Äänestys
Kysymys: Missä merkissä mars sijaitsee kartallasi?
oinas - 30 (8.3%)
härkä - 19 (5.3%)
kaksonen - 37 (10.2%)
rapu - 32 (8.9%)
leijona - 43 (11.9%)
neitsyt - 28 (7.8%)
vaaka - 23 (6.4%)
skorpioni - 40 (11.1%)
jousimies - 19 (5.3%)
kauris - 31 (8.6%)
vesimies - 31 (8.6%)
kalat - 28 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 308

Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä mars luuhaa kartallasi?  (Luettu 83850 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #150 : 13.06.2013 13:59:21 »

Mars Ravussa, ja vielä DC:llä. Lisäksi Aurinko ja Merkuriuskin Ravussa, että sitä riittää. En kyllä tietoisesti ainakaan koe vetoa Rapu-miehiin, melkein päinvastaisiin tyyppeihin, mm. Kauriit ja ilma-merkit vetoaa enemmän. Mutta sitten taas, turvallisuus on yksi asia jota alitajuisesti haen miehistä tai ainakin parisuhteesta, että siinä suhteessa Rapu osuu oikeaan. Tuntuu kyllä, että pikemminkin vedän itse puoleeni sellasia (Rapu)tyyppejä, mitä en haluaisi.

Olen huomannut, että mun toimintatarmo riippuu ainakin just eikä melkeen siitä, mikä fiilis on, eikä auta vaikka mitä joku muu sanois tai tekis. Ravussa Mars ei kyllä ole kotonaan, en tiedä miten se käytännössä näkyy mun elämässä. Aika syrjäänvetäytyvä/passiivinen kyllä olen perusluonteeltani, mutta Marsin aggressiivisuus näkyy ehkä sellasina nopeesti ja yllättävästi syttyvinä innostuksina ja kovina energialatauksina.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2013 14:01:11 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #151 : 13.06.2013 14:26:59 »

No ei mullakaan ole  kalat miehiä, ikinä tainnu olla, mutta semmoisia taiteellisia renttuja ja holisteja sitten kylläkin ovat olleet.
Ja sit kun sanotaan että nainen jolla on  kalat mars vetää puoleensa helposti miehiä, joiden miehisyys ja oma itse eivät ole vielä ihan oikeesti kehittyneet, niin se ainakin pitää paikkansa.  venus kalat myös, varmaan edesauttaa asiaa.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2013 14:28:31 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #152 : 14.06.2013 15:50:52 »

Mars on minulle aika uusi tuttavuus vielä, joten en osaa paljoakaan sanoa kuinka se minuun vaikuttaa. Tekemiseen ja muuhun se käsittääkseni liitetään ja sen osaan sanoa pomminvarmasti, että MITÄÄN missä en ole 110% sydämelläni mukana, ei tule onnistumaan. Ei kannata edes yrittää. Olen vuosia ja vuosia ihmetellyt mikä erikoinen valuvika minussa on, kun en kertakaikkiaan voi tehdä asioita jotka eivät ole erityisen mieluisia, tärkeitä ja sellaisia joissa viihtyisin täysin. Kyllähän yritetty on, työstä ja muusta elämästä lähtien väliin "toimia järkevästi ja vaikka tämä ei nyt ihan mieluisinta ole niin teenpäs silti" ja persiilleenhän se menee joka kerta  crazy2 Tuo on jopa aivan käsittämätöntä, elämässäni yksi suurimmista ihmeellisistä jutuista on juuri tuo, että miksi en kertakaikkiaan voi tehdä jotain missä en ole täysillä mukana, koska tekeehän muutkin! Mutta ei. Persiilleen menee ihan joka ikinen kerta ja tällasista alkaa oikein koko elämäni valtaava "henkilökohtainen alamäkeni" jos edes yritän toimia intuitioni ja sydämeni äänen sun muun vastaisesti. Jos olisin nyt jo oppinut.. Muusta en osaa marsin kohdalla sanoa, mutta sen mitä olen opiskellut, tuo piirre voisi liittyä vai mitä sanotte?

Minulla

 mars vaaka huone 11

 mars aspect_squ kuu
 mars aspect_sex merkurius
 pluto aspect_ssx mars
 neptunus aspect_squ mars
 saturnus aspect_sex mars
 jupiter aspect_tri mars

Ystävät viihtyvät seurassasi ja saat puhtia kun harmonia jyllää. Ei hassumpi   mars vaaka -kuviolle siis!
Lisäys 24.7.14:
Valitettavasti näyttää, että sinun on vaikea kuunnella alitajuntaasi ja seurata oivalluksiasi, mutta puhetta toisten kanssa kyllä riittää.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2014 13:09:03 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #153 : 23.08.2013 17:22:43 »

 mars sijaitsee kartallani  skorpioni ssa joka on myös  aurinko ni,  
myös  merkurius on samassa nipussa elikkä  skorpioni ssa

Yhden skorpparimiehen ystävänä tunnen, aika ehdoton pakkaus.
Saattaisipa olla järisyttävää elää  skorpioni -parina, tarkoittamatta kuitenkaan edellä mainittua  Wink .
Yhden vastaavan parin tiedän, heillä menee hyvin!
Jostain syystä tielleni on osunut muutamiakin jouskareita ja oinaita ... why ?
Oma kumppani sattuu olemaan ehkäpä kehnoiten skorpparinaiselle sopiva mies eli  vaaka ..

 Tongue
« Viimeksi muokattu: 23.08.2013 17:26:00 kirjoittanut Anitaaah » tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #154 : 23.08.2013 22:08:15 »

Mulla Härkä, ei hyvä. Haluaisin olla enemmän energisempi. Päässä kyllä tapahtuu paljon, mutta haluan saada enemmän näkyvää aikaan.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #155 : 27.08.2013 18:47:31 »

Mulla Härkä, ei hyvä. Haluaisin olla enemmän energisempi. Päässä kyllä tapahtuu paljon, mutta haluan saada enemmän näkyvää aikaan.

Mars Härässä = Hiljaa hyvä tulee!
Harkittua tekemistä, ei hukkaanmenevää energiaa.
Ymmärrän, jos tahdot välillä puuskuttaa kertyneet henkiset paineet pois. Eihän se ole kiellettyä Härkä-Mars'iltakaan. Senkun menet kuokkimaan peltoasi ilmavammaksi ja saat paremman sadon.
 Wink
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
sininentuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #156 : 08.07.2014 20:10:23 »

Mars, Merkurius ja Pluto Skorpionissa.

Merkuriuksessa: Terävä, ovela, tutkiva. Mielipiteet muuttuvat harvoin ja ne tuodaan usein hyvin painokkaasti esiin.
Marsissa: Salaisista lähteistä kumpuava energia purkautuu usein räjähdysmäiseksi toiminnaksi. Seksuaalisesti haluaa kaikki tai ei mitään.

Jaa'a, melkoinen soppa skorpionia minulla.  idiot2 Olen todellisuudessa hyvin ristiriitainen paketti ujoutta/pidättyväisyyttä ja intohimoa.
tallennettu

Wherever your heart is, there you will find your treasure - Paulo Coelho

Sun - Libra   
Moon - Virgo
Mercury - Scorpio
Venus - Virgo
Mars   - Scorpio
Jupiter - Libra   
Saturn - Aquarius
Uranus - Capricorn
Neptune - Capricorn
Pluto - Scorpio
AC - Gemini
MC - Capricorn
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
 
Siirry: