Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avataarasi tarina  (Luettu 43408 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #30 : 07.03.2007 13:38:42 »

Kiitos palautteesta k.s ja R.v smitten. Repesin minäkin aikanaan, kun minä tuon sanonnan jostain luin. On kuulemma vanha suomalainen sanonta, täysin älyvapaa Cheesy
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #31 : 08.03.2007 19:28:54 »

Poistin aikaisemman viestini, koska päätinkin muuttaa avatarta. Tässä siis uusi minä!

Kaipasin muutosta, koska tunnen tulleeni yhden tärkeän elämänvaiheen loppuun ja uuden alkuun. Tämä kuva tuntui heti omalta!

Enkeleitä elämäänne  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #32 : 09.03.2007 20:07:24 »

No,  aurinko rapuna vaihtelen avistani mielialan mukaan. Jonkin aikaa jokin tuntuu omalta ja sitten taas kasvan sen ohi ja haluan uutta tai lähinnä jotain muuta.  Cheesy
Tässä tärkeänä elementtinä valo ja varjo. ( Kuten kuussa yleensäkin.)
« Viimeksi muokattu: 09.03.2007 20:09:05 kirjoittanut cancer » tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Yulunga
Vieras
« Vastaus #33 : 09.03.2007 20:27:10 »

Vaihdettu avatarta on suht usein, mutta silti olen  pääasiassa vaihdellut vain omaa pärstääni.  Grin Haluan näyttää avataarassakin omalta itseltäni, uskaltaen olla oikeastikin oma itseni ja kirjoittamieni sanojen takana. Jotain sellaista...

minä, kun sinä laitoit nuin kasvosi esiin, tuijotin haltioissani kuvaasi  Smiley koska itse en kertakaikkiaan vaan halua paljastaa kasvojani kun sitten en tilittäisi niin rohkeasti kaiken maailman asioitani tänne. Ja se tilittäminen on jo elinehto  Huh
tallennettu
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #34 : 09.03.2007 20:39:52 »

Tämä kuva on astron.
Ihan alussa mulla oli Brad Pitt, koska hän on mun näköinen (heh)
Aika nopeasti sitten vaihdoin tämän enkelikuvan, koska olen kiinnostunut enkeleistä ja niiden apuvoimista hoitotyössä kuin myös jokapäiväisissä asioissa. Kiitos paljon enkeleille niistä lukemattomista avunannoista. smitten
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 09.03.2007 20:58:17 »

Vaihdettu avatarta on suht usein, mutta silti olen  pääasiassa vaihdellut vain omaa pärstääni.  Grin Haluan näyttää avataarassakin omalta itseltäni, uskaltaen olla oikeastikin oma itseni ja kirjoittamieni sanojen takana. Jotain sellaista...

minä, kun sinä laitoit nuin kasvosi esiin, tuijotin haltioissani kuvaasi  Smiley koska itse en kertakaikkiaan vaan halua paljastaa kasvojani kun sitten en tilittäisi niin rohkeasti kaiken maailman asioitani tänne. Ja se tilittäminen on jo elinehto  Huh

Tavallinen taatelintallaajahan minä vain.  Smiley Jokainen tavallaan ja eihän sitä omaa kuvaa kannata, ole pakko laittaa jos ei siltä tunnu. Kesti minullakin kyllä jonkin aikaa ennenkuin uskaltauduin omia kuvia laittamaan. Kun olen vielä niiden suhteen niin itsekriittinenkin. Mielestäni yleensä epäonnistun kuvissa.
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 09.03.2007 21:01:17 »

Ihan alussa mulla oli Brad Pitt, koska hän on mun näköinen (heh)

 Cheesy
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Asterix
Vieras
« Vastaus #37 : 09.03.2007 21:31:41 »

Hmmm... Vaihtelen mieleni mukaan.  idiot2
Välillä omaa kuvaa, välillä jotain napakasti osuvaa,
joskus hassua ja kornia,
ei sillä eikö jo oma naama olisi sitä. Grin 2funny

Minulla ei ole mitään erikoisia salaisuuksia elämässäni
ja en edes asu Suomessa, joten yksi ja sama tuo. Grin

Hauskinta palautetta on tullut Soul Glo-miehestä
ja kyselyjä elämäänsä kyllästyneestä, selällään makaavasta
koiran pennusta, että ihmettä sille on tapahtunut
ja huvittavinta palautetta omista kuvistani, jotka välillä
aiheuttavat aivan suuremmoista närästystä joissakin naisissa. Grin
Pakko myöntää, että jollain kieroutuneella tavalla rakastan sitä! Grin Cheesy 2funny

tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #38 : 09.03.2007 21:54:03 »



Hauskinta palautetta on tullut Soul Glo-miehestä
ja kyselyjä elämäänsä kyllästyneestä, selällään makaavasta
koiran pennusta, että ihmettä sille on tapahtunut
ja huvittavinta palautetta omista kuvistani, jotka välillä
aiheuttavat aivan suuremmoista närästystä joissakin naisissa. Grin
Pakko myöntää, että jollain kieroutuneella tavalla rakastan sitä! Grin Cheesy 2funny



se koira on tajuttoman suloinen  smitten

mutta että ihan totta?? että toiset alkavat arvostella kuviasi??  Shocked jopas on röyhkeää...  Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 09.03.2007 22:33:39 »


se koira on tajuttoman suloinen  smitten

mutta että ihan totta?? että toiset alkavat arvostella kuviasi??  Shocked jopas on röyhkeää...  Huh

Se hassu sesse on todella suloinen! Cheesy

Hmmm.. se arvostelu voi johtua monestakin jutusta ja niiden
summasta ja varmasti nuo muutamat ammattilaiskuvat joukossa
eivät ole auttaneet asiaa.

Mutta itsepä olen kuvani laittanut. Wink


tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #40 : 10.03.2007 10:42:14 »

Googlasin kyseisen jumalattaren nimellä kuvia ja löysin tämän.
Itse jumalatar toimii minulle suojelijana tai sellaisena pyhimyksenä ketä voisi vaikka rukoilla...  smitten
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #41 : 10.03.2007 20:48:45 »

Tämä onkin vaikeaa, hmm... buck2
Vaihtelen avatariani aina silloin tällöin. Ei mulla siihen mitään sääntöä ole, mitä tuossa pidän. Löysin tuon sattumalta. Kuvaa hyvin minua, omasta mielestäni tietysti... Mutta kultaisen Säteen tuon aina kaikkialle, missä kuljenkin, sillä minussa on outoa taikaa.... Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #42 : 12.03.2007 12:43:36 »

...MUUTOSTA ILMASSA  2funny  smitten ....
..eilen tavallaan palasin SIIS eilisellä kampaajareissullani, "vanhaan hiuslookkiin" eli kutakuinkin  10v.sitten viimeeksi - oli tällaiset ihanat sähärät  kiharat ja tumma mahonki väri jossa hehkuu kulta ja kupari......tämä on varmasti ensiaskeleita muutoksessa JOKA hiljalleen alkaa tulla näkyväksi... ja hitsin hyvältä tuntuu ihan luita, ytimiä ja soluja myöten  Cheesy  2funny

..tässä hieman taustaa tämänkertaiselle muutokselle...
Uranus neliö Aurinko    94pv 42 vuoden välein.
     
Tarkka: 14.2.2007. Alkaa: 14.12.2006. Loppuu: 17.3.2007.
Jos on vatsan pohjassa ollut hiukan ontto olo viimeaikoina niin voit pitää sitä ihan hyvänä merkkinä, sillä se on kuin jännitys ennen tärkeää kamppailua. Ja jonkinlaista kamppailua tämä kuvio aivan varmasti elämässäsi edustaa. Ajan laatu osoittaa sinulle kaikessa elämässäsi ne osa-alueet, joilla olet eksynyt omista henkisistä päämääristäsi ja elämäntehtäväsi toteuttamisesta...Ainuttakaan sinun tulevaisuutesi kannalta vahingollista muutosta tai katastrofia ei nyt tapahdu, mutta se sinulle selviää valitettavasti vasta myöhemmin....

Mars oppositio Nousumerkki  leijona     
Tarkka: 10.3.2007. Alkaa: 6.3.2007. Loppuu: 14.3.2007.
Nopeudestaan ja suhteellisen lyhyestä vaikutusajastaan huolimatta myös Marsilla on omat koulutusjaksonsa. Tällä kertaa olet kohtaamassa sellaisia asioita, joista on vain rutiini jäänyt jäljelle jokapäiväiseen elämääsi vailla mitään todellista merkitystä henkiselle kehityksellesi. "Rutiinilla ehtii tehdä enemmän virheitä" on sanonta, joka sopii näiden päivien ohjenuoraksi. Persoonallisuutesi kasvu ja kehittyminen vaatii jatkuvaa uudistumista. Nyt luonto auttaa sinua löytämään ne osat elämästäsi, joiden alueella kehitys on pysähtynyt tai menossa persoonallisuuttasi vahingoittavaan suuntaan.....Samanaikainen yhtymä deskendentille kuvaa jonkun kokonaan uuden vaiheen aloittamista parisuhteen tai ihmissuhteiden alueella. Myös tällä sektorilla olet luopumassa joistakin vanhoista tavoista ja tottumuksista uudistuvan persoonallisuutesi hyväksi. Luopuminen on vaikeaa, koska läheisesi ovat jo tottuneet heitä palvelevaan ja kuuntelevaan käyttäytymiseesi, eivätkä tule vapaaehtoisesti luopumaan saavuttamistaan eduista. Siksi ainoa mahdollisuutesi tehdä minkä näet oikeaksi, on olla lainkaan selittelemättä päätöksiäsi ja antaa sitten muiden joko hyväksyä tai olla hyväksymättä tekemäsi ratkaisut.
 
**** että nyt ne "sisäisen kamppailun tulokset alkaa tulla näkyville"...tällä kertaa oli suhteellisen sopivalla volyymilla tapahtuvaa tämä kamppailu JA OIKEASTAAN niinkin ETTÄ ennemminkin olin odottanut tätä ELI tilausta oli näille muutoksille...nollauksille... Smiley kaikista turhista hiluista ja hilpetööreistä irtipäästämisen mahdollisuutta - YNNÄ omista vanhoista tavoista, rutiineista, tottumuksista, uskomuksista, liukuhihna-ajattelusta...jotka KAIKKI olivat jo pitkään toimineet isolta osaltaan itseäni eli suhteellisesti ottaen tasapainoista hyvää elämääni vastaan - ja aiheuttaneet ärtymystä tickedoff ja kiukuttelua  knuppel2 jo ihan kiitettävästi... joten kun ensin oli  Shocked ja buck2 ja todella crazy2 niin hiljalleen "voin nyt tulla esiin "  niiden suoman peiton alta...jossa ihan rauhassa sain katsella ja kuulostella oloani ja olemustani...

...ETTÄ vanha hiuslookki , vaan ei muuta vanhaa... ja hyvin tämä istuu tässä muuttuvassa olossani...kuvastaa aikas hyvin tätä POWERIA jota itsessäni nyt tunnista ihan varpaankynsisstä - tai juuristani alkaen tuonne ylimpään hiustupsuun asti - missä korkeuksissa se sitten lieneekin  Wink...ELI vuorokauden sisällä  jo kaks eri  avataarakuvaa on ollut esillä - vaan vielä se muuttuu-hakee sopivaa ilmiasua tämä olemukseni Grin  ja varmasti tekstitkin muuttuu smiley6600 no nyt vain intuitiot kehiin ...  angel Cheesy  2funny  smitten
 

  Kiss  Kiss  Kiss TÄRKEIN!!!! Tämä on vahvasti oman NAISEUTENI uutta muotoa - ja ilmaisua - ja täytyy sanoa ETTÄ ILOISESTI olen yllättynyt itsekin JA kutkuttavalla jännityksellä ja innostuksella odotan ETTÄ MITÄ VIELÄ - eroottisuus ja Afrodite ainakin ovat palaamassa ihan uudessa hengessä - ja lookissa eli ilmiasussa - kaikki aikansa eläneet, jo ajan patinoimat.... vanhat uskomukset omasta naiseudestani NIILTÄ OSIN jotka ei enää pelittänyt On päästetty irti...ihana vapaus ja keveys tässä alkaa tuntua...kerrassaan... Kiss  smitten
« Viimeksi muokattu: 12.03.2007 12:56:22 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #43 : 12.03.2007 20:20:50 »

Lainaus
      TÄRKEIN!!!! Tämä on vahvasti oman NAISEUTENI uutta muotoa - ja ilmaisua - ja täytyy sanoa ETTÄ ILOISESTI olen yllättynyt itsekin JA kutkuttavalla jännityksellä ja innostuksella odotan ETTÄ MITÄ VIELÄ - eroottisuus ja Afrodite ainakin ovat palaamassa ihan uudessa hengessä - ja lookissa eli ilmiasussa - kaikki aikansa eläneet, jo ajan patinoimat.... vanhat uskomukset omasta naiseudestani NIILTÄ OSIN jotka ei enää pelittänyt On päästetty irti...ihana vapaus ja keveys tässä alkaa tuntua...kerrassaan...   

tiedän tunteen  Wink minullakin uudehko kiharapilvi ja RAKASTAN SITÄ TUNNETTA KUN SITÄ PÖYHKII  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #44 : 12.03.2007 21:21:38 »

Sattuneesta syystä, pidän erittäin paljon avattarestasi SA! Cheesy
Hieno valinta! smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: