Äänestys
Kysymys: Missä merkissä mars sijaitsee kartallasi?
oinas - 30 (8.3%)
härkä - 19 (5.3%)
kaksonen - 37 (10.2%)
rapu - 32 (8.9%)
leijona - 43 (11.9%)
neitsyt - 28 (7.8%)
vaaka - 23 (6.4%)
skorpioni - 40 (11.1%)
jousimies - 19 (5.3%)
kauris - 31 (8.6%)
vesimies - 31 (8.6%)
kalat - 28 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 308

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä mars luuhaa kartallasi?  (Luettu 83840 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #90 : 29.10.2006 02:10:08 »

mulla se mars on seiska-huoneessa, ravussa. Seiska-huonehan liittyy rakkauselämään, vai oonko ihan hakusalla? idiot2

Joten voisko tästä tehä jonkun päätelmän, että toimintaa rakkauselämässä piisaa (oon nimittäin tosi herkkä ihastumaan ja vetelemään liian rankkoja tulkintoja toisten flirteistä esim) ja vielä joillain "rapumaisen" naisellisilla "keinoilla" höystettynä?

sainpa näköjään ton lopun kuulostamaan tosi halvalta...  2funny ei ollu silti tarkoitus... Grin Cheesy
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Malina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #91 : 07.11.2006 00:08:47 »

Tuo ompi härän merkisssä ja vitoshuoneessa. Tulkinnan mukaan nuo suunnilleen kumoavat toisensa ja tuloksena onkin tyyppi, joka aloittaa sataa eri hommaa ja tuntee jatkuvaa epätoivoa kun mikään ei ikinä valmistu  :Smiley
tallennettu

Aurinko-Kalat
Asc-Jousimies
Kuu,Merkurius,Venus,Chiron-Vesimies
Mars-Härkä
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #92 : 10.11.2006 16:27:01 »

Marsin transiiteille olen varsin yliherkkä (tekee ärtyneeksi ja riitaisaksi), mutta tämä nataali-Mars... Hm... Minulla sitä tietysti sekoittaa yhtymä tiukkaan Kuu/Neptunus-yhtymään, mutta luulisin että ehkä jossain määrin Marsini Jousimies-sijainti saattaisi vaikuttaa siihen että en jaksaisi mitään ylenmääräisen rauhallista miestä rinnallani, vaikken aina kumppanini kuohahteluista pidäkään. Mutta joku rutikuiva maa-voittoinen tyyppi, ei kiitos... Kyllä miehessä pitää energiaa olla.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #93 : 10.11.2006 17:35:52 »

Mars jouskarissa ja jokapaikanhöylä ilmoittautuu!!!

Täällä taitaa aika vähän olla näitä mars-jouskarissa immeisiä?Huh

Jaa-a. Tuo ei mun kohdalla kuulostanut kovin tutulta  Undecided Mars on jouskarissa 8. huoneessa. Oon silti erittäin hidas innostumaan yleensä mistään, ainakaan muiden ehdotuksista. Itse saatan innostua jostain salaa, jota myös lähden toteuttamaan salaa. En tykkää levitellä asioitani, ainakaan tärkeitä ja henkilökohtaisia, arkoja asioita.

Tämä on selvästi Kuu-härkämäisyyttä! Härät ovat kokemukseni mukaan nimenomaan tuollaisia.

Lainaus
Mutta olen äärettömän levoton, enkä pysy paikoillani millään. Kyllästyn liiankin helposti ja koulut sekä työt loppuu helposti kesken ja asuinpaikkakunnat vaihtuu nopsaan...

Tässä on taas sitä Mars-Jouskarivaikutusta, samoin varmaan tuo Asc merkkisi, Oinas, vaikuttaa, nimittäin oinas on juuri tällainen, kyllästyy nopeasti, se on oikea oinaksen luonteen peruspilari.  Grin


Lainaus
Jouskari-miehiä en taida tuntea yhtäkään, mutta toivon mieheltä vapautta. Ihannemieheni olisi oma herransa, jolle ei aina tarttisi menojaan kertoa ja joka ei minulle aina ilmoittelisi menojaan. Kaksi itsenäistä ihmistä siis jakaisi osan elämästään... ei iskisi ahdistus niin nopeasti  :Smiley Vähän henkevämmän oloinen tietty, deep, jonka kanssa voisi jutella asioista.

Tässä on taas selvästi skorpionivaikutusta tuossa, että haluat henkevän miehen. Samoin tuo mars-jouskarissa minusta viittaa myös jotenkin tällaiseen itsenäisyyteen ja vapauteen. Harva Jouskari nimittäin haluaa tulla kahlituksi.
« Viimeksi muokattu: 10.11.2006 17:40:47 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #94 : 11.11.2006 02:36:42 »

Hyväksyminen ja anteeksiantaminen on sekä Ravussa että Kaloissa olevan Marsin aseman pääteemoja elmän haasteina. Palkinnoksi tästä haasteesta selviydyttyään yksilö saa kyvyn yhdistää toiminta ja emotionaalinen herkkyys.

Mars kalat ja 6. huone. Jaa´a toi toiminta ja emotoniaalinen herkkyys tulevassa ammatissa pitää paikkaansa. Ja edellinen "syvällinen" ihastus oli kalat.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #95 : 11.11.2006 19:12:33 »

Hyväksyminen ja anteeksiantaminen on sekä Ravussa että Kaloissa olevan Marsin aseman pääteemoja elmän haasteina. Palkinnoksi tästä haasteesta selviydyttyään yksilö saa kyvyn yhdistää toiminta ja emotionaalinen herkkyys.

On kyllä mun kohdalla totta siinä mielessä, että kun on mars ravussa, niin on vaikea antaa anteeksi, jos joku oikein kunnolla loukkaa mua. Mutta pikkuriidat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, usein unohtuvat heti saman päivän aikana.

En voi myöskään kehua olevani maailman suvaitsevin ihminen. Jotenkin vaan jos jossain ihmisessä on joku mikä äryttää ensitapaamisesta lähtien, kestää kauan ja vaati parempaa tutustumista ko. henkilöön ennen kuin ennakkoasenteet muuttuu.

So sad but true...  Sad
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #96 : 12.11.2006 15:38:37 »

Mars kaloissa ja ihastun miehessä herkkyyteen ja salaperäisyyteen.Mielestäni olen intohimoinen ja seksuaalinen kunhan tunteet ovat mukana, esim. yhden illan juttuja en ole koskaan harrastanut enkä siis bongannut miestä baarista vain "sitä" varten.
Olen taiteilija-luonne ja tarvitsen myös niitä joustavia aikatauluja... Wink Haaveilija, kuuntelija, auttaja ( ystäväpiirin psykologi )  Lips Sealed  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #97 : 12.11.2006 15:46:43 »

If a woman's Mars is in Aquarius,  she can be most impressed by men who are somewhat unconventional or kooky in their choice of clothes and overall style. She wants an interesting man. He can certainly be handsome, but boring? Hardly. A man with a brain is important, although she won't be attracted to a brainy type. Somebody who is perceptive, a little unconventional, and perhaps somewhat aloof is most attractive. Rigid or boring types simply won't do.

 Grin  Grin  Grin  Cool
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
MetalLady
Vieras
« Vastaus #98 : 13.11.2006 00:47:56 »

Lisäänpä vielä.

Mars Neitsyessä

Neitsyt on näppärä, joustava ja uuttera, mutta
usein liian luottavainen.
heikkoudet: Hän ylireagoi helposti ja suuttuu
pienemmästäkin vastaantulevasta asiasta. Huh
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #99 : 13.11.2006 12:53:54 »

If a woman's Mars is in Aquarius,  she can be most impressed by men who are somewhat unconventional or kooky in their choice of clothes and overall style. She wants an interesting man. He can certainly be handsome, but boring? Hardly. A man with a brain is important, although she won't be attracted to a brainy type. Somebody who is perceptive, a little unconventional, and perhaps somewhat aloof is most attractive. Rigid or boring types simply won't do.

 Grin  Grin  Grin  Cool

Taiska, osaatko kertoa jonkun sivun, josta löysit tuon? Ois kiva nähdä omakin Marsin merkkikuvaus...  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #100 : 13.11.2006 17:27:25 »

http://www.cafeastrology.com/articles/idealmanforawoman.html

osoite löyty tästä samasta topiikista sivulta 6  Smiley .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
the_planet
Vieras
« Vastaus #101 : 13.11.2006 17:59:10 »

If a woman's Mars is in Leo, she may be attracted to men who are proud, outgoing, and perhaps even gaudy. Aloofness or a dignified, confident aura is usually appealing to these women. These women are more inclined to enjoy men who possess a rather bold, confident manner--and style! Playfulness and fun are very important to these women, and the uptight type or overly serious man is not going to do it for them. Stinginess is a huge turn-off, too. These women want their men generous, dignified, and confident. These women do want their men to be a little possessive and jealous, as it makes them feel more alive, wanted, and attractive.


Osu ja uppos! Voisiko sitä täydellisemmin enää sanoa, tässä kaikki se mistä miehessä pidän ja onhan oma kultsi  askendentti leijona  Wink
tallennettu
Sofia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #102 : 13.11.2006 19:49:44 »

Mars Jousimiehessä ilmoittautuu.

Tuntui kovin ajankohtaiselta tämä viestiketju, kun sana "jokapaikanhöylä" vilahti jossain. Olen ainakin näennäisen aktiivinen ihminen, ihan vahingossa päädyn mukaan mitä erilaisimpiin juttuihin vaan koska ne olisivat kivoja ja kiinnostavia. Se vaan kun on kykenevä kiinnostumaan melkein mistä tahansa (ja yhtä aikaa) saa kalenterin täytyymään nopeaan tahtiin. Jousimiesmäistä käytöstä (ja osittain varmaan  aurinko vesimies :llä ja  kuu kaksoset :lla on sormensa pelissä) asian suhteen kuvaa se, että yhteen juttuun jaksaa paneutua vain hetken aikaa kerrallaan. Onneksi on niin monessa mukana, että voi vähän kierrättää aktiivisuus kausia ja pitää päivät jatkuvasti täynnä jotain "kivaa".

Ideaalimiehen osalta cafeastrologyn.com:in kuvaus pitää suurilta osin paikkansa. "[She] is most impressed with a man who is playful, fun, intelligent, and honest. -- They want to have a good time, and to have long conversations with their men as well. They are not especially attracted to men who are overly groomed, generally don't like too much "decoration" or men who put on airs." Jep jep, varsinkin esittäminen on sellainen asia mikä karkoittaa minut. Ääntä saa pitää jos on sisältöä. Leikkisä, hauska ja fiksu on vähän niinkuin minun miespuolinen vastineeni (silloin kun on hyvä päivä).  Cheesy
tallennettu

"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #103 : 13.11.2006 21:23:03 »

"[She] is most impressed with a man who is playful, fun, intelligent, and honest. -- They want to have a good time, and to have long conversations with their men as well.

Tutulta tuntuupi; leikkisyys ja poikamaisuus minua miehessä juuri viehättääkin. Noin yleensä ja omassani.

 smitten
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #104 : 14.11.2006 02:30:13 »

http://www.cafeastrology.com/articles/idealmanforawoman.html

osoite löyty tästä samasta topiikista sivulta 6  Smiley .

Kiitos taiska  smitten

kyl kai ukostani jotain noita piirteitä löytyy  Smiley
Hyvin on silti kelvannu tähänkin asti mulle  Grin smitten Wink
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: