassa koiraa. Nyt on vaan niin,että kennelin omistaja empii :-) Sanoo,että ei oikein vois odottaa viikkoa yliaikaa pennun kanssa. Sovittiin,että kun mun mies tulee viikon kuluttua kotiin,niin soitan uudelleen onko koiruus vielä vapaa. Mitenkö meidän käy ? Saadaanko haukku meille ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kyllikki6
|
 |
« Vastaus #500 : 15.07.2013 12:58:24 » |
|
Millainen kortti nousis tälle henkiselle prosessille, tuleeko valmista (ja kuinka pian)?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nannatzi
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #501 : 16.07.2013 22:00:05 » |
|
Hei! Haluaisko joku nostaa kortin minun rakkausrintamalle? Mitä minun pitäisi tehdä näitten tunteitteni kanssa? 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sherry
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #502 : 18.07.2013 23:25:03 » |
|
Voisiko joku nostaa minullekin kortin? Suhdeasiat kiinnostavat, ja erityisesti mitä sanottavaa korteilla on tästä uudesta miehestä jonka olen juuri tavannut 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aurinko45
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #503 : 19.07.2013 10:17:43 » |
|
Saisinko minäkin kortin? Muutoksen tuulia ilmassa .. Kiitos 
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.07.2013 10:24:14 kirjoittanut Aurinko45 »
|
tallennettu
|
|
|
|
meimi
|
 |
« Vastaus #504 : 19.07.2013 11:32:59 » |
|
Minäpä tein työtä käskettyä ja levitin kortit pöytään! En ole näkijä enkä tulkitsija, mutta voin katsoa mitä kortit sanoo. Tällä kertaa levitin pöytään Zen Osho -tarotkortit. Ostin ne eräältä foorumilaiselta täältä kirpparilta, ja katsotaan nyt mitä ne sanoo toisille foorumilaisille. Aloitan vanhimmasta viestistä, mille ei ole tullut vastausta muilta. T. touhula on tuossa vastaillut joillekin, ja sen jälkeen ringa kyselee suuntia elämälle.
Nostin kaksi korttia ja tämän hetken kortiksi hänelle tuli valttikorttien V mikä on tässä pakassa nimetty sanalla Tyhjyys. Kortti on pelkkä musta kortti, ja ajattelin heti että ohhoh, näinkö tyhjältä ringasta nyt tuntuu. Mutta kirjan tulkinnassa on asia selitetty todella kauniisti. Tyhjän päällä oleminen voi olla pelottavaa ja hämmentävääkin, ei oikein tiedä mihin lähteä. Mutta tällainen tyhjyys ja pimeys edelsi maailmankaikkeutta! Jotain suurta ja pyhää on syntymässä elämääsi. Rentoudu ja antaudu tyhjyydelle, sulaudu hiljaisuuteen, mikä on kahden sanan välissä, sisään- ja uloshengityksen välissä. Vaali jokaista hetkeä, missä tunnet tyhjyyden olemuksen.
Toinen kortti, minkä ajattelin juuri alkavaksi asiaksi, tuli Tulen (muissa tarotpakoissa tämä on Sauvat) Ässä, 'Sisäinen Voima'. Kortissa on kuvattu valtava tulipallo, ikäänkuin aurinko. Tämähän sopii hyvin Tyhjyyden seuraavaksi hetkeksi. Kortti muistuttaa siitä, että meissä kaikissa on suuri määrä energiaa, sisäinen voima, minkä käyttöönotto ei vaadi mitään suunnitelmallisuutta, vaan hiljentymistä ja keskittymistä sisäisen voiman yhteyteen. Se ravitsee meitä ja antaa meille elinvoimaa. Sinun ei tarvitse lähteä etsimään totuutta mistään kauempaa, sinun tarvitsee vain hiljentyä, se on aina ulottuvillasi.
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
|
|
|
|
|
|
meimi
|
 |
« Vastaus #508 : 19.07.2013 12:07:25 » |
|
Hello :-) Ollaan hankkimassa koiraa. Nyt on vaan niin,että kennelin omistaja empii :-) Sanoo,että ei oikein vois odottaa viikkoa yliaikaa pennun kanssa. Sovittiin,että kun mun mies tulee viikon kuluttua kotiin,niin soitan uudelleen onko koiruus vielä vapaa. Mitenkö meidän käy ? Saadaanko haukku meille ?
Rihannalle tämä vastaus taitaa tulla liian myöhään, mutta nostinpa sinullekin kortin. Osho Zen taroteista nousi Vesi: tunteiden maailma, eli perinteisessä pakassa Maljojen 3. Kortin kuvassa kolme naista tanssii elämänilon vallassa. Voisin tämän perusteella väittää, että koira on perheessänne. Mutta ellei ole, niin tämä kortti viestittää, että osaat nauttia elämästä muutenkin, ilman tiettyjä kuvioita tai rekvisiittaa, esimerkiksi sitä koiraa. Elämänilo ei ole kiinni mistään ulkoisesta tekijästä, se kumpuaa sisältäpäin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meimi
|
 |
« Vastaus #509 : 19.07.2013 12:23:46 » |
|
Millainen kortti nousis tälle henkiselle prosessille, tuleeko valmista (ja kuinka pian)?
Tätä kysymystä minä itsekin pohdiskelen päivittäin. Kortit harvoin kertoo mitään ajasta, ja vaikka kertoiskin, niin en tiedä, miten!  Sinulle nousi Osho Zen tarotpakasta Sateenkaaren (Lanttien) Kuningatar. Kuningatar on kuvattu vaaleanpunaisen lootuksen kukan päällä istuvaksi ja vihreään pukeutuneeksi kaunottareksi. Kaari hänen yläpuolellaan on kukkasilla kuvitettu. Vastaisin kysymykseesi, että kyllä tulee valmista!  Kirja selittää korttia tähän tapaan: Sinun tulisi elää täydesti, rikkaasti, riemuitsen. Sinun tulisi lähestyä toisia ihmisiä ja jakaa riemusi, onnesi ja autuutesi toisten ihmisten kanssa. Sinun tulisi avautua lootuksen kukan tavoin ja levittää kauneuttasi kaikille, myös tuntemattomille. Se on todellista rakkautta ja myötätuntoa, että jakaa olemassaolon riemua ja täyttymystä. Henkisen tien kulkijan on syytä rakastaa aina kun voi, ja muulloinkin. Erityisesti muulloinkin. Se rakkaus taitaa olla vastaus kysymykseesi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.07.2013 18:11:06 kirjoittanut meimi »
|
tallennettu
|
|
|
|
|