Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millä hemoglobiini ylös?  (Luettu 78892 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #60 : 06.04.2009 17:41:50 »

Annapas ukollesi Malakiitti tai turkoosi-siis vihreaa voimistavaa kivea
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #61 : 06.04.2009 17:53:33 »

Juu!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #62 : 07.04.2009 09:09:00 »

Juu, periks ei anneta  Cheesy
Ajattelin ottaa huomenna hyvän kirjan mukaan tiputukseen, kestää meinaan pari tuntia kerrallaan.
Kiviä en tullut ajatelleeksi, kun nyt on ajatuksen niin noissa kevän maahommissa jo  Cheesy
Hyvä idea, Diamond minulle myös  Wink Kiitos!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #63 : 30.04.2009 20:44:53 »

No, niin nyt on saatu suoneen pari kertaa rautaa. Ongelmia matkalla on ollut, niistä jupisinkin tuolla kahvi- ja teetuvassa... suonissa muka vika  Angry
No, mutta piti tiedustella sivuoireista muilta... eli joka kerta ja varsinkin kun annos nostettiin maksimiin, sain raajojen ihoon hirvittävän kuivumisoireen. Halkeilua ja hilseilyä oikein kunnolla, mikään rasva ei auttanut. Suussa oli kuola sellaista paksu, sitkeää limaa ja pahan makuista  Tongue
Oireet helpoittivat juomalla litra tolkulla vettäö... ja sitten käytiin pisulla myös alvariin  Grin

Lääkäri ei sanonut tähän mitään, mutta harvensi suosiolla tiputusväliaikoja  idiot2
Ja voi, kissanpojat... väsyttää ihan hurjasti nykyään *jättihaukoitus*
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #64 : 30.04.2009 21:38:13 »

Kide kulta
Suolaton voi on paras kuivumisoireisiin
Lahetin sinulle oikeen monkaleen malakiittia ja todella juo paljon vetta
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #65 : 30.04.2009 22:55:51 »

Kide, saatko sinä tarpeeksi happirikasta ilmaa? Muistan nuorena eräs lääkäri sanoi, että paljon raikasta ulkoilmaa. Onneksi minulla oli silloin Hyvinkäällä tsupparin työ (tarkoittaa juoksutyttöä) joten oli pakkokin olla paljon ulkona.

Ja muutenkin siellä Salpausselällä se ilma on mäntyisen otsoonipitoista ja tervehdyttävää. Etkö sinä asunutkin jossain siellä?!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #66 : 02.05.2009 14:53:41 »

Kiitos Diamond ja Esmiralda  smitten
Tuo suolaton voi on ilmeisesti ulkoisesti hyvä...? Vaikka hyvää se on suussakin  :Smiley
Kiitos todellakin aion kokeilla, seuraava reissu on vk.n päästä ja ärsyttää jo etukäteen... vaikka tiedän siitäkin olevan haittaa, kun ärtsyilee... minkäs pässi sarvilleen mahtaa  Cool

Ulkoilua juu, olen yrittänyt lisätäkin ja ihan mukava keli on tulla pihalla kukka- ja kasvipenkeissä myllätä, nyt kun työt radikaalisti väheni. Vähenipä samalla tressikin...  Wink Mutta ihan Salpausselällä en asu... siitä suunta n.100km linnuntietä länteen, niin sitten ollan lähellä  Wink

Tuon malakiitin taisin napata ihan oikeasti, koska tuohon aikaan kun viestin Diamond olet laittanut, olin jo kaivautumassa vällyjen alle ja unten maille... näin vihreästä unta sinä yönä. Unessa mietinkin, kuinka hassun vihreää kaikki oli  Cheesy Kiitos!
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #67 : 02.05.2009 19:07:43 »

Kiva Kide, etta vihrea viesti tuli perille-mista tiedan miksi suolaton voi auttaa?
Eras Marokolainen mummo jonka tytar oli vauvani hoitaja naki hyvin pahana olleen vaippapyllyn johon todella ei auttaneet Sveitsilaiset, Suomalaiset eika mitkaan voiteet eika laakarin antamat voiteet ja se todella itketti minua ja pienokaistani.
Tama mummo sanoi tomerasti-NYT MENET OSTAMAAN sen voin-usko pois parin voitelukerran vauvallani oli ihana pehmea iho. Tiedan, etta voissa on A vitamiinia.
Olin silloin hyvin skeptinen tasta hoidosta ja jalkeenpain suositellut sita monelle ystavalle pulassa ja saanut vain kiitosta-sama mummo antoi muitakin hyvia ohjeita.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #68 : 02.05.2009 19:24:56 »

Ja nyt nousevat nokkoset!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #69 : 11.05.2009 11:23:25 »

Nokkosia  smitten Pistelin jo ensimmäisen soppalautasen massuuni tuossa viime vk.lla  Cheesy
Ja mahlaa maistelin eilen saunan jälkeen... nam, nam... minun juttuni myös  tästä lähtien Wink

Voita koetin ja toimii  Cheesy mutta myös iho on parempi nyt, saan tiputuksen harvakseltaan. Huomenna taas, mutta sitten on pidempi väli. Lisäksi reumakokeisiin mennään kesällä... Pyysin itse koska kun, hb. laski syksyllä ja talven aikana minulla särki kämmen- ja jalkateränluut jatkuvaan. Nivelreuma voi aiheuttaa anemiaa akuutissa vaiheessa... noita särkyjä on ollut lapsesta asti, siksi en reagoinut niihin. 10v. viimeksi tutkittu reumavaste, ei ollut... aika päivittää taas  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #70 : 11.05.2009 12:19:01 »

Hei vaan. Mittautin heboglobiinini kun aattelin siinä jotain muutosta tapahtuneen, on jotenkin sellanen raskas olo... Niin olihan se sitten 174 mikä on kyllä ennätys tähän mennessä... idiot2

Jakaisin mielelläni 20 yksikköä aneemisille ihmisille tästä! Saan mennä luovuttamaan verta vasta 2kk:n päästä seuraavan kerran...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #71 : 14.05.2009 08:43:37 »

Tasan ei mene mitkään lahjat maailmassa  :Smiley
Hienoa, että Tiigris tunnistat olotilan ja yhdistät. Eihän liian paksukaan kauhean hyvä ole. Luovuttamaninen on upeaa asia ja kiitos meidän kaikkien sen tarpeessa olevien puolesta...  smitten
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #72 : 18.05.2009 21:19:36 »


Mulla tämä hemis nousee ja laskee ihan kun olotila.....
nyt olen käyttänyt Ferrum metallicum 5% salvaa iltaisin kurkkutsakran kohdalle ja kolmesti päivässä veitsenterällinen Ferrum ustum comp. jauhetta, ei ole edes pahan makuista.
Ovat Weledan tuotteita.
Kannattaa kokeilla rautavalmisteen lisänä, jos siis on ongelmaa hemiksen kanssa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #73 : 23.05.2009 10:56:56 »

Floravital litkun juominen on auttanut ja olo on pysynyt hyvänä, energisenä ja pirteänä.  Cheesy Kuukautisten aikaan olen edelleen nauttinut ihan perinteisiä rautatabletteja, mutta muuten käytän päivittäin vain tuota yöks ei niin herkullista "litkua".  buck2 Se on auttanut ja sitä kun voi ihan turvallisesti jatkuvasti käyttää, toisin kuin rautatabuja.
tallennettu
jokuska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #74 : 23.05.2009 11:52:20 »

Puolukkaa kaikessa muodossa. Itse raskausaikana söin monenlaisia rautavalmisteita ja millään ei mitään vaikutusta. Mutta puolukkapa auttoi!
tallennettu

Vesimies, nouseva neitsyt, kuu kaloissa, aurinko vesimiehessä, merkurius vesimiehessä, venus oinaassa, mars härässä, Valkoinen mangneettinen peili, Rotta
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: