Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avataarasi tarina  (Luettu 43891 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #75 : 30.03.2007 22:09:37 »

Kuvassa olen siis minä itte. Ja hmm... Kuvan tarina tulee kai tästä runosta, jonka inspiraatiossani tein :Smiley Näin ainakin oletan.

Minun pitäisi muuttua
Sinunkaltaiseksesi
Samanlaiseksi
yhtä turhaksi
Jotta minä kelpaisin
sinunkaltaisellesi
samanlaiselle
yhtä turhalle
miehelle
joita minun elämässäni on ollut niin monta

Minun pitäisi jalostua
kasvaa
vaihtua
muuttua
turtua
nuorentua
hullaantua
hymyillä
nauraa
olle aito
alistua
jotta minä kelpaisin

minä aion pysyä
samanlaisena
tälläisenä
vakavana
hiljaisena
jääräpäisenä
kusipäänä
viattoman
puhtaana
yhtä kuivana
kuin sahara
Enkä minä alistu

sinunkaltaisellesi
samanlaiselle
yhtä turhalle
miehelle

Minä pysyn, sinä muutut
mene vain, mene pois
minä jään, jäädyn kiinni.

Prinsessa jää
sinulle
hänelle
kaikille
muillekin

enkä minä sula koskaan.

tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #76 : 30.03.2007 22:11:36 »

Kuvassa olen siis minä itte. Ja hmm... Kuvan tarina tulee kai tästä runosta, jonka inspiraatiossani tein :Smiley Näin ainakin oletan.

Minun pitäisi muuttua
Sinunkaltaiseksesi
Samanlaiseksi
yhtä turhaksi
Jotta minä kelpaisin
sinunkaltaisellesi
samanlaiselle
yhtä turhalle
miehelle
joita minun elämässäni on ollut niin monta

Minun pitäisi jalostua
kasvaa
vaihtua
muuttua
turtua
nuorentua
hullaantua
hymyillä
nauraa
olle aito
alistua
jotta minä kelpaisin

minä aion pysyä
samanlaisena
tälläisenä
vakavana
hiljaisena
jääräpäisenä
kusipäänä
viattoman
puhtaana
yhtä kuivana
kuin sahara
Enkä minä alistu

sinunkaltaisellesi
samanlaiselle
yhtä turhalle
miehelle

Minä pysyn, sinä muutut
mene vain, mene pois
minä jään, jäädyn kiinni.

Prinsessa jää
sinulle
hänelle
kaikille
muillekin

enkä minä sula koskaan.



Cheva!

Mitä ihmettä! Kuinka kaunis on kuvasi, siis upeaa taidetta. Ja runosi kulkee aivan kuvasi rinnalla. Taidat olla itse taiteilija!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #77 : 30.03.2007 22:47:46 »


 aurinko rapu ja  kuu leijona muuttelee myös kuvaa sen mukaan kun omat tuntemukset kertoo.
Olempa tainnut muuttaa kuvaani melkoisen usein, mutta mielestäni se kuvaa minäni monia eri ajatusmaailmoja.
Suuren kauniin linnun lentoonlähtö on energioissa huikeaa ja katsellessa niin kaunista. Onhan tuo luojan lintunen ja upea kokonaisuus, laumaeläin - mutta yksinkin nauttija.

Tälläinen kuva nyt, huomisesta ei vielä tiedä..... Wink
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #78 : 31.03.2007 14:28:32 »

Hm.... Kuka panisi pystyyn sellaisen topikin, jossa näkyisi jokaisen avatar nimineen ja kuvineen jonossa.
Varmaankin Elämänilo!   Mutta olisi kiva nähdä jokaisen symbolista 'kehitystä' tai elämänrytmiä.   smitten
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11896.msg134003#msg134003

....Niinpä...tässä omaa symbolista kehitystä -  Cheesy ihana havaita kehitystä, vaan niin koen vahvasti nyt sillä SE puoli jota tämänkertaisen avataarani kautta kuulostelen , tunnustelen JA JOHON OLEN ottamassa syvällisempää tuntumaa, on itselleni ETEENPÄIN tai SYVEMMÄLLE menemistä - tämä mystinen puoli on ollut se puoli itseäni - olemustani ja ENNENKAIKKEA naiseuttani - jota olen pitkään kaihtanut  - asiaa olen tutkaillut tuolla elämänkukka topicilla jo...  https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=15821.msg133963#msg133963

ja kuitenkin olen tiennyt ETTÄ juuri SE on hyvinkin voimakas puoleni - ja siellä "puolella" ovat myos useimmat talenttini - jotka olen ottanut mukaani tällä kertaa tälle matkalleni... talenttini ELI jo aiemmin oppimani asiat ja lahjani.... enkelit ja keijut ovat hyvinkin tuttuja - ja niiden herkät energiat kuin Gaian voimakin ...vaan nyt koen vahvasti ETTÄ naiseuteni voima ja juuri GAIAN - voimat ovat yksissä tämän avataaran kanssa - ja toisaalta " nuo taivaalliset tiedostot"... jotenkin näin varmasti tämä onkin ETTÄ oli ensin hyvinkin tiukasti saatava juuristo maadoitettua ...että saattoi alkaa tutstua tähän mystiseen puoleensa - ja vielä mystiseen naiseuteensa... smitten ...avataarassa on molemmat sekä taivaallinen että maallinen mystinen puoli - ja oikeastaan kuun pimeä ja valoisakin puoli näkyvillä...

Näin  tämä avataara tuli eli ..avataarani sai alkunsa tästä...Kuun vaiheet -yhdeksän ihmistyyppiä
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=15543.30  .....

ELI KIITOS  MORGANA ja ELÄMÄNILO -  Kuun vaiheeni on 120-0 astetta Aurinkoa jäljessä (Vanha Kuu), olen siis tyypiltäni : Viisas Yksilö eli Mystinen Eläin,
-itsensä etsijä, älykäs, kriittinen pohdiskelija...

TÄMÄ ON SISÄISESTÄ SOTURISTANI... liittyy myös avataaraan...
Pluto  pluto sulkeutuva  aspect_sex  sekstiili  neptunus Neptunus
Sinun ikäryhmäsi toteuttaa suurta tiedostamatonta yhteyttä alkemiallisen Pluton ja Mediaalisen Neptunuksen välillä. Et voi olla perillä konkreettisesta tapahtumakulusta elämäsi eri vaiheissa, sillä ihmisen aivot eivät pysty näitä energioita rekisteröimään. Kosmista latausta ja mediaalisia kykyjä liittyy aina tämän kuvion alla syntyneisiin ihmisiin tavallista enemmän....

Ja nythän "valaistui" tämäkin... https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=15390.msg131987#msg131987
...eli oletko enkeli jossa tulokseksena oli..Inkarnoitunut enkeli 15,0           
Inkarnoitunut elementaali 9,0         
Tähti-ihminen 15,0           
Walk-in 11,0           
Velho 15,0           
Keskiarvo 13,0           
               Johtopäätös:     
Olet hyvin selvästi inkarnoitunut enkeli.tähti-ihminen.inkarnoitunut velho.
Voit olla myös inkarnoitunut elementaali, Walk-in, 
...jo vain - sielläkin tuo "velhotulos" ensin harmitti - vaan nyt se ihan kiihoittaa  Shocked... smitten

 aurinko kaksoset  askendentti  leijona  kuu oinas   venus  kuu

 laitan kuvan tähän liitteenä klikkaa sitä -  niin näet tekstin - jos haluat tietty .. smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #79 : 31.03.2007 14:36:30 »

Tämän vielä lisään ETTÄ nytpä koen sekä NIKIN että AVATAARAN ja vielä allekirjoituksenkin  olevan hienosti yhtäkaikki - eli tuo avataaran kyyhkynen symboloi sekä rakkauden pyhää liekkiä että Jumalan ehdollistamatonta rakkautta...ja koko kokonaisuus on eittämättä Jumalan suurin lahja rajaton potenttiaali....ja vielä ovat "mystinen velho ja taivaallinen enkeli kuin tähti-ihminenkin" samassa kuvassa... Cheesy  smitten
MUOKS!!!
JA kyllä on melkoista ITSENI vapauttamista tämä....kun lopulta "uskalsin" ... Kiss ja tiedä mitä tämä saa ympäristössäni vielä vapautumaan - mielenkiintoiset ajat ovat tulossa - ihan jo ovella...
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 14:39:36 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #80 : 31.03.2007 14:37:34 »

Jaa-a!

Mitkähän voimat tuolla Rakkaudenliekillä oikein on lähdössä liikkeelle: enkelimäiset, velhomaiset vai tähti-ihmisen? Oletko ajatellut mitä puolta sinun olisi tarvis käyttää tässä ajassa siinä paikassa missä pyörit?
(muoks)
Kaunis on kuvasi. Tulee mieleen Eddingsin kirjojen Polgara, tuo harmaa raita vain hiuksista puuttuu. Se on minulla!


Minä vaan jotenkin tykkään avattarestani. Se on puoliksi vielä kotinsa nurkilla selän maantielle kääntäneenä. Mutta arvatkaa onko hänen tarkoituksensa tervehtiä vai puistaa kättä hyvästiksi...

Ja sen värittömyys antaa mahdollisuuden kaikille väreille!  smitten
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 14:39:22 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #81 : 31.03.2007 14:52:35 »

MUOKS eli LISÄYS..saako arvata  Shocked onko tarkoituksena puistaa kättä jäähyväisiksi....tämä on  arvaus vaan jollailn lailla olen(ko ollut) lukenut(lukevinani) sitä rivien välistä smitten

Jaa-a!
Mitkähän voimat tuolla Rakkaudenliekillä oikein on lähdössä liikkeelle: enkelimäiset, velhomaiset vai tähti-ihmisen? Oletko ajatellut mitä puolta sinun olisi tarvis käyttää tässä ajassa siinä paikassa missä pyörit?
(muoks)
Kaunis on kuvasi. Tulee mieleen Eddingsin kirjojen Polgara, tuo harmaa raita vain hiuksista puuttuu. Se on minulla!

Minä vaan jotenkin tykkään avattarestani. Se on puoliksi vielä kotinsa nurkilla selän maantielle kääntäneenä. Mutta arvatkaa onko hänen tarkoituksensa tervehtiä vai puistaa kättä hyvästiksi...
Ja sen värittömyys antaa mahdollisuuden kaikille väreille!  smitten

...sanos muuta - se jää nähtäväksi VAAN aika pian ei enää vuosieen odottelua - jotenkin koen että näitä kaikkia - että tällä kokonaisuudella on nyt merkityst - näissä uusissa energioissa.... en osaa vielä tarkemmin täsmentää...vaan tosi hyvältä tuntuu - ihan kuin olisin kasvanut 15 cm - kas olen aika lyhyt 159cm muuten,, Cheesy ...ja edelleen juuret ei kun vahvistuu - jotain sisäisen voiman oikeaikaista kokemista ja ulos - näkyville tuomista tähän liittyy - samaten myös oman naiseuteni täysinäistä hyväksymistä - myös sexuaalisuuden- uuden nousukauden  Cheesy Grin

....että en mitenkään ole lähtenyt irti maasta vaan PÄINVASTOIN yhä enemmän tullut nahkoihini... ja sitä on ollut itselläni ilmassa jo pitkään ETTÄ voi olla rauhassa kotona itsessään ...tällaista - vaan..
..tuo aiempi avataarani - jossa nainen istui laiturilla oli itsestäni hyvin samanoloinen kuin sinun Esmiralda - eikä mustavalkoisuus tarkoita yksitoikkoista - vaan päinvastoin itse koin sen rajautumisena - omien rajojen kokemisena...ja sinun tekstisi tuolla yleisellä topicilla OLI sekin merkittävä että aloin kasata tuota AVATAARA-kirjoitustani - ja sain ne kaikki oivalluspläjäykset ETTÄ suklaalata lähtee täälä - ole hyvä... kuvana klik  Wink  tosin - mutta maiskuttele...vai piditkös sinä suklaasta - taisi olla IPPUSKA... no ole hyvä kuitennii...
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 16:16:45 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 31.03.2007 15:31:46 »

Kyllä vaan,

olen samaa mieltä kanssasi, että vaikka kuinka meille on sitä henkisyyttä yritetty päähän iskostaa, että se on vain jonkin arvoista, niin jos...kuten viisaat kirjat kertovat, sielumme ikä on henkenä rajaton, niin itse kukin fyysinen osa siitä on vain hetkellistä. Olen itsekin oppinut arvostamaan sitä yhä enemmän, koska juuri sen kautta ilmennämme henkisyyttä tässä maailmassa.

En tiedä vielä itsekään mille kohotan käteni, ehkä kummallekin suunnalle.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #83 : 31.03.2007 15:51:08 »

ESMIRALDAN VIISAAT SANAT: kuten viisaat kirjat kertovat, sielumme ikä on henkenä rajaton,
Kyllä vaan,.....niin itse kukin fyysinen osa siitä on vain hetkellistä. Olen itsekin oppinut arvostamaan sitä yhä enemmän, koska juuri sen kautta ilmennämme henkisyyttä tässä maailmassa.
En tiedä vielä itsekään mille kohotan käteni, ehkä kummallekin suunnalle.  smitten

...jep. ja tiedätkös Esmiralda  - jotenkin nuo sanasi -
Lainaus
En tiedä vielä itsekään mille kohotan käteni, ehkä kummallekin suunnalle
...kuulostavat ihan samalta kuin oma oloni...että kaikkia yhdessä - eli  " JA kyllä on melkoista ITSENI vapauttamista tämä....kun lopulta "uskalsin" ... " ja tiedä mitä tämä saa ympäristössäni vielä vapautumaan - mielenkiintoiset ajat ovat tulossa - ihan jo ovella"...ja että samassa avataarassa on sekä enkeli - velho-että tähti-ihminen ...ainakin...niin sinun vastauksessasi samoin kuin näissä sanoissasi "
Lainaus
Ja sen värittömyys antaa mahdollisuuden kaikille väreille! "
..on läsnä kaikki mahdollisuudet - ja itse voit valita , että mitä missä ja milloin ja kuinka paljon ja kenen kanssa...kyllä loistaa sanoistasi - loistaa ja hehkuu oikea itsevarmuus - kuin myös itsensä kanssa sinut oleva ihminen - nainen...ja olet täysin tietoinen omista voimistasi, talenteistasi ja myös käytät niitä...tätä koen ja tunnistan omassa avataarassanikin - tai paremminkin tätä kaikkea tämä avataarani symbolisoi  smitten
ja jk. olkaatten hyvät toisetkin suklaa on tarjolla ihan jokaiselle kenelle maistuu joten läppäse kuvaa,,, - ja vielä kun saatais kuplivaa - no löytyi yksi - ei ihan paras mahdollinen kuva... 2funny  smitten ...tässä pieni picnicci kevätehtoon ratoksi... smitten
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 15:54:23 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #84 : 31.03.2007 18:59:28 »

Esmiraldan kuva, onko se romanttisesta leffasta otettu? Tulee tarinoita mieleen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #85 : 31.03.2007 20:19:35 »

Saattaapa ollakin, en yhtään muista, googlesta sen nappasin. Ajattelin, että 'siinähän se on'! Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #86 : 15.10.2009 21:12:20 »

rapu  rapu   smitten sitä sorttia
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #87 : 16.10.2009 14:54:06 »

Ahh  Cheesy avakuvani tarina: Oli Astro-miitti Tampereella vuonna 2007 ja sitä täällä foorumilla kokoon olin huhuillut ja siitä kiitoksena Esmiralda minulle ruusukimpun toi - kas niitä ruusuja kuvasin ja liplatuksen mukaan laitoin jollain free-ohjelmalla (olen senkin linkin jo hukannut) ja voilá  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #88 : 16.10.2009 19:00:14 »

Tämä avatar-kuva on pysynyt nyt kauan.
Kuvan tuosta pienestä veikeä ilmeisestä pikkutytöstä istumassa lehtikasan päällä
nalle kainalossa ja kirja sylissä ja aivojen tutkimisantennit asennettuna päähän sain Härkä-exältäni.
Siitä kuulema tulee mieleen minä, so.. nappasin sen avattarekseni. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #89 : 17.10.2009 10:40:41 »

Saturnalia, eikö asiat ole nyt paremmin? kuvassa ja mielikuvassa on voimaa.. kannattaisiko olla iloisempi kuva??

tuli vaan mieleen.  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: