Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2102955 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #795 : 04.01.2009 11:25:30 »

Kolmivaiheisia unia menossa, edelliset kolme on jo toteutuneetkin aika lyhyellä ajalla.
Mutta nyt uudet kehiin, ensimmäisessä olin louhintapaikalla jossa miehet avolouhoksessa tekivät työtä. Varoitin heitä että pois sieltä vuori sortuu, kun näin miten rako kalliossa alkoi levitä. Toinen oli että löysin hopearahan se oli 10 mk ja kun aloin kaivamaan siitä kohtaa syvemmälle niitä tuli lisää. Sitten olin vanhassa talossa ja kaivoin seinän sisältä kaksi upeaa hopeista biermaijer-tyyppistä isoa tarjotinta, jotka olivat kiiltäviä, kuin uusia. Jatkoin tutkimista, niin sieltä löytyi tauluja, ensimmäinen oli ikonin tyylisesti maalattu monta pientä hahmoa samassa taulussa, muut kolme olivat naivistisia ei mitään huipputöitä, sanoinkin että nämä ovat tämän talon omistajan tavaroita, pitää antaa ne hänelle.
Nämä unet ovat vaikeampiselkoisia edellisissä oli tutut ihmiset mukana ja ne toteutuivat juuri niin kuin näinkin ne.
Kiitos jos joku voisi vähän valaista!!!  Shocked
 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #796 : 04.01.2009 12:19:59 »

Ohoh Mateve

Taitaa olla niin, etta henkisissa loydoissa alkaa olla tuloksia ja mielestani sinut palkitaan jollain tavoin rehellisyydestasi!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6580


Profiili WWW
« Vastaus #797 : 04.01.2009 13:06:42 »

mateve
hopea on kuun metalli,
ehkä pääset sinuiksi (10/täyttymys) jonkin vanhan tunteen (mummonmarkkoja/realiteetti) kanssa,
kuin myös sinulla on tunnetasolla paljon arvokasta tarjottavaa (hopeiset tarjottimet)
ja
ehkä tuo ensimmäinen unesi oli kollektiivista talouden romahtamista,
aavistat sen, pluto maan rikkauksien vartijana kauriissa,
mutta tulet itse pärjäämään elämänkokemuksesi (vanha talo) myötä,
taulut kuvastavat jollain tapaa leijonaa,
mummon perintö lapsenlapselle?
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #798 : 04.01.2009 14:13:06 »

Kiitos Diamond ja Nikki  smitten

Niin  leijona AC - vuosi alkamassa. Nikki tuo tauluista sanomasi tajusin että vanha ortodoksi uskonto, se ikoni, on minussa soluissa ja se mummon perintö lapsille, on tätä uudellaista ajattelua Maailmankaikkeudesta ja sen merkityksestä rakkautena sydämestä, tuo  leijona teemaa..
Lapsenlapseni  leijona tyttö on niin rakas ja opettaa mummoaan vielä varmasti.
Ja nuo mummonmarkat, ne olen kyllä täällä hesassa pannut kiertoon, uudenaikaisella tavalla, hyvä minä. Tarkka markka aika uusiksi.....eli pois niukkaa vanhaa energiaa....
Kiitos sielunsiskot...

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #799 : 04.01.2009 15:37:41 »

Hei,

mitä tulee mieleen näinkin hurjista unista: toissayönä näin unta, että äitini lakkasi hengittämästä ja koin sen niin, että hän siirtyi ajasta iäisyyteen. Jälkeenpäin ajatellen uni ei välttämättä kyllä kertonut, että äiti nukkui pois, jotenkin vaan tulkitsin sen pelkotiloissani ilmeisesti niin. Viime yönä näin unta, missä oli useita arkkuja, yksi musta arkku punaisilla kukilla ja ainakin kolme valkoista arkkua (voi olla, että niitä oli enemmänkin). Katselin arkkuja ikäänkuin korkeammalta alaspäin, ikäänkuin olisin ollut ollut esim kirkossa
parvella. Jotenkin jäi sellainen olotila kuin en olisi ihan ollut arkkujen kanssa kuitenkaan varsinaisesti tekemisissä.

Tuo musta arkku oli aika hurja siinä valkoisten keskellä ja ajatuksia herää kaikenlaisia, jonkun vaiheen loppuminen elämässä esim.

Äitini  on sairas ihminen, mutta ei kuitenkaan ainakaan tällä hetkellä mitenkään erityisen huonona. Isäni siirtyi taivaan enkelikuoroihin muutama vuosi sitten, mikä oli tosi raskas vaihe elämässäni. Pelkäänkö äitini puolesta vai voiko tämä kuvastaa muitakin elämän osa-alueita ?

Kiitos vastauksista !   angel angel

af
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #800 : 05.01.2009 19:23:54 »

Näin viime yönä unen, jossa tämän asuinkaupunkini keskusta oli veden vallassa. Vettä oli pari metriä. Silti se tuntui ihan normaalilta. Olin "treffeillä" yhden miespuolisen kaverini kanssa ja kävelimme tätä kauppakatua (tai ilmeisesti menimme jollain lautalla). Sitten yhtäkkiä vedessä oli tämä krokotiili ja sain idean uida kilpaa krokotiilin kanssa. Krokotiili ymmärsi asian ja uimme sen kanssa kävelykadun päästä päähän. Teimme sen muutaman kerran uudelleen, koska se oli niin hauskaa.

Tosi outo uni. En pelännyt yhtään krokotiilia, vaikka se oli ihan valtavan iso.
En muista kumpi voitti uimakilpailut, mutta se ei tuntunutkaan tärkeältä.

Itse asiassa jos tarkemmin ajattelen, niin enemmänkin sukelsin kuin uin tuossa unessa. Ja se oli vaivatonta.
Vaikka näin normi-elämässä olen huono uimaan, puhumattakaan sukeltamisesta, jota kohtaan minulla on kammo.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009 19:27:22 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #801 : 05.01.2009 22:08:42 »

Tigrix, teet selvästi sovintoa tunteidesi ja pelkojesi kanssa.  Smiley Vaikka "uppoat" niin se ei olekaan niin pelottavaa kuin luulit.

Indiiman unesta tuli mieleeni, että mä tapoin yhtenä yönä unessani kampaajani.  Huh Suutuin kun se hääräs mun hiuksien kanssa eikä kuunnellu yhtään mitä mä toivoin, vaan teki niin kuin itse halusi. Mä tapoin sen niillä kampaajan saksilla ja lähdin pois.  idiot2 Ei ollu kukaan ihminen, jonka olisin edes tavannut oikeassa elämässä saati tuttu. En tiedä mistä tuo tuli, en ole ikinä nähnyt tuollaista unta. Minä olen kyllä kuollut unissani monesti ja minut on ammuttu ja tapettu, mutta en ole kyllä itse tappanut ketään ennen tuota.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #802 : 06.01.2009 02:45:03 »

Unia:
Valtavan kokoinen kristalli vatsassani

Toisessa unessa kopioin itseni toiseksi samalaiseksi Lariksi. Siinä se seisoskeli vierelläni kuin elävä meikäläinen. Sitten ajattelin että hyppäähän takaisin messiin ja selänläpi tuli itteeni. Meikäläisiä on kaks  Grin

Copy / Paste on kyllä näppärä juttu. Bravooo Cool
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Siljuriina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #803 : 11.01.2009 23:56:33 »

Ystäväni kuoli jokin aika sitten. 
Hänen kuolemansa jälkeen olen halunnut ottaa hänen siskoonsa yhteyttä, jota en ole koskaan tavannut.
Mutta uskoisin, että hän tietää minusta.
Rohkeus on kuitenkin pettänyt ja yhteydenotto on vieläkin tekemättä.
Silloin alussa kyselin jopa ystävältäni jonkinlaista merkkiä siitä haluaako hän että otan yhteyttä hänen siskoonsa. Ja yleensä mitä miltä hänen siskonsa olisi minun yhteydenotostani.


Mutta nyt parina viikkona olen sitten nähnytkin unta tästä ystävästäni ja hänen siskostaan.
Ensimmäisessä unessa näin vain pienen pätkän unta jossa tapasin tämän siskon.
Jotenkin unessa oli mukana myös tuttuni lehdessä ollut kuolinilmoitus. Jotenkin uneen liittyi myös minun ystävälleni antama sormus.
Unessa tapaaminen oli ihan miellyttävän oloista, vaikkakin uni oli todella lyhyt.
Pari päivää siten näin unen jossa olivat mukana sekä ystäväni että hänen siskonsa.
Sen enempää tapahtumista en muista, koska uni oi jälleen todella lyhyt pätkä.

Sainko unen myötä odottamani vastauksen ja kaksi samantapaista unta peräkkäin, onko vihjaus etten unohtaisi asiaa.
Työkiireiden vuoksi en ole viime päivien aikana ehtinyt pahemmin asiaa ajatella.


tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #804 : 12.01.2009 12:44:19 »

Jotain semmoista että pensaasta hyökkäsi susi kohti, tosin väisti kun aloin uhkaamaan veitsellä.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #805 : 13.01.2009 00:01:10 »

Siljuriina. Minusta uni on selkeä merkki vainajalta, että käy tapaamassa hänen siskoaan, kuten olet suunnitellut aiemmin. Tapaaminen menee varmaan asiallisenoloisesti läpi, mutta sitten se on ainakin tehty. En usko, että olisit saanut näitä merkkejä, jos tapaaminen ei olisi hyvä idea tai vainaja olisi sitä vastaan kuoltuaan.
tallennettu
Siljuriina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #806 : 13.01.2009 01:00:04 »

Siljuriina. Minusta uni on selkeä merkki vainajalta, että käy tapaamassa hänen siskoaan, kuten olet suunnitellut aiemmin. Tapaaminen menee varmaan asiallisenoloisesti läpi, mutta sitten se on ainakin tehty. En usko, että olisit saanut näitä merkkejä, jos tapaaminen ei olisi hyvä idea tai vainaja olisi sitä vastaan kuoltuaan.

Kiitos AthaMaarit!

Tämä menee jo ennustuksen puolelle, mutta
Nyt olen enemmän alkanut miettimään, mitä tämä sisko ajattelisi minun yhteydenotostani.
Jos viitsisit katsoa tämän, oisin ikikiitollinen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #807 : 13.01.2009 09:23:50 »

olipas sekava uni.. ihastuin jonkinlaiseen goottipoikaan, joka on todellisuudessa mahd. kaukana toiveista. oli bileet, koetin etsiä autoa, jolla ajaa poika jatkoille. minulla oli valtavasti takkeja säilössä jossain narikassa, niin että lähdöstä ei tullut mitään. heh.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #808 : 14.01.2009 22:58:40 »


oletko Elwyn jonkinlaisessa ahdistavassa elämäntilanteessa, jotain päätöksiä olis tehtävä tai muuttaa kenties elämän suuntaa?
Maailmanloppuhan täytyy olla uuden alku....
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #809 : 16.01.2009 13:46:29 »

Mä pelasin yks yö unessani jalkapalloo ja onnistuin potkaseen sen pallon suoraan jonku toisen pelaajan naamaan. Ihme unia. Koskaan pelaa mitään jalkapalloo. 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: