Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Egon kuolema mitä tilalle ja Luojan äänitorvet  (Luettu 28498 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« Vastaus #30 : 15.01.2007 19:10:46 »

Rakkaus, rakkaus, pitäis tulla tietoo kans. tickedoff Wink
Kyllähän sitä tietoa tuleekin... Ehkä minulla on sitten vain positiivisia kokemuksia kanavoinneista, koska minusta se tarkoittaa juuri tiedon saantia... Tai sanotaanko, että oikeanlaisen tiedon saantia.  Wink

Kanavoijat näkevät juuri ne asiat, jotka sinun pitää juuri ko. hetkellä tietää. Joskus se tieto ei ole kovin pikkutarkkaa, koska henkimaailman mielestä se saattaa olla epärelevanttia tms.

Oletko itse yrittänyt kanavoida esim. heilurilla? Itse saisit sieltä kaikkein parhaat vastaukset juuri sinulle itsellesi.
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #31 : 15.01.2007 19:11:52 »

1) MIKSI Luojan kanavalta ei voisi saada eksaktia vastausta asioihin, kun tämä kuitenkin sanoo kovin eksaktisti, että miten sielut ovat jakaantuneet ja niin edelleen? Miksei muuta voi saada tietää tarkkaan, mikäli se nyt on totta? Kaarina on ainakin ollut hyvä luikertelemaan jotain takaporttia vasempaan, kun kysymykset tarkentuvat.

2) Haluaisin ennen kaikkea selvittää sen mitä MINÄ haluan loppuelämältä - EI työnantaja, firma, lapsi, suku, exät ja miljoona muu tekijää. Mutta se on sitten kuulema "vain egoa" eli minua, minää ei saisi olla olemassa ja toivomassa, se on jotain "alempaa".

Tässä muutama mun mielipide;

1. Mun mielestä on hieman eri asia saada eksakteja vastauksia vaikkapa sielujen jakautumisesta tai sitten siitä, mitä minulle tapahtuu vaikkapa ensi viikolla. Kyllähän tuo kaikki henkinen tieto (niinkuin muutkin menneet tapahtumat) ovat tallentuneet aikakirjoihin, joihin jokainen hyvä näkijä pääsee käsiksi.

Tuleviin tapahtumiin vaikuttaa kuitenkin aina vapaa tahto...ja muutenkin...AIKA on hyvin suhteellinen käsite. Jo yksistään sen takia on mun näkemyksen mukaan lähes mahdotonta antaa kovin tarkkoja aikatietoja tai muuta tulevaisuuteen liittyen. 

2. Minun mielestä tuo kuulostaa vähän...omituiselta Wink. Miten kukaan muu kuin sinä itse, olkoon sitten näkijä tai ei, voisi vastata sinulle että mitä sinä haluat loppuelämältäsi.

Tai oikeastaan, mun mielestä jos on yhtään moraalinen näkijä, niin ei edes vastaa tuohon kysymykseen. Koska sehän nyt on ihan jokaisen perusduuni täällä selvittää itse.  Cheesy

Mutta siis niin...ei kenenkään näkijän sanoihin nyt tietenkään voi mielestäni nojata kuin kallioon. He voivat toki auttaa (ja ovat minuakin auttaneet) monella vaikealla hetkellä, mutta aina on minun näkijäystäväni kuitenkin sanonut nauraen, että "ihan turhaan kieli pitkällä odotat, että sanoisin sinulle mitä sinun pitää tässä tilanteessa tehdä, koska se sinun pitää päättää itse)  Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #32 : 15.01.2007 19:12:49 »

Periaatteessa olen kokeillut heiluriakin kesälle 2005, mutta asiat eivät tapahtuneet silloin kuten heiluri sanoi ja kysyin monen monta kertaa.

Siitä on siis 1.5 v-.

Niin no siis kun "minä" vajoan aina toimimaan "egon" tasolla ja meidänhän pitäisi olla niin henkisiä, että on vain Luojan tahto enää toimimassa ja muu on pohjasakkaa.. Cheesy

Ja periaatteessa, kyllä, jos joku sanoo että jotain tapahtuu ja sanoo sen kymmenen kertaa, niin eikös hänellä ole joku haju että milloin! Yhtä hyvin voi olla sanomatta niin painokkaasti.  Kiss
Ei kai se ajankohta ole mikään Big Deal niin isolle tyypille kuin Jumala.  2funny 2funny  Cheesy Vain se puuttuu..  knuppel2

Miksi olisi mitenkään helpompi sanoa mitä tapahtuu, kuin että koska? Miksi Jumala ei tietäisi tai kertoisi? Tuntuu tekosyyltä kaikki - ehkei kukaan vaan tiedä.

In suspense.

Jos egon saisi kokonaan pois.. alkaisiko sitten tietää kaiken! 
Huh
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 19:28:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 15.01.2007 19:36:52 »

Keskity vaikka siihen ajatukseen, että "minussa oleva jumaluus vastaa nyt tähän kysymykseen" ja kerro; miksi tuleva on jonkun aikakirjan tai Luojan tai enkelin hallinnassa ja aikaa ei ole ja avaruutta voi taivuttaa, mutta ihminen ei saa tietää?

Itse asiassa, selvänäkijä saa, jos on hyvä sellainen. Sawotar kai omaa k.o. kykyä. Mutta tässä tullaan ilmeisesti taas siihen suohon, että näkijät voivat puhella ristiin.

Niin kun tämä proggis on nyt jätetty meille, ei kanavoijalle. Jossain se tieto luuraa.

Oliko yksi tekosyy se, että tulevassa tapahtuu "pahaakin" ja ihmisen ei ole hyvä tietää. Toinen tekosyy, mitä tässä sitten elää jos kaiken tietäisi..


Ja Julietta en sysännyt vastuuta elämästäni kellekään, vaan että kanavoija vastaisi OMISTA ennusteluistaan loppuun asti salailematta "suurta tietoa".

Tähän yhteyteen tuli mieleen ihana ajatus; sama fiilis kuin minulla eräässä unessa joulukuussa; voiko MENNYTTÄ samalla käsitellä niin että kaikki pahat ja vinoutuneet asiat poistetaan, ihmisten pahaa karmaa toisilleen luomat teot ja sanat, ja aloittaa jossain kohtaa tulevassa paremmalta tasolta! Poistetaan nyt pahat teotkin aikakirjoista samalla kuin ego, eikö niin!
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 20:01:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #34 : 15.01.2007 20:03:45 »

Miksi olisi mitenkään helpompi sanoa mitä tapahtuu, kuin että koska? Miksi Jumala ei tietäisi tai kertoisi? Tuntuu tekosyyltä kaikki - ehkei kukaan vaan tiedä.

Niin..no tässä vaiheessa tulee sitten varmaankin nuo uskonnolliset näkemyserot mukaan kuvioihin..

Mutta itse en usko että on siinä mielessä jotain "Jumalaa" joka tuolla ohjaa meidän tekemisiä ja päättää pikku pelinappuloidensa tekemisistä ja tulevaisuudesta.

Enkä myöskään koe, että näkijät saisivat nuo vastauksensa suoraan "Jumalan aivoituksista". Sinua itseäsihän (tasolla tai toisella) hekin aina kuitenkin tietyllä tapaa lukevat.

Ja siis kaikkia asioitahan ei ole tarkoitettu meidän tiedettäviksi näkijöiden välityksellä, vaan nimenomaan itse selvitettäväksi.  Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 15.01.2007 20:12:02 »

Okei sivuutetaan tää Jumala tästä sitten. Miten saa suoraa tietoa tulevasta!? Jos kuitenkin tiedän sen 5 vuoden kuluttua mitä sitten tapahtuu, miksei jo nyt?  :Smiley

Luulin että egon pitää ensin kuolla ja jumalviisauden tulla eloon.  smiley6600


Week of January 15, 2007: Discovering the real issue at hand in a situation that has been bothering you could be your challenge on Monday. Mercury enters Aquarius and your house of the mind, and your perception should increase by 100 percent. You should be able to discern the true motivations of anyone you are having problems with.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 20:30:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #36 : 15.01.2007 20:34:27 »

No itse olen varmaan siinä mielessä huono vastaamaan, koska en kuitenkaan ole näkijä..mutta on tietty jotain omakohtaisiakin kokemuksia tuolta saralta..

Joten tässä nyt asia mun näkökulmasta..

Meidän elämän "suunnitelma" jonka siis olemme itse ennen tänne putkahtamista itsellemme suunnitelleet, on itseasiassa luettavissa hyvinkin monesta paikasta.

Sen voi nähdä esim käden viivoista (jotka jännä kyllä, muuttuvat ajan mukana. Se juuri hienosti osoittaa sen, että meillä on kuitenkin vapaa tahto,)astro-kartasta (Ap-kartat)tai sitten vaikka selvänäöllä. Tietenkin riippuu kai näkemisen tavasta, että kuinka laajasti ja yksityiskohtaisesti tulevaisuutta sitten voi tiirata.

Minun selvänäkijä-ystäväni kommunikoi esimerkiksi minulle katsoessaan minun oppaiden kanssa. Lisäksi hän näkee omat toiveeni ja haluni yms. aurastani.

Itse en usko siihen, että pitäis elää jotenkin Buddhana vuoren huipulla saadakseen "kyvyn" katsoa tulevaan. Kyllä tämä näkijäystäväni esimerkiksi on ihan lihaa ja verta oleva ihminen kaikkine vikoineen. Mutta tietty elämäntavat hänellä on kunnossa, ja säännöllinen meditointi ja muut hengelliset "aktiviteetit" pitää oikeassa vireessä.  Wink

Itselleni nuo tulevan jutut on auenneet silleen pikkuhiljaa. Tällä hetkellä tärkein ja luotettavin oma apuvälineeni on Tarotit. Mutta jännästi nekin usein vaan sitten "varmistaa" sen, mitä olen tavallaan sisimmässäni tuntenut, mutta en ole siihen osannut tai uskaltanut luottaa.

En nyt ehkä puhuisi egon kuolemasta, mutta kyllä se tietty jollain tavalla pitää osata rauhoittaa kun tulkintoja tekee, koska muuten voi mennä metsään ja rytisten.

Ja yllätys yllätys -ainakin omalla kohdallani on paljon helpompi tehdä tulkintaa ventovieraalle kuin itselleni.  Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #37 : 15.01.2007 20:37:19 »

Ok, kiinnostavaa.

Minulla oli siis tällainen kanavoija-selvänäkijä ystävä eräiden palstalaisten lisäksi, mutta hänkin kanavoi aina jotain globaaleja muutoksia ja henkistymisiä sitten joskus, eikä yksilöiden asioita.

Minun pitäisi siis löytää luotto-näkijä.. kunhan ei mee maksut luotolle.. no ei. Olen kysellyt itse asiassa jo niin monta kertaa ja aina vastaukset ovat ristiriidassa. Tai heittävät vuosilla. Periaatteessa olisi paras jos itse pääsisi sille tasolle. Ja yhtaikaa kai ajattelen että ei minusta selvänäköistä. Mutta miksi ei? Jos samalla kanavoisi kaksoisliekkiään tai korkeampaa minäänsä ja yhtaikaa selvänäköisesti tietäisi, eipä tosiaan muita viisaita vaivaisi.

Vai auttaako se että näkijä todella tuntee sinut?

Luulen että minulla on summittainen, ei niin selvärajainen suunnitelma.
  Cool smitten
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 20:43:51 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #38 : 15.01.2007 20:48:28 »

No se on kyllä ihan totta, että kun näkijälle menee, niin eipä siinä kyllä kiinnosta mitään globaaleja muutoksia ja universumin henkistymistä kuunnella. Kun on kuitenkin ne omat henkilökohtaiset syynsä miksi sinne näkijän puheille on mennyt.

Tuon minun näkijän kanssa meillä on niin, että ollaan silleen harvakseen yhteydessä (hän asuu eri kaupungissa kuin minä) ja pidetään yhteyttä lähinnä sähköpostilla. Aika paljon yleensä jutut pyörii näissä henkisissä asioissa, energioissa ja silleen..ei niinkään henk. koht. asioissa.

Sitten aina kun nähdään, niin me nähdään yleensä juuri noiden henkimaailman juttujen takia (meditaatiopiirissä tms) eli hän ei siinä mielessä tiedä henkilökohtaisen elämäni käänteitä, koska niistä emme juuri puhu.

 Mutta kyllä hänkin on mulle sanonut, että se on hänelle helpompaa jos on vieras, tai ihminen jonka kanssa ei ole kokoajan tekemisissä, koska silloin pystyy olemaan jotenkin tarkempi.

Ymmärrän kyllä täysin. Kun tein ekaa kertaa Tarot -tulkintaa hyvälle ystävälleni, niin ei siitä meinannut tulla mitään. Jokaisen jutun kohdalla kävin itse järjellä miettimään, että "okei..liittyyköhän tämä asia siihen ja siihen" ja siinä vaiheessa kun se järki tuli mukaan kuvoihin, niin metsään mentiin.  2funny
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 15.01.2007 20:57:11 »

Tarvitsen uuden henkisen ystävän sitten varmaan. Kaarina oli ehdolla sellaiseksi, mutta liian usein tulee riita. Harmi. Samoin kävi sen toisen kanssa. Paikka olisi vapaa..  angel Kolme noita on ollut (siis selvänäkijä/kanavoijaystäviä) ja yhä useammin, myös miesystävällä aavistuksia ja ounasteluja.  2funny Ja kyllä minua universumikin (ulkoinen) kiinnosti aikansa varsinkin 2002 - 2003. Hurja nuoruus..

(http://amazing-space.stsci.edu/resources/explorations/galaxies-galore/graphics/m100pic.gif)

<<< mitä tuolle taas tapahtuukaan.. palaako yhdeksi pisteeksi..
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 21:06:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #40 : 15.01.2007 21:16:19 »

Aikaa ei ole sielun tasolla.
Tapahtumat voidaan nähdä ennalta, mutta niiden ajallisuuteen sijoittuminen, siis tässä maailmallisuudessa ilmeneminen, edellyttää aina sopivaa sieluntilaa, eli kausaliteettijärjestystä, joka tarkoittaa, että kehitysvaiheen täytyy olla sopiva ilmenemiselle. Mahdolliset ajankohdat voidaan kyllä nähdä yleistä syklisyyttä tarkastellen, mutta koska kehityksensä etenemiseen jokainen itsessänsä nimenomaisesti vapaalla tahdollaan vaikuttaa, voi tapahtua huomattavastikin nopeammin tai hitaammin, ihan miten pitkään sielusi haluaa 'tilannetta tarkkailla'.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 15.01.2007 21:23:04 »

Kerro lisää.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #42 : 15.01.2007 22:10:43 »

Käydessäni arvostetulla ja kuuluisalla ennustajalla, vuosia sitten, hän ihmetteli, että miksi
olen tullut hänen luokseen, kun itsekin tiedän jo kaiken.
Otaksun ihan saman tilanteen olevan kaikilla: meissä on jo kaikki tieto.
Kysymys kuuluukin; miten saamme sen käyttöömme...   coolsmiley :Smiley Wink
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #43 : 16.01.2007 00:05:49 »

MIKSI sinun juuri nyt pitäisi saada tietää tulevaisuutesi? Haastatko tässä jumalaa, Kaarinaa, omaa egoasi vai ketä/mitä?

Olen käynyt toistakymmentä kertaa näkijöllä, ja kaikki ovat nähneet lähinnä pieleen. Jos Kaarinasi ei näe haluamallasi tarkkuudella, niin so what. Käytä itse heiluria. Silläkin riskillä, ettei heiluri AINA näytä oikein.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 16.01.2007 12:02:00 »

Halusin tietää tietyt asiat ja niiden toteutumiset, joista juuri tämä Kaarina oli monta kertaa sanonut. Kai se jotain osoittaa, että näin ei ole tapahtunut ainakaan vuoden sisällä, ja jos en usko, hän ei puhu minulle.

Heiluriin en luottaisi juuri pätkääkään.

Niin ja aamulla tuli todella se olo, että ei tule tapahtumaan kuten Kaarina sanoi, ja se on ehkä paras niin. Että hän ei tiennytkään asioita oikein, enkä kokenut aikanaan kuten juuri hän sanoi. Hänhän lähti myös täältä, ja monista paikoista missä sai kritiikkiä.. 

Mietinpä vain siis kanavoijien motiivia ja tahoa jota kanavoidaan.

"Haastan" kai siinä mielessä Jumalaa, että jos egon kuoleman jälkeen Jumala  on meissä, niin eikö egoni ole tarpeeksi kuollut, kun en tunne tietäväni vielä kaikkea..  Wink
« Viimeksi muokattu: 16.01.2007 12:06:25 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: