Äänestys
Kysymys: Missä merkissä mars sijaitsee kartallasi?
oinas - 30 (8.3%)
härkä - 19 (5.3%)
kaksonen - 37 (10.2%)
rapu - 32 (8.9%)
leijona - 43 (11.9%)
neitsyt - 28 (7.8%)
vaaka - 23 (6.4%)
skorpioni - 40 (11.1%)
jousimies - 19 (5.3%)
kauris - 31 (8.6%)
vesimies - 31 (8.6%)
kalat - 28 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 308

Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä mars luuhaa kartallasi?  (Luettu 83841 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 07.07.2006 19:58:43 »

Lisä kysymys!

Miten se näkyy sinussa? Intohimo ja seksuaalinen energia, toiminta, tempperamentti jne... Miten toimii sinulla?
Jotkut sanoo että sitä tuntisi naisena vetoa mahdollisesti miehiin joiden aurinko olisi sinun marsisi merkissä, oletko huomannut?

 mars

tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #1 : 07.07.2006 20:16:44 »

JEPJEP, suurin veto ollut aina skorpioneihin...  Cheesy
nythän se "syy"kin selvisi.. Huh ainakin osittain..  coolsmiley

    Oikku67  smitten
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.07.2006 20:25:47 »

juuh, kyllä mä tunnen vetoa noihin jellona miehiin. Itselläni se ilmenee ehkä kilpailuviettinä, ja useimmiten suunapäänä olemisena. Mä olen joskus liiankin varma asioista vaikken niistä mitään tietäisikään. Siinä sitten selitellään. Ja aina mun täytyy yrittää tehdä vaikutus miehiin...ja millähän eväillä??
Jotkut sanoo mua hyvin itseriittoiseksi mutta ehkä ne ei oikeesti tunne mua.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 07.07.2006 21:04:37 »

Itse en varsinaisesti ole ikinä oinas mieheen tuntenut vetoa mutta ehkä kuitenkin haen jonkinlaisia oinasmaisia piirteitä miehestä  Smiley Sellaista innostuneisuutta, miehekkyyttä ja energisyyttä. Oma miehenikin voisi olla vähän energisempi tapaus vaikka oikein hyvä mies onkin  Grin
Mutta sellaisesta rehentelystä en kuitenkaan innostu  Wink
tallennettu
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #4 : 07.07.2006 21:43:23 »

Marsini on ravussa. Ei nyt kyllä tule mieleen yhtään tuttua rapumiestä...  idiot2 ...oinaita muistuu paljonkin mieleeni.
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #5 : 07.07.2006 22:09:42 »

Mars Vesimiehessä ja enpä ole tainnut koskaan heilastaa Vesimiestä... Mahdankohan tunteakaan miespuolisia Vesimiehiä?

Muuten tuon sijainnin vaikutuksista tiedä, tosin suurimmat (aggressiiviset) kuohunnat tuottavat yhteiskunnalliset epäoikeudenmukaisuudet. Mars on 10. huoneessa yhtymässä niin noususolmuun kuin Keskitaivaallekin.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 07.07.2006 22:13:53 »

..leijonaa mä metsästän,leijonaa mä metsästän,tahdon saada suuren,
enkä pelkää yhtään...edessä on joki..

leijonassa,8 huoneessa,isä ja ex-mies leijonia (isän mukaanhan se mies valittiin eiks niin..eli näiltä jellonilta löytyi hartiat...eli syli)

jellonamars ärjyy,karjuu,raatelee,repii,hyökkää,TAHTOO,
k e h r ä ä  ja hyrisee
ja vollottaa kuun kera lopuksi
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #7 : 07.07.2006 22:14:22 »

 mars :kaksoset:tuttava piiristä löytyy näitä herroja ei iske kipinää
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #8 : 07.07.2006 22:16:07 »

Miten se näkyy sinussa? Intohimo ja seksuaalinen energia, toiminta, tempperamentti jne... Miten toimii sinulla?

Joo, onhan niitä. Grin Mars jellonassa. Parhaimmillani olen innostuva ja energinen enkä kuitenkaan välttämättä kyllästy heti (tyyliin oinas) vaan teen niitä hommia. Usein toiminnan motiivina on oman itsen ilmaisu ja esille tuominen ja se että voin omalla tyylilläni parantaa maailmaa. Tykkään ahkeroida asioiden parissa ihan kunnolla loppuun saakka, pidän omistautuvuudesta ja siitä että on jotain projekteja joiden parissa työskennellä, kunhan on jotain oikeasti kiinnostavaa niin tutkin homman perin pohjin. On taipumusta tulistua kun joku ei ymmärrä, kunnioita, verenpaine nousee ja savu tulee korvista.. Aika koleerinen olen.

Ja leijona miehet, miksei? Huh
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #9 : 07.07.2006 22:17:34 »

Neitsyt.

Yksi oli, onneks meni..   knuppel2(Aika pahasti oli ko. henk alkoholin perään, työ meni perheen eelle ihan kympillä.. ja aina  idiot2knuppel2!!!! Onneksi sain lopulta niin tarpeeksi, et pakkasin ja lähin. Mielummin yksin ku semmosen kansa!!)
« Viimeksi muokattu: 07.07.2006 23:06:42 kirjoittanut marija » tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 07.07.2006 22:26:06 »

Minulla sijaitsee mars ravussa. Enkä kyllä ole tuntenut ketään rapumiestä...
Ja tuo mars ravussa näkyy kyllä minussa juuri tietynlaisena herkkyytenä ja tunteellisuutena.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.07.2006 22:32:29 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #11 : 07.07.2006 22:35:02 »

Enpä minäkään vesimiehiä tietääkseni ole tapaillut... mitenköhän kävisi, jos sellaiseen törmäisin... Wink
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #12 : 07.07.2006 22:56:19 »

Mulla on mars kaksosissa ja en tunne oikeen mitään vetoa kaksosmiehiin.. kyllähän minä niitä tunnen, mutta eivät ole ihan mun makuun. Toisaalta sosiaalisuus on hyvä asia ja se, että osaa käyttäytyä tilanteen mukasesti.. Sellaistahan tässä etsin, mutta kun ei ole kohdalle osunnut muuta kuin sellainen, kenelle en voi kertoa tunteistani! Grin
Mitenköhän mars ilmenee mussa...hmm, olen ainakin kokeilunhaluinen ja kun alotan jotain, niin saatan kyllästyä alkumetreillä ja alkaa taas hommata jotain uutta!
Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #13 : 07.07.2006 23:07:01 »

Kauriissa. Ainoa maamerkki tuli ja vesi kartallani. 7. huoneen kärki myös Kauriissa ja Juno ja... minun siis pitäisi olla aivan hulluna kaurismiehiin...
 idiot2

No jaa taitaa olla enemmän niin päin, että kaurismiehet tuntevat vetoa minuun, mutta minä taas kallistun enemmän Härän ja Skorpionin puolelle...  :Smiley

Ei sillä etten pitäisi Kaurismiehistä, mutta minä taidan olla se heidän sydämensä särkijä... Lilith Kauriissa myös...  coolsmiley

Mars muuten niin lähellä 7. huoneen loppua, että tämä sivusto tulkitsee sen 8.huoneeseen.

Itse asiassa tuo on mielestäni kartassa ihan hyvä elementti. Antaa edes hitusen sitä energiaa käytännöllisiin ja arkipäiväisiin asioihin ja vieläpä kunnianhimoa.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #14 : 07.07.2006 23:58:30 »

(Minulla on  mars oinas)

Lisä kysymys!

-Miten se näkyy sinussa?
Olen suuttuessani tosi tulinen. Ja se tuo myös voimaa ja vahvuutta tasapainottamaan tätä minun kala-herkkyyttäni. Smiley
-Intohimo ja seksuaalinen energia, toiminta, tempperamentti jne... Miten toimii sinulla?
Olen erittäin intohimoinen ja haluan sen toisinaan myös näkyvän. Pidän sitä tietynlaisena vahvuutena, että saa jostain niin paljon energiaa.
-Jotkut sanoo että sitä tuntisi naisena vetoa mahdollisesti miehiin joiden aurinko olisi sinun marsisi merkissä, oletko huomannut?
En ole. En tunne yhtään vetoa oinaisiin, päinvastoin. Oinashan on myös laskeva merkkini.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: