Sivuja: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106595 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2280 : 30.09.2011 23:35:31 »

Näin unta että vihainen norsu ajoi mua takaa. Shocked
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2281 : 02.10.2011 10:53:13 »

Toissayönä unessa oli jonkunlainen tummanvihreä vessakoppi joka leijaili ilmassa Cheesy:DD Sitten eilen päivällä näin unen jossa olin auton tms kyydissä takapenkillä. Kanssamatkustajina oli isäni serkku, mun vaari ja mummo. Mummo ja vaari siis istuivat edessä mutten ole varma kuka autoa sitten oikein ohjasi.

Jokatapauksessa vaarini huulilla kärysi jointti ja hän tarjos mulle siitä sitten hatsit ja mummo kattoi mua pahalla silmällä mutta vaarille ei maininnut mitään. Jossain kohtaa mentiin jonkun suuren linnan ohi ja sitten isäni serkku sanoi jotain että jos hän omistaisi jonkun hiilikaivoksen niin hän asuisi siinä linnassa  Huh

Jossain välissä jäin sitten pois kyydistä ja otin matkaevääksi lihapiirakan ja käärin sen siniseen pyyhkeesee. Piirakka muuttui sitten isoksi mustaksi rotaksi jolla oli terävät kynnet ja se yritti pyristellä karkuun sylistäni. Käärin sen tiukemmin pyyhkeeseen ettei se karkaisi mutta jossain välissä huomasin pyyhkeen olevan tyhjä koska se otus livahti pakoon.

Kuulin kuinka kaksi kissaani juoksi metsässä sen ison rotan perässä ja yhtäkkiä näin puiden välistä vilahduksen mustan ruskeaa turkkia. Luulin sitä supikoiraksi mutta metsästä tultuaan huomasin sen olevankin susi. Se tuli luokseni ja aloin esittää kuollutta etttei se tappaisi mua. Makasin maasssa hengittämättä ja susi tuli haistelemaan kasvojani. Sitten se siirtyi toiselle puolelle päätäni ja haisteli taas mutta multa alkoi loppua happi ja hengitin. SItten heräsin enkä tiedä miten tässä nyt sitten oikeesti kävi Cheesy


Viime yönä näin unta että oli sateinen päivä ja alakuloisena menin autokatokseen jossa oli kaksi harakkaa. Toinen niistä laskeutui pääni päälle ja huudahdin että nyt se varmaan ulostaakin siihen ja niinhän siinä sitten kävi Cheesy Menin sisälle putsaamaan hiuksiani kun joku blondi tyttö puhui jostain muusta tytöstä pahaa mulle.


Tää viimeöinen uni on aika selkeä, mutta en vielä osaa tosta päätellä että kuka ois puhunu pahaa ja oisko puhunut jopa minusta koska mun päällehän se harakka ulosti, tai sitten puhunut jostain minulle tärkeästä tms. :/
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2282 : 02.10.2011 19:48:58 »

Viime öinen uni oli jotenkin todella vahva. Oli pimeää ja kävelin kohti kotia. Naapurin pojalla oli juhlat, siellä oli paljon humalaisia ihmisiä, ja muistan kuinka pelkäsin sitä hieman. Kävelin kotiin, jossa jokaisessa huoneessa oli valot päällä. Samassa minulle tuli paniikki laittaa kaikki verhot kiinni, koska "kaikki näkivät sisälle!!!" Ja se tunne oli aivan hirveä, kun tuntui etten ehtinyt sulkemaan verhoja ja piilottamaan näkymää tarpeeksi nopeasti.
Saa kertoa, mitä mielikuvia nousee tuosta, jotenkin häiritsee miten vahva tuo uni oikein olikaan.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #2283 : 03.10.2011 15:08:43 »

Mun unessa oli viime yönä lompakkovaras.

Mä seisoin jonkin kuvitteellisen ulkomaalaisten pitämän ruokapaikan tiskillä Kampin keskuksessa. Sitten siinä vieressä oli joku mies, ja yhtäkkiä tajusin, että hän piilotteli lompakkoani takkinsa taskussa. Intuitio oli tarkkana tai jotain.  coolsmiley  Revin lompakkoni takaisin ja karjuin tyypille jotain, se luikki sitten pakoon. Rahat pelastui, loppu hyvin, kaikki hyvin.

Mutta mitäköhän tuo symboloi?  Huh
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2284 : 03.10.2011 15:16:56 »

soma, minullekin tuli ensin mieleen tuo sama vertaus. Ehkä pitäisikin päästää ihmisiä hieman lähemmäs? Smiley
Viime yön uni oli kummallinen. Olin menossa tanssiaisiin, kunnes tajusin, että ne ovat jo huomenna! Ainoa asia, mikä minulla oli, oli mekko! Minulla ei ollut kenkiä, kampaajaa, meikkiä, ei mitään... Menin kuitenkin tanssiaisiin, mutta kun kävelin sinne, päädyinkin suurelle pihamaalle joka oli täynnä lunta. Se oli täynnä ystäviäni, jotka kiipeilivät lumivuorella ja pohtivat miten sinne oikein pääsikään niin helposti. Yö kului hengaillessa tässä lumikasassa, kunnes aamulla tajusimme että se oli sulanut pois! Joku tarttui minua kädestä ja kuiskasi: "Uskomatonta, tällainen on mahdollista vain sinun kanssasi", ja käännyin katsomaan että kuka se oli mutta näin vain siniset silmät. Se häiritsi todella paljon, ja siihen heräsinkin. Smiley
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #2285 : 06.10.2011 19:46:26 »

Mä olin valokuvaavassa, meren puolelta kuvasin kaveria jonka makoili siinä rantavedessä. Aallokko oli kova, hiekka liukeni jalkojen alta kokoajan enemmän, ja lähdinkin aallon mukana. Seilasin edestakaisin lähemmäs ja kauemmas rantaa ja poikittain. Pystyin kuitenkin uimaan tai säätelemään kuinka pyörin aaltojen mukana, missään vaiheessa ei tullut "hukkumis-oloa" Veden pinnalla oli usvakerros ja nousin välillä ylemmäksi ilmaan ilman kuljettamaksi ja taas takaisin alas veden kuljettamaksi. Yhden aallon mukana tuli näkyviin kaksi evää, "uin" pakoon korkealle ilmaan kun ajattelin niitten olevan haita. Sielläpä olikin kaksi delfiiniä jotka tulivat kanssani korkealle ilmaan. Toinen puri mun kättä tai piti ainakin kiinni sormista, vähän sattuikin ja nippasin sitä nenään että päästäisi irti. Päästikin irti ja sanoi mennessään että "Olet siunattu". Olin iloinen ja ehdin kumpaakin nopeasti silittämään ja kiittämään ennenkuin ne katosivat...
 angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2286 : 07.10.2011 10:13:09 »

Nnonni. Nyt ne taas koettivat kertoa mulle jotain lyhyesti ja ytimekkäästi:
Mulla oli shortsit, jossa oli vyötäröllä naru, enkä saanut shortseja pois, koska se naru oli semmoisessa solmussa että.
Shortsit olivat ylläni, mutta näin ne kuitenkin edessäni.

Osaakos joku sanoa, mitä nuo jalkaan jumittuneet shortsit sanoo?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2287 : 07.10.2011 12:19:50 »

Mietin;
Ne shortsit oli muuten melko varmasti vaaleanpunaiset. Eli oliskos ne sitten rakkauden shortsit? Huh
Luulen, että ne shortsit oli huono juttu siksi, koska nyt on jo sellainen aika vuodesta, ettei voi pitää shortseja. Ei ne kai mua muuten siinä haitannu, mutta olosuhteet pakotti ottamaan ne pois, että saisin jotain kunnollista tilalle...tosin se ettei se solmu suostunut aukeamaan ärsytti sitten enemmän.
Ja joo, nyt just selvis.
Olisin pitänyt parisuhteeni, mutta siitä oli pakko luopua, ja se luopuminen oli todella hankalaa, ja vaarallistakin, kuten nyt shortsit väärään vuodenaikaan voi olla....mutta enkö siis vieläkään ole päässyt kokonaan eroon tästä asiasta tunnepuolella, vai kerrottiinko tämä juttu nyt vain että tajuaisin mitä olen käynyt läpi, ja minkä takia tässä on jumiteltu....olen vain yrittänyt riisua shortsejani. Nyt täytyy päästä niistä tosiaan eroon ja hankkia kunnolliset pitkät housut Cheesy Cheesy smitten

Tai sitten olen aivan väärässä, mutta heräsipähän hyödyllisiä ajatuksia Smiley

Kiitosta vain  nepparinen smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2288 : 07.10.2011 16:52:41 »

pari yötä sitten näin unta(en enää muista kovin hyvin)että oltiin jonkinlaisessa keskitysleirissä.hitler tuli sinne ja piirteli raskaana olevan naisen vatsaan väriliidulla.nainen nauroi.

eilen tuli viesti että läheisen vauvalla (masussa vielä)on hätä.
nyt ollaan sormet ja varpaat pystyssä että kaikki menee hyvin.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2289 : 08.10.2011 19:14:37 »

Tuli unessa tavattua tällainen ihmeellinen partaveikko joka kertoi olevansa "haukkaprofessori." Asui metsässä asuntovaunussa ja piti lemmikkinään haukkaa, siis sellaista joita käytetään metsästyksessä, jonka väitti olevan kuningatar Elisabethin sisaren tai tädin reinkarnaatio ja sanoi siihen samaan syssyyn, että että myös Elisabeth ja hänen viisi lastaan (eli Charles ja muut) tulevat aikanaan inkarnoitumaan haukoiksi. Kuulemma sen suvun tapa tai jotain.

Tietysti nyt vähän ihmettelen mitä tekemistä tuolla kaikella on mun kanssa, käsitin vaan että tuo haukkateema oli unen ydin ja se voi kait tarkoittaa hyvää tai huonoa asiaa, miten sen ottaa. Undecided
tallennettu
Vinkuiita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #2290 : 10.10.2011 12:47:09 »

Olin vanhassa linnassa ja yritin päästä alaspäin vallien reunoja ja elettiin tätä päivää. Linna oli remontissa. Ja päästyäni alas näin linnanpihalla juhlat ja siellä oli ennustaja. Ennustaja nosti minulle kortin ja säikähti sanoi että mustaa mustaa... niin kortti vai mitä. Uni loppui siihen kun jäi selvitys kortista kesken. Pari päivää myöhemmin ulkomailla asuva tyttäreni soitti ja sanoi nähneensä unta että ensiksi hänelle ilmoitetaan yhteisen tutun poismenosta ja seuraavaksi soitetaan että minä kuolen.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2291 : 10.10.2011 19:22:44 »

Minä näin viikonloppuna niin hassun unen että pakko kertoa: Unessa elettiin ensi kevättä, huhti -toukokuuta 2012. Minä olin päässyt joihinkin VIP-bileisiin ja siellä oli myös Simon Cowell. Kyselin mitä hän Helsingissä tekee ja hän kertoi tulleensa jonkin uuden ohjelmaformaatin takia. Jostain syystä mainitsin Simonille, että minähän sitten myös osaan laulaa, vaikka lähinnä olenkin laulanut suihkussa, koska minulle on kerrottu etten osaa...

Johon Simon sitten että laula nyt! Ja minähän lauloin. Muistaakseni lauloin Simonille Baddingin Paratiisin.  Grin

No, Simon kuunteli ja totesi että kyllähän sinä laulaa osaat ja niin hyvin vedätkin että mitä jos tehdään sinusta laulaja, hän itse lupautui avaamaan minulle reitit huipulle. Johon minä että sopiihan se!

Simon teki minusta laulajan. Unen lopuksi mietin että olen aina halunnut laulaa dueton IDOLS-Martin kanssa ja joku sitten sävelsi meille dueton jonka sitten levytimme ja listojen kärkeenhän se meni.  coolsmiley

Jos tuosta unesta pitää jotain tulkinnanpoikasta tehdä niin siinä näkyi että olin illalla katsonut X-Factoria (Simon on siis vaihtanut Idolsista sinne) ja huomannut että Martti osallistuu Syksy Säveleen. Kaikki loppu on kai sitä että minulla on varmaan alkamassa taas  leijona-vaihe...  2funny
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #2292 : 11.10.2011 14:53:21 »

Ptkästä aikaa taas Astroilemassa!

Olen nähnyt nyt parina peräkkäisenä yönä unta raskaudesta ja kihlauksesta/avioliitosta ja ko. unia voisi joku tulkita.

Ystäväni ja minä jonka kanssa olemme tehneet shoppailumatkoja pääkaupunkiseudulle (yövytty myös siellä) olimme yhtä aikaa raskaana ja olimme pukeutuneet samanlaisiin mustavalkoraidallisiin paitoihin. Vertailimme unessa masuja smitten.
(Mietinkin, että tuleeko tuo ajatus vain alitajunnasta, koska olemme puhuneet niin monesti, miten olisi hienoa, jos olisimme yhdessä raskaana. Hän on naimisissa ja minä edelleenkin tässä vaikeasti määriteltävissä suhteessa, vaikka oman lapsen kaipuu on valtava, mutta suhteen tilaan mahdoton ajatus. )

Seuraavana yönä tuosta unesta näin unen, jossa olin menossa tuon miehekkeen kanssa naimisiin/kihloihin (itse en tiedä kumpi tuossa unessa tapahtui, mutta onnellinen olin). Sormus, jota mies pujotti sormeeni oli melko epätyypillisen tyylinen, ei siis sen tyylinen, jonka olisin itse valinnut. Ja sormus oli kaikenlisäksi liian iso(ei meinannut pysyä sormessa), ja sitä pienennettäessä kultasepänliikkeessä myyjä tokaisi unessa, että "kai näitä sormuksia sitten joku näköjään ostaa".  Unessa kuitenkin välittyi miehen puolelta ainakin sellainen lämmin välittäminen ja onnellisuus, jota ei valvemaailmassa ihan heti tapaa.

Itselläni on suuri pohdinta siis tämän suhteen jatkosta, sillä lähes 2v on jatkettu tällä hyvin epämääräisellä linjalla, mutta kumpikaan ei tahdo luovuttaa, eikä kumpikaan tahdo muuta.
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
susq
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2293 : 12.10.2011 14:05:48 »

Pistän tän nyt tähänki ketjuun: Piti ihan rekisteröityä tänne astro.fi:hin, jos joku osaisi tulkita uneni. Näin tämän unen jo 9.9., mutta nyt löysin paperin, johon olin sen kirjoittanut ja taas alkoi kiinnostaa kyseinen uni. Samana yönä näin todella paljon muitakin unia, mutta tämä oli minulle todella merkittävä:

"Kävelen pojan kanssa, joka muistuttaa ulkonäöltään vähän yhtä työkaveriani, mutta ei kuitenkaan ole tämä työkaveri. Unessa tällä pojalla on kyky kommunikoida edellisten elämiensä kanssa. Yht'äkkiä pojan syliin hyppää kilpikonna, jonka poika tuntee jostain edellisestä elämästään. Kilpikonna myös häviää yhtä nopeasti, kun on ilmestynytkin. Jotenkin uneen liittyy myös kirja, jota luettiin viime keväänä kämppikseni kanssa, jossa puhutaan edellisistä elämistä, kirjan nimi oli: "Lahja tähdiltä". Kämppikseni suositteli minulle tällöin sitä kirjaa ja luin sitä, mutta en tiedä miksi, kirja tuntui minusta jotenkin pelottavalta, myös kämppistäni tämä ihmetytti. Uneen liittyi myös jotenkin rakkaus (sana). Jossain vaiheessa kävelen yksin. Koira, jolla on naurettava puku päällä, jossa on vaaleanpunaista ja valkoista seuraa mua (edellisenä päivänä olin nähnyt oikeasti todella ison koiran, joka oli mielestäni naurettavan näköinen). Koira jyrsii mua koko ajan kädestä. Pääsen rannalle ja menen mereen. Aluksi meressä on vaikka mitä roinaa ja tavaraa. Unessa pystyn kuitenkin jotenkin unelmoimaan, että vesi on täysin puhdasta. Jollain lailla pystyn unessa vaikuttamaan mereen, vähän niinkuin selkounessa (joita en ole kyllä koskaan nähnyt)."

Jos joku osaisi tulkita tätä, niin olisin kiitollinen Smiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2294 : 12.10.2011 21:31:58 »

taas oli sota.minä ja muutama kyyhötettiin jossain hylätyssä junavaunussa ilmeisesti.pelättiin.oltiin sotilaita.sitten alkoi kuulua ääniä ja päätettii olla ihan hiljaa kunnes minä päätin lähteä katsomaan.ja tulitushan siinä alkoi kun pääni näkyviin laitoin.yhtäkkiä siinä seisoi mies vauva sylissä.kysyin häneltä kaikkea mm.onko vauva kunnossa aj ainoa mitä mies vastasi kaikkiin kysymyksiin oli joo vieraalla aksentilla.



tämä uni liittyy edelliseen ja nyt on jo tiedossa että pieni otetaan aikaisemmin maailmaan,että hänellä oisi mahollisuus selvitä,nyt toivon hänelle j aperheelle angel

mutta miksi ihmeessä näihin liittyy tuo sotateema?HuhHuh idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: