Sivuja: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106754 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2310 : 25.10.2011 12:47:05 »

Viimeöisessä unessa olin parhaan kaverini kanssaa entisen ala-asteemme pihassa olevan varastorakennuksen vieressä. Rakennuksessa oli sivussa ovi jossa ikkuna. Menimme vähän matkan päähän ovesta ja aloimme heitellä kiviä ikkunaan mutta heittelimme liian isoja ja lopulta päädyimme heittämään pienempiä kiviä ja ne osuivat hyvin ja hajottivat ikkunaa Cheesy

Sitten entinen rehtori tuli siihen paikalle ja rankaisi meitä suihkuttamalla sellaisella tulipalon sammutus letkulla kylmää vettä päällemme. Emme edes yrittäneet väistellä vesisuihkua koska ajattelimme että jos kastumme ja vilustumme niin rehtori saa siitä jotain sanomista Cheesy

Luulen että nuo isot kivet mitä oli vaikee tähdätä ikkunaan meinaa liian isoja suunnitelmia mitkä ei tule toteutumaan koska ovat liian suunniteltuja. Kun taas pienemmällä suunnittelemisellä ne menivät ihan nappiin eikä haittaa vaikka joku tulee rankaisemaan niistä koska suunnitelma on toteutunut tms :DD
tallennettu
Elisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #2311 : 26.10.2011 12:00:03 »

Toissayönä näin unta, että raskaana ollessani meille tuli kylään liuta aviomieheni ystäviä, joista huokui sellainen suojelevaisuus syntymätöntä lastamme kohtaan. Unessa kaikki kysyivät, kuinka voin ja tarvitsenko heidän apuaan. Kaiken kukkuraksi paikalle saapui Thrall (!! ne jotka tietävät World of Warcraft -nettiroolipelin, toivottavasti tietävät myös kyseisen hahmon), voimakas shamaani joka sanoi olevansa enoni sekä suojelevansa pienokaista, kun tarve vaatii.

Herättyäni hieman naureskelin asialle, mutta se turvallisuuden tunne, joka unen henkilöistä huokui, tuntui edelleen.

Olen siis ensimmäistä kertaa raskaana, kolme kuukautta takana päin ja vauvaan liittyvät unet näyttävät täyttävän mieleni. Smiley Juuri ennen raskautta sain myös kunnian tavata elämässäni ensimmäisen kerran aidon shamaanin, liekkö sillä tekemistä uneni kanssa?
tallennettu

What is hidden is more interesting than what is obvious.
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #2312 : 26.10.2011 21:29:25 »

Olen nähnyt tosi aktiivisesti erinäisiä raskaus/lapsi unia ja tämä oli ehkä raskain niistä pitkästä aikaa.  Unessa asuin tuon toisen puoliskon kanssa rivitalokodissa hänen lastensa kanssa, mutta unessa mies hautasi etupihalle kolmea pientä lasta. Hautoihin jätettiin kummut ja katseen vältäessä nuorempi kundeista oli avannut oven ja lähteänyt pienellä hiekkalapiolla kaivamaan hautaa auki ja kun hänet saatiin kiinni itse teossaan, hänen katsahti kylmän viileästi ja jatkoi kaivamista.

Eikai vain tässä unessa haudata yhteisiä lapsihaaveita?


tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
dodobien84
Vieras
« Vastaus #2313 : 28.10.2011 22:42:41 »

Olin jossain aukiolla ottamassa aurinkoa ja serkkupoika piti hyppysissään jotain moninkertaista lukkoa. Heitin siinä jostain uudesta tavasta avata sen ja oli unessa hyvä idea.

Rupesi niin naurattamaan viikonlopun koitoksia silmällä pitäen että varmistetaan loitsuloilla nää empiiriset tutkimukset. Kali kali kali, om om om; fjoosa, aukenee! Tytöt riviin!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2314 : 30.10.2011 09:50:38 »

Voi ei Cheesy Oli varmastikin ahdistava, mutta minä nauroin tälle.

Ihan varmasti ero vaikuttaa. Sitä en epäile ollenkaan. Semmonen tuosta tulee, että huomaatko, miten sinä selvisit lopulta kaikesta, mitä vastaasi tuli smitten

Ehkä syyspäiväntasauskin vaikuttaa?
Mulla ei kyllä vaikuttanu tippaakaan, nukuin kun pieni possu Smiley Tosin poika joka nukkui vieressäni, oli nähnyt painajaisia.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #2315 : 30.10.2011 10:58:23 »

Tota ööö...

Mulla alkaa nää unet ja muut sekottua aika pahasti kuten arkikin. Näkeekö muut kelloissa koko ajan 10:10, 11:11, 13:13 jne jne.Huh?

Näin joku aika sitten lucidinomaisen "unen" jossa juttelin taas henkien kanssa ja yksi sanoi että kuolen seitsemältä. Tuossa sitten mulla oli kaksi kättä ja ajatukset melko hyvin kasassa ja elektroniset konsertit päällä ja kaikkea. Sekä selvänäön omainen "putki". Työntelin astraalihändöstä lihahändösen läpi jne.

Tuossa sitten manifestoin eilen näitä uniani kasaan baarissa muuttoavun jälkeen. Jauhelin basgaa porukoiden kanssa ja ryssin taas yhen friidun ja jatkoin juomista ja päihtymistä. Kello seitsemän alkoi käpyrauhasessa kihelmöidä ja heitin jotain aivan puutaheinää ja porukat lakosi ympäryspöydistä hiljaseksi ja juttukaverikin lähti menemään.

Sain taas jonkun todella hyvän älynväläyksen.

Tän budhan matka jatkuu kohti uusia päihtymyksiä.

Unissa alkaa hahmot vähenemään ja saan telepaattisia viestejä kivasti. Oisko noi portit taivaaseen sit kohta auki hehehe!
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #2316 : 30.10.2011 11:32:46 »

Tota ööö...

Mulla alkaa nää unet ja muut sekottua aika pahasti kuten arkikin. Näkeekö muut kelloissa koko ajan 10:10, 11:11, 13:13 jne jne.Huh?

Näin joku aika sitten lucidinomaisen "unen" jossa juttelin taas henkien kanssa ja yksi sanoi että kuolen seitsemältä. Tuossa sitten mulla oli kaksi kättä ja ajatukset melko hyvin kasassa ja elektroniset konsertit päällä ja kaikkea. Sekä selvänäön omainen "putki". Työntelin astraalihändöstä lihahändösen läpi jne.

Tuossa sitten manifestoin eilen näitä uniani kasaan baarissa muuttoavun jälkeen. Jauhelin basgaa porukoiden kanssa ja ryssin taas yhen friidun ja jatkoin juomista ja päihtymistä. Kello seitsemän alkoi käpyrauhasessa kihelmöidä ja heitin jotain aivan puutaheinää ja porukat lakosi ympäryspöydistä hiljaseksi ja juttukaverikin lähti menemään.

Sain taas jonkun todella hyvän älynväläyksen.

Tän budhan matka jatkuu kohti uusia päihtymyksiä.

Unissa alkaa hahmot vähenemään ja saan telepaattisia viestejä kivasti. Oisko noi portit taivaaseen sit kohta auki hehehe!
Jos alkaa unet ja arki sekottua, henget kertoilla kuolemasta ja päihteet näyttää suuntaa elämälle, niin kannattaisko pysähtyä ja miettiä, että onko tie nyt oikeesti se hyvä ja oikea? Pitää hengähdystauko. Ei ne portit aukea kellekään ennen ku on sen aika.

Sepä se ku se aika taitaa olla kohta. Emmä vidyile muille jurrissa enää. Pistin siellä baarissakin vaan että elämälle ja itselleen pitää osaa nauraa. Noi muut ei tainnut osata sitä taitoa tossa paikallisessa. Tuossa näyssä missä olen aina lapsuuden mummolassa ja nää henget antaa aika pimeitä vinkkejä ja seuraan arjessa niitä niin saan itestäni uusia puolia esiin ja sillai.

Emmä mikään kuolemahakuinen ole. Tai siis päinvastoin kiinnostaa ihan helvetisti mutta ei silleen fyysiseti vaan yöllä vaan.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2317 : 30.10.2011 15:57:11 »

Näin tässä jokunen yö sitten unta jossa katsoin itseäni vessan peilistä ja mulla oli aluksi puhtaan siniset silmät (siniset on oikeastikin) ja sitten piilolinssit. Linssit tekivät mulle sitten silmiin haavat joista alkoi vuotaa mustaa verta ja lopulta silmät oli ihan kokonaan mustat, siis valkuaisia myöten.

Huuhtelin silmiä juoksevan veden alla ja lopulta ne näyttivät taas normaaleilta mutta toiseen silmään jäi näkyviin haava josta sitä mustaa juttua alkoi vuotaa lisää ja sitten taas huuhtelin silmiä ja sitten se uni loppui  buck2
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2318 : 01.11.2011 16:38:14 »

Viimeöisessä unessa asuin ensin jossain linnassa kunnes joku räjähdys tms tapahtui ja linnasta tuli asuinkelvoton ja jouduttiin jättää se. Seuraavaksi katselin linnaa ulkoa pellon toiseltä puolelta ja se olikin tornin mallinen, raunioutunut ja mummo rakentanut sen alle paksun rautasen 'jalan' mikä tukee tornia ettei se kaatuaisi helposti.

Minut oli jotenkin 'huostaan otettu' meidän nykyiseen taloon ja torni sijaitsikin nyt tuossa meiän pihan vieressä ja oli todella heikossa kunnossa. Katselin ulkoa tornin erästä ikkunaa joka oli ennen ollut mun huoneessa ja pelkäsin samalla että tornista tippuu tiiliskivet niskaani, joten menin takaisin taloon.

Katsoin olohuoneen ikkunasta pihalle josta näkyi pelto, ja pellon yli kiisi hirveää vauhtia matalalla lentäen pyöreä 'sukkula' jonka ympärillä kiersi vielä pienemmät pallot. Sanoin tästä muille ihmisille mutta kukaan ei uskonut että olisin nähnyt pellolla sellaista. Hetken päästä katsoin taas ulos ja siellä kiisi samalla pellolla toinen, vähän enemmän jonkun avaruusaluksen näköinen pieni tummanvihreä laite. Ajattelin että ehkä ne olivat kuitenkin ihan jotain koelentoja eivätkä mistään avaruudesta kotoisin.

Sitten alkoi jotenkin tuulemaan hirveästi ja torni heilui tuulessa kunnolla ja kaikki olivat kauhuissaan että torni kaatuaa sen talon päälle missä ollaan ja kaikki litistytään  buck2 enempää en unesta muista =D
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2319 : 02.11.2011 09:00:28 »

Hei mikä tää juttu oikeen on, kun oon koko viikon nähnyt unia siitä, kun oon nähny unta? Eli unessa unta. Aiheet kaikkia ihan viattomia, mutta yleensä siellä seikkailee mulle tuttuja ihmisiä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2320 : 02.11.2011 19:58:10 »

Mitähän tietää finnien puristaminen unissa? Aiemmassa unessa se oli jossain ihan härössä paikassa, rintakehän yläosassa ja tollanen peukalonpään kokoinen ja kun sitä puristi, niin sitä rasvaa tai mitä onkaan, tuli sieltä ihan kaaressa ja tosi paksulti ja paljon. Toisena yönä näin taas vastaavaa, mutta tää oli muistaakseni kasvoissa, pienempi, mutta sieltäkin tuli ihan kamalasti sitä kamaa ulos.. tahtoo kertoa mitä?

 idiot2 Kyllikki
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #2321 : 06.11.2011 22:43:59 »

En löydä unikirjaani mistään, mutta näin viime yönä unta että olin rautatieasemalla ja myöhästyin junasta. En tiedä merkkaako se jotain sellaista että jotain tärkeää on vaarassa mennä ohi, vaiko muuta?
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #2322 : 08.11.2011 21:34:29 »

Minä olen jo sen verran monta kertaa nähnyt unta yhdestä exän kaveripiiriin kuuluvasta miehestä, ettei ole enää normaalia. En siis ole tavannut tyyppiä pitkään aikaan tai ollut muutenkaan yhteyksissä, tai mitenkään muutenkaan törmännyt tyyppiin muuten elämässäni, mutta unissa...? En muutenkaan yleensä näe ihmisistä tuolla lailla usein unta, ainakaan puolitutuista, ja noin selkeästi, että ihmisen tunnistaa unessa helposti ja on ikään kuin pääosassa. Miksiköhän alitajuntani ei pääse tyypistä eroon? Unet ovat olleet sellaisia, että olen selvästi ollut ihastunut tyyppiin ja pussaillut tämän kanssa, mutta ei sen enempää. Pööh, ööh... kannattaisiko vain antaa olla, vai tehdä asialle jotain? Kun tämä ei ole normi-unieni kaltaista ollenkaan, että olisko tällä jokin erikoinen merkitys?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #2323 : 09.11.2011 22:46:43 »

mitähän tämä uneni lapsuuteni tossuista saattaisi merkitä?

näin unta jossa menin pieneen mökkiin. se oli minun tai "meidän" (en tiedä keiden) mökki. asumattomassa, tyhjillään olleessa mökissä ei ollut tupaa, mutta suhteellisen avara vetoisa huone jossa saattoi nukkua. ikkunoita oli paljon kolmella seinällä. ikkunalaudalla alla penkillä oli pehmoeläintossut jotka minulla oli ollut 11-12-vuotiaana. ne olivat sellaiset teddykarvaiset isot tossut. ne olivat hirvitossut eli tossuilla oli hirvensarvet, turpa ja silmät. lopuksi huomasin pehmoeläintossuja olevan paljon. niitä riitti vieraillekin.

tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #2324 : 09.11.2011 22:55:34 »

näin myös toisen elävän ja merkillisen lapsuuteeni liittyän unen (seuraavana yönä):

olin lapsuuden kotini kellarissa eli saunakerroksessa. unessa portaiden alapuolella olikin yllättäen uusi oviaukko ja tila sen takana. siellä oli "kammio" jonne menin ihmetelleen. sisällä oli lasinen arkku, jossa oli isoäitini. hän näytti kuolleelta (elää edelleen, tuo sitkeä nainen!). isäni piilotteli äitiään kellarissamme. sitten isäni matala ääni alkoi jylistä, hän tuli lähistölle. mummoni eli isäni äiti nousi lasiarkusta istumaan, aluksi vaikutti kuin hän olisi herännyt kuolleista, mutta sitten hän näyttikin hyvin nukkemaisen näköiseltä. hänellä oli punatut huulet ja vaalean vihreä mekko. hän alkoi puhumaan reippaasti ja hänellä oli paljon asiaa. (en saanut selvää.) isä alkoi myös puhua hänelle.

tämäkin uni askarruttaa mieltäni. uni poikkeaa tavanomaisita unistani tunnelmaltaan ja muutenkin. mitähän tämä saattaisi merkitä? olin unessani ehkä hieman nuorempi kuin olen nyt, tai jotenkin lapsenomaisempi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: