Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avataarasi tarina  (Luettu 43871 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 05.03.2007 13:35:30 »

Kun täällä on kyselty nimimerkin tarinoita, niin kysytäänpä nyt avataarojen (eli noiden profiilikuvien) tarinaa Grin Itse kun piirelen kiinnitän aina ensimmäisenä huomion avataaraan ja kieltämättä muistan ihmiset täällä enemmän kuvan kuin nimen perusteella. Lisäksi huomasin Tampereen tapaamisessamme, että avatar kuva (tai sen puuttuminen) kertoo todella paljon ihmisestä ja sointuu yhteen henkilön auran/ydinolemuksen kanssa. Smiley

Jos vaihdatte avataaraa, muokatkaa viestiänne ja kertokaa, miksi olette vaihtaneet avataaranne juuri tähän tiettyyn kuvaan.

EDIT
En vieläkään ole löytänyt täysin mieleistä, uutta avataaraa, mutta kokeillaan nyt tuota Jin-hahmoa Cheesy

(Ja alhaalla allekirjoituksena pomppii Final Fantasy VII-pelisarjan ja Final Fantasy Advent Children leffan Reno)
« Viimeksi muokattu: 09.04.2007 00:15:52 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.03.2007 13:43:19 »

minä valitsin tuon kuvani ihan sillä kun olen tälläinen keijukaisenkeli joka aina yrittää toisia pyydettäessä auttaa.

itseasiassa etsiskelin tuota kuvaa hyvinkin kauan ennen kuin tämä rakas sielunsiskoni rakkaudenliekki minun eteeni juuri tämän kyseisien kuvan tupsahdutti.kiitos siitä vielä rakkaudenliekille.

entinen kissa kuvanikin kuvasti minua hyvin siinä mielessä että niistä silmistä näkyi se sielu jota todella olen ja että ulospäin kaikki ei näytä siltä mitä ovat sisältä.

piti vaan nyt vaihtaa se sitten tuohon keijukaisenkeliin ja muutenkin tehdä hieman tälläinen suurempi muodonmuutos jotta itsestä tuntuisi jotenkin tasapainoisemmalta..
tallennettu

inkivääri
Vieras
« Vastaus #2 : 05.03.2007 13:47:38 »

Aiheesta innostuneena lähdin etsimään uutta kuvaa..
Minä vain tarvitsen nyt Iloa elämääni, jotta jaksan nähdä elämässä eteenpäin.
Antakaa vain vitsien soljua sinne huumoripalstalle.. itse olen vähän huono kertomaan vitsejä, mutta aika hyvä olen hytkymään vatsa kippuralla.

Koitan myös omalla tavallani viestittää iloa eteenpäin, vaikka se ei aina niin helppoa olisikaan.


 Wink
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #3 : 05.03.2007 14:03:04 »

Pisimpään olen käyttänyt sarjakuva-Pluton kuvaa keventämään aavistuksen verran mahtipontista ja itseäni hieman hävettävää nikkiäni (jonka ei alunperin ollut tarkoitus olla nikki ensinkään).

Edellinen avatarini oli yksin jäälakeudella kulkeva jääkarhu. Se oli mielestäni vähän liiankin hyvin minua kuvaava melankolisuudessaan, vaikka toisaalta mielestäni kuvaa myös "yksinäisyyden voimaa".

Vaihdon jääkarhuni irvistävään tiikeriin ihan siitä syystä, etten halunnut ruokkia enää yksinäisyyden tunnettani ja alakuloisuutta, vaan keskityin voimaan.

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 05.03.2007 14:04:55 »

Öh, olen nähtävästi jämähtänyt tähän Rosina Wachtmeisterin kuvaan...tykkään, että siinä on iloiset värit ja pidän muutenkin Rosinan töistä, enkä vähiten noiden kissa-aiheiden vuoksi. Smiley Tässä Theatre Cat -nimisessä taulussa oleva kissa muistuttaa lisäksi rakasta edesmennyttä kissaherraani, ehkä siitäkään syystä en ole vieläkään raaskinut sitä vaihtaa. Myöskin, jos nyt lähdetään oikein analysoimaan Wink, niin avatar kuvaa myös sitä, että täällä foorumilla (kuten muutenkin elämässä) meillä on erilaisia rooleja, kuten teatterissa, ja naamioita kuten kuvan kaksipuolinen teatterimaski. Avatar kuvaa siis minua (kissa sylissä) ja siten myös yhtä niistä rooleista, joita minulla on.

Täällä Rosinan kotisivut kiinnostuneille: http://www.rosina-wachtmeister.de/
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 05.03.2007 15:00:03 »

Avataarani esittää vaatimattomasti varista, vaikka monet näkevät siinä korpin.

Joka tapauksessa näin pari vuotta sitten unta, jossa tuollainen eurooppalaistyyppinen kokomusta varis (asuin tuolloin Ranskassa) tuli puheilleni ja esitteli itsensä oppaakseni. Tämän oppaan kanssa sitten lennettiin "päämajaan" ja hän esitteli minulle hieman paikkoja.

Tuon unen jälkeen taisinkin kaivella tämän kuvan nimimerkkini kaveriksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Irish
Vieras
« Vastaus #6 : 05.03.2007 15:13:54 »

Minun avataarani vaihtelee todella usein, koska minä olen vaihtelunhaluinen ja monipuolinen.. Haluan ilmentää sillä aina sen hetkistä fiilistä, aika usein minulla on oma kuvani niinkuin nyt . Tykkään leikitellä väreillä ja ne kertovat vahvasti minusta. En jotenkin voisi jäädä yhteen tiettyyn kuvaan, koska persoonani ei ole vielä vakiintunut. Olen vapaa.  smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #7 : 05.03.2007 15:49:43 »

Minäkin tuota 'avistani' olen vaihdellut silloin tällöin.
Lähinnä se aina jollain lailla ilmentää ja tukee sen hetkistä olotilaani ja fiiliksiäni ja vaihetta jossa menen ja kuljen.
Tämä nykyinen oli minusta kaunis väreiltään, välillä jotain hempeämpää ja pehmeämpää. Ja toisaalta etsiskelen kai tässä sisällä yhdessä harmonisesti toisiinsa sulautuen tanssahtelevaa mieheyttä/naiseutta... Ja toki olisi jossain vaiheessa kohdata juttu fyysisesikin..  :Smiley SIis oikein vaaleanpunaisella alulla... Wink
Onhan minulla joskus omakuvakin ollut. Itseasiassa silloin kun ensimmäisen kerran foorumille kirjauduin ja sitten kerran jossain myöhäisemmässä vaiheessa, mitä lie sekin sitten ollut.

tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #8 : 05.03.2007 17:35:53 »

Käytin ensin astron valikoimista löytynyttä keijukaismaista kuvaa. Kun se oli sittemmin parilla muullakin nimimerkillä käytössä, halusin sellaisen avataaran, jota ei taatusti muilta löydy  :Smiley
Omista maalauksistani löysin sitten tuon  Wink
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #9 : 05.03.2007 20:28:28 »

Öh, tuli taas vaihdettua...  Cheesy
Tarinaa tälle kuvalle...  Huh Olisikohan jotain tarvetta itsenäistyä tai jotain...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 05.03.2007 20:39:51 »

Kun minä huomasin olevani punainen galaktinen lohikäärme, niin samalla totesin sen kuvaavan minua. Olen aina pitänyt lohikäärmeistä.  Smiley Siispä etsin netistä punaisia lohikäärmeitä ja vertailin niitä, kunnes päädyin tuohon kuvaani.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Yulunga
Vieras
« Vastaus #11 : 05.03.2007 22:33:50 »

vaihtelee juu nikin mukaan.  Smiley Nyt *Hittusta* kuvaa tuo naama.  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #12 : 05.03.2007 22:49:10 »


Minulla on molemmat,sekä kuva,että nikki olleet alusta asti samoja.

En tiedä,miksi juuri tuo kuva oli heti"minun".
Kauas utuisesti katsova,hyvin tunteikas (värit ja vesi).
Hieman melankolinenkin kaikesta näkemästään sekasorrosta.

Elää tässä hetkessä,mutta tietää totuuden olevan tuolla jossain.
Chandra taitaa olla ikuinen etsijä hieman usvaisella tiellä. smitten
tallennettu

Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #13 : 05.03.2007 23:50:23 »

Mulla on velmu lisko joka pitää tähteä. Se on muistaakseni Hesarin E-korttivalikoimasta valkattu.

Se on tuollainen kiltti lisko joka pitää kiinni omasta tähdestään ja katsoo vähän vinosti.  Cool
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #14 : 06.03.2007 10:01:13 »



Tarinani on sama kuin nikissäkin  Smiley

Kaikki iniaani-aiheet ovat se oma juttu  smitten
Nyt olen menossa (toivottavasti) vauhdilla eteenpäin  Cheesy

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: