Sivuja: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2105863 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2145 : 25.07.2011 10:09:26 »

Tässä aamulla näin unta, että katselin voimalinjojen palamista. Sähkön aiheuttama tulipalo muutaman metrin korkeudella maasta. Se oli voimakas näky. Tuli periaatteessa pysyi paikoillaan tai liikkui erittäin hitaasti voimalinjaa pitkin minua ja lapsiani kohti ylhäällä.

 Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2146 : 25.07.2011 13:36:44 »

Tässä aamulla näin unta, että katselin voimalinjojen palamista. Sähkön aiheuttama tulipalo muutaman metrin korkeudella maasta. Se oli voimakas näky. Tuli periaatteessa pysyi paikoillaan tai liikkui erittäin hitaasti voimalinjaa pitkin minua ja lapsiani kohti ylhäällä.

 Huh


näätpäs usein palamisesta unta. mitkäköhä se tarkoittaa.  :Smiley
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2147 : 25.07.2011 18:33:21 »

Unikirjojen mukaan tuli merkkaa rakkautta. Mitä suurempi roihu, sitä intohimoisempi rakkaus. Kai.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2148 : 27.07.2011 10:56:00 »

Mitähän tahtoo sanoa se, että ajelen öisin edesmenneen pappani  angel kanssa autolla? Auto oli sama, joka meillä oli silloinkin, kun pappa vielä eli, mutta tehot meinasi hukkua ja nopeusmittari näytti silti 120km/h, vaikka matelimme. Toinen vastaava uni oli joku aika sitten, mutta siinä oli mukana (myöskin edesmennyt) isäpuoleni.. ja kyseessä oli kaupunkiajo, asfalttityömaita ja tarkkaa parkkeeraamista. Ja kun nyt nämä kulkuneuvot pintaan tuli, niin jos joku tietäis mitä panssarivaunut tahtoo kertoa, niin olisin hyvin iloinen.. vaikkakin siellä oli kyydissä ex-anoppini  crazy2 Itse huristelin bussilla  coolsmiley

 Huh Kyllikki
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2149 : 28.07.2011 11:07:25 »

kaulakoru: mulle tuli olo että jospa joudut.. oletko nähnyt enneunia? Tai toinen vahva ajatus, että jokin taakkasi jota kannat "saa leikkauksen"..

Pyytäisin tulkintaa omalle unelleni, varsinkin isä-kohtaan.

Juttelin isän kanssa hyvin pienessä huoneessa. Isä oli ajanut itsensä kaljuksi, enkä tunnistanut edes häntä välillä siinä jutellessamme.. Mietin, miksi hän on sen tehnyt (oikeasti ei koskaan leikkaisi) ja unessa se oli muuttanut hänen naamaansa suht dramaattisesti. Hän näytti nuoremmalta. Tunnistin hänet aina vain kun katsoin hänen silmiään, että isähän se on.

Sitten menin salaa johonkin, toisen ihmisen, kuin metsänvartija/joku työntekijä jossain paikassa. Se oli aika hieno, puinen mökki, jossa vain tutkin paikkoja. Paljon puu-pintaa vain siellä mökissä oli, ihan hienoa puuta, kuin jalopuuta tms. Jätin ulkopuolelle pienimmän lapseni odottamaan kaukaloon. Talon omistaja tuli jossain kohti ja pakenin, otin lapseni mukaan.

Tämän jälkeen menin metsäistä hiekkatietä kävellen. Vastaan toista polkua tuli karannut, vauhkoontunut hevonen. Se hieman pysähtyi eteeni, parin metrin päähän ja tunnistin sen ystäväni hevoseksi ja kutsuin sitä nimellä, rauhoitellen. Mutta takaani pitkin hiekkatietä juoksi toinen hevonen, ja ne lähtivät yhdessä laukkaamaan metsäpolulle.. smitten Tämän tarkoitus ei jää mulle yhtään epäselväksi. smitten

Mutta miksi isä näytti nuoremmalta, ja nuo kaksi ylempää.. Siellä talossa en tehnyt muuta kuin nuuskin paikkoja, en löytänyt edes mtn, se jalopuu vain joka paikassa..

Talo taitaa olla äitini ja isäni "henkinen talo" jota olen arjessa tutkinut.. ja isä on muutama päivä sitten muuttunut kyllä silmissäni henkisesti minulle.. mutta se nuoremmuus, ja kaljuus mietityttää...
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #2150 : 28.07.2011 11:34:25 »

 Smiley. Mitäs pakkaaminen tarkoittaa unessa? En tiedä minne olin muuttamassa ja miksi,mutta pakkasin tavaroitani oudon pieniin laatikoihin. Asunto josta olin lähtemässä, ei ollut tämä omani, vaan iso,valoisa kaunis puutalo. siellä oli vanhanaikainen piironki jonka laatikossa oli hääkukkani. (en naimisissa) Pieniä valkoisia ja vaaleansinisiä kukkia ja ajattelin, että laitan ne sikarilaatikoon. Koko siis ehkä 20cm x 20cm ja syvyys n 5cm. Laitoin kukat sinne, mutta kansi ei mennyt kunnolla kiinni. Sanoin miehelleni...joka ilmeisesti muutti mukanani, että vie latikko varoen ja samalla huomasin, että olin pakannut laatikkoon myös hänen hupparinsa  idiot2. Pakkaus/muuttoapua oli hirveästi, enkä edes tuntenut kaikkia niitä ihmisiä. Mitähän ihmettä tästä voi päätellä???  Shocked
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2151 : 30.07.2011 21:13:50 »

näin tässä eräänä yönä unta, että istuin rantakalliolla ja katselin auringonlaskua. olin surullinen, mutta jostain syystä myös hyvin tyyni ja rauhallinen. siinä oli joitain ihmisiä, ystäviäni, joista tunsin itseni täysin ulkopuoliseksi keskittyessäni katselemaan aaltoja ja laskevaa aurinkoa. kun käännyin katsomaan oikealle puolelleni, vieressäni istui eräs kaukana asuva rakas henkilö, joka alkoi jutella minulle. ensin hän sanoi, että minun ei tulisi murehtia perheeni ongelmista (joita minulla oli sillä hetkellä menossa) vaan että kaikki selviäisi kyllä. sitten hän totesi, että olen kaunis, lähdetään kävelylle. menimme kotiini, jossa minua odotti paketti eräältä toiselta henkilöltä, joka oli joskus ystäväni, mutta jonka kanssa välit ovat viilenneet, enkä haluaisi pitää enää häneen yhteyttä. jostain syystä hän haluaa kuitenkin roikkua minussa. tunsin oloni todella vaivaantuneeksi ja yritin kysyä, mitä minun pitäisi asian kanssa tehdä. ystäväni totesi vain, että hän soittaa seuraavana aamuna. heräsin imurin ääneen, ja olin aivan varma, että joku imuroi meillä. menin alakertaan katsomaan, mutta kukaan ei ollut vielä herännyt. mikä oli siis tämä imuri, joka tuli uneeni? haluaisiko joku selvittää? =)

no, seuraavana aamuna sain huomata perheen ongelmien selvinneen. samassa soikin puhelin, ja kukas sieltä soitti. tämä henkilö, johon en ole halunnut pitää yhteyttä.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
!
« Vastaus #2152 : 31.07.2011 23:49:01 »

Viimeyönä oli taas kyllä niin värikäs tuo unimaailma Cheesy Cheesy Hirmuisen montaa eriunea näkyi, mutta muistan vain joitain pätkiä :/

Yhdessä unessa olin vanhempieni ja siskon kanssa uima-altaassa, ja puolessa välissä allasta oli kaksi tumman ruskeaa hauta-arkun näköistä kaappia sitä reunaa vasten siellä vedessä. Uimme siskon kanssa niiden ohi ja se toinen kaatui ja muuttui veden alla valkoiseksi. Siskon kanssa meidän piti sitten nostaa se takas ylös mutten muista että nostimmeko vaiko emme.

Sitten olimme sen uimisen jälkeen vissiinkin suihkussa, ja seurassamme oli vissiin kaksi haamua Cheesy Lisäksi saunassa oli yksi todella ujo naispuolinen haamu joka ei uskaltanut liittyä meidän muiden seuraan.

Sitten jossain vaiheessa näin pätkän missä joku heitti sängylleni pienen avaimen. Sellainen avain mikä sopii esim. rahalippaaseen (tietääkö tää rahaa? Cheesy )

Sitten oli vielä uni joka oli sekavampi kuin nää muut, paljon sekavampi Cheesy

Olin jossain järven rannalla, minä ja äidin vanhemmat sekä jotain henkilöitä vielä. Olimme vissiin haaksirikkoutuneet sinne, ja minä yritin valmistaa itse kalastusvälinettä (taas tää kalastusteema unissa! Cheesy ). Löysin puunrungosta siihen kiedotun köydenpätkän ja tein siitä kalastusvälineen, ja muut ihmiset tulivat kateellisiksi kun olin löytänyt sen köyden.
  Äidin vanhemmat alkoivat myöskin sitten riidellä keskenään erään männyn alla. Sitten pappa muuttui varikseksi ja lensi rääkkymään toisen puun latvaan.

Eräässä unessa meidän kotipiha oli jonkinsortin 'laitos' tjn. Siellä oli ihmisiä vangittu tekemään autoihin yms osia. Minut ja kaksi kaveriani tuotiin sitten sinne myös vangiksi mutta päätimme karata. Kiipesimme pihalla talon parvekkeelle, josta murtauduimme sitten sisään.
  Kaverini meinasivat vahingossa mennä takaisin sinne vankila-alueelle kun meinasivat valita väärän oven. Itse juoksin raput ylös takaovelle ja huusin kaverit sinne ja sitten me karattiin Cheesy

Jossain vaiheessa olinkin enään yksin pakoretkellä (kaverit vissiin saatiin kiinni), ja jotkut japanilaiset jahtasivat minua kauhean hitaasti kulkevalla autolla. Pystyin helposti juoksemaan heitä pakoon. Lopulta kuitenkin päätin luovuttaa ja kiipesin jonkun kanahäkin katolle odottamaan jahtaajia. Saatuaan mut kiinni ne jahtaajat luulivat että he olivat 'napanneet' minut vaikka oikeasti itse olin vain päättänyt jäädä kiinni. Cheesy

----
Tuo kummitusuni tulee ainakin ihan suoraan siitä, kun käytiin eilen katsomassa uusin Potter ja siinä oli yhdessä kohdassa se Korpinkynnen haamu, joka oli todella ujo Cheesy Cheesy  Ekasta unesta en taas oikein osaa sanoa, siitä tulee vaan mieleen eräs samantapainen uni jonka näin joskus tosi pienenä. Unessa olin uima-altaan syvässä päädyssä ja altaan reunassa kasvoi mitä ihmeellisimpä simpukoita siellä syvällä.

Miksi nään aina unia joissa seikkailee japanilaisia? Juontuuko nää japanilaisvivahteiset unet entisistä elämistä vai täh? Cheesy Oliko tuo unen vankila joku vankileiri jossain maailmansodassa? :d Pitääkin tässä taas tutkia lisää vaan  :Smiley
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #2153 : 02.08.2011 20:05:07 »

Minä olen jo useampana yönä seurustellut vainajien kanssa. Viimeyönä olin auralukemuskurssilla kolmen edesmenneen kanssa. Kurssilla ei ollut lisäkseni muita jotka ovat vielä elossa.
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #2154 : 03.08.2011 10:40:51 »

Sama teema jatkui viimeyönäkin. Heräsin kai vain puolittain, sillä joudin kovasti mietiskelemään missä olin, vaikka omsta tutusta vuoteestani heräsinkin. Mitä ihmettä nämä vainajien kanssa treffaamiset merkitsevät, onko heillä minulle jotain asiaa.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2155 : 03.08.2011 16:23:28 »

Kävelin pitkin hiekkatietä, jonka vieressä oli allas täynnä sameaa vettä. Siskoni oli altaassa uimassa, ja sanoi, että vaikka vesi on sameaa, siinä voi uida. Päätin itse mennä siskoni kanssa uimaan, kunnes huomasin siskoni pienen pojan kävelevän reunalle. Yhtäkkiä siskoni olikin hävinnyt, ja huomasin, kuinka poika käveli reunaa kohti (olin siis itse kauempana pojasta, en kohdalla) hymyillen. Hän astui reunan yli ja humpsahti syvälle veteen, ja ei tietenkään pysynyt pinnalla. Paniikin vallassa lähdin kauhomaan pojan kohdalle, ja sukeltaessani vedin keuhkoihini vettä. Yskin veden alla, tavoitin pojan kainaloista, ja yritin päästä pintaan. Jostain syystä poika kuitenkin painoi aivan valtavasti, ja aloin väsyä. Pinnistelin ja ponnistelin, ja viimein sain nostettua pojan reunan yli hiekkatielle. Vedin itseni ylös, ja oksensin. Olin aivan kauhuissani, mutta poika oli selvinnyt mitään vammoja saamatta.

Samana yönä näin unta, että minulla oli kaunis, upea hevonen. Se oli harmaamusta, ja sitä oltiin viemässä kentälle, jonkinlaisiin kisoihin. Hevosen hoitajana oli tyttö, ja juuri ennen kentälle astelemista "kuulin" tytön ajatukset. Hän halusi vauhkoonnuttaa hevoseni, jotta loukkaantuisin, tai jotta hevoseni loukkaantuisi. Lähdin juoksemaan kentälle, yrittäen estää tätä tapahtumasta. Tyttö oli kuitenkin jo saanut hevoseni kauhun valtaan (en nähnyt miten) ja se laukkasi villinä ympäriinsä. Kentällä oli muitakin hevosia, jotka nekin säikkyivät, ja riistäytyivät irti hoitajiltaan. Ihmiset juoksivat hevosten seassa, ja hiekka pöllysi. Kaaduin maahan ja kuuntelin, kuinka pikkuhiljaa äänet loittonivat. Tiesin, etten näkisi hevosta enää koskaan.
Lähdin astelemaan ystäväni kanssa kentältä pois, ja saavuimme asfalttiteille. Siellä täällä oli rakennuksia, mutta minä löysin rappuset, jotka veivät alaspäin, jonkinlaiseen pieneen putiikkiin. Astelin sisään ja näin erään tuttavani, joka on ammatiltaan näkijä. Hän oli aivan ennustajan näköinen, pukeutunut intiatyylisiin vaatteisiin ja sisustanut liikkeensä myös samalla tavalla. Huvittavaa siinä on se, että tuttavani ei lainkaan ole sen tyylinen normaalielämässä. Katselin sormuksia hänen pöydällään, ja kun nostin katseeni, näin hänet yhtäkkiä vanhana. Tunnistin hänet ainoastaan silmistä, jotka olivat yhä samanlaiset. En säikähtänyt, hymyilin vain, ja ihmettelin. Sitten heräsin.

Haluaisiko joku selventää, itseäni on mietityttänyt näiden unien tapahtumat tänä päivänä. Smiley
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #2156 : 04.08.2011 01:04:18 »

Kauniit unet faeriellä. En tiedä kyllä yhtään mitä noi meinaa. Ainoa "neuvo" mitä osaan antaa on, että anna ajan kulua vähän aikaa niin ne selviää itsestään.

Tässä itsekin hämmästelen uniani nykyään kun tuntuu, että jollain kumman tavalla ne vain selviää jollain tavalla. Siksipä pistän tähän omanikin. Heräilen nykyään kaikenlaisiin "herätyskelloihin" (yrittävät saada meikäpoikaa hereillä tähän ihan ok mestaan, missä eletään) yöllä ja valveilla.

Vähän aikaan sitten kosahti ydinpommi yhdessäkin unessa ikkunasta katsottaessa ja yritin hädissäni huudella vikoja sanoja ennen paineaallon tavoittamista ja piri-pirit taas jossain ilmoilla ja olen jossain kirjastontapaisessa selvänäköineni.

Aamulla sitten sain herätyksen kun remonttirane pisti yläkerrassa haisemaan. Vähän karumpi, mutta juuri ajoissa että sain kaivettua pökerryksissä muistista mieleen unen jossa näytettiin TV:ssä uutisia kirkkaasta tähtitaivaasta ja siinä oli kolme planeettaa menossa "linjaan". Kauimmaisen ympärillä pyöri vastapäivään vihreitä, keltaisia ja oransseja juovia. Tuli jotenkin chakrat mieleen tai jotain noista juovista.

Ziigailen nykyään monesti kirkasta tähtitaivasta ja näen niissä hyviä näkyjä.

Mulla pomppii näissä viesteissä kaikki ristiinrastiin, kiitän jos joku ymmärsi taas hitustakaan Wink.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2157 : 04.08.2011 08:56:13 »

Olin jälleen kotipaikassani tuolla maalla ja jostain syystä piti kasata teltta, johon joku (?) menisi nukkumaan. Teltan mukana ei ollut mitään tuki keppejä tms, olin ihan ihmeissäni, jotta kuinka tämä kasataan, mutta kohta olin sen kasannut, vaikkei se varsinaisesti ollut teltta, vain jonkinlainen nukkumissuoja, jossa toimi ainakin tuuletus  idiot2
Joku vanhempi herrashenkilö siellä sitten piti kaiketi majoittaa, tosin hän lähti käymään automaatilla, mutta lopulta sitä rahaa otin sieltä automaatista minä ja sitä tuli ja tuli ja tuli.. Harmi, kun tuli herätyskin  Huh
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #2158 : 04.08.2011 12:20:36 »

rinnan alta tunki ulos vihreää, kasvia. aloin repiä sitä pois. ruumiissani kasvoi vieras kasvi. se haarautui ruumiini kuudoksiin, juuret olivat pitkät ja sitkeät. revin niitä pois, mutta ne olivat loputtomia. tunsin kuinka kasvi imi minusta voimat. olin turhautunut kun en saanut sitä revittyä pois.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2159 : 05.08.2011 00:45:25 »

Mitäpäs tahtoo sanoa auto ilman rattia ja polkupyörä ilman ohjaustankoa? Jälkimmäisellä kuitenkin mentiin, kakspäällä  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: