Sivuja: 1 ... 45 46 [47]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 365554 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #690 : 10.09.2013 11:27:04 »

Selvä, uudessa ketjussa nähdään  Cheesy Hildalle varattu eka paikka siellä!  smitten
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #691 : 25.09.2013 02:50:07 »

Heippa

Saisinko kortin rakkaudelle  smitten
Myös perheenlisäys asiat mietityttävät kovasti...
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #692 : 26.09.2013 13:05:59 »

Hei, minäkin toivoisin jos joku ystävällisesti katsoisi miten tämä uusi lyhyt työsuhteeni uudessa työpaikassa menee. Lähinnä kiinnostaa, onko siellä jotakin, mihin minun eritoten kannattaisi varautua, - hyvää tai vähemmän hyvää, vai meneekö kaikki penkin alle kohdallani, tmv.  Shocked ? Ja toiseksi kiinnostaa tämä terveyteni, onko sen kanssa millaisia ongelmia tulevaisuudessa, leikkaushoitoa tmv. tai selviänkö edes tällä fyys. kunnolla, niin muillamahdollisin  keinoin  ? Ja viimeisenä kysymyksenä, tuleeko eteeni vielä se työ, mikä on oikeasti "mun juttuni" josta nautin ? Kaunis kiitos etukäteen  smitten
tallennettu
MyraB
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #693 : 18.10.2013 16:18:56 »

Hei vain!

Minäkin ottaisin mielelläni korttien intuiota vastaan, jos joku ihana siellä vielä jaksaisi sellaisen minulle suoda:)
Parisuhdepettymysten ja ammatillisen epävarmuuden ajanjaksolla olisi kiva saada jonkinlaista vihjettä siitä mihin suuntaan universumi minua on alkanut/alkaa kuljettamaan.
Iso kiitos  smitten
tallennettu
pp64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #694 : 03.11.2013 02:35:54 »

Katsoisiko joku minullekin tähän hetkeen ja lähitulevaisuuteen.
tallennettu
Rihanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #695 : 06.11.2013 15:13:56 »

Kiitos Ind1 Wink Minua alkoi hymyilyttämään tuo kivun narri. Katsos kun sattuikin niin hyvin kohdilleen tuo sinun näkeminen :-D Meillä on murkkuikäinen sakemanni,joka pikkusen aiheuttaa erinnäisissä tilanteissa kipua,ja näin ollen pitää käyttää johdonmukaisuutta,kuria,ja käskytystä. Ajoittain tunnen epätoivoa,iloa ja onnistumisen tunteita tuon hukan kanssa. Rahatilanteessa on nyt ollut huonot näkymät,joka osaltaan aiheuttaa huolta,mutta nyt pikkuhiljaa olen taas kerran alkanut saamaan tilanteen kohtalaisen hyvälle mallille.
Ja heilurikin osui kohdilleen. Isäntä on ollut nyt jo 2viikkoa välimerellä töissä :-D joten kiitos vielä kerran angel
Jos vielä kehtaisit katsoa,tuleeko helpotusta taloudelliseen tilanteeseen,ja joko näkyy kihlat meidän ovella :-D kitos :-D
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #696 : 17.02.2016 17:10:08 »

Onkohan tämä ketju kui voimissaan vielä?

Itse tarvitsisin vähän opastusta elämääni parisuhteen rintamalla: rakkaimpani lähti lätkimään uudenvuoden alla, mutta itselläni on tunne, että hän palaa vielä.

Mitä kortit/intuitio yms kertoo tilanteesta?

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
jeansilver
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #697 : 22.02.2016 14:52:59 »

Kovasti olen avun tarpeessa sekä työn että terveyden rintamalla. Jos joku pystyisi näitä asioita valottamaan tulevaisuuden suhteen olisin kovin kiitollinen  smitten
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #698 : 25.02.2016 12:44:41 »

Minäkin pyytäisin opastusta/selvyyttä lähitulevaisuuteen. Asiat jotenkin sekaisin päässä....
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #699 : 28.02.2016 14:52:50 »

Minäkin kaipaan hieman opastusta, jos mahdollista.
Valmistujaiset lähenee ja stressi kohenee mutta on niin pirusti tehtävää ja lopputöitä käsissä, mitkä vaativat paljon luovuutta. Sen lisäksi ympärilläni on niin paljon negatiivista energiaa; ihmiset kateellisia ja niin... miten sanoisin, ilkeitä mua kohtaan? Katsovat alaspäin ja kaikkea sellaista. Eivät kaikki mutta silti, ja se vähän syö energiaa, kun pitäisi yrittää saada pidettyä itseään pystyssä jne. Mutta joo, sen takia tässä kysyisin, että miltä näyttää? Valmistujaiset olisi tossa toukokuun lopussa. Että osaisitko yhtään sanoa, tuleeko asiat kuitenkin sujumaan? Miltä näyttää ylipäänsä?

Kiitos etukäteen! Tää on mulle todella tärkeätä  Embarrassed

(Olisin myös kysynyt rakkaudesta kanssa, jos voisi, muttei tarvitse, jos tää on jo liikaa. Mulla on vaan sellainen epämääräinen olo, mä tunnen jotain outoa, ihan kuin joku ehkä olisi kiinnostunut minusta? Mutta en osaa sanoa... on vaan outo tunne.)
tallennettu
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #700 : 09.04.2016 03:31:17 »

tästä kuohuu sellaista elämän energia (ettei tosikaan), kunhan käytät sen oikein. Se mikä on oikein, on mielestäni sinun päätettävissä. Ei kortit, eikä moni muukaan "asia", voi sanoa vastausta kysymyksiisi. Näen kuitenkin, että tulet menestymään elämässäsi ja vielä paremmin sen teet kun päästät irti siitä mitä muut sinusta ajattelevat ja näet itsesi sellaisena kuin olet  smitten pidä kiinni siitä minkä koet hyväksi itsellesi, sitä kautta se heijastuu kaikkeen mitä teet ja kaikkiin jotka ympärilläsi ovat

Minäkin kaipaan hieman opastusta, jos mahdollista.
Valmistujaiset lähenee ja stressi kohenee mutta on niin pirusti tehtävää ja lopputöitä käsissä, mitkä vaativat paljon luovuutta. Sen lisäksi ympärilläni on niin paljon negatiivista energiaa; ihmiset kateellisia ja niin... miten sanoisin, ilkeitä mua kohtaan? Katsovat alaspäin ja kaikkea sellaista. Eivät kaikki mutta silti, ja se vähän syö energiaa, kun pitäisi yrittää saada pidettyä itseään pystyssä jne. Mutta joo, sen takia tässä kysyisin, että miltä näyttää? Valmistujaiset olisi tossa toukokuun lopussa. Että osaisitko yhtään sanoa, tuleeko asiat kuitenkin sujumaan? Miltä näyttää ylipäänsä?

Kiitos etukäteen! Tää on mulle todella tärkeätä  Embarrassed

(Olisin myös kysynyt rakkaudesta kanssa, jos voisi, muttei tarvitse, jos tää on jo liikaa. Mulla on vaan sellainen epämääräinen olo, mä tunnen jotain outoa, ihan kuin joku ehkä olisi kiinnostunut minusta? Mutta en osaa sanoa... on vaan outo tunne.)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 45 46 [47]
  Tulostusversio  
 
Siirry: