Sivuja: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106348 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #2160 : 05.08.2011 00:56:57 »

Mitäpäs tahtoo sanoa auto ilman rattia ja polkupyörä ilman ohjaustankoa? Jälkimmäisellä kuitenkin mentiin, kakspäällä  Cheesy

Se tahtonee sanoa notta ohjakset ei ole oikeen käsissä ja hallinnas, vaikka eteenpäin mennään ja vastuutaki olis, siis tua kakspäällä ajaminen.
tallennettu
Lammashai
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2161 : 05.08.2011 11:01:45 »

Näin unta, jossa olin noin 10-vuotias poika. Uni alkoi siitä kun kiipesin ystäväni kanssa (myös poika), rännin tapaista putkea pitkin minun kotiini. Äitini huuteli meille alhaalla jotain ja en ole satavarma yrittikö hän ampua meitä.  Shocked
Mutta siis..kun pääsin kaverini kanssa taloon, minun huoneeseen, se oli sotkuinen, lattialla oli suuret vuoret vaatteita ja mitä sieltä nyt löytyisikää. Liikkuminen sen sijaan on yllättävän vaivatonta rojujen keskellä. Kaverini jäi seisomaan taustalle.
Lukitsin äkkiä ovet, ettei äitini pääsisi sisälle huoneeseeni. Hän tuntui olevan vihainen minulle/minulle ja kaverilleni. Näin hänen kasvonsa yhdestä luukusta. Huoneesta oli salaovi kaapin kautta. Kipitin siis ympäri taloa näiden salaovien kautta.
Talo näytti siis olevan kaksikerroksinen (olin kaverin kanssa kiivennyt yläkertaan), mutta portaita ei näkynyt missään, ei yläkertaan, eikä alakertaan. Tuntui silti koko ajan, että olisimme alakerrassa, riippumatta siitä montako kerrosta talossa oli.
Yhdessä vaiheessa unta minulla oli monta kynsiviilaa. En tehnyt niillä mitään, mutta ne jäi mieleen.
Toisessa vaiheessa lattialla makasi n. 10-kuukautinen vauva. Käärin sen kaapista löytämääni lakanaan/pöksyihin ja toivoin, ettei hän alkaisi huutamaan tai rimpuilemaan, koska äitini saattaisi suuttua enemmän minulle.
Päätin mennä yhden huoneen läpi, jonka tiesin olevan aavehuone. Se oli suuri olohuone, joka on aiemminkin ollut unissani. Menin sinne ja olo siellä oli hyvin ahdistava ja se erosi sisustukseltaan muista huoneista, siellä ei ollut sotkua. Pari suurta käsivartta yritti lyödä minua. Ne tuntuivat lähtevän seinistä. Selviydyin kuitenkin toiselle ovelle. Joku kertoi, että oli ihmeellistä, että selvisin siitä huoneesta, koska sinne oli kadonnut ainakin 86 pappia (kuitenkin yli 80).  Shocked Olivatko ne yrittäneet 'manata' pahaa tästä huoneesta? Hiiretkin pelkäsivät tätä huonetta ja olivat aikeissa lähteä. Joku pisti myrkkyä niiden koloon 1700-luvun tyyliin.

Mietityttää varsinkin tuo aavehuone. Yhdessä toisessa unessa olin 1900-luvun vaihteen puutalossa ja siellä oli samantyylinen huone. Pelotti että näkisin jotain pelottavaa.  Cry
tallennettu

Vesimies
Vuohi
Keltainen resonoiva siemen
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2162 : 05.08.2011 14:55:25 »

Viime yönä tapoin koppakuoriaisia. Liiskasin ne yököttävät otukset ja rikoin sitten jonkun leikkiautonkin.

 Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Onnenetsijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2163 : 05.08.2011 18:40:44 »

Mä näin eilen ihan käsittämätöntä unta, asuin kimpassa erään tuntemani naisen ex-poikaystävän kanssa ja tunnelma oli ihanan hellivä ja ymmärtävä. Tuntemani nainen asui samaa taloa??? ja oli taustalla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ikäänkuin minun kaveri tai kämppis. Heräsin siihen kun auringonpaisteessa katselin molempia käsiäni ja yhtäkkiä kaikista kymmenestä sormenpäästä alkoi tulla 5-20 cm pituisia vaaleakeltaisia matoja, niitä tuli ja tuli, ravistelin käsiäni ja ihmettelin mitä nää on, iljetti ja syyhytti ja niitä vaan tuli ja ne eivät meinanneet irrota sormenpäistä laiskinkaan. Tämä tuntemani naisen ex-poikaystävä, joka ilmeisesti unessa siis oli mun ihana rakastettuni, sanoi vaintyynen rauhallisena, että mee aurinkoon ja ravista - niin ne lähtee...sitten heräsin! Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Auttakee Smiley Lisätiedoksi, inhoan kaikkia nilviäisiä, ötököitä ja nopeita liikkujia.
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2164 : 05.08.2011 22:46:00 »

Viime yönä tapoin koppakuoriaisia. Liiskasin ne yököttävät otukset ja rikoin sitten jonkun leikkiautonkin.

 Cheesy

onks sul sisarus tai joku sukulais suhteen kans tullu kärhämää? josson on selvitä se.
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2165 : 05.08.2011 23:57:29 »

Ei mun tietääkseni oo mitään sellasta. Koskaan en oo oikeen sukulaisista välittäny ja sisaruksia ei oo. Vanhempien kanssa asiat reilassa.

 Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
oinaspa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2166 : 06.08.2011 11:56:06 »

olen nähnyt 10v aikana toistakymmntä kertaa samantapaisen unen.
olin siinä unessa mennyt/joutunut armeijaan takaisin vaikka tiesin
siinä unessa että olin jo käynyt armeijan. se harmitti siinä unessa
miksi jouduin taas tänne. joskus unessa joudun käymään koko armeijan
uudestaan ja joskus vaan kuukauden pari.
viimesin uni tapahtui heinäkuussa 2011
mikähän minulle on jäänyt  kesken?

oinaspa smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2167 : 07.08.2011 11:04:03 »

Meikä harvon muistaa unia aamulla,  nyt muistan jottain. Olin jossain kaupassa, menossa kassalle, jälessä tuleva vaaleahko mies alko puristeleen.. Huh sannoin, et älä nytten viiti.. :Smiley hän sannoi jotakin näin, et kun noon niin ihkut... :Smiley  Cheesy Hän tuntu olevan mun tuttu..
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #2168 : 07.08.2011 13:40:52 »

Hahhah, näin unta, että eräs tuttunu oli Elovena välipalapatukka kampanjan mainoskasvo Cheesy Hänen kuvaansa painettiin myös patukoiden kääreisiin. Muistan ihmetelleeni, että aika räväkkä veto Elovenalta, kun tuttuni kumminkin on melko isokoinen, räikeähiuksinen, lävistetty ja tatuoitu. Mistä lienee uni tullut, aamulla kumminkin nauratti  Grin
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2169 : 08.08.2011 10:46:37 »

Näin unta, että olin menossa pitkään odottamalleni reiki II -kurssille, ja soitin siitä sisarelleni, joka on mahdollisesti piakkoin lähdössä jatkamaan koulutustaan reikimasteriksi. Kertoessani innoissani, minne olen menossa, siskoni kuitenkin totesi: "Joo, oon lopettanu reikin kokonaan." ja kun kysyin, että eikö hän enää anna edes hoitoja, niin sisko totesi vain että "en. Ei ne kuiteskaan toimi." Olin ihan hämilläni unessa, ja jatkoin matkaani kurssille.

Uni kuitenkin vaihtui, ja katselin jälleen kerran hevosia, jotka laukkasivat niityllä. Hevosia on ollut unissani jo viikkojen ajan todella useasti, mitähän meinaavat? Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #2170 : 11.08.2011 15:28:33 »


 Haluaisin selityksiä tälläiseen uneen:
 Olin unessa tyttäreni luona, asunto oli ihan erilainen , aika pieni,--nostin isohkoa maljakkoa ja se
  lipesi kädestäni, ja putosi maahan,  ei särkynyt, mutta matto kastui.
 Tyttö suuttui, ja sanoi, että nyt on tehtävä näihin asioihin jotkut rajat, siihen heräsin.

 Tuntui ihmeelliseltä,--heti pitää sanoa, en ole koskaan tuppautunut yllättäin, tai kutsumatta
 kylään.   
                Kommentoikaa, mistä tämä voi kertoa.    Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2171 : 11.08.2011 16:42:52 »

Hmmm. Mututuntumalla arvelen, mutta olisitkos jossain asiassa ylittänyt valtuutesi tyttären suhteen? puuttunut sittenkin liiaksi hänen asioihinsa? Kukaan ei ole sanonut mitään, mutta näin on käynyt...tiedät sen jo itsekin hiljaa sisälläsi, ja siksi uni?

Minä heräsin keskellä yötä semmoisen unen keskeltä, jossa ensin olin mäntännyt pikkuisella puunuijalla koirani pään tohjoksi ja sitten tyttäreni.Huh. En saanut nukuttua pitkään aikaan sen jälkeen ja pelkäsin jotain...meillä kuului askeleita ja kolinaa, vaikka koira se ei ollut ja kissat olivat omilla teillään. Tosin se voi olla ihan mitä tahansa, mutta siinä mielentilassa se oli jotain kamalaa.

Kenties koen koiran ja tytön jotenkin ylikuormittavana tai jotain?!! Hirvittävä uni! Epäilen että oli tarpeellista käsitellä tuollaisia tunteita ja siksi uni..keksiikö joku jotain muuta sanomaa?

tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2172 : 12.08.2011 13:15:24 »

Uskon kuuhilda että olet oikeassa päätelmäsi suhteen. Smiley ja Liekun unesta myös. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2173 : 12.08.2011 14:14:57 »

Viimeyönä unessa olin laskettelemassa semmosilla minisuksilla, ja sitten lähdimme ison ryhmän kanssa pois mäestä tietä pitkin niillä suksilla. Tiellä olikin jossain  vaiheessa matkaa sitten hiekotusta, mutta onnistuin hienosti juoksemaan ne sukset jalassa eli se hiekka ei minua haitannut Cheesy

Sitten seuraavaksi olin hirvi joka juoksi hiihtolatua pitkin pellolla Cheesy Cheesy Sitten huomasin olevani hirven selässä, joka tappeli toisen hirven kanssa. Hirvet muuttuivatkin sitten tappeleviksi hevosiksi, mutta istuessani siinä toisen selässä tiesin etteivät ne minua voisi kuitenkaan satuttaa vaikka kaviot lentelivät ja hampaat vilahtelivat. Enkä edes pelännyt putoavani sieltä selästä Smiley

Mitähän tää toinen uni voisi tarkottaa?
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2174 : 12.08.2011 15:48:43 »

Viime yönä kävelin kotikaupungin keskustan urheilukentälle, joka oli aidattu. Huomasin kentällä seisovan Emma Watsonin kauniissa iltapuvussa ja kiiruhdin parhaimman ystäväni kanssa hänen kanssaan yhteiskuvaan. Kun ystäväni otti kuvaa kamerallani, huomasin, että järkkärini oli muuttunut todella vanhanaikaiseksi, jättimäiseksi kameraksi. Saatiin kuitenkin kuva otettua ja oltiin todella tyytyväisiä.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: