Sivuja: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103338 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #2715 : 27.06.2012 22:34:33 »

Emelia
Perjantai on Venuksen päivä ja maanantai Kuun päivä.
Sekä  kuu että  venus kuuluvat tarvehierarkiassa ihmisen perustarpeisiin,
ruoka ja hoiva, ja rakastamisen, rakastetuksi tulemisen tarve.
 neptunus on tämän hierarkian ylin, etiikan ja moraalin, ihmisyyden tarvetta laajemmin.
Väliin jäivät lauantai Saturnuksen ja sunnuntai Auringon päivä,
jos näillä päivillä lie sitten merkitystä, mutu, että oli.
Hautajaiset ovat loppuunsaattamista, hyvästellään, saatellaan viimeiseen lepoon,
aika lopullista, ei jossittelua.
Läpinäkyvä rasia ja ILOtulitteita.
Aivan kuin pakkaisit värikylläisiä iloa tuottaneita / tuottavia asioita pois,
ja kuvittelet, ajattelet, että se on siinä, asia on käsitelty ja päivänselvää (läpi-näkyvä)
MUTTA
eipäs olekaan, huijaat ittiäs?
ja elämän "raadollisuus", moska, paljastuvat VALE-pohjan alta.
Pienemmät, "vaarattomat" hämikset saat "käsiteltyä"
mutta elämän kiertokululle,  skorpioni hämähäkki, et mahda mitään,
tai se on jotain minkä hätistät pois silmistäsi, kun et sitä vielä halua / pysty käsittelemään?

Miten hautajaiset ja ilotulitteet liittyivät toisiinsa? Oliko ne vainajan omaisuutta??
Vai tehtiinkö hauatajaisista "iloinen" tapahtuma tulitteilla, kuin "uusi vuosi", uuden alun juhlinta??

Nilkka on Kalojen aluetta kehossa, "pilkka osuu omaan nilkkaan"??

Jos sulla on  neptunus aspect_opp aurinko
niin silloinhan VALEPOHJA löytyy t-ristin kärkenä,  jupiterkaksoset,
neliöiden Aurinkoa.
Mestarikutoja (hämähäkki) 407 Arachne on nyt 16  neitsyt,
ja unennäön aikoihin? myös Kuu liikkui Neitsyessä, yhtyen ilmeisesti Aurinkoosi?
Onko Arachne kilpailutilanteessa?

Suuri symbolikirja sanoo hämähäkistä:
Kristillisessä perinteessä pidetty pahana, mehiläistä taas hyvänä.
Pahana, koska verenhimoisena väijyy kärsivällisesti saalistaan.
Kansanuskomuksissa taas hämähäkkiä pidetään sieluneläimenä;
voi lähteä nukkuvan ihmisen avoimesta suusta sieluna ja palata samaa tietä  takaisin.
Hämähäkkiin liittyy myös se kehrääminen. saks. Spinne
Illalla rukin polkeminen on mukava harrastus mutta heti aamusta käy raskaasta työstä, josta toimeentulo riippui.
Ristilukkia pidetään ristisymbolin vuoksi siunattuna eläimenä ja onnen enteenä ja siksi sitä ei saa tappaa.
Lankaa myöten laskeutuvan hämähäkin on sanottu kuvaavan taivaasta tulevaa iloa.

Jostain muistelen lukeneeni, että hämähäkki rinnastetaan "suureen äitiin"
eikä sitä siksi saa tappaa, se kun niinku äitis nitistäisit.

Hämähäkillä on 8 jalkaa ja 8 on  saturnus:n luku,
kuvaten syyn ja seurauksen suhdetta,
tyyliin hyvästä kylvöstä hyvä sato huonosta huono.
Että eestään löytää, minkä mukamas on taakseen jättänyt...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2716 : 27.06.2012 23:56:13 »

Kiitos nikki...

tuossa oli kyllä todella paljon osuvia juttuja.. 8 on muuten myös lempinumeroni Wink
Ja kyllä.. yritän kovasti laittaa jotain "pakettiin" ja tavallaan siirtää pois päiväjärjestyksestä, vaikken itse haluaisi.. ja eiköhän tuon asian tiimoilta ole vielä episodi jos toinenkin tulossa..

Jännä juttu muuten... nyt vasta hoksasin katsoa noita päiviä.. ja kyllä tuo maanantai (Moonday) osuu myös..

Heh... uskaltaisinkohan kertoa millaista unta näin viime yönä...? Cheesy
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2717 : 28.06.2012 00:30:07 »

No uskaltaudun kertomaan kaikesta huolimatta... nämä unet ovat niin omalaatuisia tietyllä tavalla..

Tällä unella on todellisuuspohja, sillä paikka missä olimme on todellinen ja olimme (minulle tärkeän ihmisen kanssa) siellä muutama viikko sitten.. Paikka on siis Pyynikinharju, Tampereella ja meillä oli pienen pieni "pompannappi" eli Fiiu tai Neckari..  olimme siis lähdössä liikkeelle ja meinasimme aluksi lähteä liikkeelle autolla harjua alas, mutta tulimme sitten pohtineeksi että todennäköisesti törmäisimme mäntyihin ja muihin puihin matkalla, joten päätimmekin astua ulos autosta ja päästää sen menemään "vapaalla".

Näin teimme ja pikkuinen auto lähti vauhdilla pomppimaan alas harjun rinnettä ja katosi äkkiä näkyvistä.. juoksimme sen perään ja hetken kuluttua löysimme sen pudonneena notkelmaan, jossa oli pyörä/kävelyteitä joista yksi vietti alikulkutunneliin.. auto makasi siellä kyljellään, sen vasen ovi oli irronnut ja oikeastakin oli kahva vaurioitunut - koetin asettaa sitä takaisin paikoilleen.. oikean puoleinen etulokasuoja oli irronnut myös.

Nostimme yhdessä auton pystyyn ja minä kauhistelin kaikkea aiheutunutta vahinkoa ja totesin ettei ollut ollenkaan hyvä ajatus päästää sitä menemään mäkeä alas yksikseen.. mutta Toinen vain katseli vaurioita hieman huvittuneena ja totesi että kyllä tästä vielä ihan hyvä tulee kun vähän paikkaillaan.. Wink

Löysin tuonne liitteeksi kuvan Neckarista, tosin unen auto oli hieman vaaleamman keltainen... Meillä oli lapsuudessani tuollainen punainen ja Toisen perheessä oli ollut vastaavan näköinen sininen tai vihreä Fiiu.. Wink

Tämän ajan transiitit tuntuvat ruokkivan näitä unia oikein kunnolla... tr. Pluto neliö Uranus kohdistuu karttani Uranukselle ja Kuulle.. ja sitten tuo Nep opp Aurinko... sekä tr. Mars Plutollani... Tongue
tallennettu

Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2718 : 28.06.2012 12:42:07 »

Mitäs se edesmennyt isä unissa taas tahtoikaan sanoa? Pyöri tossa nyt useammassakin.. Samoin traktorit, moottorikelkat, peräkärryt ja maalaismaisemat, hauskin mieleen jäänyt yksityiskohta oli voimalinjan päättyminen "tyhjään" Cheesy Oli siinä maassa ne tolpat, mutta sinne ylös ei kirkkauden vuoksi nähnyt kuin sen verran, että ne alkoi/päättyi sellaisena yhtenä nippuna.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2719 : 28.06.2012 21:57:45 »

"PUHELIN
Saat viestin alitajunnaltasi, johon kannattaa kiinnittää huomiota. Soitatko itse vai soitetaanko sinulle? Kuka kertoo ja mitä? Onko sinulla ongelmia puhelimen kanssa? Onko puhelimen toisessa päässä oleva henkilö vihainen, rasittava, uhkaava? Kuuletko mitään? "

Hei!! Miten tulkittaisiin jos unessa soittaa jollekulle oikeaan numeroon ja toinen ihminen vastaa...? Hämäännyt ja sanot hänelle "Anteeksi väärä numero" ja langan toisesta päästä alkaa tulla herjoja ja rumia sanoja ja tyyliin "joopa joo.. tiiän kyllä ettei oo väärä numero.." etkä saa puhelua katkaistua muuten kuin ottamalla puhelimesta akun irti..?

Puhelimessa puhuminenhan voidaan tulkita haluksi selvittää asioita sen ihmisen kanssa jolle soitetaan..mutta entä kun joku muu, väärä ihminen, jonka kanssa et ole koskaan puhunut vastaakin? Onko silloin itsellä asioita selvittämättä hänen kanssaan? Vai sen jolle yritettiin soittaa ja kuka vastasi välillä? Se joka vastasi puhelimeen ei todellakaan ollut minun alitajuntani, on ihan konkreettisesti olemassa oleva ihminen, jonka kanssa tosin en ole koskaan puhunut - enkä välittäisikään.

Ymmärrän kyllä että puhelimen sulkeminen ja sen onnistuminen lopulta vain akun poistamalla viittaa täydelliseen katkokseen viestinnässä ja merkitsee myös yhteydenpitämisen yrittämisestä luopumista. Ei halua kuulla enää.

 uglystupid2
tallennettu

SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #2720 : 28.06.2012 22:08:39 »

Jospas sitä pitkästä aikaa kirjoittaisi tännekki :DD

Viime yönä näin aika mielenkiintoisen unen:

Olin nähtävästi jossain kaupassa ostoksilla poikaystäväni kanssa. En enää tarkkaan muista mitä kaikkea sielt tarttu mukaan, mut se jäi mieleen kun olin alkoholi hyllyl ja otin sielt itselle ison pullon lonkeroa oisko ollu 1,5l pullo? en ole ihan varma asiasta. Sit yhtäkkiä sain jonkun pandan ja poikaystäväni sai kanssa pandan, koska otimme kärryymme sen lonkeropullon. No sit seuraava mitä unesta muistan oli se kun olimme jo ostokset maksaneet ja istuimme penkeillä. Istuimme kaukana toisistamme koska vierekkäisiä paikkoja ei ollut vapaana. Poikaystäväni istui vasemmalla puolella minua penkkirivissä. Mä itse kokosin jotain ihme frisbee tyylistä juttua, en ole edelleenkää varma, mikä se oli. No sit kun se oli valmis mun oli tarkoitus heittää se poikaystävälleni mut se meni vahingossa hänen vierustoverilleen, joka sattui olemaan joku tyttö. Näemmä tunsin hänet unessa, vaik en muuten häntä tunne. Sit kun olin heittäny sen frisbee jutun, muistan hoilanneeni: Bun shaka laka bum shaka laka.

Osaako joku vähän tulkita tätä unta mulle?

KIITOS!!!  smitten

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Iruna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2721 : 29.06.2012 17:25:40 »

hei, näin unessani paljon isoja seteleitä ja osa oli varastettu tai oikestaan löisin mutta kun omistaja löytyi niin kielsi että se on hänen ja omistaja oli mun kaverin tytär eli alle 10 v.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2722 : 29.06.2012 22:43:16 »

Mun unissa on viime aikoina lappanut ihan hirveästi porukkaa. Viime yönä oli kaksi meediota, jotain siinä juteltiin ja toinen tokaisi ystävälliseen sävyyn, että tiedätkö sulla on niin paljon painolastia, että sun pallea romahtaa.

Ja yksi yö oli joku mukavan oloinen punaruskeatukkainen nuorimies mustissa, hänen kanssaan pidimme palaveria, mutta en perhana vieköön muista minkä tiimoilta. Joku henkinen tyyppi kai sekin oli.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2012 22:47:49 kirjoittanut m.magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2723 : 30.06.2012 02:24:33 »

Minä näin joku aika sitten unta, jossa minulla oli PMS-oireisiin tarkoitettujen yrttikarkkien pussi kädessä. Pussin kyljessä luki pienellä mietelause "Jonka Herra on aikanaan erottanut, Hän myös saattaa sen yhteen".
tallennettu
ruusunmarja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2724 : 01.07.2012 21:29:56 »

Hei.. tännekö näitä unia Huh
En "koskaan" muista uniani.. nyt kuitenkin viimeöinen pätkä jäi muistiin - eli vissiin olimme mieheni kanssa pesseet pyykkiä koska ripustimme sitä narulle.. mieheni ripustama lakana ei ollut kuitenkaan tullut puhtaaksi.. sitä siinä sitten pähkäiltiin  Huh
Sen pituinen se..

Hmmm .. tästä voisi itsekin vetää jotain johtopäätöksiä.. ehkä

terveisin ruusunmarja
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #2725 : 01.07.2012 23:01:45 »

 En muista unestani muuta kuin että tuntematon ihminen antoi minule 3 arkkia kauniita venäläisiä postimerkkejä. Ajattelin, että kun ne nytten sain (olin ilmeisesti niitä halunnut) niin en minä niitä halua käyttää kun ovat niin kauniita.

 Mitähän meinaa postimerkit? Tuo kolmonenkin on varmaan merkityksellinen tulkinnan kannalta.
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #2726 : 02.07.2012 15:54:48 »

Heippa,

Näin viime yönä oudon unen, siinä kaksi karhua istui soutuveneessä järvellä. Mistähän tämmöinen kertoo? Eivät olleet yhtään äkäisen oloisia. ja vesi oli tyyni.
tallennettu
ya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2727 : 10.07.2012 20:47:14 »

Kiitos kommenteista, osuivat aikalailla nappiin (---: ! Tuli ihan uusia asioita, jotka jäivät mietityttämään.

Kuitenkin, tässä yksi yö näin ihan kamalaa unta. En ole äitini kanssa paljoa tekemisissä, työnarkomaani kun on.
En muista, mistä se alkoi, mutta sain kuitenkin tietää, että äitini on kuollut (en saanut tietää, että mihin, mutta kuitenkin). Siinä sitten hätääntyneenä menin isälleni (vanhempani ovat eronneet ja isälläni on uusi nainen), ja pakkasin tavarani aivan järkyttävän näköiseen ja kokoiseen laukkuun ja lähdin pois. Soitin sitten vanhalle ystävälleni, joka tuli sitten Helsingistä bussilla luokseni (olimme joskus parhaita ystäviä, nykyään juttelemme ehkä kerran vuodessa), ja hän keräsi kukkia. Itse yritin löytää samanlaisia, mutta niitä ei näkynyt missään. Yhtäkkiä metsässä juoksi alle kuukausi lopetettu koirani (syöpä vei voiton) ja tunsin oloni hetken rauhalliseksi. Sitten se sekaisuuden tunne iski taas ja itkin. Samassa joku tuli luokseni, taputti olkapäälleni sanoen "Kaikki kyllä järjestyy", ja uneni palasi alkupisteeseen. Otin puhelimen taskustani ja sain äidiltäni viestin englanniksi (vapaasti suomennettuna "muista lukea se juttu"). Sain heti perään toisenkin viestin (lähettäjää ei lukenut), jossa luki "Minähän sanoin."

Tuli hieman huojentunut olo, kun heräsin äidiltäni saamaan tekstiviestiin "Tule huomenna käymään, voitais käydä kattomassa joku kiva uus  elokuva!"

Olen ennenkin nähnyt samankaltaista unta.
Siinä olin Helsingissä, siinä Kampin aukiolla. Siellä oli kaksi aluetta, toisessa Elämä ja toisessa Kuolema. Heillä/niillä oli myös ihmismuodot, elämällä vanha, harmaantunut mies ja kuolemalla vaaleahiuksinen, nuori poika. En muista mitä puolivälissä tapahtui, mutta jossainvaiheessa nousin rekan kyytiin, jota ajoi se vanhempi mies. Ajoimme jollain aavikolla, ja eteemme ilmestyi musta, pysäköity auto. Auton ympärillä oli paljon ihmisiä, jotka työnsivät parhaan ystäväni takakonttiin. Mies pysäytti auton, hyppäsin ulos ja kysyin kovaan ääneen, että mitä he luulevat tekevänsä. Nähtyään vanhan miehen he jähmettyivät, ja juoksin autolle. Avasin takaluukun ja näin siellä miehen ase kädessä, sekä parhaan ystäväni. Olin juuri viemässä asetta mieheltä, kun hän sanoi, ettei jaksa enää, ja ampui itsensä (ei mikään nätti näky). Käännyin ystäväni puoleen, joka sanoi samaa, ja ampui itseään jollain laser-jutulla leuan alle, avaten koko päälaen. Verta oli kaikkialla, ja muistan kysyneeni, että mitä hän oikein tekee. Ystäväni ei vastannut, vaan alkoi repimään hampaitaan irti, monta kerrallaan. Heittäydyin maahan itkien. Tuntui, kuin olisin itkenyt vähintään kaksi tuntia, kunnes vanha mies ja nuori poika tulivat luokseni, nostivat minut pystyyn ja pyyhkivät vaatteitani hiekasta sanoen "Ei mitään hätää, kaikki kyllä järjestyy, ihan tosi." Samassa uneni kelautui alkuun.
"Mehän sanoimme." 
tallennettu
Jaana.a
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #2728 : 10.07.2012 22:37:33 »

Näin tässä juhannusyönä unta ihanasta miehestä johon olin rakastunut, vaikken mitään taikoja ollutkaan tehnyt, ja myöhemmin vasta tajusin että oli juhannusyönä juuri sen nähnyt.

Erikoista siitä tekee sen, että en ikinä ennen ole nähnyt unta miehestä, jota ne tunne tosielämässä, jota ei siis ehkä ole olemassakaan...

olenkohan nyt nähnyt sen tulevan suuren rakkauteni...?  2funny
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2729 : 11.07.2012 20:04:59 »

Näinpä aamuyöstä unta, että isäni sanoi minulle: "Haluan, että lapsillani on äiti", eikä hän vienyt minua autollaan töihin vaan kotiinsa. Olin ihan äimänkäkenä, koska edelleen olin isäni tytär, eikä meillä ollut lapsia ( Luojan kiitos!). Soitin äidilleni tästä, koska minun piti päästä töihin, olin työvuorossa sinä päivänä. Äiti ei kuitenkaan pystynyt minua töihin viemään, mutta joku sosiaalitoimiston työntekijä yritti lähteä viemään minua töihin.

Sitten heräsin...  Shocked
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: