Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Projisoimisesta ja itsen/ muiden käytöksestä  (Luettu 56601 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #120 : 07.11.2006 10:56:03 »

Jos niistä karikoista on liian vähän aikaa, niiden merkitys ei ole ehkä vielä selvinnyt. Siis ehkä, jokainenhan käsittelee asiat omalla tavallaan/aikataulullaan. Itselläni meni aikaa kaikkien suhteen/suhteiden nostamien tunteiden käsittelyyn, vasta sen jälkeen pystyin näkemään niissä jotain tärkeää ja merkityksellistä.
Mielestäni kaikki kohtaamiset ovat tärkeitä, sattumia kun ei ole olemassa  Smiley
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #121 : 07.11.2006 12:32:30 »

ainakin ne TUNTUIVAT jossain.  laugh

Eli silloin ei ole psykopaatti kun tuntuu?

Entä kun on tuntunut, mutta sitten ei enää tunnukaan, niin onko se suhde sitten ohi vihdoin?  Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1058


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #122 : 08.11.2006 14:48:10 »

Keskityn omaan käytöökseni. Koitan nähdä muissa hyvät
puolet, että pystyn tunnistamaan paremmin omat heikkouteni.

Viha nousee, kun on tilanteissa joita haluaa muuttaa mielensä mukaan
vaikka ne ovat vaikutuskyvyn ulkopuolella.

On loputon tehtävä päällystää katuja nahalla,
siksi kannattaa laittaa sandaalit jalkaan ja
huolehtia asioista omalla kohdalla.

tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #123 : 09.11.2006 09:26:30 »

Käsittääkseni olin vain yhden henkilön kanssa, joka koko ajan vaikutti hieman omalaatuiselta, mutta vasta myöhemmin uskalsin myöntää, että hänessä oli psykopaatin piirteitä. En halua olla lähellään, en kyllä muidenkaan exien. On hänellä vahva aura ja psyykkisiä kykyjä, eli tuntuu, mutta en halua enää tämäntyyppistä peluria.

Tärkeää oli se, että.. (täytä)

...huomasit että tällaisiakin ihmisiä on. Näet selkeämmin millainen itse haluat olla, ja minkälaisten ihmisten kanssa haluat olla. Ja vaikka kuinka olisit halunnut muuttaa kyseistä henkilöä, se ei onnistu, eli opetus.
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #124 : 09.11.2006 10:04:09 »

Luulin aina että Jumalalle kaikki on mahdollista, mutta jos on karma tarpeeksi kovassa, niin ei.  Grin Enkä tarkoita suhdetta, vaan sairautta. Eka mies hyötyi 2v terapiasta mutta se ei muuttanut täysin rehelliseksi.

Hip hei vapaus..  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #125 : 09.11.2006 11:56:57 »

Keskityn omaan käytöökseni. Koitan nähdä muissa hyvät
puolet, että pystyn tunnistamaan paremmin omat heikkouteni.

Viha nousee, kun on tilanteissa joita haluaa muuttaa mielensä mukaan
vaikka ne ovat vaikutuskyvyn ulkopuolella.

On loputon tehtävä päällystää katuja nahalla,
siksi kannattaa laittaa sandaalit jalkaan ja
huolehtia asioista omalla kohdalla.



Hyvin sanottu.  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #126 : 29.05.2010 12:27:37 »

Eikö projisointi tarkoita sitä, että ne piirteet mitä ei uskalla itse olla tai itsessään tunnustaa, sellaisia piirteitä omaavista ihmisistä viehättyy tai haalii ympärilleen?

Eihän se sitä tarkoita että itse olisi kylmä jos kylmiä ihmisiä ympärillä on, vaan että sitä alitajuntaisesti ihailee näissä ihmisissä jotain siinä kylmyydessä ja toivoo voivansa olla samanlainen. Kuitenkaan sitä ei enää tarvitse itse olla samanlainen, sillä siinä on jo se toinen minkä kautta pystyy sitten tätä toteuttamaan. Jolloin silloinhan sitä itse asiassa ei ole samanlainen, vaan projisoi sen puolensa siihen toiseen. Ulkoistaa sen. Kerää niinkuin elämänsä käsikirjoitusta ympärilleen, missä eri ihmiset näyttelevät ne kaikki roolit mitä siihen haluaa ympätä.

Olen aina sanonut, että jos joku asia ei kosketa, siihen suhtautuu neutraalisti. Jos joku ärsyttää, voi aina kysyä itseltään miksi se ärsyttää.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
 
Siirry: