ESMIRALDAN VIISAAT SANAT:
kuten viisaat kirjat kertovat, sielumme ikä on henkenä rajaton,Kyllä vaan,.....niin itse kukin fyysinen osa siitä on vain hetkellistä. Olen itsekin oppinut arvostamaan sitä yhä enemmän, koska juuri sen kautta ilmennämme henkisyyttä tässä maailmassa.
En tiedä vielä itsekään mille kohotan käteni, ehkä kummallekin suunnalle.
...jep. ja tiedätkös Esmiralda - jotenkin nuo sanasi -
En tiedä vielä itsekään mille kohotan käteni, ehkä kummallekin suunnalle
...kuulostavat ihan samalta kuin oma oloni...että kaikkia yhdessä - eli " JA kyllä on melkoista ITSENI vapauttamista tämä....kun lopulta "uskalsin" ... " ja tiedä mitä tämä saa ympäristössäni vielä vapautumaan - mielenkiintoiset ajat ovat tulossa - ihan jo ovella"...ja että samassa avataarassa on sekä enkeli - velho-että tähti-ihminen ...ainakin...niin sinun vastauksessasi samoin kuin näissä sanoissasi "
Ja sen värittömyys antaa mahdollisuuden kaikille väreille! "
..on läsnä kaikki mahdollisuudet - ja itse voit valita , että mitä missä ja milloin ja kuinka paljon ja kenen kanssa...kyllä loistaa sanoistasi - loistaa ja hehkuu oikea itsevarmuus - kuin myös itsensä kanssa sinut oleva ihminen - nainen...ja olet täysin tietoinen omista voimistasi, talenteistasi ja myös käytät niitä...tätä koen ja tunnistan omassa avataarassanikin - tai paremminkin tätä kaikkea tämä avataarani symbolisoi

ja jk. olkaatten hyvät toisetkin suklaa on tarjolla ihan jokaiselle kenelle maistuu joten läppäse kuvaa,,, - ja vielä kun saatais kuplivaa - no löytyi yksi - ei ihan paras mahdollinen kuva...

...tässä pieni picnicci kevätehtoon ratoksi...