Äänestys
Kysymys: Missä merkissä mars sijaitsee kartallasi?
oinas - 30 (8.3%)
härkä - 19 (5.3%)
kaksonen - 37 (10.2%)
rapu - 32 (8.9%)
leijona - 43 (11.9%)
neitsyt - 28 (7.8%)
vaaka - 23 (6.4%)
skorpioni - 40 (11.1%)
jousimies - 19 (5.3%)
kauris - 31 (8.6%)
vesimies - 31 (8.6%)
kalat - 28 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 308

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä mars luuhaa kartallasi?  (Luettu 83715 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #135 : 02.06.2008 10:28:53 »

Tulinpa ajatelleeksi että Oinaan hallitseva planeetta on nimenomaan Mars. Milläköhän tavalla se vaikuttaa tähän?

Vahvistavasti. Smiley Marshan on kotonaan Oinaassa, eli sen energiat pääsevät vapaasti valloilleen jollei mitään erityisen rajoittavia aspekteja siihen kohdistu.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #136 : 02.06.2008 18:52:34 »

Tulinpa ajatelleeksi että Oinaan hallitseva planeetta on nimenomaan Mars. Milläköhän tavalla se vaikuttaa tähän?

Vahvistavasti. Smiley Marshan on kotonaan Oinaassa, eli sen energiat pääsevät vapaasti valloilleen jollei mitään erityisen rajoittavia aspekteja siihen kohdistu.

Oli pakko tarttua tähän, koska mulla taas on Mars sijoittunut sen hallitsevaan huoneeseen, eli 1. huoneeseen, vaikka  mars on meikäläisen syntymäkartalla hillitymmässä ja käytännönläheisessä Kauriissa.. Eli tod.näk. tuo 1. huoneen sijainti lisää draivia muuten melko hillittyyn kaurisluonteeseen, otaksun ma Smiley  Ainakin sillä tapaa tuo tuntuu, että sitten, kun tunnen olevani täysin oman alani hommissa (kaurisvaikutusta), niin sitten sitä tahtoa ja raivokasta eteenpäinmenemisen henkeä löytyy - sitten mennään läpi vaikka harmaasta kivestä ihan puhtaan tahdon voimalla ja haluan olla paras, kaunein jne.. Cheesy

Toisaalta mun syntymäkartalta löytyvät, varsin vahvat aspektit Marsille tuntuvat myös:  saturnus aspect_squ mars taitaapi hillitä ja pistää aisoihin tuota Marsin energisyyttä, mutta toisaalta  pluto aspect_squ mars antaa lisää tulta ja temperamenttia luonteeseen - sitten, kun räjähtää, ei kannata olla lähellä. Tuo  pluto aspect_squ mars nimittäin tuntuu hyvin ärhäkästi sitten, kun se alkaa vaikuttaa.. Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #137 : 02.06.2008 23:14:39 »

Vahvistavasti. Smiley Marshan on kotonaan Oinaassa, eli sen energiat pääsevät vapaasti valloilleen jollei mitään erityisen rajoittavia aspekteja siihen kohdistu.

Mars löytyy oinaasta ja olen varsin tulinen ja räjähdysaltis, kun sille päälle satun  tickedoff Oppositio uranukseen ei hirveästi rajoita, vaan heittää pökköä pesään ja neliö venukseen... no, ei sekään sieltä helpoimmasta ja tasoittavimmasta päästä ole  crazy2 Ovat siis kaikki kolme ( mars uranus venus) osana T-ristiäni  Wink
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #138 : 24.09.2008 10:37:59 »

Tulinpa ajatelleeksi että Oinaan hallitseva planeetta on nimenomaan Mars. Milläköhän tavalla se vaikuttaa tähän?

Vahvistavasti. Smiley Marshan on kotonaan Oinaassa, eli sen energiat pääsevät vapaasti valloilleen jollei mitään erityisen rajoittavia aspekteja siihen kohdistu.

millaset aspektit voi olla rajottavia? kun mulla taas on jupiter jousimiehessä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #139 : 24.09.2008 15:22:30 »

Kauriissa ja 3.huoneessa. Liittynee lievään urheiluhulluuteeni (harrastan potkunyrkkeilyä) ja synkkään habitukseen.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #140 : 25.09.2008 13:02:30 »

millaset aspektit voi olla rajottavia? kun mulla taas on jupiter jousimiehessä.

Ainakin Marsiin kohdistuvat neliöt, esim. Saturnuksen neliö Marsiin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Tanita79
Vieras
« Vastaus #141 : 17.12.2008 02:17:43 »

 mars vesimies, mutta myös DC vesimies, merkurius vesimies ( isäni  aurinko vesimies)

 vesimies miehet ja  skorpioni miehet ovat osoittautuneet mun heikkouksiksi.. Jälkimmäinen oikeastaan jopa paljon enemmän vielä Undecided.. En kylläkään tiedä miksi ja olenkin yrittänyt asiaa vajavaisilla astrologian tiedoillani epätoivoisesti selvittää..

Ja ainoat mitä  skorpioni liittyvää löysin, 5.huone  skorpioni :ssa,  pluto 4.huoneessa, vesta ja ceres 8.huoneessa(?), Auringon hallitsija  skorpioni:ssa..

Mites nuo aspektit sitten? Pluton?

Tosta  mars vesimies:stä vielä,.. Kekseliäisyys saada haluamansa, (kuten kaikilla joilla  mars ilmanmerkissä..), riippumattomuus, yllätyksellisyys jopa shokeeraaminen välillä, ja vapaus itselle ja muille..
« Viimeksi muokattu: 17.12.2008 02:19:28 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #142 : 11.02.2013 14:17:57 »

No luuhaa kaloissa, sopii hyvin.  aspect_squ  neptunus, yhtymä  venusvesta   kuu...ollaan kalojen ja oinaan, kakkosen ja kolmosen rajalla, kuu aste oinasta.

Hankala tajuta.
Noh, ainakin olen helposti tunteiden pohjalta toimiva impulssi-iita.

tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #143 : 13.02.2013 12:01:56 »

Tuli mieleen Kuuhilda ja te muut, joilla on Mars Kaloissa:  onko teillä ongelmia jaloissa?  Tuo hokema on jäänyt mulle mieleen jostain, ja ainakin ne tapaukset jotka tiedän, pitää paikkansa!  Aika monella on esim. suonikohjuja tai muuta vaivaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #144 : 13.02.2013 13:17:51 »

Mars kaloissa,
onko ongelmia jaloissa?

No, ei ainakaan vielä mitään mainittavaa.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #145 : 13.02.2013 13:43:19 »

Mars 0 astetta  vesimies 1. huoneessa. Antivertex samassa merkissä, mutta 2. huoneessa. Sitte Marsille löytyy 2 asteen tai pienemmällä orbilla  aspect_squ  pluto ,  aspect_ssx  venus ja  neptunus .

Cafeastrologystä:
If a woman's Mars is in Aquarius,  she can be most impressed by men who are somewhat unconventional or kooky in their choice of clothes and overall style. She wants an interesting man. He can certainly be handsome, but boring? Hardly. A man with a brain is important, although she won't be attracted to a brainy type. Somebody who is perceptive, a little unconventional, and perhaps somewhat aloof is most attractive. Rigid or boring types simply won't do.

...joo. :Smiley

No, urheilusta sen verran että jos saan harrastaa sitä nimenomaan omilla ehdoillani ja omaan tahtiini, voin innostua kovastikin. Esim. kuntosalireeniä oon onnistunut pitämään yllä aika pitkiäkin aikoja putkeen, sitten pieni tauko ja taas meen takasin. Joukkuelajeissa en oo koskaan tiennyt paikkaani ja ketteryyslajeissa en yksinkertaisesti ole toisten tasoa. Ja jaloissa on ongelmia, vaikka sen piti olla kalojen juttu  Tongue

Pluto neliö mars... no joo, pahimmillani oon ainakin sisäisessä maailmassani kamala räyhähenki. Yleensä se ei kyllä tule pintaan - lukemattomia kertoja olen kuullut minua pidettävän niin kilttinä ettei edessäni voi edes kiroilla, vaikka oikeasti mielikuvitukseni on todennäköisesti porukan likaisemmasta päästä. Tiiä sitten jos toi ykköshuoneen Neptunus siellä hämää. Tai ehkä myös mun Uranus-Merkurius-hässäkkäni joka on kyllä Ascilla mutta 12.huoneessa, eli tietyllä tavalla jossain salassa kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2013 13:50:49 kirjoittanut Indium » tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #146 : 13.02.2013 18:56:43 »

 mars löytyypi huoneesta 6., missä asuu myös aurinkoni  kauris . Asteet ovat 57  mars 29.

Seuraavat kuviot löytyvät:
 aurinko aspect_con marsmars aspect_opp jupitermars aspect_squ chiron .

Huomaan, että työ- ja perhe-elämän yhteensovittaminen on vaikeaa. Teen töitä mielelläni, jos työ on sellaista, mistä pidän. Perfektionismi vaivaa myös. Kuitenkin työn vastapainoksi tarvitsen paljon lepoa. Asetan myös muut helposti itseni edelle.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
arppi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #147 : 14.02.2013 13:37:19 »

Mars on minulle aika uusi tuttavuus vielä, joten en osaa paljoakaan sanoa kuinka se minuun vaikuttaa. Tekemiseen ja muuhun se käsittääkseni liitetään ja sen osaan sanoa pomminvarmasti, että MITÄÄN missä en ole 110% sydämelläni mukana, ei tule onnistumaan. Ei kannata edes yrittää. Olen vuosia ja vuosia ihmetellyt mikä erikoinen valuvika minussa on, kun en kertakaikkiaan voi tehdä asioita jotka eivät ole erityisen mieluisia, tärkeitä ja sellaisia joissa viihtyisin täysin. Kyllähän yritetty on, työstä ja muusta elämästä lähtien väliin "toimia järkevästi ja vaikka tämä ei nyt ihan mieluisinta ole niin teenpäs silti" ja persiilleenhän se menee joka kerta  crazy2 Tuo on jopa aivan käsittämätöntä, elämässäni yksi suurimmista ihmeellisistä jutuista on juuri tuo, että miksi en kertakaikkiaan voi tehdä jotain missä en ole täysillä mukana, koska tekeehän muutkin! Mutta ei. Persiilleen menee ihan joka ikinen kerta ja tällasista alkaa oikein koko elämäni valtaava "henkilökohtainen alamäkeni" jos edes yritän toimia intuitioni ja sydämeni äänen sun muun vastaisesti. Jos olisin nyt jo oppinut.. Muusta en osaa marsin kohdalla sanoa, mutta sen mitä olen opiskellut, tuo piirre voisi liittyä vai mitä sanotte?

Minulla

 mars vaaka huone 11

 mars aspect_squ kuu
 mars aspect_sex merkurius
 pluto aspect_ssx mars
 neptunus aspect_squ mars
 saturnus aspect_sex mars
 jupiter aspect_tri mars
tallennettu

Aurinko ja nousu skorppari huone 1
kuu rapu huone 9
merkurius jousimies 2
venus vaaka huone 12
mars vaaka huone 11
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #148 : 12.06.2013 22:47:23 »

Vaa´assa tuo näkyy olevan..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #149 : 13.06.2013 12:39:39 »

Mulla on mars kaksosissa ja en tunne oikeen mitään vetoa kaksosmiehiin.. kyllähän minä niitä tunnen, mutta eivät ole ihan mun makuun. Toisaalta sosiaalisuus on hyvä asia ja se, että osaa käyttäytyä tilanteen mukasesti.. Sellaistahan tässä etsin, mutta kun ei ole kohdalle osunnut muuta kuin sellainen, kenelle en voi kertoa tunteistani! Grin
Mitenköhän mars ilmenee mussa...hmm, olen ainakin kokeilunhaluinen ja kun alotan jotain, niin saatan kyllästyä alkumetreillä ja alkaa taas hommata jotain uutta!
Smiley

Tässä toinen Kaksos-Mars. Ajattelen tästä hulluna jonkinsortin miehiin, ettei ole järkevää olla hulluna yhtään mihinkään. On aivan eri asia, että heidän kanssaan on helppo viihtyä. Helpotuksen huokaus nousee kyllä huulilta, kun pääsee kuuntelemasta tyhjiä lupauksia ja suuruudenhulluja suunnitelmiaan. Pölynkin saa helpommin käsiensä väliin kerääntymään, jos vertaa  kaksoset -miesten aikaansaannoksiin.
Parhaimmillaan kaksosmiehet ovat innostaessaan muita toimintoihin. Toiset toteuttavat joka tapauksessa heidän suuretkin suunnitelmansa.


Pikku lisäys, kun rakastan n.300%sesti sideeristä astroo... Siellä tosiaikaisella (=sideerinen) kartallani on  mars  harka ssä. SE selittää persoonaani tosi paljon selvemmin kuin trooppisen kartan kaksos- mars.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2014 13:06:44 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: