Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millä hemoglobiini ylös?  (Luettu 78957 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #45 : 23.03.2009 11:22:13 »

Oi, upeaa  Cheesy 120!
Olen onnellinen puolestasi  smitten
Itselläni ei ole koskaan lasten jälkeen päästy yli 110, joka on anemia raja  Huh Mutta minkäs teet ja aivan totta, rautavalmisteita ei saisi aina syödä  idiot2
Mitenköhän mahtaa luontaisraudan kanssa olla? Se nyt kumminkin on ei-hemirautaa ja luontaista, eli ts.vois syödä noita ainesosia sellaisenaankin. No, nokkosta pupellan usein ja kohta sitä saa tuoreenakin  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #46 : 23.03.2009 14:59:07 »

Hei, hei nyt saa heittää volttia  Cheesy
Hb.89, eli kolmessa vk.ssa tempaisi 10.astetta ylös...
Lääkäri kysäisi hieman "leikillisesti", että olenko sitten alkanut syömään rautavalmisteita vihdoinkin. Silmä kirkkaana paukautin, etten yhtään sen enempää kuin ennenkään kun maha ei kestä niitä. Mutta olen aloittanut homeopaattisen valmisteen ja luontaistuoteraudan (kasviperäisen kuraveden  Tongue ) käytön ja niin, olen käynyt akupunktiossa nyt myös. Hän yrittää auttaa ohutsuoltani toimimaan paremmin  Wink
MIKÄ ILME  2funny Eikä mitään sen jälkeen kysynyt, teki vain operaation ja sillä selvä. Eli minulta otettiin luuydinnäyte ja katsotaan mitä se on "syönyt"  :Smiley

Hihih...! Cheesy Grin 2funny

Tuli tuosta ja omasta luontaisen kuravellin litkimisesta mieleen,
etta johtuuko tuo RV:n mainitsema heikkoverisyys liiasta ruokavalion teollistumisesta,
etta sitten auttaa ihmeellisella tavalla, kun menee ikaankuin "takaisin luontoon"
ja vetaa kuralammikosta ne kahvivedet..?  Huh
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #47 : 23.03.2009 19:36:04 »

Hyvä tytöt! Hoitakaa kaikki kuntoon! Kevättä kohden ollaan menossa ja aurinkoakin jo pikkuisen!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #48 : 24.03.2009 01:36:38 »

Hei, hei nyt saa heittää volttia  Cheesy
Hb.89, eli kolmessa vk.ssa tempaisi 10.astetta ylös...
Lääkäri kysäisi hieman "leikillisesti", että olenko sitten alkanut syömään rautavalmisteita vihdoinkin. Silmä kirkkaana paukautin, etten yhtään sen enempää kuin ennenkään kun maha ei kestä niitä. Mutta olen aloittanut homeopaattisen valmisteen ja luontaistuoteraudan (kasviperäisen kuraveden  Tongue ) käytön ja niin, olen käynyt akupunktiossa nyt myös. Hän yrittää auttaa ohutsuoltani toimimaan paremmin  Wink
MIKÄ ILME  2funny Eikä mitään sen jälkeen kysynyt, teki vain operaation ja sillä selvä. Eli minulta otettiin luuydinnäyte ja katsotaan mitä se on "syönyt"  :Smiley

Hihih...! Cheesy Grin 2funny

Tuli tuosta ja omasta luontaisen kuravellin litkimisesta mieleen,
etta johtuuko tuo RV:n mainitsema heikkoverisyys liiasta ruokavalion teollistumisesta,
etta sitten auttaa ihmeellisella tavalla, kun menee ikaankuin "takaisin luontoon"
ja vetaa kuralammikosta ne kahvivedet..?  Huh


Niin, varmaankin...  :Smiley Itse kyllä muistan lapsena juuri kuravettä juoneeni.  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #49 : 31.03.2009 14:59:20 »

No, nyt sitten sain diagnoosin anemiastani.
Ihan raudanpuute on ja kuulun margiinaaliseen ihmisväestöön, joka ei kykene imeyttämään eläinrautaa ruuasta. Kasviperäistä rautaa on naisen tarpeisiin liian vähän. Eli nyt pääsen ymmärtääkseni loppuiäkseni jonkin sortin rautatiputus systeemiin. Aika väli sitten määräytyy, kun nähdään miten nopeasti päästään normaali lukemiin ja mitä vaatii, jotta siellä pysytään  Smiley
 Cheesy
Hei, oikeasti en edes muista koska olis ollut lukemat ns.normaalit  Grin Miltäköhän se tuntuu  Huh
Voitte kuvitella kuinka hienoa oli kuulla, ettei mistään verisairaudesta ole kysymys tai muusta vakavasta elimellisestä ongelmasta  angel

Tuosta imeytymisestä vielä, syy on siis ohutsuolen ja mietinkin vain itsekseen... olen murrosiässä syönyt ihan järkyttäviä hevoskuuri antibiootteja ja usein  Tongue Kuka sanoo, ettei nyt suoliston imeytymishäiriö ole aiheutettua? Kun ymmärtääkseni periytyvästä vaivasta ei ole kyse, niin väkisin tulee mieleen muuta... 80´luvulla antibiootteja sai aivan liian helpolla ja usean kuurin peräjälkeen  Sad
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #50 : 31.03.2009 17:33:21 »

Tervetuloa seuraan
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 01.04.2009 09:29:04 »

"No, nyt sitten sain diagnoosin anemiastani.
Ihan raudanpuute on ja kuulun margiinaaliseen ihmisväestöön, joka ei kykene imeyttämään eläinrautaa ruuasta. Kasviperäistä rautaa on naisen tarpeisiin liian vähän."

Kasviperäistä rautaa on todella helppoa saada!! Kaikilla ihmisillä kasviperäinen imeytyy paremmin kuin eläinperäinen.

Tässä erittäin tehokkaita hemoglobiinin nostajia:
Vehnänoras
Parsakaali
Pinaatti
Salaatti
- ja kaikki muukin missä on lehtivihreää!

Ei vain sinulla, vaan ihan kaikilla, lehtivihreä on se avain hemoglobiinin nostamiseen.

Kyse ei ole vain raudasta, vaan siitä, että lehtivihreämolekyyli on niin samankaltainen kuin hemoglobiinimolekyyli, että kroppa muuttaa sen suoraan hemoglobiiniksi suolinukassa. Vaihdetaan vain molekyylin keskeltä magnesium raudaksi (vihreissä vihanneksissa myös tämä rauta mukana) ja naps "häntä" pois lehtivihreämolekyyliltä ja siinä meillä on valmis hemoglobiinimolekyyli.

Ratkaisu ei ole vain kasviperäinen rauta, vaan nimenomaan se lehtivihreämolekyyli + rauta, jotka molemmat löytyvät vihreistä vihanneksista. Tietenkään en tarkoita, etteikö virallisen lääketieteen rautatiputushoito saattaisi olla lopulta tarpeen, mutta oletko jo kokeillut päivittäisen lehtivihreän saannin vaikutusta? Purkista ei lehtivihreää saa, täytyy vaivautua tuoreiden vihannesten, tai venhänoraan verran.

Itse en uskalla syödä vehnänorasta edes pieniä määriä, sillä hemoglobiinini kohoaa sillä normaalista noin 155 lukemasta yli 170 muutamassa viikossa...

t. Eklektikko
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #52 : 01.04.2009 11:05:12 »

Kiitos Diamond  Wink
 smitten
Näin olen, Elektrikko ymmärtänyt ja sitä vihreää yritetään saada lautaselle usein ja paljon. Ongelma onkin kait, ettei varsinkin talvella jaksa /halua ostella kalliita tuoreita (ulkomaaliaisia) tuotteita. Ja toisaalta taas tiedon puute /kyky em.idättää itse läpi vuoden vehnänorasta.
Kun ottaa huomioon vielä kuukautiset, niin ehkä tuo rautapolitiikka on enemmän menopuolta  Huh
Ihan vielä muista fysiologisista syistä tuota kohdun poistoa ei tehdä ja kun hormonit ei sovi, niin tässähän tätä ollaan  Smiley

Ymmärtääkseni tuohon listaa voi laittaa vielä aurinkonkukan ja kurpitsan siemenetkin?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #53 : 01.04.2009 11:56:58 »

Hei!

Vehnänorasta ei tarvitse paljoa. Itse silloin kun nautin sitä, yksi tarjotin riitti kahdeksi viikoksi, sillä leikkasin vain aina aamulla sormenpaksuisen nipun orasta ja pureskelin siitä mehun irti.

Kurpitsaa ja auringonkukkaa en lisäisi listalle, ellet sitten tarkoita viherrytettyjä kurpitsan ja auringonkukan versoja. Lehtivihreää ei nimittäin niiden siemenistä löydy. Auringonkukanversot ovat ihanan makuisia, mutta noin 10 kertaa hankalampia kasvattaa, kuin vehnänoras.

Joskus aikoinaan olen nähnyt Stockmanin luontaistuoteosastolla vihannestiskissä vehnänorasta myytävänä.

t. Eklektikko
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #54 : 01.04.2009 14:48:26 »

En tarkoittanut, mutta oikeassa olet auringonkukan versot ovat hyviä... samoin kuin herneen  Cheesy
Ihan siemeniä meinasin... jostakin saanut sellaista päähäni.

Täällä meillä ei taida olla vihannestiskillä erikoisuuksia paljoakaan  Wink eli kyllä se itse idättäminen tai sitten pakastettuina luontaistuotekaupasta ostaminen ovat ainoat vaihtoehdot... mitäs asuu maalla  Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #55 : 03.04.2009 11:57:14 »

Hyvä Kide että selvisi. Minullakin jonkin sortin imeytymishäiriö... Kyllä sinä sitten sen hemoglobiinin nousemisen huomaat, on energiaa kuin duracell pupulla.  Cheesy Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #56 : 04.04.2009 18:47:41 »

Jep, kun hemoglobiini nousee, niin energiaa riittää ja voi unohtaa tummat silmänaluset
ja valkoisen, läpi kuultavan ihon ja mustelmaherkkyyden. Smiley
Itselläni tulee vielä tuon lisäksi sellainen kauhea vako/oja sen silmäalusen alle, idiot2
jos rauta ja kalium ei ole kohdillaan.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #57 : 04.04.2009 18:51:19 »

Jep, kun hemoglobiini nousee, niin energiaa riittää ja voi unohtaa tummat silmänaluset
ja valkoisen, läpi kuultavan ihon ja mustelmaherkkyyden. Smiley
Itselläni tulee vielä tuon lisäksi sellainen kauhea vako/oja sen silmäalusen alle, idiot2
jos rauta ja kalium ei ole kohdillaan.


No minä olen kyllä aina aika kalpea iholtani näin punapäänä, mutta kun hemoglobiini on kohdallaan se on sellaista luonnollista/tervettä punapään kalpeutta eikä mitään kalmankalpeutta.  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #58 : 06.04.2009 09:39:12 »

En usko, ennen kuin koen itse... ällipää...
Syy; aina kun se nousee liian rajusti, minulla menee kroppa sekaisin. Tämän vuoksi monet kuurit ovat jääneet kesken  Sad
Päässä heittää (huimaa), paha olo (oksettaa), väsyttää ihan kuolemaksi asti ja mitään ei saa aikaiseksi, joka aiheuttaa tuskastumista ja totaali vi*******mista  Angry
En tiedä miksi näin on, mutta siksi hieman hermostuttaa moinen tiputtelu... no, sen näkee sitten  angel ja kai siitä hengissä selviää, kun tähänkin asti ollaan selvitty  Lips Sealed
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #59 : 06.04.2009 17:00:21 »

Älä anna periksi!

 Ukkonikin huonossa kunnossa, juuri keitin hänelle teetä kehänkukan, siankärsämön ja persiljan kuivatuista aineista.

Istu alas ja keskity hetkeksi johonkin kauniiseen kiveen...esim. smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: