Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101522 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #810 : 17.01.2009 14:03:29 »


Lizzy pitäisiköhän sinun oikeasti tehdä selvää jostain "palloksi" muodostuneesta asiasta henkilön kanssa, ettet täräytä naamaan tai naamalle suoraan. Hienotunteisuutta ja pura pallon sisältö...........
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #811 : 17.01.2009 14:47:44 »

Hmm, olet varmasti oikeasti. Mutta olen mielestäni ollut ihan riittävän hienotunteinen. Jos ei tajua hyvällä niin sitten tulee suoraan naamalle en jaksa enää yrittää olla hienotunteinen.  knuppel2
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 14:52:19 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #812 : 17.01.2009 16:18:29 »

Outo uni: Saunoin pakastinarkun kokoisessa tilassa joka ei kyllä oikeen edes sauna ollut. Kun menin suihkuun, idiootti nainen oli laittanut suihkuöljyn tilalle huuhteluainetta. Levittelin sitä iholleni kunnes tajusin sen olevan vaatteidenpesuun tarkoitettua huuhteluainetta. Kysyin mitä ihmettä tämä aine on, hän siihen: "Se sitoo paremmin kosteutta ihoon". idiot2 crazy2



tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #813 : 18.01.2009 00:37:13 »

Tuuli-Hiuksissa: Onko elämässä tilanne, jossa tunne-elämä tai jotkut tunteet tulevat ihan iholle saakka? Vai olisiko aika päästää jokin tunne lähemmäs sinua?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #814 : 18.01.2009 00:42:58 »

Minun unessani oli kolme taistelulajien osaajaa: nuori teinipoika, päälle 30-vuotias mies ja saman ikäinen nainen. Nainen oli teinin opettaja ja hakannut matsissa vanhemman miehen, joka oli kuuluisa taistelutaidoistaan. Kaikkien kolmen taistelutyyli oli sama. Vanhempi mies oli tuohtunut siitä, että oli hävinnyt ottelun. Nainen selitti sen johtuvan siitä, että alkuposeeraus, jolla haastetaan vastustaja otteluun, menee miehellä vinoon. Sen jälkeen jokainen liike on vähän vinossa. Ja tosiaan: kun mies harjoitteli pystysuoran puunrunkoa esittävän piirroksen edessä, oli puunrunko aina vinossa, kun mies lopetti alkuposeerauksen. Puun olisi pitänyt pysyä suorassa. Nuori mies harjoitteli samaa ja osasi liikkeen niin hyvin, että se näytti suorastaan lasten leikiltä. Tämä ketutti vanhempaa miestä suunnattomasti, koska hän ei saanut millään alkuposeerausta oikeaan linjaan. Muistan miten hän kiristeli hampaitaan ja oli purskahtaa itkuun raivosta, kun niin simppeli asia ei vaan uppoa hänelle. Hän ei ollut vihainen nuorelle miehelle eikä naiselle, vaan itselleen omasta osaamattomuudestaan.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #815 : 18.01.2009 09:51:14 »

Tuuli-Hiuksissa: Onko elämässä tilanne, jossa tunne-elämä tai jotkut tunteet tulevat ihan iholle saakka? Vai olisiko aika päästää jokin tunne lähemmäs sinua?

Olet oikeassa. Hyvän miehen kunnon kosketus, mikä on kuuma ja aito. Embarrassed Kaipaus on yhtä ahdistava kuin tuo pakastinarkunkokoinen sauna.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
scorpio11
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #816 : 18.01.2009 21:19:51 »

Alla kirjoitetun unen näin runsas viikko sitten. Kirjoitin tuon saman blogisivulleni. Osaisiko kukaan kertoa mitä tuo uni tahtoi kertoa vai kertoiko vaan unennäkijän sekavasta mielialasta... idiot2

Unessa en tiennyt olinko kotona vai töissä, mutta käväisin välillä kellarissa hakemassa jotain. Kellarissa oli huoneita ja pitkä käytävä. Kerran kun käväisin taas alhaalla niin mietein ettenkö pelkää enää pimeätä. Huoneesta yläkertaan johtaville rappusille oli jokunen metri ja uskalsin sen mennä ettei pelottanut pitkän käytävän pimeys. Pysähdyin kuitenkin katsomaan pimeyttä miettien onko se nyt niin mustaa ja synkkää kuin olen aina ajatellut peläten. Tarkastelin pimeyttä ja näin kaukana käytävän päässä hieman vaaleata joka muuttui usvaiseksi valoksi. Seisoin ja mietin valehtelevatko silmäni katsoessani ja tuijottaessani pimeyteen liian tarkkaan. Vaalea usva lähestyi ja se näytti hetken hassulta kuviolta. Naurahdin ja ajattelin, että sehän kiemurtelee kuin Michael Jackson tanssiessaan. Hetken päästä ei enää naurattanut sillä valoisa usva muuttui enkelihahmoksi joka kantoi lyhtyä vasemmassa kädessään. Kasvoja en enää muista, mutta enkelillä oli tummat hiukset, vaalea 'mekko' päällä ja käsi joka kantoi lyhtyä oli suoraan eteenpäin. Tuijotin näkyä ja huomasin etten pääse liikkkeelle vaikka koitin kaikin tavoin päästä karkuun. Kurkkuani kurkisti, pelotti ja jalat olivat jähmettyneet paikoilleen. Koitin huutaa apua, mutta suusta ei tullut kuin pieni äännähdys. Huusin tai paremminkin kuiskasin 'Äiti, Isä'. Odotin, että joku kuulisi hiljaisen ääneni ja tulisi auttamaan minut pois kellarista. Outoa, että koitin huutaa Äitiä ja Isää, vaikka en loppujen lopuksi tiennyt olinko töissä vai kotona enkä edes muistanut keitä olikaan yläkerrassa vai oliko kukaan.

Joka tapauksessa paikka unessa ei ollut todellinen kotini eikä työpaikkani. Se yhteys vanhempiini tuolla paikalla oli että pitkä käytävä muistutti sen talon kellarin käytävää jossa isä oli ollut joskus töissä. Portaat yläkertaan muistuttivat hieman talon rappusia jossa äitini joskus asui. Ehkä nämä toivat vanhempani mieleeni ja koitin heitä kutsua. Yht'äkkiä huomasin, että olin kallistunut vaakatasoon jalat enkeliä kohti. Usva kulki pikku hiljaa 'ylitseni' levittäytyen käytävään. Samalla se aivan kuin veti minua puoleensa. Pelkäsin kamalasti kun en tiennyt mistä on kyse - hyvästä vai pahasta. Aloin potkimaan mielettömästi vastaan. Erittäin ahkerasti käytin vasenta jalkaani. Sanoin myös jotain mutta mitä sitä en enää muista... heräsin unesta ja vasen jalkani roikkui sängyn laidalta alas sekä oli tunne kuin olisin huutanut unissani.
tallennettu

"Ei se, miltä me näytämme,
eikä se, mitä me aikaan saamme,
merkitse sen rinnalla mitään,
mitä me olemme toinen toisellemme."

Aurinko Skorpionissa
Nousumerkki Neitsyessä
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Jousimiehessä
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #817 : 19.01.2009 11:07:08 »

Hei,
Kaksi hammasta lähti viime yönä unesani. Eka tippui pala, mutta lavuaarista kun nostin niin olikin kokonainen hammas ja sitten lähti vielä toinen (kulmasta) hammas. Molemmat oli isoja ja puhtaita.
Soitin mummilleni ja mummini varasi hammaslääkäriajan mieheltäänsä (joka ei ole tosielämässään hammaslääkäri). Hammaslääkäri oli isäni lapsuudenkodin maisemissa.
Sitten katsoin peilistä niin näin siistit ikenet näitten lähteneiden hampaisen paikalta. Sen näköistä että voisi tulla uudet hampaat vaikka ei mitään sellaista näkynytkään.

Eräässä unikirjassa luki että hampaiden lähteminen tarkoittaa kuolemaa ?

Emisa
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #818 : 19.01.2009 15:05:49 »

Taas tunne-elämään liittyvä uni:

Unessa elin mennyttä elämää, mutta unessa oli TAAS "se mies" joka on joko ehkä ennuste siitä tulevasta oikeasta koska tämä on aina tiettyinä ajankohtina toistuva uni. Unessa mies oli tumma käkkäräpää (ei mustaihoinen.) Miestä en siis tunne, on tuntematon. Oltiin talossa jossa meidän seurana oli pikkutyttö. Tyttö kysyi tältä mieheltä; että "oletko sinä setä tuon tädin; Mies siihen; " Olen, ja tulen olemaan vielä paljon enemmänkin". Istuttiin miehen kanssa sohvalla, ja tunsin valtavaa vetovoimaa häntä kohtaan. Kurottauduin häntä kohdin; hapuilin hänen niskaansa ja istahdin hänen syliin suudellen häntä Embarrassed

-Oli todella vaikea herätä tähän maanantai aamuun.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #819 : 02.02.2009 12:31:13 »

Viimeviikon aikana olen nähnyt kaksi unta ex-miehestäni ja minusta. Oikeassa elämässä siis erosimme reilu kolme vko takaperin, syynä oli intiimin läheisyyden puute hänen taholtaan. Siksi nuo kaksi unta onkin niin mielenkiintoisia, eli käynkö läpi haaveitani ja toiveita mitä minulla oli suhteen aikana? Ensimmäisessä unessa juttelin ex-mieheni kanssa, myös unessa siis eronneena. Kesken kaiken hän sanoi, "anteeksi, mutta mun on pakko tehdä tää." Minkä jälkeen hän nosti minut syliin, kantoi sänkyyn, suuteli ja kävi päälle makaamaan. Tunne oli ihanan intohimoinen, ja olin sata-nolla onnessani, kun mietin että vihdoin hän koskee minuun niinkuin olen toivonut.. Siinä sylissä ja tiukassa halauksessa oli vain niiiin ihana ja hyvä olla! Yhtäkkiä hän lähti etsimään jostain kondomia, mutta ei löytänyt. Ja etsintä sen kuin kesti. Itse mietin mielessäni, että ei hitto, taasko sillä on jotain muuta puuhaa kuin tämä... Että mitä väliä on jollain kondomilla, onhan meillä jo lapsikin??  Cheesy Otti vähän päähän herätä...  Grin

Toisessa unessa olimme baarissa. mies istui baaritiskillä, hänen luokseen tuli ventovieras nainen juttelemaan hänelle. Siis selvästi kiinnostuneena hänestä. Itse kävelin paikalle päälläni tummanvioletti satiininen täyspitkä yöpaita. Tämän päällä oli aamutakki, minkä avasin mennessäni miehen eteen. Minä sekä mies hymyilimme toisellemme, samalla kun hän liu´utti käsiä selässäni ja pakaroissani. Oloni oli hyvä ja lämmin, Kosketus tuntui ihanan aistilliselta. myös mies oli tyytyväinen että olen hänen kumppani. Hymyilin vieraalle naiselle ystävällisesti, joka oli selvästi hämmentynyt tilanteesta. Käännyin halaamaan miestä, samalla hän muuttui joksikin toiseksi mieheksi. Minulle täysin vieraaksi, suht tummaksi, kihartuvahiuksiseksi. En ole aivan varma, mutta ei ollut mielestäni suomalainen. Tiesin että halaan miestäni, silti se tuntui oudolta, kuin olisi vierasta halannut. Ja uni päättyi..

Eli mitä hittoa teen baarissa violetissa yöpaidassa? Muistaakseni nainen kai oli vaalea? En ole varma. En kokenut häntä uhkana, vaan olin ystävällinen. Ja onko sillä asialla osuutta uniin, että oikeassa elämässä päässäni on "katkaisija", mikä kääntyy sinkkuna OFF-asentoon seksuaalisuuden ja seksin kannalta. Eli siis sinkkuna seksittömyys on minulle luonnollista. Vähän kuin siis laittaisi TV:n valvetilaan.. Muut saavat olla eri mieltä...   Wink Eli käsittelenkö nyt sitten unessa sitä tosiasiaa, että kukaan ei todellakaan koske minuun?  buck2  Cry
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Anamarie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #820 : 02.02.2009 19:32:43 »

Näin pari viikkoa sitten todella voimakkaan tuntuisen, oudon, jopa hassun unen...
Unessa olin aluksi ystävieni kanssa melko pienessä hirsitalossa. Jäin yksin saunakamariin, jonka hirsiseen seinään oli kaiverrettu suunnilleen nämä sanat:

"Riina,
Nyt tiedän että entisessä elämässäsi olit voimakas parantaja. Seuraavassa elämässäsi saat lahjasi taas käyttöön.
-Mikaelisi"

 Huh

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #821 : 03.02.2009 12:02:52 »

Näin mainosunen tölkillisestä srilankalaista inkivääriolutta. Meninkin sitten aamulla ostamaan tölkillisen srilankalaista inkivääriolutta, ihan hyvää oli, kyllä mä silti toivoisin että mun alitajunta voisi parantaa unen tasoa etten näkisi pelkkiä mainoksia.  Sad
tallennettu
Valkoinen varpunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #822 : 04.02.2009 15:32:07 »

Unessani kaunis, pieni valkoinen varpunen hyppäsi vatsani päälle. Sen katse yritti kertoa minulle jotakin, jota nyt kuumeisesti pohdin???
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #823 : 05.02.2009 08:43:34 »

Valkoinen varpunen tuo sinulle puhtaan ja kauniin viestin-tiedat kohta mista on kysymys.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #824 : 05.02.2009 14:57:14 »

Kuulkaas unitulkitsijat kun näen nykyisin 2-3 kertaa viikossa
ahdistavaa painajaista ex-vaakamiehestäni, kuinka hän yrittää tunkeutua
uuteen kotiini ja elämääni. Shocked

Hänen asenteensa on erittäin aggressiivinen ja dominoiva ja kieroileva.

Unet ovat aina hiukan erilaisia, mutta juoni on sama ja ne ovat tosi ahdistavia
ja välillä pelottavia ja herään aina sydän pamppaillen kauhusta,
kun olen joko juossut kotiini exä kintereilläni ja yrittänyt lukita oven siltä
tai sitten hän kieroilee pirullisia juonia menettääkseni kotini.
Esim. yhdessä unessa hän tekaisi jonkun tekosyyn, että poliisi halusi tulla kotiini hakemaan minut pois.

En kysyisi, jos nuo olisivat jääneet vain yhteen uneen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: