Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millä hemoglobiini ylös?  (Luettu 78229 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #75 : 23.06.2009 09:58:16 »

Kaikki on sallittua... eli kiitos muidenkin aneemisten puolesta.
Foolihappo on yksi merkittävä tekijä raudan imeytymisessä, samoin kuin moni muukin vitamiini tiettysti  Wink

Te jotka "nautitte" rautaa suoraan suoneen tai lihaan... APUA!!! Lekuri sanoo, ettei sivuvaikutuksia. Mutta joka kerran jälkeen iho oireilee -kiitos Diamondille, voi auttaa oikeasti  smitten mutta entä kun suoli stoppaa pari päivää tiputuksen jälkeen. Aivan järjetöntä kipua, pulinaa, kaasuja yms., yms. Ja voin sanoa, että elämäni ensi kerran tunnen omistavani sapen  Sad maku suussa on hirveä ja juomalla ei alas mene. Tila menee ohi parissa vk.ssa, mutta huomenna taas mennään tiputukseen ja PELOTTAA /vituttaa  Lips Sealed
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #76 : 07.01.2012 16:15:24 »

Mulla on ollut korkea hb pitkään... Pahimmillaan 163... Mutta juon vähän vettä yleensä ottotilannetta ennen, joten sekin nostaa.

Pahinta on se, kun en voi armottoman neulakammon takia luovuttaa verta  Lips Sealed
tallennettu
Elise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #77 : 11.03.2012 22:34:01 »

Viime viikolla kävin rautatiputuksessa myös. 4v Hb 98. Saa nähdä auttaako. Mitään oireita ei tästä ensimmäisestä tiputuksesta tullut. Kun olin kasvissyöjä, oli Hb yli 130. Sekasyöjänä laski. Prosessoitua ruokaa oon miettiny syyksi. Mutta asia kerrallaan täytyy kokeilla. Tähystysten tulokset eivät vielä tulleet, joten en tiedä onko loppuelämä tätä tiputusta tiedossa. Ruokaremontilla täytyy vielä yrittää  Smiley
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #78 : 12.03.2012 13:14:40 »

Maksalaatikko on hyvää.  Tongue Itsellä on hemoglobiini nyt pysynyt normaalina kohdunpoistoleikkauksen jälkeen.  Smiley Vuosinkin kyllä kuukausittain niin järkkyjä määriä verta...  buck2 Ei enää sitä(kään) kärsimystä.  Cheesy
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: