Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3133093 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #795 : 05.01.2009 21:08:42 »

Tigrix, teet selvästi sovintoa tunteidesi ja pelkojesi kanssa.  Smiley Vaikka "uppoat" niin se ei olekaan niin pelottavaa kuin luulit.

Indiiman unesta tuli mieleeni, että mä tapoin yhtenä yönä unessani kampaajani.  Huh Suutuin kun se hääräs mun hiuksien kanssa eikä kuunnellu yhtään mitä mä toivoin, vaan teki niin kuin itse halusi. Mä tapoin sen niillä kampaajan saksilla ja lähdin pois.  idiot2 Ei ollu kukaan ihminen, jonka olisin edes tavannut oikeassa elämässä saati tuttu. En tiedä mistä tuo tuli, en ole ikinä nähnyt tuollaista unta. Minä olen kyllä kuollut unissani monesti ja minut on ammuttu ja tapettu, mutta en ole kyllä itse tappanut ketään ennen tuota.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #796 : 06.01.2009 01:45:03 »

Unia:
Valtavan kokoinen kristalli vatsassani

Toisessa unessa kopioin itseni toiseksi samalaiseksi Lariksi. Siinä se seisoskeli vierelläni kuin elävä meikäläinen. Sitten ajattelin että hyppäähän takaisin messiin ja selänläpi tuli itteeni. Meikäläisiä on kaks  Grin

Copy / Paste on kyllä näppärä juttu. Bravooo Cool
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Siljuriina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #797 : 11.01.2009 22:56:33 »

Ystäväni kuoli jokin aika sitten. 
Hänen kuolemansa jälkeen olen halunnut ottaa hänen siskoonsa yhteyttä, jota en ole koskaan tavannut.
Mutta uskoisin, että hän tietää minusta.
Rohkeus on kuitenkin pettänyt ja yhteydenotto on vieläkin tekemättä.
Silloin alussa kyselin jopa ystävältäni jonkinlaista merkkiä siitä haluaako hän että otan yhteyttä hänen siskoonsa. Ja yleensä mitä miltä hänen siskonsa olisi minun yhteydenotostani.

Mutta nyt parina viikkona olen sitten nähnytkin unta tästä ystävästäni ja hänen siskostaan.
Ensimmäisessä unessa näin vain pienen pätkän unta jossa tapasin tämän siskon.
Jotenkin unessa oli mukana myös tuttuni lehdessä ollut kuolinilmoitus. Jotenkin uneen liittyi myös minun ystävälleni antama sormus.
Unessa tapaaminen oli ihan miellyttävän oloista, vaikkakin uni oli todella lyhyt.
Pari päivää siten näin unen jossa olivat mukana sekä ystäväni että hänen siskonsa.
Sen enempää tapahtumista en muista, koska uni oi jälleen todella lyhyt pätkä.

Sainko unen myötä odottamani vastauksen ja kaksi samantapaista unta peräkkäin, onko vihjaus etten unohtaisi asiaa.
Työkiireiden vuoksi en ole viime päivien aikana ehtinyt pahemmin asiaa ajatella.

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #798 : 12.01.2009 11:44:19 »

Jotain semmoista että pensaasta hyökkäsi susi kohti, tosin väisti kun aloin uhkaamaan veitsellä.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #799 : 12.01.2009 23:01:10 »

Siljuriina. Minusta uni on selkeä merkki vainajalta, että käy tapaamassa hänen siskoaan, kuten olet suunnitellut aiemmin. Tapaaminen menee varmaan asiallisenoloisesti läpi, mutta sitten se on ainakin tehty. En usko, että olisit saanut näitä merkkejä, jos tapaaminen ei olisi hyvä idea tai vainaja olisi sitä vastaan kuoltuaan.
tallennettu
Siljuriina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #800 : 13.01.2009 00:00:04 »

Siljuriina. Minusta uni on selkeä merkki vainajalta, että käy tapaamassa hänen siskoaan, kuten olet suunnitellut aiemmin. Tapaaminen menee varmaan asiallisenoloisesti läpi, mutta sitten se on ainakin tehty. En usko, että olisit saanut näitä merkkejä, jos tapaaminen ei olisi hyvä idea tai vainaja olisi sitä vastaan kuoltuaan.

Kiitos AthaMaarit!

Tämä menee jo ennustuksen puolelle, mutta
Nyt olen enemmän alkanut miettimään, mitä tämä sisko ajattelisi minun yhteydenotostani.
Jos viitsisit katsoa tämän, oisin ikikiitollinen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #801 : 13.01.2009 08:23:50 »

olipas sekava uni.. ihastuin jonkinlaiseen goottipoikaan, joka on todellisuudessa mahd. kaukana toiveista. oli bileet, koetin etsiä autoa, jolla ajaa poika jatkoille. minulla oli valtavasti takkeja säilössä jossain narikassa, niin että lähdöstä ei tullut mitään. heh.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #802 : 14.01.2009 21:58:40 »

oletko Elwyn jonkinlaisessa ahdistavassa elämäntilanteessa, jotain päätöksiä olis tehtävä tai muuttaa kenties elämän suuntaa?
Maailmanloppuhan täytyy olla uuden alku....
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #803 : 16.01.2009 12:46:29 »

Mä pelasin yks yö unessani jalkapalloo ja onnistuin potkaseen sen pallon suoraan jonku toisen pelaajan naamaan. Ihme unia. Koskaan pelaa mitään jalkapalloo. 2funny
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #804 : 17.01.2009 13:03:29 »

Lizzy pitäisiköhän sinun oikeasti tehdä selvää jostain "palloksi" muodostuneesta asiasta henkilön kanssa, ettet täräytä naamaan tai naamalle suoraan. Hienotunteisuutta ja pura pallon sisältö...........
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #805 : 17.01.2009 13:47:44 »

Hmm, olet varmasti oikeasti. Mutta olen mielestäni ollut ihan riittävän hienotunteinen. Jos ei tajua hyvällä niin sitten tulee suoraan naamalle en jaksa enää yrittää olla hienotunteinen.  knuppel2
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 13:52:19 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #806 : 17.01.2009 15:18:29 »

Outo uni: Saunoin pakastinarkun kokoisessa tilassa joka ei kyllä oikeen edes sauna ollut. Kun menin suihkuun, idiootti nainen oli laittanut suihkuöljyn tilalle huuhteluainetta. Levittelin sitä iholleni kunnes tajusin sen olevan vaatteidenpesuun tarkoitettua huuhteluainetta. Kysyin mitä ihmettä tämä aine on, hän siihen: "Se sitoo paremmin kosteutta ihoon". idiot2 crazy2

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #807 : 17.01.2009 23:37:13 »

Tuuli-Hiuksissa: Onko elämässä tilanne, jossa tunne-elämä tai jotkut tunteet tulevat ihan iholle saakka? Vai olisiko aika päästää jokin tunne lähemmäs sinua?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #808 : 17.01.2009 23:42:58 »

Minun unessani oli kolme taistelulajien osaajaa: nuori teinipoika, päälle 30-vuotias mies ja saman ikäinen nainen. Nainen oli teinin opettaja ja hakannut matsissa vanhemman miehen, joka oli kuuluisa taistelutaidoistaan. Kaikkien kolmen taistelutyyli oli sama. Vanhempi mies oli tuohtunut siitä, että oli hävinnyt ottelun. Nainen selitti sen johtuvan siitä, että alkuposeeraus, jolla haastetaan vastustaja otteluun, menee miehellä vinoon. Sen jälkeen jokainen liike on vähän vinossa. Ja tosiaan: kun mies harjoitteli pystysuoran puunrunkoa esittävän piirroksen edessä, oli puunrunko aina vinossa, kun mies lopetti alkuposeerauksen. Puun olisi pitänyt pysyä suorassa. Nuori mies harjoitteli samaa ja osasi liikkeen niin hyvin, että se näytti suorastaan lasten leikiltä. Tämä ketutti vanhempaa miestä suunnattomasti, koska hän ei saanut millään alkuposeerausta oikeaan linjaan. Muistan miten hän kiristeli hampaitaan ja oli purskahtaa itkuun raivosta, kun niin simppeli asia ei vaan uppoa hänelle. Hän ei ollut vihainen nuorelle miehelle eikä naiselle, vaan itselleen omasta osaamattomuudestaan.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #809 : 18.01.2009 08:51:14 »

Tuuli-Hiuksissa: Onko elämässä tilanne, jossa tunne-elämä tai jotkut tunteet tulevat ihan iholle saakka? Vai olisiko aika päästää jokin tunne lähemmäs sinua?

Olet oikeassa. Hyvän miehen kunnon kosketus, mikä on kuuma ja aito. Embarrassed Kaipaus on yhtä ahdistava kuin tuo pakastinarkunkokoinen sauna.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: