Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avataarasi tarina  (Luettu 43873 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #60 : 21.03.2007 19:06:22 »

Avatarini on itseasiassa kaverini idea. Hän otti ja muokkaili yhdestä kuvastani nuo silmät, minun omat silmäni siis komeilevat tuolla kaikkien nähtävillä. Ei tuolla kuvalla ole mitään tekemistä nimimerkkini kanssa, ainoastaan tuolla "kuvatekstillä" avani alapuolella. Sanotaan että silmät ovat sielun peilit, toivottavasti silmieni kuva ei häiritse niin paljon. Minua ainakin välillä häiritsee intensiivinen tuijottamiseni Cheesy
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #61 : 21.03.2007 19:29:06 »

Heip känkkäränkkä smitten

Minusta ei ole tärkeitä tai vähemmän tärkeitä kirjoituksia ollenkaan...niin kuin itsekin kirjoitat "ajatuksen siitä kuinka eritavoin ihmiset asioita näkevät/ kokevat."...tätä minusta foorumi on parhaimmillaan - ja tätä se on kaiken aikaa...tämä foorumi se vasta on koulujen koulu itselleen kuulostella esimerkiksi ETTÄ miten rajaan/jos rajaan  kirjoituksia eli toisten ajatuksia - olenko avosydäminen ottamaan vastaan ja kuulostelemaan myös ajatuksia joiden kirjoittajan kanssa en ole "ihan samoilla linjoilla" JA silti voimme löytää yhteisen kielen ja yhteisen projektin - yhteisen asian hyväksi- sitä tämä foorumi minusta ja minulle on ja itseasiassa NEHÄN ne ovat parhaimpia kirjoituksia jotka jotenkin tökkivät  tickedoff  - kysyä itseltään - että mikä nyt oikeesti tökkäseekään  :Smiley että tällainen ...tällainen "monikulttuurinen kohtauspaikka" tämä foorumi ainakin itselleni, kun saa olla just sellainen kun on angel  crazy2  tickedoff  2funny    - ja ainutlaatuinenkin vielä runsaudeltansa - niinkuin mekin astrolaiset  Cool olemme...

 smitten ...avataarasi kuvaa ihan nappiin sitä mistä kerrot "että mahdollisuuksien ovi on avattu ja vaikka takana on hämärää, on valoa kohti helpompi kulkea. Valon ja varjojen välistä hahmotan omaa paikkaani, kuitenkin jalka jo tukevasti kynnyksellä..."...merkittävä hetki matkallamme.... ja arvokas kirjoitus kaikkinensa smitten kuulumisiin  Wink


Heip,
.....ja samalla jännitystä siitä, että vastasiko asia sitten kuitenkaan sitä mitä työn alla oli..  Lips Sealed

.... Jossakin vaiheessa tämä alkoi kyllästyttää ja kun koen tarvitsevani konkreettisia muutoksia näkyviin silloin kun muutenkin on tarve sisäiseen uudistukseen, vaihdoin hahmon valokuvaan joka on otettu minulle hyvin rakkaasta paikasta. Juuri kyseiset kuvat palauttivat mieleeni uudestaan ajatuksen siitä kuinka eritavoin ihmiset asioita näkevät/ kokevat.
      Joitain itsestäänselvyyksiä ei näe(tajua) ellei joku niitä eteen erikseen kiikuta.. Jokatapauksessa tämä nykyinen "kaapista ulos"-kuva kuvastaa minua kai aika hyvin siinä, että mahdollisuuksien ovi on avattu ja vaikka takana on hämärää, on valoa kohti helpompi kulkea. Valon ja varjojen välistä hahmotan omaa paikkaani, kuitenkin jalka jo tukevasti kynnyksellä...

En tiedä oliko asia näin pitkän sepustuksen arvoinen, pääasia minusta kuitenkin on, että kuva puhuttelee jollakin tasolla sekä itseä että antaa myös muille suuntaa antavan vaikutelman siitä mitä oikeastikin saattaisi olla...
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #62 : 21.03.2007 21:59:57 »

No nyt on helppo vastata..enkelikortti-valikoimasta bongattu, eli menkääpä ostoksille 2funny
Jotenkin kuvastaa sisäistä olemustani..ja olenhan hyvin vahvasti inkartoitunut enkeli.. angel Cheesy Wink

.... Cheesy  smitten antaa ihan uuden puolen sinusta näkyviin - ja totta ihan uusi energia hehkuu nyt "sinusta" tulet paaljon lähemmäksi...että lempeä tervehdys sinulle  leijonamieli angel  "enkelisisko"  angel saanen sanoa... smitten 
tallennettu
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #63 : 21.03.2007 22:10:47 »

Rakastan Alphonse Muchan taidetta ja kaikkea feminiinistä taidetta. Juuri tämä kuva on hyvin tyypillinen miumaumukainen taideteos. En itse asiassa ole paskempi taiteilija itsekään  angel, mutta koska haluan pitää henkilöllisyyteni täällä täysin sivuseikkana, siis salattuna, kätkettynä, piilossa, poissa, löytymättömissä  Cool en laita tänne mitään itseeni liittyvää mistä minut voisi yksikään tuttu tai puolituttu tunnistaa. A woman's gotta have some privacy  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 22:34:20 kirjoittanut Morgana » tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Freyja
Vieras
« Vastaus #64 : 21.03.2007 23:16:56 »

minulla tuli nyt noituusvaihe ja nappasin siihen sopivan kuvan.
Ardith on jonkun tuntemattoman mytologian noitahahmo.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #65 : 22.03.2007 08:06:48 »

Minusta on hassua että sama tietoisuus on luonut meidät kaikki ja silti pystymme riitelemään. Se on erikoista. Yksi uskoo Jeesukseen, yksi provosoi, toinen ei pelkää noituutta. Minä en pelkää mitään, ihmettelen vain erilaisuuksia.

Miten se tosiaan on mahdollista. "Mä en leiki sun kanssa, nyt en varsinkaan leiki, leikin ton kanssa."

Johtuuko se siitä että ollaan niin kaukana Alkulähteestä?

Edelleen vaihtelen avataaroja, nyt menossa kultainen mandala.. käytetään meditaatiossa keskittymiseen.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2007 08:11:13 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #66 : 22.03.2007 12:25:02 »

Souli mulla on sellainen kutina, että uuden energian myötä on noussut pinnalle yhtenä tärkeimmistä erilaisuuden suvaitseminen... Nyt olisi siis aika hyväksyä ja tunnustaa kaikkien olevan aivan yhtä tärkeitä riippumatta siitä kuinka erilaista ("väärää") polkua toinen tallustaa. Tää on vaan ihan sairaan kauheen pelottavaa tunnustaa muidenkin "vääräuskoisten" olevan omalla polullaan "oikeassa". Tämähän merkitsee ettei oikeaa tai väärää ole olemassa ja ihmisillä on tarve saada säännöt elämälle. Saattikka pelko siitä, että se toinen saattaisi ollakin oikeassa..  :Smiley

Polkuja on niin monenlaisia ja tulee hetki jolloin tarvitaan monen eri polun edistynyttä edustajaa auttamaan muita. Helpompaa silloin kun ollaan menossa samaan suuntaan, vaikka esim. Jeesusta seuraamalla.

Tämmöstä mulle tuli mieleen, ei tarvii ottaa vakavasti  crazy2

Niin minähän tiedän teorian mutta käytännön elämässä vasta harjoittelen..  Angry  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 22.03.2007 12:43:55 »

Juuri näin, juuri näin.  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #68 : 22.03.2007 16:15:14 »

Jatketaanpa ihan avatar-aiheista keskustelua Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #69 : 22.03.2007 17:16:53 »

Jatketaanpa ihan avatar-aiheista keskustelua Wink

Jep! Smiley
Ja ne jotka haluavat ruotia kuviani, persoonaani
ja kirjoituksiani voi ihan vapaasti luoda topicin Asterixista,
niin ei tarvitse olla pilaamassa muiden topiceja. Wink
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #70 : 22.03.2007 17:25:13 »

Minusta on täysin jokaisen oma asia se mihin uskoo ja sitä on myös muiden arvostettava niin kuin lähimmäisiään yleensäkin. Eipä tänne kenellekään ole annettu oikeampaa roolia siitä, että juuri itse olisi se oikea suunnannäyttäjä. Ja kieltämällä muita tai heidän ikiomia uskomuksiaan voi pahimmillaan estää tätä henkilöä pääsemästä eteenpäin sinne "parempaan" päin, missä se sitten olikaan. Parasta minun elämässäni on ollut oppia näkemään niitä hienonienoja pieniä eroavaisuuksia mitkä tavallaan maustavat arjen suorittamista. Kun jos kaikki toistuisi aina saman kaavan mukaan, ei mikään kohta enää tuntuisi miltään. Mutta näin siis omalla kohdallani, jokainen löytää itsestään sen millä elämäänsä sen oikean värin tuo.  smitten

Kiitos Rakkaudenliekki kommentistasi, palaute on aina paikallaan samoin kuin kaikki mahdolliset uudet ajatukset joiden kautta oppia itse näkemään asioita mahdollisimman moniulotteisesti. Se ainakin on minun tavoitteeni, oppia ihmisistä uutta ja heidän avullaan rakentaa itsestään kokonaisempi kuva ja ymmärtää syitä niille asioille mitä on ollut vaikeampi sisäistää. Emmeköhän me kaikki toisiltamme aina jotain opi, kun vain pitäisimme silmiemme lisäksi auki myös muut kanavat. Jää myös vähemmän aikaa muiden arvosteluun tai pohdintoihin siitä, että kuka se näki ja mitä.  angel

Tämä on minusta aivan valtavan ihana foorumi ja edelleen olen ikikiitollinen saadessani lukea teidän kaikkien rohkeita kannanottoja siitä miten te kukin koette asiat kohdallanne.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #71 : 29.03.2007 18:09:05 »

Maailman energiaverkot. Huomatkaa tähti.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2007 18:10:41 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #72 : 29.03.2007 18:59:14 »

Maailman energiaverkot. Huomatkaa tähti.
UPEEEEE  Cheesy suorastaan magneettinen  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #73 : 29.03.2007 19:10:26 »

Maailman energiaverkot. Huomatkaa tähti.

hieno on tuo uusi avataarasi...jotenkin hyvin puoleensavetävä  smitten smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #74 : 29.03.2007 19:49:02 »

Olen sokea, varsinkin musiikkimiehille! hahahha no ei, persoonasta riippuu paljon. Silmääsi voisi upota.  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: