Sivuja: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2100856 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Sic itur ad astra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #2505 : 20.02.2012 14:34:15 »

Viime yönä uni vaihtui useasti.

Ensin seurasin naista, joka oli luopumassa koirastaan ja syy oli siihen se, että koira käyttäytyi tätä naista kohtaa vihaisesti. Mietin unessa, että varmasti nainen on tehnyt koiralle jotain ja koira siksi puolustautuu siten. Koira alkoi aina välillä näykkimään tätä naista. Hän istui autossa etupenkillä ja koira takapenkiltä alkoi näykkiä korvaa ja päätä.
Yritin saada koiraa luokseni, joka luimuili ja pelkäsi alistuen. Yritti välttää minua, mutta yritin vain rauhallisesti kyykylteen kutsua luokseni ja ojensin hänelle kättä. Pian hän alkoi nousemaan ja haistelemaan minua.

Kohta oma veljeni tuli käymään luonani, hänellä oli papereita mukana ja sanoi,että kohta perinnönjako on valmis. (meillä on oikeasti menossa tälläinen ja se on viivästynyt usean kuukauden)
Kohta olinkin hiekkarannalla, jossa oli tyyni kaunis järvi/meri ja aurinko oli laskemassa.
Duudsonit Jukka oli kanssani, hän alkoi rannalla tekemään voltteja ja minä seurasin kävellen häntä.

Pian olin toisella veljelläni kylässä ja tuli tunne, että tahdon pois sieltä. En keksinyt keinoa miten kertoisin sen ja aloin valittamaan mahaani. Sanoin, että kotona olisi kivempi olla ja kun mahaakin koskee. Poistuin hänen luota parvekkeen kautta ja kiipesin aidan yli.

« Viimeksi muokattu: 20.02.2012 14:36:03 kirjoittanut Sic itur ad astra » tallennettu

Nousu,Aurinko,Merkurius & Venus Vaa'assa -*-Kuu & Mars Jousimiehessä.

Vox audita perit, littera scripta manet~Sanottu sana katoaa, kirjoitettu sana pysyy.
Indium
Vieras
« Vastaus #2506 : 20.02.2012 14:43:55 »

Haa, Astropalstauni Cheesy Luin palstaa isolta, varmaan 22" näytöltä. Oli ketju jossa eriteltiin minun elämäni erityispiirteitä, luin sitä ihastuksissani (kuinkas muutenkaan Grin ) ja nimimerkki Athatha (hmm...) oli kirjoittanut luettavakseni, "Kysyin noidilta, heiltä tuli positiivinen 'ör'. Kaikki tämä on totta." 
tallennettu
nono
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2507 : 20.02.2012 18:49:15 »

Hei!Kysyin unestani ennustajalta ja hän tulkitsi sen näin:eli suu unessani tarkoittaisi perheen rikastumista uudella tulokkaalla! Smiley
Ja silmä huonoa raha tilannetta ja jotain huonoa tapahtuu töissä.Itse en kyllä töissä ole.Mitä ootta mieltä voisiko pitää paikkaansa?ootteko kuullu tällasesta ennen?
ja kiitos sinulle joka vastasit viestiini sekin voi pitää paikkaansa!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2508 : 21.02.2012 12:55:18 »

Unessa kävin fysioterapeutilla, siellä oli toinenkin asiakas ja hänelle näytettiin minun kropastani kaikki, mikä hänessä oli vialla. Sitten sain vähän itse jotain hierontakäsittelyä hartioihin.

Oli myös toinen uni jossa oli keksitty hellävaraisempi tapa pitää mehiläisiä, ne olivat valtavissa pitkulaisissa jaloilla seisovissa laatikoissa jotka aukesivat päistään. Hunaja oli isoina palloina laatikoiden "lattialla". Kuljin niittyjä jonkun kanssa ja me kerättin niitä palloja haavilla. Katsoin tv:stä jotain dokumenttia missä mehiläinen imi suuhunsa hunajaa oikein jostain hunajamöykystä, niin läheltä kuvattuna että sen pää täytti puolet tv-ruudusta, ja sanoin ääneen että se näytti kärpäseltä.

Sitten oli vielä joku kolmas uni, öö, ruotsinlaivalla menin ees taas Itämerta äitini ja veljeni kanssa. Oltiin siis käyty jo Ruotsissa ja aiottiin jättää vieläkin kaikki tavarat hyttiin ja lähteä sinne päin uudestaan. Laskin mielessäni, että nyt jos menee Ruotsiin, sieltä on pakko tulla vielä kerran takaisin.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2012 12:59:22 kirjoittanut Indium » tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2509 : 21.02.2012 13:02:18 »

Näin viime yönä unta jossa minulla oli todella kylmä, tärisin kylmästä. Taisin jopa käydä hereilläkin ja miettiä että onkohan joku jättänyt jonkin ikkunan auki kun on niin hemmetin kylmä.
Ennen kuin menin nukkumaan, toivoin, että saisin edes hetken aikaa ottaa sen kylmyyden tunteen mitä mieheni nyt kokee itselleni, ja että hänelle tulisi lämmin. Cheesy hän on siis viettänyt viime yön ulkona metsäleirin vuoksi.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Indium
Vieras
« Vastaus #2510 : 22.02.2012 11:32:30 »

Mä olin nyt unessa jonkinlaisella rippileirin tyyppisellä ja mulla oli kämppiksenä tyttö, jota vastaan olin voittanut oikeudenkäynnin. Tuo tyttö oli mulle tosi katkera ja ilkeä ja huuteli kaikenlaista. Kävin suihkussa oman huoneen nurkassa, sitten olikin jo seuraava ilta olin tulossa saunasta. Tyttö olisi halunnut, että otan meidän huoneen väsähtäneet huonekasvit mukaan suihkuun, mutta en millään jaksanut mennä taas suihkuun kun tukka oli vielä märkä.

Sitten me nukuttiinkin parisängyssä (unen alussa oli eri sängyt) ja kysyin häneltä, että olenko minä hänen mielestään hänelle velkaa jotain, ja jos olen, niin sanoisi suoraan ja minä voisin tehdä asialle jotain. Hän kuunteli, intensiivisesti silmiin katsoen. Tuli jokin kuulutus kuin Big Brotherissa konsanaan ja me juostiin käytävälle.
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #2511 : 22.02.2012 12:32:44 »

Näin unta, että yhden firman, johon olen hakenut töihin, toimitusjohtaja (en ole tavannut, enkä tiedä kuka hän on) antoi minulle avaimen ja kertoi, että mistä saisin rahaa. Tj sanoi, että hoida homma parhaaksi näkemälläsi tavalla ja että hän luottaa minuun.

itse yritän olla innostumatta liikaa, mutta jotenkin tuossa oli positiivisia merkkejä  Cool
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2512 : 23.02.2012 12:46:08 »

Unessani taisin olla jossain viihteellä, sillä toiminta oli jotenkin semmoista.. utuista  buck2 Puhelin on siinä tilassa vihon viimeinen kapistus, mutta kummasti sitä vaan näpelöin ja ihastukselleni viestitin, että tuleeko hän piakkoin ja kömmin samalla rappukäytävässä eteenpäin.. tällä meidän porrastasanteella oli joka ray.n pelikone, jota tietenkin piti jäädä näpelöimään ja samassa ihastus soittikin, sano heti ensimmäiseksi minä rakastan sinua.. vitsivitsi  knuppel2 Pelasin siinä samalla, veikkasin jotain lukuja, 3 ja 10 ja niitä tulikin useampia, mutten tajunnut siitä oikein mitään  idiot2

 Wink K
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2513 : 25.02.2012 00:18:34 »

Jännä uni Somalla. Ei tosin mitään erityistä nouse mieleen mulla ainakaan.

Itse näin kaikessa lyhykäisyydessään unta, että lentolippu Hollantiin kuukauden päästä lähtevälle lennnolle maksoi 400 euroa. Ostin sen lipun. Uni oli tosi.... vihreä.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2514 : 25.02.2012 11:55:18 »

Nyt tulee piiiiiitkä uni!

Ruotsinlaivalla alkoi uni, minä ja kihlattuni oltiin siellä. Vesi oli upean sinistä. Laivalla oli jokin lasiseinäinen vedonlyöntikoju, jonne jotkut kaksi porhoa olivat hyvää hyvyyttään jättäneet hirveästi rahaa niin, että ihan kaikki kaikki "supermarkalle" lyödyt vedot toivat rahat n.110-kertaisina takaisin. Olin aikaisemmin lyönyt vetoa jostain muusta, ja saanut pikkuisen rahaa takaisin. Istuin punaisella penkillä, ja sitten unessa tuli tosi kummallinen kohta jossa pieniä lapsia putosi johonkin jäävesialtaaseen ja he kuolivat heti. Entinen koulukiusaajanikin oli siellä pienenä lapsena, ja putosi sinne jääveteen, mutta nousi pinnalle huutamaan apua. Kiskoin hänet kädestä ylös (ylsin tekemään tämän siitä missä istuin) ja ajattelin tämän olleen jo toinen kerta, kun pelastin hänen henkensä.

Laskimme kihlattuni kanssa rahojamme. Minulla oli 50 ja 150 euron seteleitä jotka olivat ihan samanvärisiä. Päätimme laittaa satasen yhteistä rahaa "supermarkalle" ja kihlattuni sanoi, että voin laittaa kympin sille mille aiemminkin. Lähdin kävelemään kojua päin, ja olin vähän haikea siitä, että kihlattuni ei halua liikaa liian helppoa rahaa vaan haluaa pelata pelaamisen takia. Sain kojulta 11 000 euroa ja risat (11 698 tai jotain), ja kävin laivan kaupassa ostamassa kaksi paperikassillista jotain viinoja ja viinejä joita kanniskelin koko lopun unta.

Aioin mennä lyömään lisää vetoa, tiesin lompakkooni jääneen vielä 50€. Kojussa oli jokin muuttunut, minua aiemmin palvellut nainen oli toisella luukulla ja aikaisemmalla palveluluukulla oli joku elämäänsä kyllästyneen näköinen mustahiuksinen tyttö, joka vain ohjasi minua sinne toiselle luukulle. En halunnut, että sama nainen palvelisi minua, ja jätin ajatuksen.

Laiva pysähtyi jollekin pikku saarelle, ja saimme käydä maissa. Kihlattuni kanssa kävimmekin heittämässä kävelylenkin tosi äkkiä, olisin palatessa eksynyt ilman häntä koska en olisi nähnyt valkoisia ovia urheilukentän vasemmalla puolella. Laiva olikin nyt oikeastaan bussi, johon nousimme. Silti pidin sitä laivana, ja se hetken jatkoi matkaakin vedessä hurjasti huojuen. Sitten koitti uusi pysähdys, joka näytti kaikin tavoin täsmälleen samalta kuin aikaisempi. Nousin yksin bussista pois, ajattelin että nyt tiedän mitä tehdä koska tunnen saaren. Lähdin etsimään Alkoa, löysinkin sen, ja siellä mietin että nyt kun on hirveästi rahaa, voisi ostaa kalliita viinejä. Oli kuitenkin lauantai, kello oli puoli 4, ja omistaja antoi valomerkin, joten oli lähdettävä ilman mitään ostoksia.

Ulkona harhailin hetken. Oli mielettömän lämmin ja kuorin muutaman vaatekerroksen päältäni, alimpana minulla oli tulipunainen röyhelöinen erittäin syvään uurrettu t-paita (jonkalaista en ikinä pitäisi oikeasti Grin ). Päädyin johonkin kämäiseen hostelliin. Menin huoneeseen joka oli täynnä muiden vaatteita, kävin makuulle sängylle sinisten farkkujen viereen, ja ajattelin ihastutani ja jotain nakuhalailuhetkeä hänen kanssaan jonka olimme hiljattain viettäneet. Mietin, miten siitä voisi kertoa kavereille ilman, että he pitäisivät minua ihan kamalana kihlattuni selän takana touhuajana. Sitten havahduin - laiva odottaa! Juoksin ulos, löysin urheilukentän ja muistin että piti juosta vasemmalle valkoisille oville, mutta jalkani kipittivät itsestään roimasti ohi. Askel oli pitkän aikaa kevyt ja lentävä, mutta holtiton, ja en millään saanut juostua ovia kohti vaikka monta kertaa yritin. Jotenkin lipsahdin kaupungin puolelle, tiesin olevani Indonesiassa ihan vieraalla saarella.

Joka askel jonka otin vei minut kauemmaksi, ihan jokainen, enkä tiennyt miten korjata asiaa. Kaupunki oli aivan kaistapäinen, katuja hädin tuskin oli olemassa vaan talojen välissä oli portaikkoja ja rakennuksiin oli tehty kulkuväyliä. Yritin soittaa kaverilleni, mutta kännykästäni kuului "Tavoittelemaanne henkilöön ei saada yhteyttä, koska hänellä on nyt hiukset huonosti". Yritin uudestaan, tuli sama viesti. Ahdistuin. Nousin portaita huoneen tyyppiseen valkeaan kulkuväylään, ja siellä seisoi kiharahiuksinen tyttö, joka takaapäin näytti siltä kaveriltani jolle yritin soittaa. Kysyin "puhutko suomea?" ja hän kääntyi, en tunnistanut hänen kasvojaan, mutta hän kyllä puhui suomea. Kysyin miten pääsen valkoisille oville, hän vei minut rantaan ja sanoi "Sun kannattaa katsoa täältä päin tätä saarta", ja yllättäen kaikki talot ja muut näkymät oikein siirtyivät ja loksahtivat paikoilleen. Olin onnistunut harhailemaan aivan saaren päähän asti. Näin ne valkoiset ovetkin, tosi kaukana saaren toisessa päässä. Lyhin reitti niille oli veden pinnan alla olevat pitkospuut, jotka notkuivat pahoin kun laskin pinkit vaelluskenkäni niille, enkä kyllä kenkiäkään halunnut kastella. Hetken mietin, sitten päätin kokeilla saaren toista reunaa, ja olinkin jo bussissa. Bussi ajoikin ihan kunnon katua ja jotenkin tiesin, missä nousta pois.

Pois noustuani vilkaisin vielä ympärilleni. Olin jonkin talon katolla, alapuolellani Suomalainen Kirjakauppa ja sen vieressä "Yök vai ei?"-niminen ruokakauppa. Cheesy Käännyin ympäri, talojen välissä portailla seisoi joku kuninkaan violeteissa vaatteissa ja kruunu päässä ja poltteli suurieleisesti. Ajattelin, että tällä saarella ihmiset elävät hetkessä mielettömän hienolla tavalla. Taas sellaisessa huoneen tyyppisessä valkoisessa kulkuväylässä kohtasin porukan suomalaisnuoria, ja pyysin heitä auttamaan minua pääsemään valkoisille oville. He sanoivat, että auttaisivat jos kaataisin yhden tytön siiderin sekaan kossua, joten tein niin, ja he nauroivat ja ottivat valokuvia. Sitten he soittivat entiselle koulutaksini ajajalle Suomeen, ja ihmettelin, että ajaako hän nyt Suomesta asti tänne Indonesiaan. Kuitenkin hän oli osannut passittaa paikallisen taksin luokseni, kohta se jo kurvasi paikalle. Kysyin mikä on taksin taksa, he sanoivat "Sun pitää mennä lakien mukaan" mutta huijauksen pelossa tarkensin, että onko tämä kallista vai halpaa. Halpaa sen kai piti olla. Laitoin repun selästäni taksin konepellin alle, viinat ja viinit takapenkille, ja takaluukkukin oli auki, mutta pistin sen kiinni. Auto oli vanha pitkä vaaleansininen laatikko-Volvo, tosin sen takaluukku oli Sedanin, ja kuskina vanha nainen. Istuin kyytiin. Autossa oli kojelaudan tilalla vain vaaleansinistä samettia ja ratti, ja kojelaudan sisältä oli avattavissa kaksi varaistuinta, joiden selkänojat nainen työnsi pois tieltä.

Nainen lähti ajamaan ja puhui ensin vierasta kieltä jota ymmärsin kuin englantia, mutta vaikka en itse sanonut mitään, hän alkoikin tapailla suomea sen vieraan kielen sekaan. Ensimmäinen sana oli "Kiva", sitten suomea tuli enemmän. Hänestä tuo kyseinen reitti valkoisille oville oli kiva, koska tie oli niin huono, ettei hänen tarvinnut ajaa lujaa. Kun pääsimme kaupungilta sen tien päähän joka vie oville (eli melkein heti), hän pisti pakin päälle ja alkoi ajaa tietä takaperin hurjaa vauhtia sivupeileistä suuntaa katsoen. Kysyin syytä tähän, hän sanoi että kun ei nenä ja silmät valaise tarpeeksi. Sitten hän laittoi radion päälle, siellä soi Sigur Rós, ja nainen hihkui riemusta että täällähän tulee musiikkiakin. Heräsin.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #2515 : 25.02.2012 18:15:10 »

Näin unta, että yhden firman, johon olen hakenut töihin, toimitusjohtaja (en ole tavannut, enkä tiedä kuka hän on) antoi minulle avaimen ja kertoi, että mistä saisin rahaa. Tj sanoi, että hoida homma parhaaksi näkemälläsi tavalla ja että hän luottaa minuun.

itse yritän olla innostumatta liikaa, mutta jotenkin tuossa oli positiivisia merkkejä  Cool

No totta tosiaan, olipas tosi positiivinen uni, ratkaisun avain on annettu sulle! Onnea ja menestystä!  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2516 : 26.02.2012 13:17:38 »

Unessa vierailin ensimmäisessa omassa vuokrakämpässäni, jossa ei nähtävästi ollut kukaan asunut minun jälkeeni. Se oli aivan tyhjä ja joka pinta oli valkoinen, ja olin tosi onnellinen ja tunsin itseni voimakkaaksi ja puhtaaksi. Oikein käsiäni levittelin ja tanssahtelin pyörähdellen iloisena.

Sitten mentiin äitini kanssa johonkin ikivanhaan kerrostaloon, ja katsottiin pienen pientä neliön muotoista asuntoa jossa ei ollut keittiötä eikä vessaa. Sen katto oli täynnä pitkiä loistelamppuja joita sai vähän käänneltyä, ja seinillä oli hirveästi pistorasioita, puhelinpistokekin joka seinällä. Ovea vastapäisellä seinällä oli ikkunoita koko sen leveydeltä. Päätettiin, että ostamme sen ja otamme vuokralaisen sinne. Mittailin mielessäni, että sinne saisi punaiset verhot ja opiskelijatytön asumaan.

Tavattiin siinä samassa talossa sitten kiinteistönvälittäjä, joka sanoi että sen pikku kämpän hinta on 40 000 euroa. Äiti sanoi, "Ei käy, me saatiin 35 000 euroa kun myytiin meidän talo, ja se on sentään talo!". Ajattelin tuota tapahtumaa (oikeasti siis totta vain se että tuo talo on olemassa) ja sitä miten sinne jäätiin myymisen jälkeen itse vuokralle. Lähdin, äitini jäi sinne sopimaan asioista. Rappukäytävässä oli siniset portaat ja tumman punaruskeat tiiliseinät, ja portaat eivät olleet kunnolla suorat eivätkä kierteisetkään. Mietin, miten niitä oikein kuvailisi potentiaaliselle asukkaalle.

Alhaalla oli pieni tila, josta lähti kaksi ovea ulos eri puolille taloa (kuten kerrostaloissa monesti on) ja jotenkin valitsin väärän oven. Päädyin roimasti alaspäin viettävälle kadulle ihmettelemään kahden kesätyöpaikan väliltä. Toisessa oli töissä vain huivipäisiä tyttöjä jossain ruoka/korukojun tyyppisessä hökötyksessä. Toisesta ei jäänyt sitten mitään muistikuvaa, paitsi että se oli joku sisätyö.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2517 : 26.02.2012 13:33:40 »

Ok.
Omituinen siirtymävaihe oli aamuyöllä. Pikkunen heräs vikisemään, ja minä poistuin unestani ja kysin voinko tulla takaisin. "Se riippuu Laurilasta", vastattiin.
En tiedä mikä tämä Laurila oli...joku johtaja vai? Epämääräinen aate on, että Laurila olis ollu joku johtohahmojen porukka, vähän tyyliin valamiehistö  Huh
Mutta siis, Laurila?

Valitettavasti en muista, meninkö takaisin sitten, mitä Laurila mahtoi olla mieltä, vieläkö minut hyväksyttiin sinne jonnekin  Undecided

Tutkiskelin tuota Laurilaa nyt sitten.

Jääkärieversti Matti Laurila 1978-1982
Lapuan suojeluskunta.
Tuommonen sotajohtaja ollu meillä joskus.
En tosin tiedä miten sitä tähän liittää, mutta löysinpä nyt tuommoisen. Josko vaikkaolen ollut Laurilan sotajoukoissa edellisyönä Cheesy

Laskin myös numerologisesti sen, mitä Laurilasta tulee, ja sehän on mestariluku 11, joka minua on "vainonnut" jo pidempäänkin.
 Huh
« Viimeksi muokattu: 26.02.2012 14:00:13 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2518 : 26.02.2012 16:15:58 »

Viime yö oli kauhea... Oksensin pari kertaa ja sitten vaivuin sellaseen "horkkaan". Näin unta eräästä tuttavastani, jolla oli smokki päällä ja hän ihmetteli koko ajan, miten kukaan ei huomaa että "Asia on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin selvä, niiiiiiiiiiiiin selvä!! Miksei kukaan huomaa sitä!!" Mietin vain että mitä, enkä tajunnut ollenkaan.
Sitten kuljin läpi Manhattanin ja päädyin ostamaan vanhan kiinteistön eteläosasta, ja aloin remontoimaan sitä kahden kauppakumppanini kanssa. Se oli sellainen vanha pastellinvärinen kerrostalo, ja kävelin niissä tyhjissä rakenteissa ja ihmettelin, että miten minä nyt tällaiseen päädyin. Grin
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2519 : 28.02.2012 11:36:20 »

Viime yönä heräsin 2.30 ja muistin ainoan asian koko yön unista: mies kertoi siinä mulle, kuinka jonkin asian/lääkkeen vaikutusaika on 108 tuntia. Ihmettelin pituutta. Muistin hyvin vahvasti sen, enkä mitään muuta, siinä olimme vain me kaksi.

Ed. iltana ilmaantui mieleen meille toinen tärkeä luku: 188. Jännää. 8:han on elämännumeroni, tai joku niistä..
Ideoita kellään..?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: