Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Projisoimisesta ja itsen/ muiden käytöksestä  (Luettu 57445 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #105 : 11.10.2006 10:47:00 »

Lukematta tätä ketjua sen tarkemmin, vaan aiheeseen vastaten: eikös kaikki näkemyksemme toisistamme ole enemmän tai vähemmän projisointia?
Olen ymmärtänyt, että näemme peilistä parhaiten itsellemme tutut piirteet ...?

Hyvä kysymys.

Onko sinulla muita kysymyksiä?  coolsmiley
tallennettu
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #106 : 03.11.2006 15:12:33 »

Lukematta tätä ketjua sen tarkemmin, vaan aiheeseen vastaten: eikös kaikki näkemyksemme toisistamme ole enemmän tai vähemmän projisointia?
Olen ymmärtänyt, että näemme peilistä parhaiten itsellemme tutut piirteet ...?

Hyvä kysymys.

Onko sinulla muita kysymyksiä?  coolsmiley

Kun peilikuvalleen irvistää, se irvistää takaisin  Grin Grin

Kysyn: Mikä on tämän totuuden suhde todelliseen ihmissuhteeseen?
tallennettu
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #107 : 03.11.2006 15:33:38 »

Eikai ketään voi väkisin auttaa  Wink

Tätä just tarkoitan, että jos toi totuus pitää paikkansa, niin tiedämmeköhän ite aina mitä ilmettä me sille peilille näytetään?

*menee peilin eteen harjoittelemaan ilmeitä*
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #108 : 03.11.2006 15:38:50 »

Smailia- Wink

Ilmeisesti vain sydärin saaneita "saa" auttaa vasten tahtoa hahaha..  2funny siitä saa pointseja järjestöissä..  Cool
« Viimeksi muokattu: 03.11.2006 15:47:58 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #109 : 03.11.2006 16:30:23 »

Kun peilikuvalleen irvistää, se irvistää takaisin  Grin Grin

Kysyn: Mikä on tämän totuuden suhde todelliseen ihmissuhteeseen?


Mikä on siis totuus - mikä sen suhde voi olla...
Eiköhän peilin tehtävänä ole näyttää miten asiat sillä hetkellä on. Se näyttää etenkin ne asiat, mitkä meillä on työstämättä - mutta myöskin ne työstetyt.

Hauskaa tässä on se, ettei ole liian helppo ottaa peilin heijastuksia vastaan - sitten häkeltyy ja alkaa pohtimaan, mitä olenkaan nyt luonut tai mitä olen nyt oppimassa.  Cheesy Grin

GS - en ymmärrä miksi sydärin saaneita saisi auttaa vasten tahtoa Huh

(mitähän nyt peilaan)
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #110 : 04.11.2006 14:58:32 »

 Shocked Oi - suo anteeksi, en tiennyt että sinun tehtävinäsi on ollut tulla tänne auttamaan ihmisiä vasten heidän tahtoaan  coolsmiley
ja keräämään pointseja järjestöissä  Wink 2funny

Kas näinhän tämä toimii, eli kun en ymmärtänyt hyväksyä kyseenalaistamatta toisen tehtävää, niin peilasit asian takaisin smitten

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #111 : 05.11.2006 09:59:30 »

Täh

taisi peili jotenkin vääristellä tässä kohdassa..

puhuin ihan muista henkilöistä, joita itseään ei saisi auttaa nähtävästi vaikka alussa vaikuttavat siltä, että haluavat apua ja haluavat kasvaa, kun kiinnostus siihen loppuu monelta alta aikayksikön. Olen itse asiassa varmaan kirjoittanut tän jutun alkuun kaikki kokemani reaktiot siihen, kun itse äkkiä kasvaa nopeasti ja haluaa auttaa muita. Sittenhän se kai tasaantuu se vaikuttamistarve, kun huomaa että eihän minun panostani tarvita, voin olla välikappale, mutta kaikki kulkevat omaa tahtiaan. Tosin sitä mietin kauan, vaikutanko jos joku tuntuu menevän väärään suuntaan. Mutta tuskin kannattaa, enempi kuin on kohtuullista.

Tuskinpa nyt ihan konkreettinen ensiaputyöläinen kysyy ambulanssiin nostettavalta henkilöltä, tsori saanko auttaa vai palaatko tajuihisi että voin antaa elvytystä.  idiot2

Mutta henkisen työläisen sitten kait pitäisi kysyä. Mutta olenhan minä ymmärtänyt että mitä sitä muita auttaa, säästyypä energiaa itselle. Aina välillä lipsun linjasta, mikä näkyy mm täällä.. no ei.  :Smiley Cool Sanotaan että jos joku mies olisi vaivautunut minun henkisen kasvuni ja muiden olojeni eteen kuten minä vaivauduin viimeisen kanssa, olisin todella otettu, enkä kiukkuinen.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2006 10:08:19 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #112 : 05.11.2006 11:23:00 »

En lukenut ihan kaikkia tekstejä joten toivottavasti en aivan metsään mene kirjoituksessani  Smiley , mutta sellainen asia vain tuli mieleen toisten auttamisesta, että se ei aina ole niin yksinkertaista  crazy2
Kun olet esim. pelastanut ihmisen hengen ja olet iloinen asiasta ja tunnet suurta riemua, niin pelastettu onkin sinulle todella vihainen - hän ei halunnut pelastua !
Sitten sinä näet toisessa tilanteessa minkälaista apua toinen tarvitsee ja tartut työhön, mutta hupsista mitä siitä seuraakaan - täysi suuttumus ja raivo ! Sinä yksinkertaisesti puutuit asiaan johon sinulla ei ole lupa puuttua.Sanasi jotka sinulle ovat selviä eivät mene perille - ne ymmärretään väärin - ja toiselle tulee tunne, että yrität pakottaa hänet johonkin mihin hän ei ole valmis ! Se vain pitää hyväksyä ja antaa asian olla suuttumatta.Olen monesti miettinyt, että näissä asioissa tulee monesti eteen se klassinen hyvä - paha vastakohta.Kun kuvittelet että jokin asia on itsellesi niin selvä törmäät takuulla ihmiseen joka ajattelee asiasta päinvastoin ja joudut itsekin miettimään omia vaikuttimiasi.Näin se tasapaino säilyy  Grin
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #113 : 05.11.2006 12:11:14 »

Jos ne, jotka haluavat auttaa, kohtaavat niitä, jotka eivät halua tulla autetuiksi vaikka tarvitsisivat sitä?

Niin kohtaavatko ne, jotka eivät välitä auttaa, niitä jotka haluavat tulla autetuiksi, vaikka eivät edes varsinaisesti tarvitse sitä?

Heh?

Tuo tuli mieleen yhdestä työasiasta, että jos koettaa parantaa ihmisten taloudellisia mahiksia. Olen kohdannut niitäkin, jotka haluavat parantaa olojaan, vaikkei olisi kyse akuutista hädästä tai tarpeesta.. vapaaehtoista, tai miten kaikkeus tuo tilaisuuksia eteen. Nyt lähestyn tätä asiaa siltä kantilta ettei koeta henkistää ketään.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2006 12:13:32 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #114 : 05.11.2006 13:17:21 »

Elä ja anna toisten elää.  Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #115 : 05.11.2006 13:21:38 »

No yksi asia josta minä olen varma (en keksi muuta selitystä) on se, että kun ihmisen on AIKA LÄHTEÄ , mikään apu ei auta ! Miten te muuten selitätte sen, että pieni juttu vie hengen sattumien kautta, mutta isostakin rysäyksestä selviää, vaikka se tuntuu uskomattomalta ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #116 : 06.11.2006 11:09:48 »

Niiiin... ketjun alku oli jäänyt minultakin lukematta, joten heittäydyin sekaan kirjoittelemaan tietämättä alkuasetelmia Aatamista Wink

En oikeastaan osaa ottaa kantaa pakkohoitoihin mustavalkoisesti juu ei. Asiat menee yleensä senhetkisen tilanteen mukaan - jollakin saattaa olla sielunsuunnitelmana käydä läpi elämää huumeorjana ja lopulta vaikkapa yliannostukseen kuoleminen, toisella saattaa olla sopimus toisen sielun kanssa siitä, että tämä auttaa hänet ylös huumeorjuudesta. Cool

Samankaltainen ajattelu minulla on myös esim. sydäreistä sekä henkihieverin henkilökunnan toiminnasta - ei ketään voi auttaa väkisin  Kiss

Onneksi minulla ei ole tietääkseni sellaista karmaa, että joutuisin pakkohoitamaan ketään. Puuttuu sellainen bonuskortti  Cheesy

Eletään, elämöidään ja annetaan toistenkin elää  laugh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #117 : 06.11.2006 16:09:46 »

Auttaminen lopetettu.  Lips Sealed
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #118 : 06.11.2006 16:11:48 »

Hmmm.... mikä on siis motiivisi?

En ota vastuuta päätökseesi  Smiley
tallennettu
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #119 : 07.11.2006 11:47:57 »

Ehkä ne ihmissuhteet eivät sitten oikeasti olleetkaan niin tärkeitä?

Tai sitten ne on vaan eletty loppuun  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: