Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Egon kuolema mitä tilalle ja Luojan äänitorvet  (Luettu 28578 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 15.01.2007 07:31:38 »

Heips vaan

paljastan nyt, että olen aikani kiistellyt/keskustellut tämän palstalla olleen Kehon kanssa, ja nyt en kerta kaikkiaan ymmärrä mikä hänen/tämän tyyppisten kanavoijien missio oikein on.

Nimittäin hän kieltäytyy enää kommunikoimasta kanssani, kun en ajattele kuten hän.

Ymmärsittekö te, mihin hän pyrkii tällä egon kuolema/Pohjolan valo jutulla? Kun viimeksi kyselin ja sanoin, etten todella käsitä, lakkasi hän selittämästä sanomaansa.

Onko hänen selittämänsä juttu teidän mielestänne todella Jumalan tahtoa? Vai koetteko te sen jotenkin toisin?
Ensin Niro saa vaikuttaa ajatteluuni ja sitten hän katoaa, kuten palstalta. Siis saa vaikuttaa, jos sallin. Mutta koko ajan siinä oli joku sellainen outo sivumaku, että hän ei puhunut kuin normaali ihminen luonnollisine tarpeineen, enää.


Minusta sellaisessa kanavoimisessa oli pakkomielteenä ihmisen egon, siis sen minän kasassa pitävän toimijan tuhoaminen, että jokin mystinen "Pohjolan valo" tai "jumaluus" tulisi tilalle. Aloin suhtautua asiaan kriittisesti jo vuosi-pari sitten.

Samalla hän lupaili ja sanoi mystisiä asioita minusta ja eräästä henkilöstä, joiden asioiden toteutumisesta ei ole mitään takeita.


Myös kun puhutaan sydämen äänestä, miksi sydämeni olisi 2005 kehoittanut tekemään toisin kuin hän sanoo?


Onko minun pääteltävä että hän tai kanavoijat yleensä eivät tiedä mitä minun tulee tehdä? Kun hän, tai soul-nimimerkki saivat alkaa visioida, heidän mielestä minun olisi pitänyt alkaa henkisesti muuttaa ihmisiä tai kirjoittaa henkisiä kirjoja heidän makuunsa. Kun en koe että tekisin näin, minulle ei puhuta.

On tietysti hyvä vapautua toisten asettamista vaatimuksista.

Mutta haluaako Jumala teidän mielestänne tuota mitä Kaarina esitti, ja miksi esimerkiksi Jehovan todistaja-ystäväni uskoo taas toisin?

Pitäisikö uskon asiat ottaa  vakavasti vai unohtaa ne tyystin? Sanomattakin on selvää että jos tuollaisia juttuja olisin sellaisenaan kertonut sukulaisilleni, he olisivat aivan tuohduksissaan. Miksi minä en olisi?

Oliko se todella Jumalan puhetta minulle, kaikki mitä hän kanavoi ja kaikki mitä elämässäni tapahtui? Tätäkö Jumala halusi?


Toivoisin jonkinlaista keskustelua aiheesta, tämä kanavointi tulee aina silloin tällöin esille ja ties kenen fiilikset että tulee sanomaa ylhäältä. Minulla on yliminä, minulla on intuitio, mutta on se aika outoa jos se on näin ristiriidassa jonkun kanssa, joka katsoo tietävänsä asiat ja puhuu vakavissaan monille ihmisille.

Tuntuu ettei hänen jutustaan jäänyt käteen kuin turhia lupauksia. VIELÄKIN jos kysyisin, miten olen muka yhdessä erään henkilön kanssa, hän sanoisi, "odota vaan hetki vielä, niin Minä teen tekoja"-- mitä tekoja? Jumala olisi voinut parantaa miehen aikoja sitten, miksei tehnyt sitä? "Sinulle ei voida kertoa vielä näitä asioita, mutta odota vielä tovi, niin näet miten tapahtuu ja vielä ymmärrät kaiken."

Myös kun vakavissani kysyin, miten aikojen alussa sielut on taivaassa jaettu, tähän ei tullut mitään selvää vastausta. "Alkusielu on jakaantunut x määrään sieluja, olette polariteetteja, kyllä se kaikki on totta mitä minä sanon, usko vaan; teille ei voidakaan vielä kertoilla kaikkea, mutta kun Luoja alkaa puhua siinä ja siinä ja te kaikki alatte kohota.."

Lisäksi joka toinen kerta kun olin yhteydessä, olin jumalallisessa energiassa jota muut eivät kuulema voi käsittää, mutta ah ja voi, sitten taas oltiin "egon energiassa, eikä sinulle kannata puhua kun et usko mitä sanon".

Missä olisin jos uskoisin kaiken tällaisen? Eikö pikemmin pitäisi luottaa itseensä, että jos tällainen ahdistaa, se ei voi olla oikein. Kurssittaako hän todella ihmisiä, reikiä vai mitä?
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 07:52:38 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 15.01.2007 07:49:43 »

Korostan vielä, että jos soittaisin hänelle muutaman vuoden kuluttua sanoakseni, että jokin ennustelu ei toteutunut, hän sanoisi varmaan vaan "odota hetki vielä", eli yhtä tyhjän kanssa. Ihan kummallista - ilmeisesti tuo hetki on jotain iättömyyttä ja ajattomuutta. Jo vuosi sitten hän kanavoi  parantumisia jne joita ei ole tapahtunut. Koska sitten?

Lisäksi tosiaan ne asiat mitä minä ja eräs herra koimme toisten kanssa, eivät ole Kaarinan mielestä niin, vaan toisin. Miten hän voi väittää sielun ja sydämen asioista  toisin kuin me koemme, ja yhtaikaa paasata egon kuolemasta ja siitä että "kuuntele sisäistä ääntäsi". No jos näin teen, se ei sano samaa kuin hänen viestintänsä.


Mikä on Kaarinan motiivi ja kanava? Täällä muuten se soul sanoi, että Kaarina ei oikeastaan kanavoi Jumalaa vaan jotain henkiä. Ja sitten Kaarina sanoi soulista, että tämä ei oikeastaan tiedä.

KUMPIKAAN ei puhu kanssani kun en toimi kuten he haluavat. Olen huomanut tämän lähes systemaattisena jokaisesta "Luojan äänitorvesta". Joko luovutetaan tahto heidän muovattavakseen tai kommunikointi loppuu.

Veikkaisin että äiti Amma neuvoisi taas jotain muuta juttua! Hänellä on ihan mukavia seuraajia, mutta heilläkin on ollut riitoja  perheen kanssa uskonsa takia, sen tiedän ja kun itse yritän välttää kaikkea riitaisuutta.

Jotenkin tässä on koko ajan tämä rakkaiden, läheisten normaalien ihmisten seura vaakalaudalla, kun kehittyy itse tai varsinkin, jos antaa jonkun voimakkaan tahon vaikuttaa. Toivon että teitä ei yritetä pakottaa johonkin, mikä ei tunnu ihan oikealta.

Koetan suhtautua asiaan maltilla, mutta kun en todella tiedä mitä tulee muka tilalle, jos ego kuolee. Kenties sisäinen ääni vahvistuu, mutta se ei sano samaa kuin jonkun toisen sisäinen ääni ja varsinkin ennustelut tuntuvat menevän pieleen.

Itse asiassa, en tiedä olisiko välit menneet niin pilalle erään kanssa ilman, että sanoin Kaarinan näkemyksiä hänelle. Tuntuu että Kaarina ei vastaa sanoistaan, se tässä harmittaa. Jos olisin jättänyt Kaarinan kanavoinnit kertomatta, mies olisi tuskin hermostunut ja ollut niin ilkeä. Nyt on varmaan liian myöhäistä sanoa enää mitään.

Luojan kiitos en kertonut asiasta lähisuvulle.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 08:02:25 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kooky
Vieras
« Vastaus #2 : 15.01.2007 08:30:06 »

Lainaus
Ymmärsittekö te, mihin hän pyrkii tällä egon kuolema/Pohjolan valo jutulla? Kun viimeksi kyselin ja sanoin, etten todella käsitä, lakkasi hän selittämästä sanomaansa.

en tunne kyseistä henkilöä enkä ole pohjolan valojen kanssa ollut suoranaisesti tekemisissä. Olen kyllä törmännyt tuohon juttuun, että tuntuu että yksilöllisyys pitäisi kadottaa esim. reiki-ihmisten kautta, ja ajatus nosti karvat pystyyn.

Minun mielestä tämä "egon kadottamisen vaatiminen" on hyvä aihe. Anteeksi että vastasin vaikka minulla ei tuohon tapaukseen suoranaisesti ole sanottavaa.

En voi sanoa, että pohjolan valo- ihmiset olisivat minulle tehneet henkilökohtaista haittaa, koska en heitä tunne. En voi kuitenkaan sille mitään, että minulle on tullut noista jutuista hieman mieleen eräs viime vuosisadalla vaikuttanut liike. :Smiley Onneksi ratkaiseva viha-elementti puuttuu, vai puuttuuko? En sitten tiedä, vihataanko omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä.

http://www.kolumbus.fi/tuija.robbins/html_suomi/mk_alku.htm

Pohjolan Valo ry:n mysteerikoulu

Lainaus
Pohjolan Valo tarjoaa meditatiivista ja akateemista koulutusta kiinnostuneille, mutta Pohjolan Valon MysteeriKoulun tulevilta jäseniltä odotetaan kuitenkin vielä jotain enemmän – epäitsekästä omistautumista Suomen Kansallissielulle, ja mikä vielä tärkeämpää, Ihmiskunnan Sielulle. Kun sellainen epäitsekäs omistautuminen on olemassa, henkilö on täyttänyt olennaisimman vaatimuksen Mysteerikoulujen jäsenyydelle.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 15.01.2007 08:43:42 »

Kiitos, arvostan kaikkia kommentteja sillä minua TODELLA häiritsee se kaikkitietävä asenne, mikä kyseisellä henkilöllä oli ja miten se vaikutti kriittisissä vaiheissa asioihin.

Ei niin että eräs henkilö ei olisi ollut tyly muutenkin, hänelläkin oli omat uskonsa joita ei saanut ronkkia eikä kysellä. Voi olla että siinä asiassa olisi tapahtunut niin muutenkin, (että ei voi kommunikoida).. no, joo.

Pitäisi luottaa siihen miten itse tuntee, mutta ongelmaksi tuleekin miten toinen tuntee ja miten joku toinen vaikkapa kanavoi.

Mitä Jumala teidän mielestänne tahtoo ja miten viestii teille?
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 10:33:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 15.01.2007 10:06:01 »

Olenko minä jotenkin ollut Niron "valittujen listalla" vai miksi hänen vaikutuksensa on tuntunut niin vahvasti? Vai auttoiko hän mielestänne teitä todella, konkreettisesti? Muuttuiko jonkun elämä paremmaksi?

Ettei kukaan seurustelisi ennen kuin kaikilla on joku "kristusminä"? Miten tällainenkin on mahdollista? Jutussa oli monta omituista kohtaa. Kaduttaa tavallaan että kuuntelin ollenkaan..  Kiss sama soulin ja erään toisen kanssa. Itse asiassa - parin kolmen muunkin kanavoijan kanssa yleensä vain riitaannuin!
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 10:32:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aion
Vieras
« Vastaus #5 : 15.01.2007 10:35:40 »

Loppujen lopuksi ihmsellä itsellään
on vapaa tahto
kuulla tai olla kuulematta,
ymmärtää tai olla ymmärtämättä. Wink

Siitä mitä joku toinen kertoo,
ihminen ottaa sen osan
joka hänelle sillä hetkellä tuntuu sopivalta.
Vasta myöhemmin tulee ehkä ymmärrys
loppuosasta tai siitä mitä tuli ymmärrettyä väärin,
omien ruusunpunaisten silmälasien lävitse.

Elikkä närkästys voi johtua siitä
kun tuli ymmärrettyä ¨väärin¨
jonkun viesti ja silloin on helpppo syyttää
jotakuta toista.

Närkästys voi johtua myös siitä
että tuli uskottua jotakuta liian sokeasti,
sillä meidän täytyisi oppia käyttämään myös
ja ennenkaikkea omaa arvostelukykyämme.

Kummassakin tapauksessa
se jolle olemme vihaisia,
onkin lopuksi oma itsemme. :Smiley

Maailmassa on paljon kanavoijia,
osa kanavoi puhtaasti,
osalla on häiriötekijöitä matkassa
vaikka tarkoitus olisikin vilpitön.
Tietysti myös huijareita voi olla mukana.

Useimmilla kanavoijista on kuitenkin vilpitön halu auttaa.
En olisi vihainen heille
vaan satsaisin omaan ymmärrykseeni
ja sen kehittämiseen.
Eikö olisi parasta jos saisi
omat taivaskanavansa auki
varsinkin suhteessa omaan elämäänsä,
ja sitä kautta myös muita auttaakseen?

Ymmärrän myös sen kuinka henkilö
joka on auttanut vilpittömästä sydämestään hyvää tarkoittaen
turhautuu uusien asioiden tiedustelemiseen
ja epäilyihin joita häneen kohdistetaan.
Jos keskustelu ei tunnu jatkuvan myönteisesti,
sen mielummin lopettaa.
Tässä en ota kantaa ¨ennustusten¨
toteutumiseen tai toteutumattomuuteen.
Kanavoijakin on ihminen,
erehtyväinen ja haavoittuvainen.

Mitä tulee oman totuutensa seuraamiseen,
esim. Amman ystävillä,
niin mielestäni on mielistelyä ja epärehellisyyttä itseä kohtaan
jos piilottelee asioita joihin uskoo tai hylkää ne sen vuoksi
että joku toinen (vaikka olisi läheinenkin ihminen)
niistä loukkaantuu.

Silloin on ihmissuhteessa vikaa
jos toisen pelot alistavat luopumaan
itselle tärkeistä asioista.
Kohtuus tulee tietysti säilyttää
maallisen ja henkisen elämän välillä,
mutta se ei voi olla sitä että
latistaa oman tasonsa
toisten ihmisten rajoittuneisuuden tähden.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 15.01.2007 10:37:43 »

Minä vain ihmettelen tän koko Pohjolan valon olennaisuutta? Enköhän se ollut minä joka turhauduin, eikä arvon kanavoija.

ja mitä tapahtuisi jos egoni todella kuolisi? Jumalako lentäisi minuun sitten? Ja mitä sitten? Se varmaan on se "aukeaminen" mutta en ymmärrä mitä pitää vielä tehdä? Meditoida? Rukoilla? Mikä muuttuu?

Mitä sitten tapahtuisi jos todella henkistyttäisiin ja niin edelleen, en millään pysty käsittämään tätä juttua.

Siis voin ymmärtää että on korkeampia ulottuvuuksia - mutta en näe miten työelämä, suhteet tms muuttuisivat siitä että tiedostaa tämän? Ja missä tämä näkyy paitsi henkisillä palstoilla ja tilaisuuksissa?
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 10:39:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aion
Vieras
« Vastaus #7 : 15.01.2007 10:38:40 »

Pohjolan valosta ja egon kulemasta voisi aloittaa omat topicit
koska aihepiiri on niin laaja...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.2007 10:40:33 »

Ei, puhutaan tässä samassa nyt tästä.

Pohjolan valo lienee joku "henkistyminen"=egon kuolema.

Minulle asia on alkanut alkuinnostuksen jälkeen tuntua vastenmieliseltä ja väkinäiseltä, kun esim Niron mielestä "väkinäistä" on jos toivoo rakastettua. En todella siis käsitä, myönnetään.

Erityisesti se kun hänen mielestään olen välillä jo "valaistumassa" ja välillä "ei voida kertoa kaikkea".

Joku jossain "Jumala"? siis tietää jotain mitä meille ei kerrota, miksi? 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aion
Vieras
« Vastaus #9 : 15.01.2007 10:41:08 »

Ehkä turhauduit
koska kukaan toinen kuin sinä itse
ei voi kertoa sinulle
sitä tietoa jota etsit.

Sitä kutsutaan itseoivallukseksi. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 15.01.2007 10:42:29 »

Luulenpa että jotta saisin todella vastaukset, pitäisi valaistua 100%, mutta sitä ennen, joku muu väittää jo tietävänsä mitä Jumala sanoo.

Näitä kanavoijia tulee mieleen viisi joita tiedän. Joista on tällä palstalla vieraillut 2-3.

En tiedä, joko he eivät tiedä eksakteja vastauksia tai leikkivät ylempää.


Voin antaa esimerkin: Kysyn, no koska jokin asia tapahtuu?

Vastaus: Sitä ei teille ihan vielä voida kertoa, mutta kohta.


Tai, kysymys; Jos Luoja tietää tämän ja tämän, miksei kerro?

Vastaus: Tyhjää..

Miksi? Onko tämä uskottavaa. Minä uskoisin jos jokin asia todella toteutuisi-- muuten tämä on--
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 10:46:21 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aion
Vieras
« Vastaus #11 : 15.01.2007 10:46:00 »

Pikavastaukset,
miten asiat itse ymmärrän:

Pohjolan valo
on iso asia
johon me kaikki kuulumme,
sinäkin kysymyksinesi.

Valo tulee Pohjolasta
- tällä on paljon henkisiä ihmisiä
jotka yhteistuumin kohottavat
maapallon värähtelytasoa.
Monilla eri tavoilla työskennellen.
Ihan vain arkisissa toimistoissakin
sitä Pohjolan valoa taotaan.  smitten

Me kaikki olemme pohjolan valoja.

Egon kuolema onkin sitten asia erikseen,
mutta mitä enemmän egon kanssa
pääsee tasapainoon,
ts. henkinen minä hallitsee
eivätkä alemmat tuntemukset ja vallanhalu jyllää,
sitä enemmän Pohjolan valot loistavat!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 15.01.2007 10:47:19 »

Puhun ehkä sitten kaikkitietävyydestä.

Jos joku väittää kanavoivansa Jumalaa, miksei voi antaa yksinkertaisiin kysymyksiin selkeitä vastauksia?

Pohjolan valo ei ole minulle sydämen asia, valitettavasti. Haluan kysyä kanavoijilta mitä konkreettista he tietävät.

Loukkaako se nimenomaan heidän EGOAAN että ei ole tietoa antaa?

Eikö teillä ole 1000 kysymystä joihin haluaisitte vastauksen, kun on oikein Jumalan kanavia tarjolla? 

Vai onko se Jumalalle tyypillistä että pitää vain .. uskoa? (jotain)
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 10:50:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aion
Vieras
« Vastaus #13 : 15.01.2007 10:56:42 »

On turha odottaa tarkkoja vastauksia
kaikkiin kysymyksiinsä
kanavoijilta tai selvännäkijöiltä.

Ensinnäkin,kaikki eivät näe kaikkea.
jokaisella selvännäkijällä on omat vahvuutensa ja heikkoutensa.

Toiseksi, aika on hankala käsite,
koska se on spiraalinmuotoinen
ja siinä on eräänlaisia aika-aukkoja,madonreikiä.
Käytännön tasolla asia, jonka näkee tapahtuvaksi,
saattaa muuttua ajastuksessa nopeammaksi tai hitaammaksi.
Samalla aika yleisellä tasolla voikin toimia
jonkun muun asian suhteen toisin päin.
Tähän liittyy ihmisen vapaa tahto ja valinnat,
jotka ovat eräänlaisia reittejä joissa on
monenlaisia sivupolkuja ja yhtymäkohtia.
Tämän vuoksi aikaennustukset ja lopputuloksetkin saattavat muuttua.

Tarkoituksensa on myös sillä että
sinut on itse jätetty pohtimaanratkaisujasi ja tulevaisuuttasi.
kaikkea ei ole hyvä tietää etukäteen.
Ja kaikkea ei edes pysty käsittämään etukäteen.

Tämä pohdinta kuljettaa sinua eteenpäin
kohti valaistusta. Wink

----
Kaikkitietävyys tietysti ärsyttää vastaanottajien egoa.
Oli tämä kuva kanavoijasta sitten totta tai kuulijan egosta johtuvaa.
Liian kaikkitietävä rooli pönkittää kanavoijan egoa,
sillä hänkin on vain ihminen. Wink

Käsittääkseni vilpitön usko Luojaan
on avainasia.
Se ei tarkoita sokeaa uskoa ¨profeettoihin¨. Wink
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #14 : 15.01.2007 11:14:04 »

Muuten miksi Valo tulee Pohjolasta?  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: