Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 41
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 413674 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #525 : 25.08.2011 21:02:43 »

Ah, täytyy vielä kertoa, että nyt Merkkarin liikkeiden aikaan minulla oli viimeinkin itselläni aikaa istua Messengerissä ja aina juuri siihen kellonaikaan, kun yhdysvaltalainen ystäväni oli linjoilla. Pistimme pystyyn yhteisen piirrosprojektin, joka on edennyt kuin unelma ja juttu on luistanyt hyvin. Aiemmin aikataulumme ovat menneet aina ristiin  Lips Sealed
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #526 : 26.08.2011 19:52:50 »

Töissä on piisannut edelleen outoja tietoliikennehäiriöitä, ihmiset levittelevät huhuja ja muuta väärää tietoa minkä ehtivät ja laskevat kaiken päin prinkkalaa. Angry
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #527 : 07.09.2011 19:45:44 »

Laitanpa minäkin omat kokemukseni näin jälkikäteen...

Onnistuin ilmoittautumaan opintoihin, mutta väärään ryhmään. No sen sain korjattua.
Loppujen lopuksi opiskelut ei alkaneetkaan, liian vähän ilmoittautuneita.

Kaveri neuvotteli uutta työsopimusta, tulos nolla, tavoitteet ja toiveet eivät kohdanneet lainkaan.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #528 : 07.09.2011 22:52:30 »

Vieläkö se on tämä merkkari...

Kansalaisopiston ilmottautuminen osu perääntyvän merkuriuksen aikaan ja munkin ryhmä peruttiin, ei tarpeeksi ilmottautuneita. Samoin kuulin toisessa ryhmässä vähän porukkaa ja tilannetta arvioidaan muutama kerta.

Mun yks työhön liittyvä tapaaminen on nyt siirtynyt jo kolme kertaa... josko se onnistuisi kun tuo merkkari menee pois varjoalueelta...  Nyt on taas uusi päivä arvottu, katsotaan miten käy. :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #529 : 21.11.2011 14:12:41 »

No niin... nyt se on jälleen täällä... Merkurius on siirtynyt varjoalueeltaan pois ja pysähtynyt paikoilleen 19 astetta  jousimies ja lähtee sitten torstaina 24.11 jälleen peruuttamaan kolmen viikon ajaksi, mutta lopullisesti varjoalueelta pääsemme pois vasta ensi vuoden (2012) puolella, kun  merkurius jälleen ylittää kohdan josta sen peruutus alkoi..

Itse olen nyt jo huomannut sähköpostien hidastuneen ja erilaisten päivitysten kanssa on ollut vähän hankaluuksia.. saa nähdä mitä vielä tuleekaan..
tallennettu

m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #530 : 21.11.2011 14:16:10 »

Musta tuntuu, että kaikki yhteydenpito on h i d a s t u n u t, roskapostiakin tulee vain harvakseltaan entiseen verrattuna (onneksi).
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
sandee
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #531 : 21.11.2011 15:36:23 »

Onneksi ajan voi kääntää myös positiiviseksi. Tiettyjen asioiden pätkiessä jää ehkä aikaa johonkin muuhun, jota ei olisi muuten huomannut. Sain lohtua eräästä englanninkielisestä blogista, miten suhtautua merkuriuksen perääntymiseen.
http://www.north-node.com/astrology-articles/the-upside-of-mercury-retrograde

Perääntyvä Merkurius antaa mm. tilaa saattaa jokin vähemmälle huomiolle jäänyt projekti loppuun, herättää vaikkapa tutkimaan vanhoja jo olemassaolevia asioita uusien sijaan ja antaa tilaa oman mielen tutkimiselle alituisen muille viestimisen sijaan.

Mitähän minä tällä kertaa itsestäni löydän? ...  coolsmiley
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #532 : 27.11.2011 17:46:38 »

Reilun viikon vanha digiboxi alkoi oikutella, netti tuntuu hidastuneen, tulee s-posteja joista puuttuu osa..

Olen myös tavannut ja ollut yhteyksissä ikivanhojen koulukavereiden kanssa.. mutta omalla kohdallani olen kyllä huomannut etten ole oiekin samalla aaltopituudella heidän kanssaan ollut, "minun vastaanottimessani" on vikaa tainnut olla...?

Merkurius puolineliö Venus ja Jupiter, sekä sekstiili Venus myöhemmin...
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #533 : 27.11.2011 18:20:45 »

Minun vanha kaverini laittoi taas vakioviestinsä "Mitä kuuluu?" kännyyn!

Hassu juttu että tuo kaveri, joka ei siis todellakaan ole kiinnostunut astrologiasta, onnistuu laittamaan viestinsä aina juuri retro- merkurius aikaan!
  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #534 : 27.11.2011 18:30:26 »

Duunissa käsittämätön tietoliikennekaaos, ja mun kenkä hajosi. Angry

Olisin drinkin tarpeessa mutta olisi pitänyt ottaa sekin aikaisemmin, ny on vähän myöhäistä.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #535 : 27.11.2011 18:36:18 »

Oliko se nyt jotenkin niin, että jos henkilön syntymäkartalla on  merkurius perääntyvänä, niin aikana jolloin merkkari perääntyy, saattaa kommunikointihaluja ilmetä ja kommunikointi olla normaalia selkeästi sujuvampaa?

(Ei muuten, mutta tuntuu, että aina kun tähän ketjuun tulee maininta että Merkurius perääntyy, niin meikäläisellä on menossa ajanjakso, jolloin sormet ja suu kihisee kun asiaa olisi niin paljon. 2funny)
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
meimi
Astro-nauttija

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #536 : 27.11.2011 20:04:42 »

Harmittomia ja hauskojakin sekaannuksia on tullut kaverin kanssa, kun ollaan puhuttu eri asiasta.  Toinen, ei-niin-hauska läheltäpiti tilanne sattui liikennevaloissa, kun edellä odottava auto alkoi valumaan mun auton nokkaa kohti. 

Tarkkana saa olla, niin liikenteessä kuin kommunikoinnissakin!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #537 : 28.11.2011 22:18:19 »

No joo.
Posti ilmeisesti mokannut, kela ja työkkäri jääneet vaille lappujaan, ja siitähän seuraa sitten kaikkea ikävää  Angry

Sopii kuvioon erinomaisesti ettenkö sanoisi. En koskaan enää toimita mitään virasto-asioita kun  merkurius perääntyy!
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #538 : 28.11.2011 22:31:27 »

Eilisen illan ja viime yön aikana tuli lunta todella reippaasti.. vähän ennen ilta 21:00 meni sähköt, ensin vain tästä meidän lähialueelta, mutta myöhemmin ilmeisesti koko 10 000 asukkaan kunta oli yöllä ilman sähköä.. myös muita kuntia tästä läheltä oli vailla sähköä viime yönä.. sähköt palasivat aamuyöllä - onneksi. Mutta tänäänkin on valot illasta välkkyneet...

Sähkökatkos sai digiboxissa olleen dvb-ongelman poistumaan, mutta vasta tunti sitten alkoivat mtv3, nelonen, subi, jim jne. kanavat näkymään.... 

tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #539 : 28.11.2011 23:22:01 »

Mää näkisin, jotta jos se viestintä aparaatti toimiisähköllä,
niin siinä on yhtä paljon taas tuota taivahan aaltoliikettä,
langatonta nettiä yms.
hallitseva  uranusoinas kuvioissa mukana.
Se on olluna tuossa  toisen taivaanhaltijan jupiter rx 1 harka ja  :neptunus:28:vesimies:
keskellä about.
Ja  chironkalat haavoittaen semisektiilillä,
mennen kohti päänvaivaa aiheuttavia yllätyksiä. buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 41
  Tulostusversio  

Siirry: