Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herätätkö tunteita muissa?  (Luettu 40641 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #15 : 17.06.2016 22:50:57 »

Tarkoititko, että jotkut toiset vahvat tyypit kokevat kauhean tarveen nöyryyttää ja hallita sua, vai että koet toiset vahvat semmmoiseksi, että nöyryytät ja hallitset niitä?

muoks: kai siinä joku keskitie menee välissä?  Samaan ei vältsiin tarvi sortua, vaan jättää omaan arvoonsa? tai jotain, että lukee tarkemmin mitä toisella on sanottavaa, tai ilmaistavinaan... tulla vastaan...?

Tarkoitin että esim vahvat miehet haluavat hyvin herkästi omistaa ja hallita minua ja ikään kuin osoittaa mulle paikkani. 3 miehestä kokemusta. Riittää jo tälle elämälle  Grin

Jos kohtaan vahvoja ihmisiä josta tämän vaistoan tai muuten yrittävät, alan kapinoimaan.

Nyt haluan muistuttaa että en suinkaan AINA ole nuhteeton ja monia tilanteita ollut jossa olen tahalteen mennyt kokeilemaan muiden rajoja. Mutta en kauhean usein.

Tuo kostinhimo kun joku oikein syvältä haavoittaa on ollut mulla hyvin piilossa ja eräät ihmiset ovat sen minussa nostattaneet esille. Päätin lopulta lopettaa koko touhun ja sanoin että jossain vaiheessa se on loputtava ja se loppuu minuun.

Kyllähän kaikki tilanteet toki on opettavaisia ja olen parhaan kykyni mukaan vain yrittänyt pärjätä tässä maailmassa niillä työkaluilla jota minulla on ja siinä ymmäryksen puitteissa mitä on ollut juuri silloin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 17.06.2016 22:52:48 »

Kuuhilda
Se  venus  kuuluu näihin ns. sisäpiirin planeettoihin (  merkurius toinen, Nikulan spesiaalialaa tämä, ketjukin näistä)
elikkä ne eivät koskaan ole kovin kaukana  aurinko .sta,
mutta aattelin just, että jos se  venus on jopa eri merkissä kuin  aurinko,
niin se on tavallaan kuin ilman "suojaa",
erillään,
ja oisko se sitten yks pointti, että siihen on helpompi reagoida,
tykästyä tai olla vaikka kateellinen,
ja että reagoivatko nimenomaan naiset siihen enemmän?
Itellä on  venus rx  merkurius  aurinko skorpioni stellium, kimpassa kaikki,
ja sille  mars leijona neliö,
ehkä siksi muilta askel taakse..
Venukseen, vaikka ulkonäköön ei tule niin herkästi arvostelua , kun se on osa minuutta  aurinko :a?
« Viimeksi muokattu: 17.06.2016 23:03:02 kirjoittanut nikki » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #17 : 17.06.2016 22:53:39 »

Avicii..ihan samoja juttuja Smiley Ihan puskista, ja jopa monesti hämmentäviä kommentteja kirpoaa täysin randomeilta vastaantulijoilta.

Ja tuo nöyryys..enkö minä ole koko ikäni liikaa nöyristellyt, nytkö sitten menen liikaa toiseen suuntaan, miten päin tässä pitäisi olla?
 

Muistaakseni mulla ja Aviciilla oli jotain yhteneväisyyttä kartoissa...vai oliko vastakkaisuutta sittenkin? Oliko niin että olit Aurinko leijona, kuu jousimies...vai miten se meni?

Joo. Kyllä minäkin opin erottamaan terveellisen nöyryyden ilkeästä nöyryyttämisestä, joten ei se ihan hukkaan mennyt sekään koulutus mutta turhan rankkaa  buck2

Joo. Siis olen  aurinko leijona ja  kuu jousimies ja venus  rapu
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #18 : 18.06.2016 00:38:03 »

Tarkoititko, että jotkut toiset vahvat tyypit kokevat kauhean tarveen nöyryyttää ja hallita sua, vai että koet toiset vahvat semmmoiseksi, että nöyryytät ja hallitset niitä?

muoks: kai siinä joku keskitie menee välissä?  Samaan ei vältsiin tarvi sortua, vaan jättää omaan arvoonsa? tai jotain, että lukee tarkemmin mitä toisella on sanottavaa, tai ilmaistavinaan... tulla vastaan...?

Tarkoitin että esim vahvat miehet haluavat hyvin herkästi omistaa ja hallita minua ja ikään kuin osoittaa mulle paikkani. 3 miehestä kokemusta. Riittää jo tälle elämälle  Grin

Jos kohtaan vahvoja ihmisiä josta tämän vaistoan tai muuten yrittävät, alan kapinoimaan.

Nyt haluan muistuttaa että en suinkaan AINA ole nuhteeton ja monia tilanteita ollut jossa olen tahalteen mennyt kokeilemaan muiden rajoja. Mutta en kauhean usein.

Tuo kostinhimo kun joku oikein syvältä haavoittaa on ollut mulla hyvin piilossa ja eräät ihmiset ovat sen minussa nostattaneet esille. Päätin lopulta lopettaa koko touhun ja sanoin että jossain vaiheessa se on loputtava ja se loppuu minuun.

Kyllähän kaikki tilanteet toki on opettavaisia ja olen parhaan kykyni mukaan vain yrittänyt pärjätä tässä maailmassa niillä työkaluilla jota minulla on ja siinä ymmäryksen puitteissa mitä on ollut juuri silloin.

no tuo on kyllä hyvä asenne! Smiley
eikä kukaan oo täydellinen...
self worth is the key!

jep, joskus se menneisyys tuo haamuja, haavoja, yms... mut joskus auttaa se et ite ompelee ne haavat, no... ei se nyt niin helppoo ole. Mut se että, että, että, joskus sellainen vanha kaava voi jäädä päälle, niin sit missaa kaikki hyvät tyypit siks, koska jos poimii niistä sellasia piirteitä mitkä aiemmmin on aiheuttanut jotain sellaista traumaa...Niin sit pian poimii liian hätäsesti toisista piirteitä, mitkä ei ookkaan niitä, eli tuomitsee koko ihmisen liian nopeesti...joskus on myös hyvä ees antaa mahdollisuus. Enkä tarkota mitään mielistelyjuttuja, vaan et jokainen ihminen on erilainen.. ne ketkä aiheuttaa itelle mielipahaa on sellasia keiden kanssa ei oo suotavaa olla tekemisissä sen enempää...
kait yritän olla sellanen että sieltä jostain välistäkin voi löytää jotain, vaikka menneisyydessä on ollut tapahtumaa, ja vaikka nykyisyydessä, niin ittestä riippuu mille antaa mahdollisuuden... jos tästä sai jotain selkoo... oon aika huono selittään itteeni...

Öy, vai et  rapu :a sulla on...  no täältä piisaa  aurinko  aspect_con  jupiter chiron   rapu :a  10. huoneesta sulle...  Kiss
« Viimeksi muokattu: 18.06.2016 01:05:12 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #19 : 18.06.2016 08:50:40 »

Kiitos  smitten

Hyvin selitit ja olen samaa mieltä.

Ja juuri tuo "selfworth" on avainsana. Kyllähän monilla on taipumusta riisua ihmiseltä hänen ihmisarvonsa ihan ulkonäön, mielipiteiden, ihovärin, asemansa, koulutuksen tmv takia.

Tässä onkin ollut työkaluna koko elämäni aikana juuri tuo terveellinen itsetunto, itsensä ja muiden arvostamista ja hyväksymistä juuri sellaisenaan kuin on.

Kyllä olen tässä viimeaikoina paljon miettinyt omia lähtökohtia josta olen ponnistanut niin parhaani olen kuitenkin yrittänyt. Ja juuri tuo myötätunto ja lempeys itseään kohtaan. Että ei rääkkää itseään eikä muita vaan yrittää antaa kaikille se oma tila ja aika elää ja oppia.

Haasteita riittää niin itsellenkin kuin varmasti muillekin  Grin smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 21.06.2016 11:55:49 »

Olen varmasti aiemmin tilittänyt tätä samaa ongelmaa palstalla, joten ei siitä sen enempää. Tituleeraan itseäni käveleväksi peiliksi tai tosielämän manaajaksi, jonka kautta muut näkevät omat fantasiansa tai kauheimmat demoninsa. Opin jo aikoja sitten, että ei kannata ottaa muiden (erityisesti vieraiden ihmisten) reaktioita liian henkilökohtaisesti, koska kyse on pelkästä projektiosta, ei minusta.

Välillä on rasittavaa olla tällainen. Itse en ole erityisesti yrittänyt mukautua muiden kuvitelmien mukaiseksi olennoksi ja yhteentörmäyksiäkin on ollut siinä vaiheessa, kun toisten kuvitelmat minusta ovat aivan muuta mitä todellisuus. Tottahan minäkin voin tehdä tuntemattomista ihmisistä virhearvioita, mutta luovun nopeasti harhakäsityksistäni sitä mukaa, mitä muita oppii tuntemaan oikeasti. Minusta tuntuu välillä, että minun kohdallani muut pitävät harhoistaan kiinni, eivätkä ole tippaakaan kiinnostuneita siitä, kuka minä oikeasti olen. Jossain vaiheessa minulla tulikin liki elämäntehtäväksi ryhtyä etsimällä etsimään samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa voisin enemmän keskustella omista kiinnostuksen kohteista eikä vain vääntää puolituttujen kanssa siitä, mikä minussa on muka vikana.

Sen jälkeen kun sain lapsen (joka on nyt 6-vuotias) nämä reaktiot ovat vähentyneet. Ehkä se johtuu vain siitä, että kuljen huomattavasti vähemmän missään riennoissa ja tuttavapiiiri on jo hyvin valikoitunutta tai koostuu lähinnä lapsen kavereista ja hänen vanhemmistaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #21 : 21.06.2016 14:52:19 »

Jossain vaiheessa minulla tulikin liki elämäntehtäväksi ryhtyä etsimällä etsimään samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa voisin enemmän keskustella omista kiinnostuksen kohteista eikä vain vääntää puolituttujen kanssa siitä, mikä minussa on muka vikana.

Hyvin sanottu. Justiinsa näin. Itse olen tullut siihen tulokseen että pysyttelen nyt enimmäkseen itsekseni ja katson sitten esim ensi kesänä jaksaako ja löytyykö kiinnostusta lähteä mihinkään. Nyt olen vain helvetin loppuunkulunut  Tongue
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #22 : 21.06.2016 17:51:06 »

Olen kanssa näitä ihmisiä - isävainaan elämänohje "Pidä aina matalaa profiilia" ei valitettavasti ole juuri koskaan onnistunut ellen sitten piileskele ihan kirjaimellisesti. Moninkertainen  skorpioni joo ja  aurinko pluto  askendentti:illa, yllätys yllätys.

Sitten mulla on sosiaalisesti rankka  venus uranus aspect_opp chiron kaupan päälle. Venuksen asema tarkoittaa monesti että vetää puoleensa ihmisiä tai tulee muuten tavanneeksi ihmisiä, jotka jollain tapaa aktivoivat tuon koko kuvion. Siihen liittyy kiusallisuus, sosiaaliset fobiat ja kaikenlainen ahdistuneisuus.
Vetää ihmisiä, jotka antavat sosiaalisesti turpaan, jos erehdyt olemaan niille mukava ; jos et ole, olet ikävä tyyppi ja harjoitat vähintäänkin henkistä väkivaltaa.  :Smiley

Joskus projektio on ollut ihan hauskaakin, kuten silloin kun esiinnyin yökerhoissa Michael Jacksonina. Jotenkin tuolla tavalla se projektio-ominaisuus toimi minusta parhaimmillaan, oli sitä fiilistä että tämä on parasta touhua ikinä ja en välittänyt tuon taivaallista mistään muusta kuin että tulkitsen tässä nyt jotain kosmista musiikillista elementtiä kuin jokin ukkosenjohdatin.

Mutta ei sitä oikein enää viitsi mennä teinien eteen vetämään "Thrilleriä". Onneksi keksin laulutaidolle muutakin käyttöä.

Lopulta vaihdoin pois media-alalta, lopetin suhteen, vaihdoin kaveripiirejä (halusin tekopyhimyksistä ja hyväksikäyttäjistä eroon, joten jäljelle jäi noin pari tyyppiä. Katkaisin myös välit pariin rasittavaan sukulaiseen, joiden ainoa tapa kommunikoida kanssani oli trollaaminen vakavista asioista.)

Enää puuttuu asuinpaikan muutos, mutta toisaalta viihdyn nykyisessäkin, mitä nyt seinät joskus ahdistavat.

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #23 : 22.06.2016 00:42:11 »

1. ja 7. huoneen välillä paaaaaaljon oppositioita, 1.ssa Uranus, 7.:ssa  aurinko chiron mars merkurius ..
Muutenkin  aspect_opp -painotteinen kartta...

Tiiän että herätän tunteita, valitettavasti ne ei oo aina kovin positiivisia ja olen tulkinnut ylläolevan syyksi,
sekä sen että mulla on  kuu kauris mikä tuo välillä musta inhottavan pikkumaisen ja laskelmoivan puolen esiin vaikka muun aikaa olen  askendentti jousimies tyyliin rempseä, suuria linjoja vetävä ja avokätinen hällä väliä-tyyppi...

Lisäksi suuri osa mun planeetoista peruuttaa syntymäkartalla, mikä tekee musta ehkä sellaisen vaikutelman että en oikein elä tässä ajassa, mulla on omat rytmini ja mä tajuan asiat yleensä väärässä järjestyksessä.  2funny
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #24 : 22.06.2016 09:16:19 »

On lohdullista tietää että on näin moni joka kokee saman  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #25 : 22.06.2016 17:33:56 »

Ehkä on jotain tekoa sillä, että ollaan tämän sorttisella palstalla, että meitä on täällä useita?
Voi olla, tai olla olematta.

nikki:
Naiset ragoivat enemmän negatiivisesti, miehet enemmän positiivisesti. Joskaan ei se ole sääntö, että se juuri noin päin on.

Juu. Mää sanoisin, ikinä sua livenä tapaamatta, että olet jollain lailla kohahduttava henkilö...kunnioitusta herättävä ei ehkä ole ihan oikea sana, mutta sinne päin...ehkäpä vakavasti otettava on hakemani kuvaus?

Ja kun mainitsit tuon ulkonäön arvostelun...minä olen saanut sitä aina aivan hämmentävsää määrin osakseni Cheesy Sekä positiivista että negatiivista, mutta todellisen kummallisia tilanteita on  siitäkin syntynyt.

Tällä hetkellä on menossa hyvin mielenkiintoinen energia/reagointi kuvio työpaikalla, naisten kanssa pääasiassa...tilanne, jota vastaan ei voi taistella, mutta menemällä tilanteeseen mukaan ja sen mukana, selvinnen siitä  :Smiley




tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #26 : 23.06.2016 15:09:30 »

Olen varmasti aiemmin tilittänyt tätä samaa ongelmaa palstalla, joten ei siitä sen enempää. Tituleeraan itseäni käveleväksi peiliksi tai tosielämän manaajaksi, jonka kautta muut näkevät omat fantasiansa tai kauheimmat demoninsa. Opin jo aikoja sitten, että ei kannata ottaa muiden (erityisesti vieraiden ihmisten) reaktioita liian henkilökohtaisesti, koska kyse on pelkästä projektiosta, ei minusta.

Välillä on rasittavaa olla tällainen. Itse en ole erityisesti yrittänyt mukautua muiden kuvitelmien mukaiseksi olennoksi ja yhteentörmäyksiäkin on ollut siinä vaiheessa, kun toisten kuvitelmat minusta ovat aivan muuta mitä todellisuus. Tottahan minäkin voin tehdä tuntemattomista ihmisistä virhearvioita, mutta luovun nopeasti harhakäsityksistäni sitä mukaa, mitä muita oppii tuntemaan oikeasti. Minusta tuntuu välillä, että minun kohdallani muut pitävät harhoistaan kiinni, eivätkä ole tippaakaan kiinnostuneita siitä, kuka minä oikeasti olen. Jossain vaiheessa minulla tulikin liki elämäntehtäväksi ryhtyä etsimällä etsimään samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa voisin enemmän keskustella omista kiinnostuksen kohteista eikä vain vääntää puolituttujen kanssa siitä, mikä minussa on muka vikana.

Sen jälkeen kun sain lapsen (joka on nyt 6-vuotias) nämä reaktiot ovat vähentyneet. Ehkä se johtuu vain siitä, että kuljen huomattavasti vähemmän missään riennoissa ja tuttavapiiiri on jo hyvin valikoitunutta tai koostuu lähinnä lapsen kavereista ja hänen vanhemmistaan.

Tunnistan niin hyvin! Mietin, että Rapu on yllättävän vahva nousumerkki, johtava vesi kun on. Ja minullakin Kuu 11. huoneessa ja vielä kaloissa neliössä neptunukseen. Tuntuu, että varsinkin naisten kanssa on projisointia todella paljon ja tätä peili efektiä. Ehkä puolin ja toisin. Miesten kanssa olen aina tullut paremmin toimeen ja jotenkin tuntuu, että miehet aina näkee mut paremmin. Jotenkin läheisten miesten kanssa osaan olla rento ja oma itseni. Naisten kanssa huomaan vetäväni jonkinlaista roolia koko ajan tai ei roolia, mutta en jotenkin tiedä miten päin olisin ja sitten alan helposti heijastella toisen toiveita tms. joka on todella raskasta ja ikävää.  mars aspect_opp Ac ja kertooko tuo sen, että elämäni miesten kautta olen myös oppinut itsestäni paljon. Vaikutan kai välillä vihaiselta, sekö naisia pelottaa minussa? Näkevät oman vihansa? Miehet taas tuntuvat, etteivät ole siitä moksiskaan ja useimmiten miesten kanssa voi puhua suoraan, jos on jotain hampaankolossa.

Stellium  jousimies ja sideerisesti  skorpioni. Lisäksi Lilith aspect_con mars 7.huoneessa  kauris Kai sekin jotain selittää. Olen myöskin täällä avautunut samasta asiasta aiemmin. Nuorempana oli raskasta kun selkeästi herätin reaktioita ja huomasin ne, mutta jäin aina miettimään miksi. Nykyään vähän tyyliin ihansama.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #27 : 23.06.2016 23:39:12 »

Nyt katselinkin tarkemmin karttaani..
 pluto  aspect_ssx askendentti
ja  pluto skorpioni 10. huoneessa (ei kuitenkaan yhtymässä  keskitaivas :hen)

Mä oon kyl varmaan ulospäin herkkä, epävarma, pirskahteleva ja avoin, helposti lähestyttävä,
mut silti koen et osa ihmisistä (naisista) kokee mut heti jotenkin uhkana.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #28 : 24.06.2016 00:04:53 »

pahoittelen omanapaisuutta! En osaa tulkita muiden karttoja ainakaan heijastamatta omaani, jos on vastaavia piirteitä.. Mut kiitos teille avusta kun kerrotte omista kartoistanne niin saan heijastuspintaa  :Smiley

Tuli vaan taas tästä OMASTA Wink kartasta mieleen kun mulla on  mars kaksoset 7. huoneessa, venus oinas 4. huoneessa,  pluto skorpioni 10. huoneessa ja  neptunus kauris 1. huoneessa, et nää neljä tekee keskenään kovasti kuvioita jotka kutsutaan mystiseksi suorakaiteeksi (kirjekuoren näköinen kuvio kartalla):

 pluto aspect_opp venus
 pluto aspect_tri mars
 neptunus aspect_opp mars
 neptunus aspect_tri venus
 mars aspect_sex venus
 pluto aspect_sex neptunus

Jotenkin tiedän et tää kuvio antaa mulle jotain sellasen hirvittävän tunnelatausmahdollisuuden... Oon tosi voimakas mutta tosi hauras... Oon taiteellinen ja musikaalinen, intuitiivinen, intohimoinen... Toisaalta pakkomielteinen, helposti addiktoituva ja riippuvainen, hallitseva mutta toisaalta helposti alistettava... Luulen et tää häilyvä hulluus, herkkyyden avoin näyttäminen mut silti äärimmäisen vahvuuden näyttäminen seuraavassa hetkessä, voi pelottaa joitakin, jotka elää ja tuntee vähä hillitymmin..
Mut ehkä tää ja 10 huoneen Pluto skorpparissa, kertoo sen miks työelämässä mielelläni työskentelen skitsofeenikkojen kanssa  2funny Lisäksi saattohoitotyö on mulle todella antoisaa. Olisin mielellään mukana myös syntymän hetkessä, mut siihen mulla ei ole koulutusta. Lisäks työskentelen jatkuvasti alkoholistien ja narkkareiden kanssa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 24.06.2016 10:36:22 »

Minä olen saanut paljon opastusta unieni kautta ja tästäkin asiasta sain valaisevaa selvitystä. Peilinä oleminen on itse asiassa ihan tärkeä ominaisuus: muut pääsevät kauttani (ja muiden samanlaisten kautta) lähemmäksi itseään. Peilin ei tarvitse olla muuta kuin olemassa, se riittää.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: