Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avataarasi tarina  (Luettu 43879 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #15 : 06.03.2007 11:20:57 »

Jotenkin yhdistin kuvani 3 silmaan..
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #16 : 06.03.2007 15:04:42 »

Nykyinen avatarini on piirustukseni. Olen tehnyt tuollaisia pitkäsäärisiä ja -kaulaisia mielikuvituslintuja yläaste-ajoista asti. Linnut yleensäkin kiehtovat mieltä. Tuossa juuri mietin, että olen pitänyt omana voimaeläimenäni varista, mutta olisiko se sittenkin jokin kahlaaja tms.piirtämieni kuvien perusteella...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #17 : 06.03.2007 15:11:41 »

Olen aina ihastellut lumihiutaleita ja ihmetellyt, kuinka ne voivatkaan olla kaikki erinäköisiä. Pidän talven hiljaisuudesta ja kauneudesta, vaikka olenkin ihan mahdoton vilukissa  angel
Kirjoitin myös aikoinaan kalenteriini, jostakin ylös tekstin;"...edustavat kylmyyttä ja ihmisluonnon kovuutta, mutta lumihiutaleen hauras kauneus symboloi totuutta ja viisautta. Samalla se on yksilöllisyyden vertauskuva."  smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #18 : 06.03.2007 15:24:54 »

Nykyinen avatarini on piirustukseni. Olen tehnyt tuollaisia pitkäsäärisiä ja -kaulaisia mielikuvituslintuja yläaste-ajoista asti. Linnut yleensäkin kiehtovat mieltä. Tuossa juuri mietin, että olen pitänyt omana voimaeläimenäni varista, mutta olisiko se sittenkin jokin kahlaaja tms.piirtämieni kuvien perusteella...

Vähän näin off topic, mutta ne pari maalaamasi kuvaa joita olen foorumilla nähnyt, ovat todella kauniita ja esteettisiä ! Hienot värit, selkeys ja kaikki muukin!  smitten Sinulta voisin vaikka ostaa taulun.  Smiley
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #19 : 06.03.2007 15:41:23 »

Valitsin kyseisen kuvan profiilini koska pidän kuvan väreistä.. ja se kuvastaa siinä samalla myös horoskooppimerkkiäni.  Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 06.03.2007 16:29:29 »

Avatarassani nukkuu oma kissani,vauvani, kuinkas muuten...  smitten
tallennettu

Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #21 : 06.03.2007 17:03:27 »

Sehän olen minä, Pallaskissa kuvassa  Wink

Lainaus käyttäjältä: AthaMaarit
Lisäksi huomasin Tampereen tapaamisessamme, että avatar kuva (tai sen puuttuminen) kertoo todella paljon ihmisestä ja sointuu yhteen henkilön auran/ydinolemuksen kanssa. Smiley

 Grin ...Jaa että tuollainen mustanpuhuva pikku otus?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 06.03.2007 17:08:30 »

Sehän olen minä, Pallaskissa kuvassa  Wink

Lainaus käyttäjältä: AthaMaarit
Lisäksi huomasin Tampereen tapaamisessamme, että avatar kuva (tai sen puuttuminen) kertoo todella paljon ihmisestä ja sointuu yhteen henkilön auran/ydinolemuksen kanssa. Smiley

 Grin ...Jaa että tuollainen mustanpuhuva pikku otus?

Pallaskissa, minusta sinä ainakin olit hyvin kissamainen... sellainen rauhallisen karvismainen...  Wink
tallennettu

Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #23 : 06.03.2007 17:11:42 »

Lainaus käyttäjältä: Emelia
Pallaskissa, minusta sinä ainakin olit hyvin kissamainen... sellainen rauhallisen karvismainen...  Wink

 Cheesy Grin Tongue :Smiley smitten ja *HIH*!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #24 : 06.03.2007 23:53:27 »

Nykyavassani on ottamani kuva viimekesän Juhannusaaton auringonlaskusta Nurmesjärvellä. Ritvakoivut ovat kaimojani  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 07.03.2007 01:32:40 »

Vaihdettu avatarta on suht usein, mutta silti olen  pääasiassa vaihdellut vain omaa pärstääni.  Grin Haluan näyttää avataarassakin omalta itseltäni, uskaltaen olla oikeastikin oma itseni ja kirjoittamieni sanojen takana. Jotain sellaista...
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #26 : 07.03.2007 10:52:12 »

Sain nörttiyskohtauksen ja onnistuin kohtuullisen  tickedoff jälkeen liittämään tuon avatar-kuvan profiiliini. Kyseessä ei ole Mustanaamion hyvä merkki eikä myöskään liikennemerkistä tuttu symboli, joka tarkoittaa nähtävyyttä  Wink. Symboli on vanha pohjois-Eurooppalainen pahalta suojaava hannunvaakuna. Yksinkertainen ja pelkistetty on kaunista minun silmääni ( kartallani on  saturnus aspect_con venus ). Lisäksi hannunvaakuna on samalla tavoin arkinen ja tavallinen kuten maallikkokin. Suurin osa meistä näyttää "tavallisilta", mutta kun pääsee kurkistamaan persoonan taakse, huomaa että ainutlaatuisia ollaan kaikki. Jokainen omalla tavallamme.

Unohdin mainita, että olen odotellut sopivaa avataria siitä lähtien, kun rekisteröidyin tänne. Noin kuukausi sitten keksin, että se on tuo hannunvaakuna. Sen jälkeen suunnittelin asiaa tuon noin neljän viikon ajan, kunnes tänä aamuna räjähdin toimintaan. Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty, sano.
« Viimeksi muokattu: 07.03.2007 10:56:45 kirjoittanut maallikko » tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #27 : 07.03.2007 11:05:30 »


Hieno merkki maallikko  Smiley
Minulla hannun vaakuna on yhdessä vanhassa, 1700-luvun kaapissa  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #28 : 07.03.2007 12:58:55 »

oma kuva on horoskooppimerkkini, kuvassa on jotain sellaista mistä pidän, sinisen eri vivahteet on aina kiehtoneet minua  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 07.03.2007 14:24:41 »

Lainaus
Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.

Nyt menee ohi aiheen, mutta en voinut olla nauramatta tälle.  2funny Kiitos maallikko hyvistä nauruista!  smitten Loistava on muuten avataarasikin.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: