Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Egon kuolema mitä tilalle ja Luojan äänitorvet  (Luettu 28188 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 15.01.2007 11:53:08 »

1) MIKSI Luojan kanavalta ei voisi saada eksaktia vastausta asioihin, kun tämä kuitenkin sanoo kovin eksaktisti, että miten sielut ovat jakaantuneet ja niin edelleen? Miksei muuta voi saada tietää tarkkaan, mikäli se nyt on totta? Kaarina on ainakin ollut hyvä luikertelemaan jotain takaporttia vasempaan, kun kysymykset tarkentuvat.

2) Haluaisin ennen kaikkea selvittää sen mitä MINÄ haluan loppuelämältä - EI työnantaja, firma, lapsi, suku, exät ja miljoona muu tekijää. Mutta se on sitten kuulema "vain egoa" eli minua, minää ei saisi olla olemassa ja toivomassa, se on jotain "alempaa".

Tyhjältä minusta tuntuu tuollainen pelkkä henkimaailmassa oleilu (ei ole sinne mitään kontaktia ja ehkä parempi niin).

3) Mitä jos  kanavoija vain elää toivemaailmassa? Miten harmaa arki muuttuu tuollaisista suitsutuksista.

4) En pidä kanavoijaa uskottavana ja kaikkitietävänä, ellei osaa sanoa jotain konkreettista ja oikeasti tapahtuvaa, mitä minä pidän tärkeänä.

"Toiseksi, aika on hankala käsite,
koska se on spiraalinmuotoinen
ja siinä on eräänlaisia aika-aukkoja,madonreikiä.
Käytännön tasolla asia, jonka näkee tapahtuvaksi,
saattaa muuttua ajastuksessa nopeammaksi tai hitaammaksi.
Samalla aika yleisellä tasolla voikin toimia
jonkun muun asian suhteen toisin päin."

Voit sanoa noin mutta käytäntö minusta mieluummin pidentää kaikkea, kuin että asiat olisi "aivan kohta".

Week of January 15, 2007: Discovering the real issue at hand in a situation that has been bothering you could be your challenge on Monday. Mercury enters Aquarius and your house of the mind, and your perception should increase by 100 percent. You should be able to discern the true motivations of anyone you are having problems with.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 12:00:14 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aion
Vieras
« Vastaus #16 : 15.01.2007 12:07:03 »

Sanotaan että Suomeen olisi syntynyt
runsaasti varhaisen Lemurian asukkaita.
Jotkut jopa väittävät että
alkumanner olisi ollut
¨Kalevan kankahilla¨.

Tiedä sitten tuota historiapuolta,
mutta Suomessa on hyvin vahvat ja puhtaat energiat
maaperässä, ilmassa ja vedessä
sekä paljon ihmisiä
jotka ovat henkisesti pitkällä
joko tietämättään tai tietoisesti eteenpäin pyrkien.

Tuleva aika näyttänee
miten valo aidosti ilmenee.
Siksi se ei jää ylemmille tasoille
nähtäväksi vain harvoille valituille.

Odotetaan
ja työskennellään
valotyötä.

 smitten smitten
---------------------------

Aika pitenee
jos ei ole valmis
menemään eteenpäin.
Niin kauan se kertaantuu
yhä uudelleen
kunnes yksilö on valmis ottamaan
askeleen eteenpäin
ja vastuun omasta elämästään,
tunteistaan, ajatuksistaan.

Mihin tarvitset eksaktia tietoa tulevasta?
Se tulee vasta elämällä,
ei pelkäämällä elämää.

Vain sinä itse tiedät mitä haluat loppuelämältä. Smiley


tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #17 : 15.01.2007 12:22:50 »

hmmm... mielestäni SA tekee oivia kysymyksiä, jotka ovat todellisia, eivät luikertele jossain tietämättömyyden sanahelinässä. Olen täysin samoilla linjoilla kanssasi SA...
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #18 : 15.01.2007 12:39:53 »

Kiva määrä kysymyksiä  Smiley

Jos vaikka Yhdestä alottaisi  Cheesy
Lainaus SA
Myös kun vakavissani kysyin, miten aikojen alussa sielut on taivaassa jaettu, tähän ei tullut mitään selvää vastausta. "Alkusielu on jakaantunut x määrään sieluja, olette polariteetteja, kyllä se kaikki on totta mitä minä sanon, usko vaan; teille ei voidakaan vielä kertoilla kaikkea, mutta kun Luoja alkaa puhua siinä ja siinä ja te kaikki alatte kohota.."

Itse ajattelen tätäkin chakrojen kautta koksa se on itselleni jotenkin helpompi. On olemassa chakra joka pitäisi avata itsesi sisällä tieto mitä oikeasti ykseys on ja myöhemmin miten sitä voidaan palvella ns."taikatemput".

Vaikka itselläni se chkara ei olekkaan auki ajattelen että tämä on kuitenkin tosi. Riippuen tietenkin miten taitojaan kehittää, mutta ihminen voi tuntea energiakentät jokaisesta yksilöidystä ihmisestä, myös hänen silmiään voi käyttää, voi tuntea kuten toinen tunee ja paljon muuta. Eli olemme jakautunut niin moneen osaan kuin meitä ihmisiä maanpäällä on. Tietenkin jos ajattelee että toisen ihmisen "tunteminen" mitä taitoa ikinä käyttääkään, on jotakin muuta kuin Yksi, silloin se on taikatemppu. Taikatemput on illuusiota/huiputtamista. Ihan miten vain  Smiley
paitewei, Minäsi lukee tämän  Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #19 : 15.01.2007 13:16:19 »

1) MIKSI Luojan kanavalta ei voisi saada eksaktia vastausta asioihin,

2) Haluaisin ennen kaikkea selvittää sen mitä MINÄ haluan loppuelämältä

4) En pidä kanavoijaa uskottavana ja kaikkitietävänä,

1 ja 2. Mielestäni tulevasta ei voikkaan saada eksakstia tietoa, kun jokaisella on vapaa tahto. Kukaan toinen ei voi päättää mitä työtä joku toinen tekee, kuinka monta lasta kasvattaa vai laittaako hanskat tiskiin, ryöstää pankin ja hyppää sillalta alas. Tehkää sitä mikä tuntuu itseltänne hyvältä ja tehkää se rakkaudella, jolloin energia virtaa ja luotte elämää.

4. En minäkään pidä  Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 15.01.2007 13:26:00 »

Kuitenkin luvataan tietyt asiat vaikka 10x meilissä eikä sanota koska.  Wink Miksi moinen megamissio muuttaa kaikki ja silti kaikki jää ilmaan.

---miksi sydämeni olisi 2005 kehoittanut tekemään toisin kuin hän sanoo?
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 13:32:53 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Avuerdayes
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #21 : 15.01.2007 13:33:36 »

Heipsan!

Tämä ketju herätti paljon juttuja joita olen itse käynyt ja käymässä läpi.
Esitänpä muutamia pohdintojen tuloksia joita olen itselleni parhaaksi havainnut.

1) Jos jokin (kanavoija, kanavointi, parantaja) herättää ärtymystä, niin todennäköisesti olen tekemisissä asian kanssa jonka tulisi herättää minut etsimään oma totuuteni asiasta. Olen huomannut, että hyvin pieni joukko ns. uuden ajan tietäjiä, parantajia vastaa minun vaatimaan totuuteen ja puhtauteen. Suurin osa näistä ihmisistä kanavoi omaa egoaan tai astraalin hörhöjä. Mutta näiden kaikkien kokemusten tarkoituksena on ollut herättää minun oma erottelukykyni, etten enää muiden totuuksiin nojaisi ja heille vastuuta siirtäisi. Joten nämäkin opettajat ovat olleet suuremmoisia minun oman itseni kanavoinnin opettajia.

2) Kaikki tieto on ollut aina olemassa. Kurkistakaapa vaikka Swedenborgin kirjoituksia siitä kuinka taivas, maa ja helvetti rakentuvat. Hän syntyi 1600-luvun lopulla ja kirjoitti valtavasti kanavoitua tietoa 1700-luvulla. Hän oli ruotsalaisen piispan poika. Oliko hän jo Pohjolan Valo? Tuliko silloin jo uusi henkinen herääminen? Toistammeko me vain itseämme?

Kuinka moni meistä luottaa siihen tietoon mitä OMA sydän sanoo?
Kuinka moni meistä halajaa sellaista jota joku toinen lupaa?
Ja kumpikohan näistä on aidonpaa ja kumpaa pystymme tässä joka päiväisessä elämässä elämään rakkaudella JUURI NYT todeksi?

Nämä ovat asioita joiden kanssa painin.

Että silleen

Hyvää jatkoa kaikille toivotellen
Avuerdayes
« Viimeksi muokattu: 16.01.2007 06:04:00 kirjoittanut Avuerdayes » tallennettu

au kauris ac skorppari kuu vesimies
lohikäärme
sininen rytminen yö kin 123
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 15.01.2007 13:39:17 »

Miten itse koitte Kaarinan? Oliko juttu ymmärrettävää ja uskottavaa?

Tietääkö hän mitä Jumala tahtoo, vai kuunteletteko aina itseänne eikä ketään kanavia?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #23 : 15.01.2007 13:58:50 »

1) Jos jokin (kanavoija, kanavointi, parantaja) herättää ärtymystä, niin todennäköisesti olen tekemisissä asian kanssa jonka tulisi herättää minut etsimään oma totuuteni asiasta.
... Mutta näiden kaikkien kokemusten tarkoituksena on ollut herättää minun oma erottelukykyni, etten enää muiden totuuksiin nojaisi ja heille vastuuta siirtäisi. Joten nämäkin opettajat ovat olleet suuremmoisia minun oman itseni kanavoinnin opettajia.
Itse tavallaan tykkään Matrix elokuvasta, jossa tämä hörhöys on piiloitettu toimintaan. Yhtäläisyyksiä löytyy vaikka kuinka.

Kanavoija voisi olla messias joka sanoo mitä sinun pitää kuulla, joka ei ole välttämättä totuus. Universali rakkaus chakraan työnnettiin se latauskaapeli siirtotuolissa. Monitorissa vilisevät numerot vaihtuvat havaittavaksi kuvaksi (kolmas silmä+jotain muuta), kuka tahansa voi olla kuka tahansa, kotisängyllä maatessasi voit olla kahdessa maailmassa yhtäaikaa toimien siellä niin että haistat kukan tuoksun tai vaikka juokset niin kovaa että paitasi kastuu maatessasi.

Jotta tähän ei kukaan meistä säntäisi suinpäin unohtaen sitä todellisuutta mitä itse oikeasti tässä luomme, asioita pitäisi kertoa varoen. Oli se sitten teko tai chakran avautuminen, pitää niiden avautua omalla painollaan, jotta järki päässä pysyisi.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 15.01.2007 14:10:23 »

Myös kun puhutaan sydämen äänestä, miksi sydämeni olisi 2005 kehoittanut tekemään toisin kuin hän sanoo?

Miksi siis et kuuntelisi ennemmin sydämesi ääntä? Kuuntele sitä aina ennemmin kuin ketään muuta.  smitten angel

Jokaisella on oikeus olla sitä mitä on. Niin sinulla kuin Kaarinallakin.  smitten angel Toisten arvostelu, syyttely ja tuomitseminen ei johda mihinkään...
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

astraali
Vieras
« Vastaus #25 : 15.01.2007 17:50:59 »

Minä jäin myös pohtimaan sitä, miksi niitä todellisia vastauksia haetaan muualta kuin itsestään? Jokainen meistä toteuttaa sitä omaa suunnitelmaansa -kuten Rakkauden valo tuossa viisaasti sanoikin.

Koen myös niin, ettei se sama totuus sovi meille kaikille. Jokaisella on on tapansa ottaa vastaan tietoa, pääasia että se tuntuu itsestään hyvälle.

Siinä olen samaa mieltä ^Soul´s Adventure^:n kanssa, että minunkin on vaikea hyväksyä itsensä korostamista näissä asioissa. Juuri sitä, että "näet sitten..." tai "kyllä sinäkin vielä joskus ymmärrät". Minusta se on toisen ihmisen aliarvioimista.
Miksi asetelman täytyy olla antaja versus vastaanottaja? Kanavointi tilanteessahan kaikki osapuolet saavat.

Uskon myös että kanavoija saa juuri sen tiedon, jonka täytyy sieltä tulla. Vastaus voisi olla: en voi juuri nyt vastata, koska se on oman sielunsuunnitelmasi mukaista. Mutta ei kanavoinnissa ole tarkoitus jättää kysyjää "tyhjän päälle". Kyllä sieltä sellainen ohje olisi tultava, joka auttaa ihmistä eteenpäin jollain tasolla. Minusta kanavointi tilanteesta pitää jäädä hyvä ja levollinen mieli kaikille. En ymmärrä muunlaista kanavointia.
Toki se saatu tieto voi jättää hämmentyneeksi mutta sen pitää olla positiivista.

tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #26 : 15.01.2007 17:53:32 »

"1) MIKSI Luojan kanavalta ei voisi saada eksaktia vastausta asioihin, kun tämä kuitenkin sanoo kovin eksaktisti, että miten sielut ovat jakaantuneet ja niin edelleen? Miksei muuta voi saada tietää tarkkaan, mikäli se nyt on totta? Kaarina on ainakin ollut hyvä luikertelemaan jotain takaporttia vasempaan, kun kysymykset tarkentuvat."

Joo minäkin haluaisin bongata kanavoijan, joka kertoo eksaktisti tulevaisuudestani kaiken. Ja maailmankaikkeuden salat siinä samalla.

"2) Haluaisin ennen kaikkea selvittää sen mitä MINÄ haluan loppuelämältä - EI työnantaja, firma, lapsi, suku, exät ja miljoona muu tekijää. Mutta se on sitten kuulema "vain egoa" eli minua, minää ei saisi olla olemassa ja toivomassa, se on jotain "alempaa"."

Onko tässä itseironiaa? HALUAN tietää mitä HALUAN? Buddha opetti, että juuri tuo haluaminen pitää kiinni samsaran pyörässä eli tässä maallisessa vaelluksessa.
Harvoin elämä ylipäätään on niin selkeää, että jotakin tiettyä asiaa osataan haluta, se myös saadaan ja sen avulla vieläpä tullaan onnelliseksi.

"3) Mitä jos  kanavoija vain elää toivemaailmassa? Miten harmaa arki muuttuu tuollaisista suitsutuksista."

Tietysti kanavoija voi elää omissa sfääreissään (en tunne ko. Kaarinaa). Ja iltapäivälehtien horoskoopitkin voivat vaikuttaa elämääsi, jos lujasti uskot niihin.

"4) En pidä kanavoijaa uskottavana ja kaikkitietävänä, ellei osaa sanoa jotain konkreettista ja oikeasti tapahtuvaa, mitä minä pidän tärkeänä."

En suosittele pitämään ketään kanavoijaa 'uskottavana ja kaikkitietävänä'. Huomaatko, että yrität nyt sysätä vastuun omasta elämästäsi kyseiselle Kaarinalle.

Lisäksi Aion kirjoitti:
"Toiseksi, aika on hankala käsite,
koska se on spiraalinmuotoinen
ja siinä on eräänlaisia aika-aukkoja,madonreikiä.
Käytännön tasolla asia, jonka näkee tapahtuvaksi,
saattaa muuttua ajastuksessa nopeammaksi tai hitaammaksi.
Samalla aika yleisellä tasolla voikin toimia
jonkun muun asian suhteen toisin päin."

Hyvin sanottu.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 15.01.2007 17:54:40 »

Ahaa, no tuo oli nätti vastaus, fiksumpi. "Vastaus ei voi tulla koska se ei ole sielunsuunnitelmasi mukaista". No uskon tuon kun ei ole parempaakaan.

Siksi minä vain tästä kun kanavoijat korostaa kanavointia. Ja omaa maailmankuvaansa ratkaisuna muille. Ja kun joku alkaa hipoa sitä tasoa että tässä Jumala jo puhuu, niin hmm...  Kiss angel

Muut korostaa muuta, vaikkapa markkinointia, heh.

Koettikos Julietta olla viisas.. korostus oli kohdassa "ego", muuten, ja että äärikanavoijien mielestä pitäisi tappaa se ego ja haluta vain Jumalaa. Jonka pitäisi ilmaantua heti sitten korvaamaan tyhjjiö, eli tavallaan luodaan sellainen imuri, joka huuveroi Luojaa..  2funny

No, joka tapauksessa, elämässäni on vaiheita jolloin nk korkeampi tieto vetää enemmän, joskus vähemmän. Keholle/ Kaarinalle tuntui tulevan jokin "katkos" kyvyssä vastailla niin täydellisesti, kuin toisaalta uskoo kykenevänsä. Sama soulilla..  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 18:05:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
astraali
Vieras
« Vastaus #28 : 15.01.2007 18:01:28 »

Ahaa, no tuo oli nätti vastaus, fiksumpi. "Vastaus ei voi tulla koska se ei ole sielunsuunnitelmasi mukaista".

Siksi minä vain tästä kun kanavoijat korostaa kanavointia. Ja omaa maailmankuvaansa ratkaisuna muille. Ja kun joku alkaa hipoa sitä tasoa että tässä Jumala jo puhuu, niin hmm...  Kiss angel

Muut korostaa muuta, vaikkapa markkinointia, heh.

Rehellisesti olen sitä mieltä, että todellinen puhdas kanava ei koskaan korosta itseään vaan toimii välineenä puhtaassa rakkaudessa. Sama pätee kirjallisuuteen/musiikkiin tai ihan mihin tahansa. Kanavan ei pitäisi korostaa omaa merkitystään siinä vaan keskittyä itse sanomaan.
Oikea sanoma tulee aina rakkaudesta ja valosta ja se on aina positiivinen ja kannustava.Toki myös opastava ja ohjeistava mutta aina rakkaudella annettu. Jos sieltä tulee jotain muuta, alkaisin epäillä kanavan puhtautta ja tarkoitusperiä.
Joskus kanavoija sotkee sanomaan oman egonsa, jolloin viestikin värittyy.

Luota vain puhtaaseen kanavaan. Tunnet sen sydämessäsi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 15.01.2007 18:06:27 »

Rakkaus, rakkaus, pitäis tulla tietoo kans. tickedoff Wink

Mitä siis päättelen siitä jos kanavoija sanoo, "kuuntele sydäntäsi mutta tee päinvastoin kuin aiot".

Sydämeni mukaan olisin aikanaan tehnyt toisella tavalla. Se tässä varmaan aiheutti eniten ristiriitaa, että kanavoija väittää tietävänsä mitä tehdä, ja kuitenkin se oli päinvastoin sen kanssa mitä TUNNEN sydämessä. No, tuo tunne oli sitten kuulema "egon" tason tunnetta, vaikka minusta se oli rakkaus+sielu.


Ja tästä kun tarpeeksi väännetään, niin johan menee välit.  2funny Grin Ja taas ratkaisuna on sama, "sydän" ja "sisäinen". Kun koko ajan sanotaan, "olen puhdas Jumalan kanava" "tiedän mitä tapahtuu mutten kerro" "taas egosi puhuu". Olen siis tehnyt toisin kuin "sydän" sanoi jossain vaiheessa, kuuntelin järkeä. Mitä nyt tapahtuisi jos alkaisi  "sydämelliseksi".. sorry tämä spekulatiivisuus.. 
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 18:49:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: