Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herätätkö tunteita muissa?  (Luettu 40656 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 16.06.2016 22:12:58 »

Tässäpä yksi koko elämäni dilemma.

Olen havainnut että herätän aika voimakkaita tunteita muissa, niin hyvässä kun pahassa vanhan sanonnan mukaan. Menen minne vain niin ihmiset reagoi minuun hyvin voimmakkaasti. Ihastutaan, rakastutaan, vihastutaan, nöyryytetään, yritetään alistaa ja haukutaan niin henkisesti kun fyysisesti.

Olen koko elämäni aikana miettinyt mitä mussa on vikana.
Ihan tiedostamattomasti tämä tapahtuu usein ja tulee kuin puskista, mitään en ole sanonut tai tehnyt enkä tietoisesti yrittänyt mitään esittää ja silti tämä tapahtuu. Toki osaan provosoida ihan tahalleen mutta ne tilanteet on sitten erikseen.

Muilla samankaltaisia kokemuksia?

Joskus olen miettinyt että on turvallisempaa pysyä kotosalla   Grin police
« Viimeksi muokattu: 16.06.2016 22:16:31 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #1 : 16.06.2016 22:44:20 »


Onkos sinulla rutkasti  skorpioni -ria nataalilla?   Huh
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 16.06.2016 22:55:55 »

Mä oon vaa kaukaa ihailtava tapaus, jota kukaan ei oikeasti halua tuntea.
Maailma pärjää paremmin ilman minua ja olemassaoloani.





tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 16.06.2016 23:14:58 »


Onkos sinulla rutkasti  skorpioni -ria nataalilla?   Huh

En tiedä kun en osaa katsoa  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 16.06.2016 23:16:22 »

Mä oon vaa kaukaa ihailtava tapaus, jota kukaan ei oikeasti halua tuntea.

Tiedän tunteen. Joskus minullakin on kausia kun tunnen näin. Saa olonsa aika yksinäiseksi välillä. Tsemppiä!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #5 : 17.06.2016 15:14:31 »

Kehonkieli, käyttäytymismallit, aura ja alitajuinen telepaatinen viestistä - astrologiset vaikutukset ihmisten kesken toimivat oletettavasti näiden kautta. Astrologia kuvaa syntymäkartan vaikutuksia käyttäytymismalleihin mutta en ole missään vielä lukenut pohdiskeluja/väitteitä mahdollisista syntymäkartan vaikutuksista kolmeen muuhun mainittuun asiaan.

Ihminen voisi herättää tunnereaktioita muissa siksi että hän jollain mainituista neljästä tavasta käy/tunkeutuu poikkeuksellisen voimakkaasti toisen ihmisen 'sisään'.
Juu. Tämän mallin ymmärrän kyllä ja tunnistan että näitä ihmisiä on (myös minä tottakai), tosin se ei seliä sitä että pelkkä olemassaolo ärsyttää muita.
Että on ikään kuin levossa ja joku vain katsoo ja ärsyyntyy.
Mutta hyvä kun otin tämän esille. Ikinä en ole tarkoituksenmukaisesti yrittänyt viedä ihmisen henk.kohtaista tilaa ehkä olen vain liian avoin ja spontaani joskus. Mutta kiitos!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #6 : 17.06.2016 17:02:58 »

Kyllä vain Avicii, ihan samanmoinen on kokemus mulla.
Tuota se on alvariinsa.

Tässä yhden sortin mahdollisuus, jota oon aatellu:

http://positivetruth.com/heyoka-the-most-powerful-type-of-empath/
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #7 : 17.06.2016 18:54:19 »

Kyllä vain Avicii, ihan samanmoinen on kokemus mulla.
Tuota se on alvariinsa.

Tässä yhden sortin mahdollisuus, jota oon aatellu:

http://positivetruth.com/heyoka-the-most-powerful-type-of-empath/

Kiitos! Olipa kauniisti avattu tämä ja kyllä tunnistan tässä itseäni kyllä  smitten

Ainoa on, joka on jättänyt hyvin suuret surun jäljet on se että olen loppujenlopuksi aika yksinäinen omalla tavallani ollut koko ikäni ja ihmetellyt miksi kaikki parisuhteet menee pieleen ja ihmissuhteet, koulu ja työelämä on hyvin raskaita ollut kaikin puolin.

Ehdin jo ajatella että en ikinä löydä sopivaa kumppania kenen kanssa saisin rauhassa elää ja olla sovussa  Undecided

No mutta. Aina on toivoa!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 17.06.2016 18:57:12 »

Joo, kait sitä jotain tunteita herättää,
mut se reaktio on ollut enämpi fyysinen,
joku astuu vaistomaisesti askelen taaksepäin jutellessa, moni väistää ekana käytävällä,
ehkä olemus herättää ärsytystä, mut sitä ei näytetä, jos sen aistii, poistun mieluummin paikalta "ärsyttävänä" henkilönä.
Vanhat tuntemattomat ihmiset tervehtivät ja tulevat juttelemaan..
mut joo,
tää ois oikeesti aika mielenkiintoinen aihe astrologisesti,
kun oon usein pohtinut tuota,
että miten ihmiset saavat niin erilaista kohtelua samoissakin tilanteissa,
mikä on siis epäreilua,
mutta että kait se on joku jokaisen oma henk.kohtanen energia mikä välittyy,
ja siihen reagoidaan.
Muutamilla kartoilla, joiden omistajat olemuksellaan tai vain olemassaolollaan  herättävät vahvoja tunteita muissa,
on esim.  pluto MC:llä ja tätä aattelin siten, että kun  pluto on kuulemma transiiteissa vahvin tekijä,
ja MC:llä se tavallaan kyseenalaistaa vastapäätä olevan IC:n turvallisuudentunteen,
eli ihmiset reagoivat herkimmin just kuullaan,
ja vaikkei se siellä IC:llä heillä olekaan synastriassa tämän "uhkaavan" henkilön kanssa,
niin jo se asetelma (IC Ravun aluetta peruskartassa,  kuu )
että tuo  :pluto:MC (korkein, näkyvin kohta kartalla) voi käyttää valtaa,
tai se muuten tuo näkyviin ihmisen ns. pimeät puolet, jotka sitten projisoidaan toiseen.
Esim. myös  pluto kuu yhtymä voi nostaa kanssakulkijassa vaikka mitä sun sitä ihteesä pinnalle,
 ja kaikki se työnnetään sen toisen niskaan,
niin kuin hän sen ois aiheuttanut,
vaikkei ollut osaa ei arpaa, kunhan sattui olemaan paikalla.
 pluto askendentti lla taas on ite niin vahva, etten usko sille tulevan samanmoista kohtelua,
se ikäänkuin huokuu olemuksesta ulospäin, että tuolle ei "ryttyillä".
Entiijä oisko joku muu planeetta MC:llä yhtä vahvasti reaktion aiheuttaja?
Vois ollakin, koska se on se näkyvin kohta.
Mietin muuten tässä kohtaa Räsästä,vahvoja tunteita herättävänä,
muttei oo tarkkoja synt.tietoja..

Sitten voisin kuvitella, että tulimerkkeihin joko ihastutaan tai vihastutaan,
koska eihän "tulta" pysty loppujen lopuksi kätkemään,
se näkyy ja kuuluu,
toisin kuin esim. vesi kätkee sisälleen, ilma, no tuuli toi tuuli vei,
ja maa, no jos ei muuta ni mököttää.
Tulihan puhdistaa, että oisko siinä alitajunen keino puhdistaa omaa vinttikomerovarastoaan toisen kautta?

Sitten kolmas asia astrologisesti,
mitä mietin,
niin  venus, meidän maallinen (materia) tomumajamme,
sen (kuin myös Lilithin) kehonkieli,
ja että onko se ihan eri merkissä kuin  aurinko,
kuinka kaukana se on Auringosta,
onko sillä väliä,
onko se sotaisa aamutähti vai iltatähti,
onko se eri puolella horisonttia (  askendentti - DC -akselia ) kuin  aurinko,
missä merkissä se on..tykätäänkö vai vihataanko..
itse miellän just Venuksen myös vihan planeetaksi,
silleesti henkisesti,
 mars on toiminnallinen agressio, lyöt vasaralla sormees kun niin suututtaa,
mut  venus kuohuu syntyperänsä mukaisesti sisällä..

Entäs 7 eli sinä huone,
onks siellä planeettoja,
onko olemassaolosi / hyvänolontunteesi riippuvainen muista?
Käytätkö valtaa vai joudutko vallan käytön uhriksi ihmisuhteissa?
 
Entiijä,
ois mielenkiintoista kuulla astrologisia havaintoja-kin. Smiley

tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #9 : 17.06.2016 19:56:39 »

Avicii, Ehkä olet semmoinen vahva energinen tyyppi, minkä muut tavallaan aistii ja reagoi oman persoonansa mukaan. Jotkut saattaa säikähtää, jotkut ihailla jne.
Varmaankin johtuu myös eri ihmisten välisistä henkilökemioista.

Ei kai siinä mitään pahaa ole? tai mitään sussa ole vialla...Hienoahan se on, kun uskaltaa olla oma itsensä.
Minä ainakin arvostan suuresti tyyppejä, ketkä on avoimia ja aidosti omia itsejään. Smiley

Ehkä jotkut, ketkä ovat pidättyväisempiä, saattavat kokea olemuksesi jotenkin säikähtäen tai jotain sellaista mitä eivät itse uskalla olla? Tai voit olla semmoinen rohkaiseva tekijä niillekkin. tai jos ei, niin kyllä sitä löytää aina omankaltasiaan ihmisiä elämäänsä, joskus kivien ja kantojen altakin. tai välillä kompuroiden niihin kiviin ja kantoihinkin matkalla.......   smitten
« Viimeksi muokattu: 17.06.2016 20:12:46 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #10 : 17.06.2016 20:07:37 »

Avicii, Ehkä olet semmoinen vahva energinen tyyppi, minkä muut tavallaan aistii ja reagoi oman persoonansa mukaan. Jotkut saattaa säikähtää, jotkut ihailla jne.
Varmaankin johtuu myös eri ihmisten välisistä henkilökemioista.

Ei kai siinä mitään pahaa ole? tai mitään sussa ole vialla...Hienoahan se on, kun uskaltaa olla oma itsensä.
Minä ainakin arvostan suuresti tyyppejä, ketkä on avoimia ja aidosti omia itsejään. Smiley

Ehkä jotkut, ketkä ovat pidättyväisempiä, saattavat kokea olemuksesi jotenkin säikähtäen tai jotain sellaista mitä eivät itse uskalla olla? Tai voit olla semmoinen rohkaiseva tekijä niillekkin. tai jos ei, niin kyllä sitä löytää aina omankaltasiaan ihmisiä elämäänsä, joskus kivien ja kantojen altakin. tai välillä kompuroiden niihin kiviin ja kantoihinkin matkalla.......   smitten

Kiitos ystävällisistä sanoistasi!

Joo. Kyllä täytyy tunnustaa että välillä menen ajattelematta liikaa ja juuri tuo että ihmiset sitten reagoi hyvin vahvasti olemukseeni. Joskus joudun oikein supistamaan omaa energiakenttäni mutta välillä tuuletan oikein kunnolla, pakko tai menee koko systeemi nurin  Grin

Yksi asia jonka myös olen havainnut että jotkut toiset, hyvin vahvat tyypit on kauhean suuri tarve nöyryyttää ja yrittää hallita kun taas tulee niitä kausia itselleen että ei oikein ole sosiaalista ympäristöä missä saisi olla oma itsensä.

Hyvin surulliseksi on tehnyt parisuhteessa kun on joutunut elämään ikään kuin vastoin omaa sisintään koska kumppani ei hyväksy tai kumppani reagoi hyvin voimakkaasti. Olen usein joutunut ikään kuin vetämään tiettyä roolia ihan rauhan takia.  Undecided

Ihan samalla tavalla toki muutkin herättää minussa tunteita ja on näitä hyvin voimakkaita peilejä jotka teettää minussakin töitä.
Mutta tarkoitukseni ei ole uhriutua vaan lähinnä tämä käy melko raskaaksi välillä, aidosti. Ja juuri agressiiviset ihmiset pelottaa eniten kun koskaan ei oikein tiedä miten he reagoivat ettei aiheuta väkivaltaa. Onneksi päällimäisenä on ollut henkinen väkivalta eikä fyysistä.

« Viimeksi muokattu: 17.06.2016 20:09:19 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #11 : 17.06.2016 20:08:32 »

Kiitos nikki, juuri tuolta se joskus ilmenee  Undecided
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #12 : 17.06.2016 20:26:16 »

Yksi esimerkki voisi ehkä valaista hieman näitä kokemuksia.

Istuin ystäväni luona kahvilla, iloisena kerroin jotain lapsista tai lukemastani kirjasta ja hän istuu vain hiljaa ja sanoo seuraavaksi: Sun kyllä pitäisi oppia nöyrtymään ja olemaan nöyrä.

Tällaista tämä on. Ihan puskista. Ja sitten taas mennään takapakkia ja ihmettelen että enkö ole tarpeeksi nöyrä ja mitä se nöyryys on jne. Ja syyllistän itseäni.

Tää on toistuvaa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #13 : 17.06.2016 21:44:42 »

Tarkoititko, että jotkut toiset vahvat tyypit kokevat kauhean tarveen nöyryyttää ja hallita sua, vai että koet toiset vahvat semmmoiseksi, että nöyryytät ja hallitset niitä?

muoks: kai siinä joku keskitie menee välissä?  Samaan ei vältsiin tarvi sortua, vaan jättää omaan arvoonsa? tai jotain, että lukee tarkemmin mitä toisella on sanottavaa, tai ilmaistavinaan... tulla vastaan...?
« Viimeksi muokattu: 17.06.2016 22:04:15 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14 : 17.06.2016 21:55:29 »

Kiitos nikki tuosta pläjäyksestä  smitten


Ja no niin, minullahan se  pluto siellä MC:llä keikkuu, ja   venus:ksen merkissä  vaaka
Hieno tuo ajatus siitä, että se kyseenalaistaa tuolta näkyvältä paikaltaan turvallisuuden tunteen, jotenkin automaattisena.
Useimmitne minun kokemukseni on se, että toinen nimenomaan epävarmuuttaan ja uhkaa tuntiessaan "käy minun kimppuuni."  Ja se on sitten toinen juttu, että ne jotka ovat lähteneet käymään fyysisesti päälle, eivät ole sitä uskaltaneet tehdä. Tämä oli siis jo ihan lapsena, en saanut koivunimen herraa...yrittäjältä jotenkin loppui hinku. Tämä myös väkivaltaisissa ja agressiivisissa parisuhteissa..ei sitä viimeistä niittiä, iskuhaaveet loppuivat ennenkö osuivat.

Ja no mutta niin,  projisointi on ainakin minun taitolajini ollut aina, huhhuhuh miten hyvä siinä olenkaan.

Noh ja mun nousulla on niin paljon vääntöä, että on tietysti omiaan aiheuttamaan reagointia,  jupiter uranus aspect_con askendentti jousimies Joillekin minä tunnun olevan vain kertakaikkisen liikaa..ja jotkut eivät voi saada tarpeekseen.

Mutta mun  venus...sehän on kolmosessa kaloissa...kuka moisesta nyt ei tykkäisi Tongue Vai onko se juuri niin, että aiheuttaa lähipiirissään ja ympäristössään epäsuoria vihan tunteita...joita ei ehkä ees tiedosta, kukaan, siellä ne on pinnan alla vaikuttamassa.
Mutta ku tuolla Venuksella on kaverina  mars vesta kuu..ni sit siitä tuleeki jo paljon kimurantimpi.

Mulla on  paljon opittavaa seiskahuoneessa, siellä kuun solmu pönöttelee siellä...tässä  muuten merkurius on  venus huoneessa, kun aiemmin  venus oli  merkurius huoneessa.

Mutta siis ihmissuhteissa en halua että kukaan käyttää valtaa kehenkään. Mutta jos joku käyttää, niin sen jälkeen minä käytän sitä myös, korjatakseni asian, ja saatanpa myös manipuloida saadakseni lopputuloksen, joka olisi kaikille hyvä ja tasapuolinen (ja minähän sen tottakai tiedän ja määritän, mikä se kullekin on ..Tongue)

Viime aikoina on ollut erityisen paljon törmäilyjä ympäriinsä naisten kanssa...mutta Lilith ja Juno on MC:llä seikkailleet jo pidempään, joten syytän niitä, miiiinähän en ole mitään tehnyt.

Avicii..ihan samoja juttuja Smiley Ihan puskista, ja jopa monesti hämmentäviä kommentteja kirpoaa täysin randomeilta vastaantulijoilta.

Ja tuo nöyryys..enkö minä ole koko ikäni liikaa nöyristellyt, nytkö sitten menen liikaa toiseen suuntaan, miten päin tässä pitäisi olla?
 

Muistaakseni mulla ja Aviciilla oli jotain yhteneväisyyttä kartoissa...vai oliko vastakkaisuutta sittenkin? Oliko niin että olit Aurinko leijona, kuu jousimies...vai miten se meni?


« Viimeksi muokattu: 20.06.2016 15:04:16 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: