Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 284500 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #555 : 18.08.2011 21:29:10 »

Tv:n kaapeliyhteys temppuilee. Heittää ohjelmat pikselimössöksi.  Angry Enkä minä kuitenkaan katsele kuin vain ihan harvat ohjelmat. Hmpf.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #556 : 19.08.2011 13:41:52 »

Täällä on mennyt kaikki kaupanteko erittäin hankalaksi, koko ajan väärinkäsityksiä ja väärinymmärryksiä ja totaalista nuijapäisyyttä. Kännykät pätkii, netti ei toimi kuin 10 minuuttia kerrallaan, aivotkaan eivät tuota sanoja, ja olen tuupannut kaikkia työsoppareiden kirjoittamisia eteenpäin, onneks alkaa loma... Tosin voihan noi lennot ja hostellit sun muut mennä yhtä lailla keturalleen kuin kaikki muukin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #557 : 19.08.2011 15:00:09 »

Minulla tuli vastaan asiakas, joka oli täysin tyytymätön saamaansa tulkintaan. Kyseessä oli kommunikaatio-ongelma suuntaan ja toiseen, jolloin kysyntä ja tarjonta eivät kohdanneet ja sain vihaisen viestin takaisin. Harmillista!

Tietokone on tilttinyt ihan urakalla. Eilen piirsin koneella ja tallensin työn ennen ohjelman sulkemista. Se ei edes anna sulkea ohjelmaa ilman "Haluatko tallentaa?" vaihtoehdon kysymistä.
Seuraavalla kerralla, kun avasin tiedoston piirustuksen jatkamista varten, kaikki edellisellä kerralla tekemäni työ oli kadonnut - tallentamisesta huolimatta! Siitäpä 2h prosessi sitten uusiksi...  Tongue

Mutta, hyvääkin on ollut! Olen ehtinyt olemaan yhtä aikaa Messengerissä Amerikassa asuvan ystäväni kanssa ja yhteiset piirustusprojektit ovat sujuneet ilman kommunikaatio-ongelmia Smiley Englannista tilatut kirjat tipahtivat postiluukusta kotiini kahdessa päivässä eli wau!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #558 : 25.08.2011 19:38:59 »

Minulla tuli vastaan asiakas, joka oli täysin tyytymätön saamaansa tulkintaan. Kyseessä oli kommunikaatio-ongelma suuntaan ja toiseen, jolloin kysyntä ja tarjonta eivät kohdanneet ja sain vihaisen viestin takaisin. Harmillista!

Sinulla meni juuri tuolloin transiitti- mars DC:llä. Sillä on varmasti oma vaikutuksensa asiaan.

Minulla on tuo retro- merkurius toiminut täysillä: Asiakkaat palaavat jatkuvasti vanhoihin juttuihin.  Sitten yksi päivä oli hauska kun huomasin sähköpostissani viestit kolmelta eri kaverilta tyyliin mitä kuuluu, olis kiva nähdä. Ja nämä ovat sellaisia kavereita joiden kanssa tapaillaan muutaman kerran vuodessa, niin jopas osaavat olla yhteydessä juuri retro- merkurius aikaan.  Wink

Liikenteessä tai tietokoneissa en ole huomannut merkittäviä ongelmia -ainakaan vielä.

Onneksi lauantaina  merkurius lähtee taas etenemään.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Yep
Vieras
« Vastaus #559 : 25.08.2011 19:57:34 »

Ai sitäkö tämä on?  Shocked

Telkkarin digiboxi toimii, kun haluaa. Työpuhelimeni näyttö hajosi taskussani. Ei tietääkseni tullut tälliä. Tekstiviestit ei mene perille. Netti pätkii niin kotona, kuin töissäkin.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #560 : 25.08.2011 20:09:11 »

Jännä kuinka jotkut asiat toimii kuin unelma ja toiset taas... Tongue

Minulle tekniikka teki ekan kerran kuprun viikonloppuna kun olin Suomen Astrologisen Seuran Kesäpäivillä ja vedin elämäni ensimmäistä workshoppia Auringon Paluista.. eka ei videotykki toiminut ja kun sitten yritin näyttää powerpoint diaesitystäni omalta läppäriltäni huomasin että puolet tekemisistäni oli kadonnut täysin enkä löytänyt sitä koneeltani...

Sen sijaan vanha koulukaveri tarjosi perjantaiaamuna kyydin Helsinkiin ja myös Helsingistä sain kyydin kotiin.. paluumatkalla gps-opasti minun osaltani väärälle reitille, mutta karttaa lukien pääsimme oikealle puolelle Päijännettä.. Wink

Tänään sitten yllättäen muuten löysin sen kadonneen pp-diaesityksen, se oli tallentunut cd/dvd -asemalle, vaikkei todellakaan olisi pitänyt.. eli .. ympäri käydään yhteen tullaan... Wink
tallennettu

meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #561 : 25.08.2011 20:37:58 »

Sampopankin sivut taas tökki tänään, kun yritin maksaa laskuja.  Piti kirjautua uudestaan sisälle ennenkuin alkas pelittämään.   tickedoff
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #562 : 25.08.2011 20:45:48 »

Iäkäs äitini (74v) sai tänään hermostuttavan puhelun kun eräästä firmasta soitettiin ja ihmeteltiin mikä maksu heille on tullut, vähän reilut 6 euroa..
äitini jännittää nettipankin käyttöä ja siksi käyttää yleensä maksupalvelua, eli laittaa laskut kuoreen ja lähettää pankkiin.. nyt oli mennyt jotain sekaisin, kun 2,500 euron maksu oli muuttunut 6 euron maksuksi ja lisäksi laskun ja maksun eräpäivään on vielä monta päivää.

Ja äidilläni on tili SäästöpankkiOptiassa..

Nyt reppana on ihan sekaisin kun on pelännyt tekevänsä virheitä nettipankissa ja luottanut maksupalveluun...  crazy2
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #563 : 25.08.2011 22:02:43 »

Ah, täytyy vielä kertoa, että nyt Merkkarin liikkeiden aikaan minulla oli viimeinkin itselläni aikaa istua Messengerissä ja aina juuri siihen kellonaikaan, kun yhdysvaltalainen ystäväni oli linjoilla. Pistimme pystyyn yhteisen piirrosprojektin, joka on edennyt kuin unelma ja juttu on luistanyt hyvin. Aiemmin aikataulumme ovat menneet aina ristiin  Lips Sealed
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #564 : 26.08.2011 20:52:50 »

Töissä on piisannut edelleen outoja tietoliikennehäiriöitä, ihmiset levittelevät huhuja ja muuta väärää tietoa minkä ehtivät ja laskevat kaiken päin prinkkalaa. Angry
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #565 : 07.09.2011 20:45:44 »

Laitanpa minäkin omat kokemukseni näin jälkikäteen...

Onnistuin ilmoittautumaan opintoihin, mutta väärään ryhmään. No sen sain korjattua.
Loppujen lopuksi opiskelut ei alkaneetkaan, liian vähän ilmoittautuneita.

Kaveri neuvotteli uutta työsopimusta, tulos nolla, tavoitteet ja toiveet eivät kohdanneet lainkaan.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #566 : 07.09.2011 23:52:30 »

Vieläkö se on tämä merkkari...

Kansalaisopiston ilmottautuminen osu perääntyvän merkuriuksen aikaan ja munkin ryhmä peruttiin, ei tarpeeksi ilmottautuneita. Samoin kuulin toisessa ryhmässä vähän porukkaa ja tilannetta arvioidaan muutama kerta.

Mun yks työhön liittyvä tapaaminen on nyt siirtynyt jo kolme kertaa... josko se onnistuisi kun tuo merkkari menee pois varjoalueelta...  Nyt on taas uusi päivä arvottu, katsotaan miten käy. :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #567 : 21.11.2011 15:12:41 »

No niin... nyt se on jälleen täällä... Merkurius on siirtynyt varjoalueeltaan pois ja pysähtynyt paikoilleen 19 astetta  jousimies ja lähtee sitten torstaina 24.11 jälleen peruuttamaan kolmen viikon ajaksi, mutta lopullisesti varjoalueelta pääsemme pois vasta ensi vuoden (2012) puolella, kun  merkurius jälleen ylittää kohdan josta sen peruutus alkoi..

Itse olen nyt jo huomannut sähköpostien hidastuneen ja erilaisten päivitysten kanssa on ollut vähän hankaluuksia.. saa nähdä mitä vielä tuleekaan..
tallennettu

m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #568 : 21.11.2011 15:16:10 »

Musta tuntuu, että kaikki yhteydenpito on h i d a s t u n u t, roskapostiakin tulee vain harvakseltaan entiseen verrattuna (onneksi).
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #569 : 21.11.2011 16:36:23 »

Onneksi ajan voi kääntää myös positiiviseksi. Tiettyjen asioiden pätkiessä jää ehkä aikaa johonkin muuhun, jota ei olisi muuten huomannut. Sain lohtua eräästä englanninkielisestä blogista, miten suhtautua merkuriuksen perääntymiseen.
http://www.north-node.com/astrology-articles/the-upside-of-mercury-retrograde

Perääntyvä Merkurius antaa mm. tilaa saattaa jokin vähemmälle huomiolle jäänyt projekti loppuun, herättää vaikkapa tutkimaan vanhoja jo olemassaolevia asioita uusien sijaan ja antaa tilaa oman mielen tutkimiselle alituisen muille viestimisen sijaan.

Mitähän minä tällä kertaa itsestäni löydän? ...  coolsmiley
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: