Etkö sää oo nähny kyytä,minä tassä muutama vuosi sitten meinasin astua semmosen päälle,kun kävelin tuolla metsikössa.
Kyy lekotteli aurinkoa ottamassa, mut heti livahti karkuun..

En.

Jospa tänä kesänä sit!
Juuh, toivotaan niin..

Adonai kanavoinnista kopsattu...
Mestarit, näin unta isoäidistäni, joka kuoli hiljattain. Unessa näin häntä saattavan kaksi muuta olentoa, jotka olivat hohtavan valkoista valoa. Isoäiti näytti hohtavan osittain. Meillä oli jonkinlaista keskustelua, ennen kuin he lähtivät, mutten pysty muistamaan, mitä se koski. Tämä on epätavallista, koska olen ennen muistanut tällaiset kommunikoinnit, tai muuten en muista koko tapahtumaa. Sitten oli musta käärme, mikä tuntui vanhalta ystävältä. Mestarit, haluan tietää, keitä nuo kaksi olentoa olivat ja mitä itse asiassa puhuttiin? Voisitteko jakaa informaatiota siitä, mitä tapahtui? Miten liityin tuohon käärmeeseen? -Suffian, Malesia
Vastaus:
Tarkkailit isoäitiäsi hänen kahden oppaansa kanssa, jotka tapasivat hänet, silloin kun hän teki siirtymän, ja auttoivat häntä sopeutumisessa takaisin ehdottomaan rakkauteen. Kaikki sielut tarvitsevat aikaa sopeutua raskaan fyysisen maakehon jättämiseen ja leijumiseen tuomitsemisen ja egon puuttumisen keveydessä. Niiden hehku oli puhdasta, isoäitisi hehku näytti, että hänessä roikkui edelleen vähän negatiivisuutta. Se on nyt kaikki poissa.
Keskustelu koski hänen hyvästejään ja toivettaan, että jatkat elämänmatkaasi. Hän sanoi olevansa maisemissa vähän neuvomassa sinua, jos ja kun tarvitset häntä. Hän halusi sinun myös tietävän, että sinulla oli vaadittavaa vahvuutta tehtäviesi suorittamiseen. Tiedostamattomasi muistaa sanasta sanaan, tietoisuutesi ei tarvinnut saada tuota tietoa.
Käärme on kuoleman ja uudestisyntymän symboli. Se on tuttu, koska olet käynyt sen prosessin läpi monta, monta kertaa. Se edustaa parantumista ja henkiinheräämistä. Käärmeet ovat osa symbolia, mitä lääkärit ovat käyttäneet varhaiskreikkalaisista lähtien kertomaan taidoistaan. Sinun täytyy vähän parantaa ajatuksiasi isoäidistäsi ja kuolemasta yleensä.
Käärme tuli luoksesi kertomaan, että tämä on suunniteltu kuolema, ja muistuttamaan sinulle, että se liittyy vain fyysiseen kehoon, koska sielu ei koskaan kuole. Se nousee ja saa uuden maakokemuksen ollessaan valmis.