Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 1388194 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #420 : 19.11.2008 15:43:06 »

Fia, oho! Sullahan on nyt samanlaiset kuviot ap kartoilla kun mullakin.  coolsmiley

Samoin kulunut ap-nousu rapu vuosi ollut tunnepitoinen ja minulla on sellainen olo, että tulen vielä kiittämään tulevan ap-kartan nousu-neitsyttä, johon minullakin  aspect_con saturnus
En sanoisi, että ankeaa puurtamista vaan hyvin terveellistä voimavarojen ja energioiden kohdistamista ja säätelyä. Sitä ainakin kovasti odotan tuolta tulevalta kartalta.

Niin siis tuo ap-kartan  saturnus on sinulla yhtymässä rx  uranus? Tietysti tuo voisi viitata johonkin terveysjuttuihin, mutta  uranus ollessa kyseessä, en näkisi että kyse on mistään vakavasta. Enemmän jotain pieniä yllättäviä sairastumisia, jos niikseen tulee?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #421 : 19.11.2008 15:56:20 »

Sorry jos astun moderaattoreiden varpaille, mutta haluan silti sanoa

aava1, syntymäkartasta kannattaa laittaa kysymyksiä tuonne syntymäkartan tulkinta osioon.  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #422 : 19.11.2008 17:02:04 »

Yritin liittää kartan mukaan mutten saanut
mun synt aika 15.6.1974 klo: 06:10 oulu

Hei "aava1"

Laitan s-karttasi tänne.
Täällä tosin tulkitaan pääasiassa AP eli Auringon-paluu karttoja,
joten laitan senkin tänne näkyviin
- kartan saa tänne näkyviin,
kun sen ensin kopioi oman tietokoneensa tiedostoon
ja sen jälkeen siirtää sen tämän kirjoitusosio-sivun
vasemmassa alakulmassa olevan toiminnon avulla
:

Lisätoiminnot
Selaa
= etsi kuva oman koneesi tiedostosta
Lähetä

smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 19.11.2008 17:04:21 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
noname
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #423 : 19.11.2008 19:34:41 »

Saturnalia  Smiley sekoiluvapaa AP  askendentti neitsyt vuosi kuulostaisi oikein tervetulleelta. Kuten Lizzykin muisteli,  askendentti rapu vuosi on ollut melko emotionaalinen. Minulla vuoteen mahtui mm. omituinen romanssi  aurinko rapu miehen kanssa ja haaveilua enemmän kuin normaalisti. Herkistely ei toki kovanaama jouskarillekaan pahaa tee  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #424 : 19.11.2008 19:58:07 »

hei elwyn, nousuvaakavuonna kuuluu törmätä oinaaseen, joten pane menox..  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #425 : 20.11.2008 11:01:23 »

KIITOS SINULLE ELÄMÄNILO  smitten

Kartta tulkinnat on mulle ihan hepreaa  Embarrassed Mun älykyysosamäärä ei karttoihin asti ylety

aava1
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #426 : 21.11.2008 13:49:28 »

Sorry jos astun moderaattoreiden varpaille, mutta haluan silti sanoa

Ethän toki, saahan täällä itse kukin muistutella näistä. Smiley Ja Elämänilo olikin jo ehtinyt avustaa asiassa, kiva! Aava1, ei tässä (onneksi) mitään ihmeellisiä älykkyysosamääriä tarvita. Aikaa tosin kyllä, ja kärsivällisyyttä...kyllä ne kartat siitä vielä aukeavat.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Norna
Vieras
« Vastaus #427 : 21.11.2008 15:00:22 »

Joo-o, vaikuttaako tää vaan musta jokseenkin inhottavalta AP-kartalta?
 Eli  askendentti on 29 astetta Vaa-assa, siirtymässä skorpioni, kolmannessa huoneessa huitelee. Toi skorpioni ei kuullosta kauhean kivalta, onko tuo 29 astetta joku kriittinen piste, tai yleensäkin tuo merkistä toiseen loikkaaminen? Toisaalta  kuu 27 astetta  neitsyt, siirtymässä vaakaan. Vaaka on kai aika leppoisa sijainti Kuulle.
  AP saturnus aspect_con nataali kuu, 12. huone. Pöh ja höh.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #428 : 21.11.2008 16:01:20 »

Eli  askendentti on 29 astetta Vaa-assa, siirtymässä skorpioni, kolmannessa huoneessa huitelee. Toi skorpioni ei kuullosta kauhean kivalta, onko tuo 29 astetta joku kriittinen piste, tai yleensäkin tuo merkistä toiseen loikkaaminen? Toisaalta  kuu 27 astetta  neitsyt, siirtymässä vaakaan. Vaaka on kai aika leppoisa sijainti Kuulle.

Samaten  askendentti skorpioni ja kuuvaaka, kaikki huoneet AP-kartallani ovat 29 asteessa. Yleensä 29 astetta pidetään huonona aloitteellisuuden kannalta, seuraa huonoja ajoituksia, päättämättömyyttä, vääriä päätöksiä ja yleistä hätiköintiä ilmassa, sellaista. "Merkin energia" on jo ikäänkuin kulutettu loppuun ennenkuin sillä olisi voinut käynnistää mitään uutta.

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #429 : 21.11.2008 16:24:19 »

Heheh jaahas, joku kohtalotoveri täälläkin. Surkutellaan yhdessä  Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #430 : 21.11.2008 16:40:42 »

Halitulijaffaa.

Sattuupa vielä että myös progressiivinen aurinko ja Neptunus ovat 29 asteilla.

Näitähän riittää. Undecided
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #431 : 21.11.2008 17:22:59 »

hmmmm.... mulla onkin myös aurinko 28 astetta Oinaisessa sekä merkurius siinä sivussa 29 astetta. Tää aika on kyllä ollut kaikkea muuta kuin edistyksellinen, päätä seinään pässin lailla eikä kuitenkaan onnistu  uglystupid2. Siinä AP aurinko ja  merkurius välissä kököttää myös DC joten kummatkin yhtymässä siihen ja täten  aspect_opp askendentti -jihaa tai sitten ei.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #432 : 22.11.2008 12:26:18 »

hmmmm.... mulla onkin myös aurinko 28 astetta Oinaisessa sekä merkurius siinä sivussa 29 astetta.

Aurinko ja Merkurius vaihtanevat sitten merkkiä peräkkäin, mahdollisesti peräti samana vuonna?

Ainakin mulla aurinko ja Neptunus vaihtavat kumpikin merkkiä ensi vuonna. Kauhean innoissani en ole kun progekuu tekee samanaikaisesti  aspect_con saturnus ilman muita aspekteja. :Smiley

Yhdelläkin muutoksella progekartalla on muuten yllättävän radikaalit seuraukset, saati sitten jos useampi kappale tai huoneen kärki vaihtaa merkkiä.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #433 : 22.11.2008 14:20:39 »

Siis oonko mä käsittänyt väärin, mut eihän  AP aurinko kai koskaan vaihda paikkaa suhteessa synnyinkartan aurinkoon? Siis ettei se vaeltele pitkin karttaa eikä siten voi vaihtaa myöskään merkkiä? Joten se tulee olemaan aina ilmeisesti tuossa.

Sitten yksi asia, luulin että tuo  askendentti menee yhden merkin eteenpäin vuodessa, mutta kun laitan päivämäärän ensi vuoden alkuun, on se hypännyt  skorpioni ohi ja on  jousimies viimeisellä asteella (siis nyt on  vaaka viimeisellä asteella). Mitä sille skorpparille sitten tapahtui?  idiot2
 Ja kuukin on painanut kauheata vauhtia  Neitsyestä Vesimieheen. Eikä tuossa välissä nuo muut tähdistöt ehdi vaikuttaa mitenkään? Oon nyt ihan pihalla.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #434 : 23.11.2008 07:43:07 »

Siis oonko mä käsittänyt väärin, mut eihän  AP aurinko kai koskaan vaihda paikkaa suhteessa synnyinkartan aurinkoon? Siis ettei se vaeltele pitkin karttaa eikä siten voi vaihtaa myöskään merkkiä? Joten se tulee olemaan aina ilmeisesti tuossa.

Ei vaihdakaan, havainnollistin ainoastaan tilannetta missä sekä AP-kartalla että progressivisella kartalla on jotain 29 asteessa ja mitä se mahtaisi meinata. Tai jotain siihen suuntaan. :Smiley

Lainaus
Sitten yksi asia, luulin että tuo  askendentti menee yhden merkin eteenpäin vuodessa, mutta kun laitan päivämäärän ensi vuoden alkuun, on se hypännyt  skorpioni ohi ja on  jousimies viimeisellä asteella (siis nyt on  vaaka viimeisellä asteella). Mitä sille skorpparille sitten tapahtui?  idiot2
 Ja kuukin on painanut kauheata vauhtia  Neitsyestä Vesimieheen. Eikä tuossa välissä nuo muut tähdistöt ehdi vaikuttaa mitenkään? Oon nyt ihan pihalla.

Asc tosiaan heittelee aika lailla miten sattuu ja varsinkin jos vaihtaa maanosaa kesken kaiken (kuten minä tein) saa ihan eri ascin kuin luulisi. (Jos olisin ollut AP:n vaihtumisen aikana Suomessa, olisin saanut nousumerkiksi Neitsyen ja Saturnukseen nousuun, yäk. Mieluummin Skorpioni ascilla ja Aur/Mars nousussa)

Jossain väitetään että AP-aurinko kiertää jotain tiettyä huonerataa, mutta mulla se kiertää vuodesta toiseen tulihuoneita 1-9-5 ja välissä eksyy kolmoseen.

AP-kuu kiertää tiettävästi elementti kerrallaan, eli peräkkäisinä vuosina sulla on varmaan ollut ennen Neitsyttä joko Kauris tai Härkä, ja Vesimiehen jälkeen joku muu ilmamerkki. Ainakin mulla oli peräkkäin ensin Härkä-Neitsyt-Kauris, edellisellä AP-kartalla Kaksonen, nykyisellä Vaaka ja seuraavalla olisi Vesimies.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 73
  Tulostusversio  

Siirry: