Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 701409 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #105 : 19.12.2006 20:30:12 »



Sen verran sanoisin vain tuosta  saturnus tuolla  keskitaivas tuntumassa, että ehkä se sittenkin merkitsisi enemmänkin sitoutumista ja vakautumista elämänpäämäärien alueella ( muillakin kuin ammatillisilla) kuin työttömyyttä. Ja jos se kerran on lähinnä  keskitaivas :tä niin silloin se on "huomattavin" taivaankappale, mikäli mikään muu ei ole vielä huomattavammassa asemassa.


No toivottavasti kävisi niin mieluummin, toivoisin löytäväni sen polun, jota mieluusti tallustelisin. Tiettyjä haaveitakin on, mutta kunhan nyt aika näyttää, minne se elämä vie. Hyvää Joulunalusaikaa siulle!
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #106 : 19.12.2006 22:12:55 »

saturnus seiskassa... suhde?  :Smiley
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #107 : 20.12.2006 14:58:39 »

Ja Small, sinänsä miehesi ja sinun karttasi voivat hyvinkin olla tavallaan toistensa "peilikuvia" mitä vastakkaisiin huoneisiin tulee, mikäli olette toistenne 'vastakappaleet'.

Kiitos Emelia vastuksestasi. Huoli siis pois ja tutkailemaan lisää. Jospa sieltä sitten irtoaa niitä asioita tarkemmin, kun alkujärkytys on saatu selvitettyä.   
(http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c017.gif)
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #108 : 20.12.2006 15:08:58 »

Mulla oli viime vuoden AP kartalla nousevana Skorppari enkä todellakaan kokenut sitä raskaana. Niin ja Pluto siellä 2. huoneessa. Itselläni se tarkoitti sitä että hankkiuduin kylmästi eroon kaikesta turhasta vanhasta roinasta. Joka vain sitoi energiaa. Sisustin asuntoani enemmän itseni näköiseksi jne. Joten jos ei turhia pelkää niin itse ainakin koin tuon helpottavana kuviona. Antoi henkistä voimaa päästää irti.

Kiva että kirjoitit tämän Lilja, nimittäin pähkäilin juuri omaa ensi vuoden ap-karttaani, jolla Skorppari nousee. Pluto on niin ikään kakkosessa. Siellä on tosin myös kuu Skorpparissa, askendentilla (ykköshuoneen puolella). Ja kolmoshuoneen ruuhka, sekä leija jonka kärki osoittaa Saturnukseen ysissä. Toivottavasti en pänttää noita opiskelujuttuja niin että pää pimahtaa, vaan että saisin harkitusti stabilisoitua noita ysihuoneen asioita. Grin

Lisääkin kokemuksia Skorppari-noususta tai -kuusta ap-kartalla olisi mielenkiintoista kuulla. Huh
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
selkälokki
Vieras
« Vastaus #109 : 20.12.2006 22:51:50 »

Mulla oli viime vuoden AP kartalla nousevana Skorppari enkä todellakaan kokenut sitä raskaana. Niin ja Pluto siellä 2. huoneessa. Itselläni se tarkoitti sitä että hankkiuduin kylmästi eroon kaikesta turhasta vanhasta roinasta. Joka vain sitoi energiaa. Sisustin asuntoani enemmän itseni näköiseksi jne. Joten jos ei turhia pelkää niin itse ainakin koin tuon helpottavana kuviona. Antoi henkistä voimaa päästää irti.

Kiva että kirjoitit tämän Lilja, nimittäin pähkäilin juuri omaa ensi vuoden ap-karttaani, jolla Skorppari nousee. Pluto on niin ikään kakkosessa. Siellä on tosin myös kuu Skorpparissa, askendentilla (ykköshuoneen puolella). Ja kolmoshuoneen ruuhka, sekä leija jonka kärki osoittaa Saturnukseen ysissä. Toivottavasti en pänttää noita opiskelujuttuja niin että pää pimahtaa, vaan että saisin harkitusti stabilisoitua noita ysihuoneen asioita. Grin

Lisääkin kokemuksia Skorppari-noususta tai -kuusta ap-kartalla olisi mielenkiintoista kuulla. Huh

haa, mehän päästään sitten vertailemaan kokemuksia...(samoin skorppari nousee)Mulla on näköjään myös jupiter pluton seurana kakkosessa, jotta toivottavasti leipää riittää ensi vuonna (mistäpä sen tietää, minkä keikauksen nuo planeetat saavat aikaan)ja taloudellista puolta. Kolmosessa miullakin mukavasti tavaraa:   mars kuu chiron neptunus
nelosessa aurinko uranus merkurius kuunsolmu
Venus lipsahti 5 puolelle...Iskeneekö nyt ensimmäistä kertaa vauvakuume vai innostunko vaikka harrastamaan taiteilua olemattomilla piirtäjän kyvyilläni?
Ja saturnus sitten yksinään kyyhöttää tuolla Mc:n vieressä. Voipihan olla mielenkiintoista...
Miehelläni on vielä meneillään olevassa ap:ssä noususkorppari ja pluto 2. Ja hän on kyllä todellisen nahanluonti prosessin käynyt läpi eikä se ole ohi vielä. Lähes persaukeinen on ja niukin naukin nyt selvitään. Ihan selvästi se oman paikan ja oman elämäntehtävän yms. etsiminen on käynnissä.
Eilen hän suostui katsomaan kanssani tarotteja pitkästä aikaa, hänelle minusta ne kortit aina puhuu tosi suoraan. Niin nyt kyllä lupailivat seesteisempää alkuvuotta, mutta kyllä niistäkin heijastui vielä se, että joku juttu sen pitäisi itsestään nyt oivaltaa.
Että hänen AP- noususkorppariin verraten, vaikuttaa tuleva vuosi aika lupaavalta. Tongue
« Viimeksi muokattu: 20.12.2006 22:54:26 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #110 : 20.12.2006 22:55:07 »

hei sama homma ens vuonna, noususkorppari ja pluto kakkosessa samoin jupiter ja onnenpiste, venus seiskassa, saturnus ysissä... mitäs se siis tuleekaan tarkoittamaan? Ainiin JA kolmoshuoneen ruuhka...  idiot2
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #111 : 21.12.2006 11:21:30 »

Jaaha, lisää kohtalotovereita eli sinäkin Yulunga. Smiley Täytyy muistaa vaihtaa kuulumisia aiheesta, kunhan saadaan tuo vuosi 2007 käyntiin...

Selkis, oli mielenkiintoista kuulla tuosta miehesi vuodesta. Toivon, ettei rahatilanne ainakaan pahasti mene kuralle, olen kyllä varautunut säästämällä siihen, että pärjään osa-aikatyöläisenä ja -opiskelijana, mutta kaikkeahan voi sattua. Tuo Venus viitosessa kuulostaa ihan kivalta, varmasti hupijuttuja riittää myös, ehkä harmitonta flirttiäkin? Minulla sama juttu, vielä melkein viitosen kärjellä tuo Venus ja Oinaan merkissä kuten radixillakin. Jupiter jääpi minulla ykköshuoneeseen ja neloseen ei mene mitään.

Golden Sphinx, noinhan ne auringonpaluut menee, että samat nousumerkit ja huoneasematkin toistuu, ainakin jos asustaa jatkuvasti samalla paikkakunnalla. Ihan jännä näitä syklejä on seurailla. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
selkälokki
Vieras
« Vastaus #112 : 21.12.2006 18:55:28 »

Jupiter jääpi minulla ykköshuoneeseen ja neloseen ei mene mitään.


Hmm, no kantsii sitten katsoa vähän, mitä suuhunsa laittaa... Wink
Miehelläni meinaan jupiter 1. samoin kun eräällä ystävälläni myös ja molemmilla on pientä pyöristymistä tapahtunut... Grin
No, enhän tiedä vaikuttaako se noin laajentavasti aina, mutta ainakin noille kahdelle sattuu käyneen niin.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #113 : 22.12.2006 10:36:48 »

Joo, CorvusLeonishan se tuosta Skorppari-noususta ap-kartalla taisi joskus mainita. Täytyisi kaivella vanhempia ketjuja aiheesta. Smiley

Jupiterilla on tosiaan taipumusta laajentaa. :Smiley Se menee kylläkin ihan ykköshuoneen loppuun mulla, mutta jää 2-3 asteen päähän kakkosen kärjestä. Tykkään kyllä ruuasta, mutta onneksi olen syntymähoikka - tosin voihan olla, että enää ensi vuonna siihen ei pidä luottaa. Tongue
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #114 : 24.12.2006 14:06:59 »

www.decoz.com

siellä on ne pinnaclet, pitää katsoa free jutut.. mulla vähän kiire. Hyväääää joulua.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #115 : 25.12.2006 16:11:18 »

Saahan sitä TOIVOA että Saturnus jossain huoneessa tekis kivaa - mutta vain jos se tekee konjunktiota tai trinea esim Venukseen.

Hyvää Joulua!!

Hiukkasen eriävän mielipiteeni tässä esitän, ettei Saturnus -parka taas saa kaikkia haukkuja osakseen.

Saturnusta, kuten muitakin raskaita taivaankappaleita tarkasteltaessa tulisi mielestäni AINA ottaa huomioon niiden asema ja aspektit radixilla. Kuin myös prog. -kartalla.

Sillä transitoivan Saturnuksen tavoin Paluu -karttojen Saturnus ilmentää niitä ominaisuuksia meissä, joita radix -Saturnus aspekteineen on meihin luonut.

Esim. omalla kohdallani radix -  saturnus  aspect_con IC  aspect_opp keskitaivas voisi ajatella olevan "hankala" aspekti, mutta koska  keskitaivas  skorpioni  aspect_con  neptunus , tuo tuon Saturnuksen asema vakautta muuten sekavaan elämään.

Tämän hetken prog -  keskitaivas sijaitsee radix-  askendentti  jousimies, jossa myös tr.  pluto ( radix - keskitaivas hallitsija) luuraa ja AP -kartalla  saturnus (10. huoneessa) aspect_tri  pluto ja  aspect_sex AP - askendentti  vaaka. -Työpaikalla asiat muutostilassa, oma duuni katkolla helmi-maaliskuun vaihteessa, mutta olen suht' luottavainen että muutos tulee olemaan minulle suotuisa jossain vaiheessa, sillä niin tänä kuin myös ensi vuonna  saturnus  aspect_tri  pluto toistaa radix -kartan aspektia.

Näin tuo radix -kartalta löytyvä aspekti toimii siis minussa/ minulle suotuisasti tällä hetkellä, eikä siis minua vastaan.

Pointtini on siis ettei mikään taivaankappale ole itsessään hyvä tai huono, kaikki riippuu 'suhtautumisesta' ja suhtautuminen taas tulee tuolta radixilta.



(http://www.setigermany.de/weihnachten/rudolph.gif)
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #116 : 25.12.2006 16:48:16 »

Heips, Lilja -82!

Oletko laskenut AP -kartan elementit ja laadut?
Sillä tavoin saa yksinkertaisimmin selville mikä merkki / taivaankappale hallitsee AP -karttaa. Olisiko se sinulla juuri Saturnus?

Lasketaan siis yhteen merkit elementeissä (tuli, vesi, ilma, maa) ja laaduissa (aloitteikkaat/johtavat,vakaat,muuttuvat).

Esim. omalla AP -kartallani on 7 taivaankappaletta maan elementissä ja 10 vakaassa laadussa, näin ollen koko karttaa hallitsee  harka ja sen hallitsija  venus . Sopii hyvin, kun AP - askendentti  vaaka (myös  venus hallisema) aspect_con radix - venus .
« Viimeksi muokattu: 26.12.2006 18:55:06 kirjoittanut Emelia » tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #117 : 27.12.2006 23:19:38 »

en jaksanut kahlata koko ketjua läpi josko täällä olisi ollut jotain vertexistä,
tein tämänhetkisestä kuunpaluukartasta mielenkiintoisen huomion,
vertex on tarkassa oppositiossa radix-vertexiin,
siis paluuvertex yhtyy kohtalonomaiseen antivertexiin ja 5 huoneessa,
kauriin merkissä,
meneekö tämä vertex miten säännönmukaisesti jokatapauksessa koska se on
leikkauspiste kartalla,
elikkä onko tällä yhtymällä suurikin merkitys?
ihmissuhteisiin liittyy myös ap-kartan noususolmu deskententillä,
mitenkä kohtalonomaisiin suhteisiin tässä sitten ajaudutaan,
varsinkin kun radix-vertex on 8 huoneessa 8 asteen päässä noususolmusta,
karmallista kasia,
iteltä löytyy tuo vertex-monistenivaska missä on kerrottu myös itä-länsipisteistä,josko sieltäkin löytyisi selitystä kun jaksaisi perehtyä,
rapu ja kauris-vanhemmuuteen liittyvät asiat,ehdollisen ja ehdottoman
rakkauden polariteetti,
hyvä teema kuuhun liittyen
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #118 : 27.12.2006 23:38:55 »

entä kun on tulta eniten joista kait muuttuvaa (M) eniten. Onko se sit jouskari vai hallitseva eli jupiter?  AC kauriissa ja kuu jouskarissa? Mutta sitten on myös muuttuvaa vettä (kaloissa) kamalasti. Kukas sen määrää sitten että mitä on eniten??  Shocked

Miksei leijona tai oinas?  Huh


Entäs kun on nousu skorppari-vuosi,  pluto on kakkoshuoneessa ja radix-kartalla on Pluto (4. huoneessa) aspect_opp Venus niin aktivoituuko se sitten?  Shocked apua kuoleeko multa äiti tai jotain  Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 27.12.2006 23:44:09 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #119 : 29.12.2006 17:14:43 »

Oliko se niin, että kun AP ja KP -kartoilla on molemmilla Uranus kaloissa MC:llä (ja Radix-kartalla MC on kaloissa) niin voi olettaa tapahtuvan, siis todella tapahtuvan työelämässä?

Entä kun rADIX, AP ja KP kartoilla on vaaka  kuu, toinen seiskassa ja toinen kakkosessa, mutta molemmat Radix-kartan neloshuoneessa, niin voisko se tarkoittaa vihdoinkin jotain romanttista ja pysyvää?  :Smiley

toiveajattelua...  Cool
« Viimeksi muokattu: 29.12.2006 17:16:46 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: