Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Egon kuolema mitä tilalle ja Luojan äänitorvet  (Luettu 28504 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 16.01.2007 23:45:30 »

 :Smiley

Olet ihana! Sinulta ei jää kiveäkään kääntämättä,
vaikka itse luuraisit sen alla.

Sen sijaan jos väittäisit "tuntevasi tietäväsi" kaiken,
arvaisin sinun istuvan viheltelemässä sen
kiven päällä leppäkerttuna.

Tuosta Jumalan "haastamisesta" ja egon kuolemasta:
uskon (en tiedä) sinun olevan sekä haastaja että haastettava.

Lisäksi uskon egosi olevan yhtä kuolematon
kuin Hollywood-tähden (= * ) nimi kävelykadussa.

Hyviä hetkiä sinulle!

 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 17.01.2007 06:18:59 »

Egoni kuolematon! No tuo jo hivelee minua .. heh heh..

Joka tapauksessa, miten niin olen jo löytänyt sen jutun kiven alta?

(http://www.fotosearch.com/thumb/CSK/CSK011/pr93820.jpg)

Ei voi muuta sanoa, kuin että seuraava askel on selvänäköisyys tai sitten vain tulevaisuuden eläminen.  Cool


(http://www.fotosearch.com/thumb/phd/PHD240/32143.jpg)
« Viimeksi muokattu: 17.01.2007 06:21:43 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #47 : 17.01.2007 08:50:31 »

Egoni kuolematon! No tuo jo hivelee minua .. heh heh..

Joka tapauksessa, miten niin olen jo löytänyt sen jutun kiven alta?

En kuolettaisi mitään vaan annanpa sen hoitua itsestään.
Hoituminen = järjestyminen/järjenmukaistuminen.

Niin että olemassaolossa on tolkkua. Uskon näin olevan.  Smiley

Tekstissäni en väittänyt sinun löytäneen juttua kiven alta.
Sillä on eri asia katsoa kiven alle ja nähdä jotakin muuta kuin itsensä
kuin että pitää kiven alla näkemäänsä jonakin muuna kuin itsenään.

Minä tässä ja sinä siinä - kuitenkin totuus lienee vielä kiven alla?

Lainaus
Ei voi muuta sanoa, kuin että seuraava askel on selvänäköisyys tai sitten vain tulevaisuuden eläminen.

Tai ollen kumpaakin.

 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #48 : 17.01.2007 18:28:22 »

Varsinaisia vastauksia en ole vielä saanut, mutta ehkä joskus.  laugh
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #49 : 17.01.2007 23:02:53 »

Varsinaisia vastauksia en ole vielä saanut, mutta ehkä joskus.  laugh

Minusta tilanteesi on sangen lohdullinen:
jos näet erotat, ettet "varsinaisia vastauksia" ole saanut,
silloin sinulla on jo ilmeistä tuntumaa niihin.

Veikkaanpa, että voisit pitää oikeinpa esitelmän siitä,
millaisia varsinaisia vastauksia kaipaat.

Niinkin sanon,
että kun sinulle annetaan ei-varsinaisia vastauksia,
niitä vasten voit kokea varsinaisia vastauksia
- nimittäin saaden vihiä varsinaisesta ei-varsinaista vasten.

Jotenka... meidän muiden hölynpölyäkin vasten
olet se, joka varsinaisia vastauksia antaa ja saa.

 Cheesy :Smiley Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #50 : 18.01.2007 07:57:49 »

Niinpä.

Eräässä toisessankin keskustelussa sanahelinä jatkuu, enkä voi muuta kuin rehellisesti sanoa; et pysty vastaamaan yhteen, kahteen konkreettiseen asiaan, sama sanahelinä egosta jne jatkuu ja minulla kun on pakko olla jonkin asteinen ego kun olen eräällä ammattikurssilla ja hoitelen firman asioita. Tää kanavointihomma ei onneksi ahdista vaikka se ensin tuntuu tulevan vaativana sieltä ja täältä. Ja kuitenkaan MINULLE olennaisiin kysymyksiin ei vastata.

Eli pääsin pisteeseen jonka halusin; etten todella anna kanavoijien vaikuttaa niin, että heillä olisi joku auktoriteetti arvioida henkistä astettani, varsinkin kun itse jättävät lupailemansa asiat puolitiehen.

Se tästä egon kuolemasta?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #51 : 18.01.2007 08:52:11 »

Niin. Annan egoni elää ja tehdä tekosiaan.
Kuten syntyessäni tähän maailmaan parkumisellani ilmoitin,
ettei tarkoitukseni ole ollakaan mikään pumpuliin kääritty silkkienkeli.

Ne olotilat ovat muualla.

 Wink smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #52 : 18.01.2007 18:21:51 »

Jollain tavalla "jumaluuden" pitäisi aueta minussa, että saisin pariin yksinkertaiseen asiaan vastauksen, kun en kerran löydä niitä itsestäni kaikkia.

Sitä odotellessa.

En oikein tiedä mikä tehoaisi, meditaatioko? Joka saattaa alkaa panna elämän ranttaliksi, eikös henkinen tie ole vuoristorataa. Siksi en tee sitä aktiivisti.  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #53 : 19.01.2007 00:52:08 »

Jollain tavalla "jumaluuden" pitäisi aueta minussa, että saisin pariin yksinkertaiseen asiaan vastauksen, kun en kerran löydä niitä itsestäni kaikkia.

Sitä odotellessa.

En oikein tiedä mikä tehoaisi, meditaatioko? Joka saattaa alkaa panna elämän ranttaliksi, eikös henkinen tie ole vuoristorataa. Siksi en tee sitä aktiivistiCheesy

Tuota, ystäväinen...,
voisitko vastauksia odotellessasi
esittää (jälleenkö?) ne "pari yksinkertaista asiaa"
meille kaikkitietäväisille (hih) kanssakirjoittajillesi
pohdittavaksi?

- Kuin fläppitaululle ideariihessä tussilla paukauttaen.  Wink

Olen valmiina (juu, kuitenkin taas nukahtaen...).  Smiley buck2 angel


Olkaamme tietämisen aktivisteja toisillemme.

 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #54 : 19.01.2007 08:18:43 »

Ne ovat henk koht juttuja eli mieluummin sitten yv? Mutta sinulla ei ehkä ole selvänäkökykyä, ei minullakaan.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 19.01.2007 16:34:44 »

Personal desires   
This is a time for making plans about your personal life and for thinking about your goals and objectives, not in terms of your career but in terms of your inner feelings and personal desires. Often the demands of the outside world become so great that we lose track of what we really want in life and spend our time trying to live up to someone else's expectations. Even worse, we internalize those expectations and convince ourselves that they are our own. Now is a good time to cut through all of those ideas within yourself and to think about what you want and about yourself as you really are. On a more external level, this is also a good time to make plans concerning your household and family or the physical dwelling that you live in. Also, buying or looking for real estate is favored during this time.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Mercury Opposition Med.CoeliMercuryOppositionMed.Coeli exact at 19:06
activity period from 20 January 2007 to 21 January 2007.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #56 : 19.01.2007 18:08:44 »

Jos ei ole hyvä tietää tulevaisuudesta, onko siihen muita kuin 2 syytä?

Joko tulevassa on jotain pahaa joka surettaa ennalta. Eli ehkäistään surua.= pidetään hyvää oloa tässä hetkessä

Tai jotain niin hyvää, että sitä ei usko vaan haluaa jo hypätä sinne.=pidetään ihmisen keskittyminen tässä hetkessä

Voiko tulevan jotenkin pilata epäilyksillä? Jos vaikka tiedostaisi tai kuulisi mitä tapahtuu ja se olisi too good to be true? Tai - olisiko se jotenkin vain ERILAISTA kuin luuli - eri tuntuista, eri paikka, itse olisi erilainen?  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.01.2007 18:10:19 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: