Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106006 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #780 : 04.12.2008 14:54:57 »

Yks uni oli sellainen (en muista enää mistä se uni kertoi) että kun tulkitsin sitä tarkemmin, siinä selvisi, että mun elämässäni kulkee suojelusenkeli mukana.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #781 : 04.12.2008 19:35:43 »

Sopoliini
Ilotulitusunet yleensa ovat hyvia, myos varit symbolisoivat onnellista aikaa ja itsesi kehittamista-joka heijastui unestasi(symbolisoi myos luonnollista organismia)
Veitset yleensa symbolisoivat "itsesi tappamista"-tassahan otit veitset vastaan, etka pelannyt, jolloin et enaa pelannyt ottaa vastuuta kasiisi ja nain murhasit pelkuripiirteen itsestasi ja kolmas unesi onkin sinulle selva-murhasit suhteesi verisesti.

Reabba
Hiusten varjays kertoo tarpeesta sosiaaliseen muutokseen-tarkoitus oli muuttaa muita, mutta tapahtuihan se sinullekin, ulkoinen image!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #782 : 05.12.2008 00:12:14 »

Diamond!

Miten tulkitset tämän kissauneni:

Synnytin neljä kissanpentua, yksi tosin oli hyvin heikko, en muista.
Ne tulivat suoraan vatsastani ja siihen jäi aukko. Ei ollut kipeä, vähän ruman näköinen vain. Ajattelin kyllä, että pitää mennä ompeluttamaan se kiinni terveyskeskuksessa, mutta en oikein ehtinyt niiltä ihanilta pennuilta. Yksi niistä, suurin, oli pullea ja ihanan valkoinen. Kaikki muutkin eri kokoisia ja eri värisiä. Olin ylpeä heistä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #783 : 05.12.2008 00:35:39 »

Kissahan symbolisoi feminista noitaa ja on Egyptien Jumalien palvonnan kohde ja kun synnytit kissanpoikasiaika jannaa-eli mita uusia ajatuksia olet synnyttanyt(miksi yhdistan kaiken 4 vuodenaikaan?)-jotain maagista on nyt "noidalla"mielessa?Huh
Mita olet keksinyt???
Mika vuodenaika on heikko itsellasi-vai yksi suunitelmasi on viela heikoilla(yksi kissanpennuista oli heikko ja ilmeisesti talvi on itsellasi tuottoisaa aikaa, koska pentu oli pullea
Muista pitaa itsestasi huolta, kun et kerinnyt menna edes vatsassa olevaa aukkoa ommeltamaan...
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #784 : 05.12.2008 09:08:48 »

Nyt kaipailisin apua tämän unen tulkinnassa. Niin kiehtovan outo tunnelma oli vielä pitkään heräämisenkin jälkeen.

Alkoi siitä, että rakastelin yhden läheisen miesystäväni kanssa. Olemme siis tuneneet ylä-asteajoilta, emmekä koskaan ole olleet romanttisesti kiinnostuneita toisistamme.
Opetin häntä unessa, miten rakastellaan ja hän tärisi hermostuksissaan ( Cheesy Cheesy!)

Sitten paikalle saapui kaksi parasta tyttöystävääni, jotka seisoivat vierelläni päätään pudistellen: sanoivat, että elämäni on alkanut mennä hieman ala-mäkeä ja, että he ovat huolissan. Kun he saaapuivat paikalle tapailin montaa eri miestä, käytin kokaiinia ja juoksin sitten rappusia alas vessaan.
Vessassa kävin ovet auki niin, että muut näkivät kun istuin pöntöllä.

Sitten olin bussissa, joka räjähti. Lähdin pakoon ja juoksin vihreän pellon läpi päästäkseni pienelle hiekkatielle. Sinne tultuani jatkoin pakoa, mutta enää kukaan ei jahdannut minua.

Saavuin joenvarteen, missä oli rämäinen talo. Joku mies tuli talosta huutaen ja ajoi minut jokeen. Vesi oli likaista.

Sitten. (Että ei vaan tylsistyisi) Isäni saapui paikalle, mutta hän oli saman ikäinen kuin minä - eli 35 vuotta nuorempi. Hän kertoi minulle, mihin minun kannattaa mennä ja esitteli joenvartta. Korkealla kukkulalla oli paljon valkoisia taloja ja tajusin yhtäkkiä, että olemme Espanjassa.

Isäni myös sanoi, että hänellä on paljon sellaista takanaan, josta minä en tiedä mitään. Hän näytti oikeaa pohjettaan ja sanoi samalla kun hän sitoi ideaalisidettä: "Käytän joskus näitä siteitä, vaikka siihen ei ole tarvetta."

Siis tällä kertaa minulla ei ole pienintä aavistustakaan, mitä tämä uni halusi kertoa! Useimmat noista elementeistä unessa eivät kyllä enteile tai tarkoita hyvää, mutta koen olevani onnellisempi ja tasapainoisempi kuin koskaan ennnen.
Varsinkin tuo isäni ilmestyminen ihmetyttää. Hän oli niin nuori.  idiot2

Apuva. Anyone?
tallennettu
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #785 : 08.12.2008 15:15:35 »

Lainaus
Nyt kaipailisin apua tämän unen tulkinnassa. Niin kiehtovan outo tunnelma oli vielä pitkään heräämisenkin jälkeen.

Alkoi siitä, että rakastelin yhden läheisen miesystäväni kanssa. Olemme siis tuneneet ylä-asteajoilta, emmekä koskaan ole olleet romanttisesti kiinnostuneita toisistamme.
Opetin häntä unessa, miten rakastellaan ja hän tärisi hermostuksissaan (  !)

Sitten paikalle saapui kaksi parasta tyttöystävääni, jotka seisoivat vierelläni päätään pudistellen: sanoivat, että elämäni on alkanut mennä hieman ala-mäkeä ja, että he ovat huolissan. Kun he saaapuivat paikalle tapailin montaa eri miestä, käytin kokaiinia ja juoksin sitten rappusia alas vessaan.
Vessassa kävin ovet auki niin, että muut näkivät kun istuin pöntöllä.

Sitten olin bussissa, joka räjähti. Lähdin pakoon ja juoksin vihreän pellon läpi päästäkseni pienelle hiekkatielle. Sinne tultuani jatkoin pakoa, mutta enää kukaan ei jahdannut minua.

Saavuin joenvarteen, missä oli rämäinen talo. Joku mies tuli talosta huutaen ja ajoi minut jokeen. Vesi oli likaista.

Sitten. (Että ei vaan tylsistyisi) Isäni saapui paikalle, mutta hän oli saman ikäinen kuin minä - eli 35 vuotta nuorempi. Hän kertoi minulle, mihin minun kannattaa mennä ja esitteli joenvartta. Korkealla kukkulalla oli paljon valkoisia taloja ja tajusin yhtäkkiä, että olemme Espanjassa.

Isäni myös sanoi, että hänellä on paljon sellaista takanaan, josta minä en tiedä mitään. Hän näytti oikeaa pohjettaan ja sanoi samalla kun hän sitoi ideaalisidettä: "Käytän joskus näitä siteitä, vaikka siihen ei ole tarvetta."

Siis tällä kertaa minulla ei ole pienintä aavistustakaan, mitä tämä uni halusi kertoa! Useimmat noista elementeistä unessa eivät kyllä enteile tai tarkoita hyvää, mutta koen olevani onnellisempi ja tasapainoisempi kuin koskaan ennnen.
Varsinkin tuo isäni ilmestyminen ihmetyttää. Hän oli niin nuori.


Anteeksi, rupesin tulkitsemaan untasi. : D

Voisiko kyseessä olla jokin pitäaikainen piilossa vaikuttanut sisäinen muutos tai epävarmuus, jota et ole kehdannut näyttää läheisillesi? Vasta nyt, kun hekin ovat huomanneet tämän muutoksen ja sen, ettet enää pakoile huomattuasi, ettei asiassa ole mitään väärää, olet löytänyt sielun paratiisin. Isäsi saattoi edustaa unessasi sitä auktoriteettia, jonka otat/olet ottanut itsellesi suhteessa omaan määräysvaltaasi. Välittämättä siitä, mitä muut ajattelevat, sillä onhan meillä jokaisella (isäsi sanojen mukaan) oma historiansa. Silloin unesi isä edustaisi sinua itseäsi, omaa miehistä määräysvaltaasi.

Nyt kun luen tuon skriibaukseni, tulee ihan tyhmä olo. Ei varmaankaan liipannut edes läheltä? Tongue

No mutta, näin taas vaihteeksi enneunen, joka jo ehti toteutuakin. Smiley pieni flash-näky tulevaisuudesta, jossa luen tämän päivän Hesarista Kreikassa tapahtuvasta anarkistien mellakoinnista ja juon kulauksen vettä ja vesipisaroita roiskuukin lukemani kohdan päälle.

Muuten oli koko yö mustaa.
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #786 : 11.12.2008 20:39:51 »

Hei,
Näin joku aika sitten unen että meidän pienellä pihalla terassilla oli ison puun runko ei oksia tai lehtiä halkaistuna kahteen.

Jäin miettimään että mitäköhän tämä tarkoittaa ? Mielestäni hyvin voiva puu onnen hyvä juttu onkohan tämä vastakohta ?

Emisa
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #787 : 12.12.2008 16:25:06 »


emisa oisko sun oma kehitys nyt tuossa vaiheessa elämässä, nyt alkaa niiden lehtien ja muun hörsyilyn vuoro?
Minä näin unen jossa oli kaksi suonta ristikkäin ja laihaa verta siellä. Kai se mun anemiaa oli vai olisko voinu tarkoittaa muuta?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #788 : 13.12.2008 11:36:40 »

Taysikuu

Veri todella symbolisoi elinvoimaa-ja 2 suonta ristikkain-onko teilla kahdella jokin ongelma joka vaatii voimistumista?
En yhdistaisi tata pelkastaan anemiaan vaan johonkin ongelmaan, mutta ainahan niihin taytyy loytaa ratkaisu,
uskon symboleihin, kun 2 yhdessa menee itseensa ja miettii ratkaisua-sehan loytyy.
Ristikkain olevat verisuonet kertovat myos sielujen yhteydesta, joten...
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #789 : 13.12.2008 13:13:11 »

Hei,

Täysikuu kiitos vastauksesta..

Unohtu tuosta unestani sen verran kertoa että puu oli kaadettu ja se makasi nurmikolla kahdessa osassa...
joten en tiedä...

Emisa
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #790 : 20.12.2008 16:04:16 »

En tiedä minkä ihmeen "herätyksen" sain viime yönä unessani, sillä hieman ennen heräämistäni unessa alkoi soimaan ovikello ja herätessäni se kaikui vieläkin niin todellisena korvissani että unen pöpperössä menin ovelle katsomaan (ennen kahdeksaa ) että kuka siellä nyt näin aikaisin pimpottelee. Eihän siellä tietenkään ketään ollut.  2funny
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #791 : 20.12.2008 19:01:14 »

Näin viime yönä sellaista unta, että olin kovin hauras ja heikko ja raskaana ensimmäisiä viikkoja ja tapoin yksitellen minulle tuntemattomia ihmisiä, jotka kävivät päälleni. Mietin ennen tappoa, että miten tapan taloudellisimmin, koska olen niin heikko, että minun pitää säästää voimiani. Unessa oli myös kirkkaassa, kauniissa ja välillä jäisen kylmässä meressä seilaava suuri huippuhieno risteilyalus, jossa olin välillä ja välillä näin sen ylhäältä tai kauempaa. Ihmiset, joita tapoin, olivat pukeutuneet mustiin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
flover
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #792 : 22.12.2008 11:44:04 »

Hei
Olen nähnyt lähiaikoina pari sellaista unta, että olen suuren ihmislauman ympäröimänä.
Yhtä-äkkiä alan puhumaan erikieltä (tunnistamaton kieli) ja tärisen aivan kauheasti.
Niin kuin ennustaisin tai joutuisin sellaiseen transsiin, että kauttani välittyisi viestejä.

Ehkä ne vain ovat "outoja " unia, vailla  minkäänlaista merkitystä, mutta ne jäivät vain niin mieleen.

Muutto unet vaivaavat myös. Unessa muistan että minulla olisi asunto vielä muuallakin missä asun. Huolestun, kun en ole sillä käynyt aikoihin, että miten vuokranmaksu on unohtunut, ja että se pitäisi myös irtisanoa. Mutta sitten tulee tunne, että onneksi en luopunutkaan tästä asunnosta, että pääsen sinne asumaan.

Pääni on arvoitus !  2funny
tallennettu
mire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #793 : 28.12.2008 18:12:41 »

Hei!
Näin viime yönä unta, jossa minulla oli pienet kaksos vauvat, ja unessa yritin nukkua ja havahduin aina vauvan itkuun ja oikeasti heräsin aina siihen ja silloin tajusin kissani huutavan ovan takana oikeasti.  crazy2 Tätä tapahtui useamman kerrran yön aikana... Unissani voivottelin aina, että joudun jatkuvasti heräämään ja rauhoittamaan vauvat, ettei mieheni tarvitse herätä..  idiot2 weirdo!!!!  uglystupid2

aa, ja näin myös pätkän unta, jossa halailin ja suutelin vanhan opiskelukaverini kanssa ja hän kertoi pitävänsä minusta paljon, mutta itse tunsin kamalaa syylisyyden tunnetta viettäessäni aikaa tämän tyypin kanssa, koska asun avoliitossa oman mieheni kanssa.  crazy2

Että tällaisia... Hetken aikaa onkin ollut "hiljaista" unirintamalla, mutta mietin vain mistä nämä unet ovat saaneet syntynsä..  Shocked
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #794 : 30.12.2008 09:52:18 »

Alitajuinen mina on herattanyt feministiset hoivaajavaistosi elamaan lyhyesti sanottuna.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: