Äänestys
Kysymys: Missä merkissä mars sijaitsee kartallasi?
oinas - 30 (8.3%)
härkä - 19 (5.3%)
kaksonen - 37 (10.2%)
rapu - 32 (8.9%)
leijona - 43 (11.9%)
neitsyt - 28 (7.8%)
vaaka - 23 (6.4%)
skorpioni - 40 (11.1%)
jousimies - 19 (5.3%)
kauris - 31 (8.6%)
vesimies - 31 (8.6%)
kalat - 28 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 309

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä mars luuhaa kartallasi?  (Luettu 82863 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #120 : 30.09.2007 17:55:08 »

Mars luuhaa Kauriin merkissä
Kauriin aikana eletään talven kylmintä ja lumisinta aikaa. Olosuhteet ovat äärimmäisen niukat ja sekä eläinten että ihmisten tulee olla hyvin tarkkana säilyäkseen hengissä paukkuvan pakkasen keskellä. Tämä on aikaa, jolloin jokainen ihminen ymmärtää olla onnellinen lämpimästä asunnosta, lämpimistä vaatteista, saunasta ja jopa lämpimästä suihkusta. Kauriissa vaikuttavan planeettasi kautta osaat arvostaa pieniä asioita elämässäsi. Olet sen mukaisesti valmis tekemään pyyteettömästi töitä saavuttaaksesi oman päämääräsi. Kaurisplaneettasi edustamalla alueella haluat tehdä kaiken mahdollisimman hyvin ja perusteellisesti, sillä sinulla ei ole varaa hukata energiaa erehdyksiin puhumattakaan laiskottelusta, joka on myrkkyä Kauriin merkille.

ja huoneessa numero 1.
MINÄHUONE vastaa lähinnä askendenttia. 1. huoneessa sijaitsevat planeetat kertovat niistä valmiuksista, joita sinulla on käytettävissäsi silloin kun etsit sisältöä elämällesi. 1. huoneen planeetat ovat se osa sinussa, joka loistaa neonvalon lailla kaikkialla missä kuljet ja toimii siinä sivussa majakkana mahdollisille puolisoehdokkaille.



Yhdesätä kirjasta lainausta:

Mars Kauriissa:
Käyttää energiaa uutteraan toimintaan. Puhe voi olla pehmeää, mutta teot kovia. Seksuaalisesti sinnikäs.

Mars 1. huoneessa:
Puolensapitävä, käytännöllinen, kilpailunhaluinen, ehkä ylvästelevä. Innokas näyttämään mihin pystyy.

-Jinx
« Viimeksi muokattu: 01.10.2007 17:13:25 kirjoittanut Jinx » tallennettu

Aurinko - Kaksoset
Asc - Kauris
Kuu - Vaaka
Merkurius - Rapu
Venus - Leijona
Mars - Kauris

mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #121 : 12.10.2007 13:23:07 »

^ Ei herrajeesus, Jinx Shocked  Täältä löytyy toinen samanlainen, jolla  mars kauris ja  mars 1. huoneessa. Ja edellämainittu kuvaus kyllä pätee muhunkin..

Hassu homma on vaan se, että en pidä kaurismiehistä yhtään.. Enkä usko, että kaurismiehet ovat kovasti touhuttavan, vähän yksinkertaisen jouskaritytönkään perään :Smiley  Mutta miehellä pitää olla kunnianhimoa, määräpäätietoisuutta ja halu päästä pitkälle ja/tai hyvään virkaan/asemaan työelämässä ja elämässä ylipäänsä.  Ehkä tuo sitten aiheutuu juuri tuosta  mars kauris -yhdistelmästä...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Asteroidi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #122 : 18.10.2007 10:16:35 »

Minulla on myös Mars Kaksosissa ja sattumoisin myös 11. huoneessa. Tuo englanninkielinen kuvaus sopii minuun täysin, juuri sellainen on ihannemieheni.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kalat
ASC - Leijona
Kuu - Rapu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #123 : 18.10.2007 10:28:37 »

Hei Ystäväin

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/planeetat/mars.htm
Mars

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/maat/huoneet.htm
Huoneet


AP-kartallani mars rapu Huoneessa 5 aspect_opp pluto jousimies

Syntymäkartallani  mars merkurius vaaka Huone 2  aspect_opp oinas



 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 18.10.2007 10:43:55 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Routasydän
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #124 : 18.10.2007 10:54:05 »

Mars  skorpioni ja 6 huone.

En oikeen osaa sanoa miten se ilmenee mut kait siten, että sillon kun mennään niin kans mennään eikä meinata  coolsmiley

Mars in Scorpio is dignified as the energy is passionate, emotional, forceful, determined, and intuitive. Desires tend to be sexual, keen at penetrating, investigating, detecting, and diagnosing, and may be psychic or mystical. Motivation is stimulated; one may work hard, be manipulating, or have mechanical ability.

Tuo kyllä kuvaa oikein osuvasti  Cool

Olen kyllä aina ollut erittäin fyysinen ja vauhdikas ja energinen, intohimoinen ja päättäväinen ja tutkiva  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 18.10.2007 11:11:32 kirjoittanut Routasydän » tallennettu

aurinko  neitsyt
 kuu  kalat
 askendentti  kaksoset
 merkurius  vaaka
 venus  leijona
 mars  skorpioni
 
 Metalli - Apina
 Punainen Resonoiva Maa
Norna
Vieras
« Vastaus #125 : 05.05.2008 12:29:36 »

 mars leijona ja 11. huoneessa, jos jossain sanottiin että nainen hakee alitajuisesti sellaista miestä jollainen hänen isänsä on niin hassua että isäni on kuin onkin jellona Grin. Tosin hän on ainoa tuntemani leijona eikä yksikään läheisempi miehenkuvatus ole ollut leijona...
 Olen energinen, vaikka energisyys meneekin ylös-alas, mutta kun on energiaa niin sitten touhutaan apinan raivolla  laugh, miehessä arvostan suuresti mielikuvitusrikkautta ja leikkisyyttä, sängyssä(kin). Muita marsleijonan ominaisuuksia onkin kerrottu aiempana  Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #126 : 05.05.2008 13:25:50 »

vaa'assa onpi ja huone 12. oon varmaan kerran elämässäni säätäny vaa'an kans.. että ei päde muhun tuo miesviehätys.. tämä siis syntymäkartalla.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #127 : 05.05.2008 22:31:41 »

Tässä kanssa yksi Mars  jousimies 4. huone.
En kyllä tunne montaakaan  jousimies ainakaan yksikään ei ole sytyttänyt. Itse asiassa en edes tiedä juuri mitään koko merkistä.

Pitäisi ehkä, kun noita aspekteja kuitenkin on.  Shocked
 mars  aspect_squ  pluto
 mars  aspect_squ  uranus
 mars  aspect_ssx  neptunus
 mars  aspect_con juno
 mars  aspect_con  pallas
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #128 : 05.05.2008 23:55:57 »

 mars  kauris 10.huoneessa.

Ihannemieheltä odotan kompetenssia, kunnianhimoa, pyrkimystä edetä elämässään, on ala mikä hyvänsä,halua kehittyä, oppia ja käyttää resurssejaan hyväksi. Elämästä saa nauttia ja laiskotellakin, mutta suunnan on aina oltava eteenpäin. Kuten itsellänikin on. Yksi intohimoinen suhde on kaurismiehen kanssa ollut, ja meidät erotti lopulta vain se, että päädyimme asumaan eri puolille maailmaa. Näitä "ihannemiehen" ominaisuuksia löysin sitten leijonamiehestä, jolla on mars ja venus leijonassa  Grin

If a woman's Mars is in Capricorn, she is generally attracted to competent men, perhaps well-established business types or otherwise accomplished men. She doesn't necessarily go for status, but she does want a man who has an aura of competence about him. She is looking for a certain level of security, and is unimpressed with men who are drifters, irresponsible, or flighty. A stable, directed man with goals in life and a responsible, even serious, attitude to life is important to this woman.

tallennettu
Kissatuuletin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #129 : 06.05.2008 22:35:39 »

(Pitääpi kai kirjoittaa tänne foorumiin ku kerran jäsen aika kauan oon ollu Cheesy)

Kiitoksia hyvästä linkistä cafeastrologyyn  :Smiley

If a woman's Mars is in Virgo, an appealing man to her is usually an understated, rather simple appearance without too much glamour or ostentatiousness. Healthy, natural, and clean are most appealing physical qualities, and a certain amount of intelligence as well as a modest, sensible approach to life. These women are turned off by men who are overly confident, bossy, or unkind. They are looking for perceptive men who are kind and helpful. Competency is important, but these women aren't big on men who are show-offs. A quietly competent aura is best.

Täsmääpi täydellisesti, miehelläni on koko kartta täynnä neitsyttä, ja ei voisi parempaa ukkoa toivoa 2funny (jopa sama syntymäpäivä, 9 syyskuuta Shocked )
tallennettu

Huuhöö
WishMasteri2003
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Mad World


Profiili
« Vastaus #130 : 09.05.2008 22:52:44 »

Mars on kaksosissa 8. huoneessa. En osaa kyllä hirveänä sanoa, että mitä se minussa vaikuttaa, mutta nyt kun ajattelen niin ehkä mä olen vähän leikkisä (lapsenmielinen) ja kyllähän mä osaan puhua. Smiley Senköhän takia leikkimielinen väittely on minusta kivaa ? Cheesy
tallennettu

Aurinko: Kalat
AC, Pluto: Skorpioni
Kuu,Venus: Härkä
Merkurius: Oinas
Mars: Kaksonen
Jupiter: Leijona
Saturnus: Vesimies
Uranus, Neptunus: Kauris
Maya horoskooppi: Sininen Lunaarinen Käsi
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #131 : 09.05.2008 23:32:10 »

tällä hetkellä se on menossa ysihuoneessa ravussa.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #132 : 10.05.2008 12:12:58 »

Mulla on kans Mars Kaksosissa,huoneessa 11. ja kyllä Kaksos miehet jollain tavalla vetoaa,mutta niiden pinnallisuus on raivostuttavaa,eikä muutenkaan oikeen mun juttu (enää)  Grin exä oli Kaksonen eikä siitä kyllä hyvää seurannut.
Hmm.. ja mitenhän tuo mars kaksosissa näkyy,niin ainakin ehkä siten,
että olen kärsimätön,tykkään uusista jutuista,olen vaihtanut koulua monta kertaa,
en osaa oikeen asettua ja löytää sitä "omaa juttua"... tietynlainen levottomuus ehkä
siitä tulee,ja vaihtelunhalu.Kenties. coolsmiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lizzy
Vieras
« Vastaus #133 : 11.05.2008 13:20:33 »

Kauriissahan toi, niinku tänne joskus aikasemmin näemmä olin jo kirjotellu.

Mutta tuli mieleeni sellanen, että voisko toi huonesijainti kertoo myös jotain. Kun mulla se on 7. ja 8. huoneen rajalla niin muhun vetoo kyllä myös sellaset vaaka/skorpparimaiset piirteet? Niin ja tietty oppositiomerkki Ravun kanssa on sellasta tiettyä voimakasta vetoo...  :Smiley

Oon parinkin kauriin kanssa tapaillu jonku aikaa, mutta ei siitä koskaan oo tullu mitään vakavaa. Ihan hyviä tyyppejä kyllä molemmat. Toinen oli vieläpä myös Kuu kauris. toinen kuu kaksonen ja se oli aika rasittavaa mun kalat kuun mielestä... Voisin kuvitella olevani hyvä ystävä miespuolisen kauriin kanssa, mutta romanttisessa mielessä niin.. enpä tiedä...

Halusin sen takia ottaa ton Rapu-vastamerkin ja sitten noi huonemerkit kun en mä kyllä ainakaan nykyään tunnista tollasta mars kauriskuvausta mitä tossa edellä oli. Ehkä joskus nuorempana hyvä asema vetos ja olin se, joka aina ihastu esim. opettajiinsa.  Grin  Embarrassed Mutta mun miesmaku on kyllä muuttunu nykyään enemmän tonne Rapu, Vaaka, Skorppari suuntaan...
tallennettu
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #134 : 01.06.2008 17:03:34 »

Itselläni on Mars Oinaassa. Pari kertaa minä ja ehkä jopa muutkin ovat tämän joutuneet toteamaan, nimittäin suuttuessani, varsinkin humalapäissäni, muutun aikamoiseksi hulluksi, ja vihastani saavat osansa sen ansainneet, mutta valitettavasti joskus jopa sivulliset  Sad Suutun tosin kunnolla hyvin harvoin.

Tulinpa ajatelleeksi että Oinaan hallitseva planeetta on nimenomaan Mars. Milläköhän tavalla se vaikuttaa tähän?
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: